miskraam in augustus/september en nu terug proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Mijn naam zegt het al: ik ben 42 jaar en mijn man ook.Allebei geboren op 14 mei 1969!! Apart he:)

vergeleken bij jullie ben ik oud:DMaar voel me nog jong!

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ben btw benieuwd of er al getest word, ze is ineens heel stil... ben zo benieuwd!!!! Zit hier al hevig te duimen voor een positieve test voor haar...

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ben hier de jongste geloof ik :)
    hebben jullie een moment bereikt in jullie relatie waarvan jullie zeiden en nu weet ik het dit is de ware ??

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hoop42 ach wat is oud ;)

En mijn kerel is ook niet meer 1 van de jongste maar hij is perfect voor mij!!!!

5. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @Hoop42 zo oud vind ik je niet hoor.. dat je beide op dezelfde dag geboren bent vind ik wel speciaal :D ik heb een dochter geboren op die dag... wel jaren later natuurlijk haha...

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

MamavanA... ja dat was 8 juni afgelopen jaar... ik werd met spoed geopereerd en had er bijna niet meer geweest.. ik kwam die OK uit en mijn vriend keek me aan en zei... Lief ik dacht dat ik je kwijt was.. dit gevoel wil ik nooit meer beleven... wil je met me trouwen????

Hij zat vanaf het moment van opname tot aan de thuiszorg die 2x per dag daarna kwam aan me bed om mijn hand vast te houden zodat ik wat had om in te knijpen omdat het zo'n zeer deed en elke keer in me oor te fluisteren.. lief je doet het fantastisch, ik hou van je, lief kom op nog 5 minuten en dan is het weer klaar...

Zucht vanaf dat moment wist ik ja... dit is hem echt!!!!!!

7. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Nou ik zal je eerlijk zeggen dat moment heb ik wel eens gehad, maar heb ook momenten gehad dat ik het tegenovergestelde dacht dus ja.. daar kan je niet zoveel mee hè :D

8. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @Djonna... dat vind ik mooi om te lezen!

9. peekaboo

ik heb het moment gehad vlak na ons accident ... men man lag in shok in de ambulance vroeg naar mij en toen brak ik en heb ik gezegd en nu wil ik hem nooooooooooit meer kwijt hij is de ware en ik blijf bij hem

10. peekaboo

Djonna mooi om lezen :)

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hee meiden. Ff snel een bericht via mijn mobiel.Heel herkenbaar jullie verhalen hoor.
    De echo bij de gyn was goeg. Alles was schoon. Gevraagd of hij al een ei zag. Hij zei toen lachend dat hij het eigenlijk niet had willen zeggen, maar er zit een eitje wat vanavond of vannacht gaat springen. Dochterlief was vanm ff bij oma dus je raadt nooit wat manlief en ik thuis hebben gedaan... Oeps sorry voor de info.
    Maar ik wilde deze kans niet voorbij laten gaan. We zien het wel allemaal.

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

NatasjaM, geloof me als iemand 2x per dag aan je bed zit tijdens wondzorg en je kalmeert als je het uitgilt van de pijn... ohh als ik er nog aan denk!!!!

En als je dan later van de artsen te horen krijgt dat dit geintje me nog veel vaker kan overkomen en je vraagt aan hem.. wil je dit wel?? Kan je hier wel mee leven??? En hij doodleuk zegt: Lief ook met een gat extra in je lijf blijf je voor mij de ware en al moet ik je nog 1000x door de wondzorg en operatie heenslepen dan doe ik dat...

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

mamavanKaatje jippie!!!!!!!! Ohh hoop zo dat we over 20 dagen (ja ik reken iets ruimer) kunnen zeggen gefeliciteerd!!!!

14. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @mamakaatje.. spannend!! we duimen voor een posi test over een paar weken...

@ djonna, ja denk dat als je samen zo iets meemaakt je ook heel dicht naar elkaar brengt, maar hoe bedoel je vaker meemaken ? als je vervelend vind dat ik het vraag niet antwoorden hoor maar vroeg het me af ;)

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

#215 Djonna, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2011
    *** weggehaald ter voorkoming van herkenning***

16. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Djonna, bedankt. Zat me net al af te vragen hoe ik ook alweer moetuitrekenen wanneer mijn nod dan is????
    Ik hoop zowieso voor ons allen snel een positest.
    Voor de meiden die nu in onzekerheid zitten... Heel veel succes en ik duim voor jullie!!!

O ja ik ben 33 jr en mijn man 34 jr.

Wil iemand mij op de lijst nog even goedzetten. Sorry ik heb geen idee hoe dat moet, schaam schaam.

Is ons 2e kindje. 1e is een meisje. Nod????

Alvast heel erg bedankt!

17. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    #217 NatasjaM, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011

18. peekaboo

de dames
    mimmy-2de kindje-Nod 17september
    Talitha15-?kindje-Nod 22september
    chartity2010-?kindje-Nod 23september
    Djonna-?kindje-Nod 23september
    hoop42-5de kindje-Nod 27september
    Theeleutje-?kindje-Nod 28september
    mamavanAmarylli -2de kindje -Nod 1oktober
    NatasjaM-3de kindje-11 Oktober
    marieke79-2dekindje-Nod 13 oktober
    Missillie-2de kindje-nod??
    poemi-2dekindje-Nod?
    mamavanR-2dekindje -Nod ?
    Bibbi77-?kindje-Nod?
    Jantine-?kindje-Nod?
    mamakaatje-2de kindje-Nod ?
    missillie-?kindje-Nod?
    catherina -2dekindje-Nod ?

moet er iets aangepast worden stuur me dan een pb dat ia gemakkelijker ;)

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Klopt inderdaad NatasjaM, het is een bacterie die nu in mijn lichaam zit dus de kans dat ik het terug krijg is groot...

Haal nu het weg ivm herkenning door bekende ;) je weet nooit wie hier nog meer zit ;)

20. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @ djonna, ja begrijp ik, zal ik mijn reactie ook maar betr weghalen mischien dan ..;)

Deel Deze Pagina