Miskraam, hoeveel bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pearll, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb helaas woensdag een miskraam gehad, had menstruatie krampen en bloedverlies, erna werd het bloedverlies donkerbruin.
    Gister een echo gehad en er was niets meer te zien, gister wel enige stolsels en weefsels verloren maar Nu is het eigenlijk nagenoeg gestopt.
    Ik heb wel een zeurderige buik maar ik had verwacht dat ik veel meer bloed zou moeten verliezen? Ik was 7 weken zwanger.
    Ik slikte wel progesteron tegen bruinverlies wellicht houdt dat t tegen ik ben nu 24 uur mee gestopt.
    Nu is mijn vraag, hoeveel bloedverlies hadden jullie na een miskraam en hoe lang hield dit aan?
    Bedankt alvast voor het reageren.

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij mijn 1e miskraam met 6 weken had ik ongeveer 6 dagen bloedverlies.
    Bij 2e miskraam met 12 weken met een nacurretage had ik ong. 10 dagen bloedverlies
    Bij 3e miskraam met 4 weken had ik ongeveer 5 dagen bloedverlies
    Bij 4e miskraam was ik 10 weken en had ik ongeveer een dag of 10 bloedverlies.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    hoi marjol,
    bedankt voor je antwoord maar oh wat naar zeg dat je zoveel miskramen hebt moeten meemaken! verschrikkelijk!
    heel veel sterkte gewenst...

4. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    pff heftig he.. vreselijk wens je heel veel sterkte!

Bij mij begon het bloeden vrijdag en was nagenoeg maandag ochtend voorbij.. het was veel minder als met mijn normale menstruatie waardoor ik afgelopen dagen erg getwijfeld heb. Ik was hooguit 5weken onderweg en had gister toch de vk maar gebeld.
    Ze zei dat ik vandaag testen moest en als die negatief was zou ik genoeg weten anders zou ik een echo krijgen.
    Helaas (maar naar verwachting) was de test negatief..

Ik heb voor mn gevoel amper gevloeid en al helemaal geen stolsels ed gehad. Het was veel minder erg als m´n normale menstruatie.. misschien komt dat omdat ik nog maar zo kort onderweg was..

Sterkte nogmaals!!

5. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik heb een paar jaar geleden ergens tussen de 7e en 8e week een miskraam gehad. Vooral de aanloop naar het verliezen van de grote prop (ter grootte van een mandarijn) heb ik hevig gevloeid en weeën gehad. Dat duurde zo'n 2 dagen. Nadien heb ik nog 4 dagen rood bloedverlies gevloeid en nog wat bruinverlies.

Ik had vantevoren nooit beseft dat je ook bij een miskraam (hoe pril dan ook) naweeën kon hebben. Toen ik 2 dagen na mijn miskraam weer op weg naar mijn werk ging, heb ik dat aan den lijve meegemaakt. Onderweg ook gestrand en door mijn familie me van een vies en goor NS stationstoilet moeten afhalen, omdat ik niet meer kon lopen. Achteraf gezien had ik echt mezelf meer tijd moeten gunnen om te herstellen, zowel fysiek als emotioneel.

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Bedankt voor jullie antwoorden, wat schokkend zeg van de naweeën! Ik ga het morgen nog even allemaal navragen bij de gyn want ik vertrouw de hoeveelheid niet eenmaal, minder als bij een menstruatie.

7. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik begon op zaterdag wat te vloeien, maandagavond vruchtje verloren en een paar flinke stolsels. Verloskundige nog gebeld omdat het eruit stroomde, maar na een uur werd het minder. Ik heb toen nog een volle week gevloeid. Dus in totaal ook wel een dag of 10. Ik was bijna 9 weken zwanger, maar vruchtje stopte met even na 6 weken met groeien.

sterkte, ik vond het zwaar...

Deel Deze Pagina