miskraam in augustus/september en nu terug proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meis als jij al zolang geen ongi hebt gehad dan zou hij nu zelfs met avondurine moeten knallen vermoed ik

2. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ja daar zijn de meningen over verdeeld maar ik las net dat je op dag 46 zit ongeveer... denk niet dat het dan nog uitmaakt met ochtendurine of niet..

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kan nu ook hoor ik teste s avond beter als ochtendurine

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik had vorige week donderdag ook al getest maar dat was negatief............ik baalde wel naar die test.....

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meis mocht je gaan testen en hij is negatief zijn hier 3 meiden om je op te vangen ;)
    Ook wij weten hoe negatief testen voelt!!!!

6. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Inderdaad ;)

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga of zo of morgen vroeg testen dan laat ik het jullie wel weten............Ik hoop dat t raak is maar als het niet zo is dan wil ik wel verdomd snel me ongie kan ik weer beginenn met ovutests enzo..........soms voel ik me net een hoopje ellende
    en dan zeg ik tegen me zelf wat zeur je nou je hebt al zo mooi dochtertje sommige zijn al veel langer bezig en die hebben er geen een.........en ik maar zeuren dat het lang duurd......

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

thx schat..........

9. peekaboo

inderdaad:D;)

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja en iedereen kent dat gevoel wat als het niet zo is :( wat als mijn lichaam me zo bedonderd....

Even een hele confronterende vraag.. hebben jullie ook weleens gedacht als ik had geweten dat het zo moeilijk was om zwanger te raken/ te blijven en het zoveel stress geeft... zou ik er nooit aan begonnen zijn... heel eerlijk dat gevoel bekruipt mij weleens...

11. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Nou je bent absoluut geen zeur.. het verschilt gewoon per vrouw denk ik ook wel en of je nu lang bezig bent of niet de wens kan zo groot zijn dat het gevoelsmatig gewoon erg zwaar weegt en sja.. of je dan 3 mnd bezig bent of 12... denk dat op het emotionele vlak net zo zwaar kan wegen hoor....

12. peekaboo

ja da gevoel bekruipt mij soms ook maar al de positieve gedachten laat dat dan weer verdwijnen

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik verlang al 7 jaar naar een kindje... had hiervoor relaties waarvan ik dacht no way dat jij de vader word van ons kindje!!!
    En nu na 7 jaar een fantastische partner en echt mijn beste vriend na 5 maanden een relatie te hebben besloten we ervoor te gaan en nu in ronde 9, 1 vmk rijker en heel veel maanden van stress....

14. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @djonna.. dat gevoel had ik nog niet gehad tot mn mk toen heb ik wel even gehad van als het zo moet dan zie ik er mischien wel vanaf, ik heb twee mooie dochters wat wens ik mij nog meer... maar goed de wens voor een derde wondertje blijft wel en wat mamavanamarilly zegt ik probeer het dan wel om te zetten in positieve gedachten ook weer wat wel is gelukt :)

15. peekaboo

ik en men man hebben besloten vanaf dag 1 dat we elkaar kende om een kindje te willen :)
    noem het impulsief of niet maar nu een jaar en half getrouwd en een dochtertje erbij is de liefde en het respect groter dan ooit
    we hebben voor Amaryllis 1jaar gedaan en nu "al" 7maand bijna voor nummer 2

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja ik mag ook niet klagen met mijn 9 maanden en daarvan 6 maanden ontpillen, ik moet me ook heel diep schamen...maar dat gevoel benauwd me af en toe... dan kan ik wel janken om alles...
    Mijn vriend en ik hebben ook altijd gezegd dat we kinderen hopen te krijgen dus hoop echt dat we ooit een lief klein wondertje mogen ontvangen in ons leven...
    hoe oud zijn jullie en hoe oud is jullie partner???
    Ik ben 29 en mijn vriend is 39..

17. peekaboo

ik ben 20 en men man 27 :)

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat is er weer veel gekletst meiden! Ik heb een half uur nodig gehad om alles te lezen:D.En oh wat herken ik al die dingen!!
    Ook hier heel de dag denkende: zal het wel?.....zal het niet?.....Ik wil ook weer zo graag zwanger zijn.Na mijn miskraam is dat gevoel nog veel sterker geworden.Je hoopt van alles te voelen enz enz.
    Moeilijke dagen hoor voor NOD(of weken voor sommigen)

Ik zal heel erg duimen voor iedereen!!!:)

19. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    ik 32 en hij 37

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey hoop42 welkom vanavond, we hebben even een lucht je hart momentje ingelast geloof ik, maar dat klaart wel de lucht ;)

En ja die onzekerheid!!!!! grmbl ik hou niet van onzekerheid, ik hou niet van wachten... dus geloof dat dit een hele zware test is :p

Deel Deze Pagina