Het getsie meid, wat naar. Nou veel sterkte en een heleboel knuffels. Laat je weten hoe t verder met je gaat???? Denken aan je!!!!!
Lieve meiden, Ik heb 14/9 ontdekt dat mijn zwangerschap van bijna 12 weken toen niet goed was... bloedverlies en toen bleek het hartje niet te kloppen. dag erna cytotec ingenomen. vruchtje verloren afgelopen maandag bleek er nog weefsel in bm te zitten. ervoor gekozen om af te wachten en sindsdien grote stukken verloren. Ik bloed nog steeds. (in 2009: Ma met 13 wk gehad en vmk en in aug 2010 een gezonde zoon geboren). Nu zou ik heel graag willen weten, hoelang jullie gebloed hebben? en wanneer vervolgens eisprong/ongesteldheid. Kaatje, jij had 3/9 een ma toch? of een mk? met 11 weken en nu al een eisprong lees ik??? hoe lang bloedde jij? Meiden, ik kan jullie niet zeggen hoe zeer ik jullie allemaal een kindje gun in 2012!! en mijzelf natuurlijk niet te vergeten... wat een verdriet he? ik denk niet dat ik heel veel zal meeschrijven want wil er eigenlijk niet al te veel mee bezig izjn maar merk dat ik wel heel onzeker ben dus zal af en toe wel wat posten en af en toe een vraag.... dank jullie wel alvast voor het beantwoorden!!
Hallo Bunchy, Bah wat een narigheid dat je al zoveel mk'en hebt mee moeten maken zeg! Sterkte met het verwerken en hopelijk stopt het bloeden snel en is je bm schoon. Ik ben er bij mijn 1e echo op 30-08 achter gekomen dat ik een ma had, was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Dmv mif+cyt hebben we het opgewekt op 03-09. Ik heb 3 dgn flink wat bloedverlies gehad, daarna nog een dag op 7 wat bruin bloed. Gister de controle echo en alles was schoon en de gyn zag dat mijn ei gisteravond/nacht zou gaan springen. (nou dat heb ik iig zeker wel gevoeld vannacht, lag krom van de pijn). Ik zou nu over een week of 2 ongesteld moeten worden zei de gyn. Ik weet niet of het allemaal langer duurt als het al echt een kindje was ipv een leeg vruchtzakje. Misschien weet een van de andere meiden dat wel???? Klets gezellig mee als je wilt en anders vragen mag altijd daar zijn we toch allemaal voor. Zo kunnen we elkaar steunen en meeduimen voor een goede afloop voor iedereen. liefs mamakaatje
Welkom Bunchy, wat vervelend allemaal... bij mij was het heel erg pril dus mischien is dat geen goede vergelijking, ik heb 6 dagen gebloed mijn volgende kreeg ik na 30 dgn, dus mijn cyclus is nu wel weer oke...
Goeiemorgen meiden! Zo,bijna weekend!En word nog mooi weer ook! Hier sinds gisterenavond pijnlijke borsten,niet heel erg,maar de zijkanten zijn gevoelig.Voor mijn miskraam had ik dat gelijk na mijn eisprong als ik niet zwanger was.Zou dat misschien een goed teken zijn?!Ik hoop het zo!! Nog een paar dagen geduld hebben.Moeilijk hoor,maar jullie weten hoe dat is Hoe zou het met Poemi zijn?
@Hoop: spannend hoor, nog 4 dagen geduld hebben. Dat wachten is toch altijd het ergste he?! Ik hoop voor je dat het nu tekenen zijn van een zwangerschap. Ik herken het wel van mijn laatste x. Had ook al paar dgn voor het testen zere borsten. @Poemi: hoe gaat het met je en hoe is de kijkoperatie verlopen? Een hele dikke knuff voor jou.
Spannend hoor . Pijnlijke borsten heb ik ook. En nog wel meer dingetjes. Maar nog geen rode dagen! Gister een paar drupjes oud donker bloed gehad en vanmorgen 1 drupje. Blijf rennen naar de wc. Denk telkens dat de dagen er zijn. Maar niks. Als dit maandag nog zo is ga ik toch de dokter maar eens bellen. Kijken wat die zegt. Of t weekend nog 1 restje maar wagen????? Pfffffff al die onzekerheid. Wil ook eigenlijk niet testen omdat op mijn nod en twee dagen erna NEG was... Maar ben nu al wel bijna een week overtijd....
@Mimmy: wat een onzekerheid als je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel toch een posi test in je handen hebt.....
@Mimmy: ik ben na mijn miskraam gaan temperaturen,puur om te kijken wanneer ik mijn eisprong zou krijgen.Dan heb je het zelf ook een beetje in de hand voor mijn gevoel. Wel heel spannend allemaal he
hoi dames heb een testje gedaan wegens aanhoudende klachten en er staat een duidelijke streep alleen veel te dicht bij de controlestreep ??? waar het normaal streepje ophoud begint dit streepje en hij is roze heb de test gewassen en hij blijft daar staan ???? vreemd he wat moet ik hier nu weer mee ?
ooh spannend!.. een week voor je nod zag ik, das best vroeg maar ik zou zeggen als je er een extra hebt liggen doe er nog een of anders morgen, je hebt toevallig niet een fotootje ?