miskraam in augustus/september en nu terug proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    HOI

ik heb op 3/4 sept een miskraam gehad, bloedverlies.
    gisteren echo gehad en alles is schoon en bloed geprikt en geen hcg meer in mijn bloed.
    hoe nu verder?
    moet ik die 3/4 sept zien als menstruatie of hoe hebben jullie dat gedaan?
    liefs angela

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

heb geen testen meer in huis :( jha week voor nod maar met een mk kan alles he misschien men eisprong toch vroeger gehad ofzo pfff nee heb geen foto kan wel proberen morgen foto te plaatsten je kan zeggen dat de plaats waar de lijn moet staan een witte lijn is en vlak daarnaast (richting controlelijn ) de roze lijn staat

3. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    @mvA ja mischien toch een "foute" test omdat het streepje verkeerd staat, maar dan kan het nog wel zo zijn dat je toch zwanger bent lijkt me.. ben benieuwd :)

@Angela33 Welkom :) vervelend van je miskraam :( ikzelf ben gewoon gaan tellen vanaf de eerste dag van de bloeding net zoals met een ongi gewoon, ik weet niet precies hoe anderen dit doen eigenlijk?

4. bris

bris Nieuw lid

11 aug 2011
    1
    0
    0
    Hoi Meiden,

hoop dat het goed is dat ik mij ook aansluit! Zelf ook 07-09 ook een MK gehad en gelijk ook door met proberen. Verbaas me dat zoveel meiden een MK hebben gehad. Had er ook ontzettend last van terwijl ik helemaal nog niet zover was was namelijk nog maar zeven weken. Maar mijn hormonen waren echt op hol geslagen niet normaal. Begin nu pas eindelijk weer een beetje mezelf te worden waardoor ik ook dacht ga weer eens kijken op de site. Maar tot mijn verbazing dus veel meer mensen die het mee hebben gemaakt.

We waren wel in 1 keer raak, dus voor ons wel een geruststelling dat we vruchtbaar zijn!

Nou succes allemaal.

x chantal

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden!

een miskraam krijgen is niet niks!je moet dat ook echt verwerken.Wij zijn gelijk verder gegaan,wij hadden daar sterke behoefte aan.Dat is ieder voor zich.
    Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!:)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik ben weer terug! Erg vroeg nu, maar lag al vroeg te slapen gisteren, dus ook vroeg wakker dan. Alles is goed gegaan. Operatie stond gisteren gepland, maar door het verlies van bloedstolsels toch van donderdag op vrijdag een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven zodat ze me in de gaten konden houden. Ik was er aan het einde van de ochten tussen gepropt, dus ze dachten zo rond half 12, uiteindelijk om 12.45 uur pas opgehaald. Vanaf 10.00 uur kreeg ik al wel behoorlijke buikpijn en met 2 paracetamol die pas na een half uur werkte en een half uur later alweer was uitgewerkt heb ik daar behoorlijk last van gehad. Bij de kijkoperatie bleek er al aardig wat bloed in m'n buikholte te zitten, dus dat verklaarde de buikpijn.

Het was toch een bbz. Op de echo konden ze deze niet vinden omdat het al afgestorven was, maar hij zat uiteindelijk aan het einde van m'n eileider en ze hebben hem er netjes uit kunnen trekken/duwen. Dus geen gesnij of gebrand in m'n eileider. Ben daar echt heel blij mee.

We moesten van te voren al een beslissing nemen in het geval van een bbz wat ik dan wilde: eileider besparend of de eileider gelijk verwijderen. Wat is dat moeilijk zeg! Voor besparend gekozen en dit is dan ook goed uitgepakt. Moet de komende 5 weken nu wel elke donderdag bloedprikken om te kijken of HCG zakt, maar de artsen waren erg positief, dus ik verwacht wel dat het goed is gegaan.

Nou, dat was m'n lange verhaal weer. Heel raar, maar ik was gewoon blij dat het een bbz was, dan was ik tenminste wel 'echt' zwanger, en was het niet iest raars van m'n lijf.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @MvA Klinkt idd als een test die toch niet helemaal goed is. Ben wel benieuwd naar de foto. Kan je vandaag nog een nieuwe test halen?

@Mimmy Misschien toch voor de zekerheid nog een testje doen dit weekend? Als je al een week overtijd bent.

@Angela Ik denk dat je dat wel als eerste dag van je nieuwe cyclus kunt zien. Ik dacht wel dat de eerste ronde erna wat langer kan duren, maar weet niet precies hoe dat zit.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Poemi: fijn dat alles achter de rug is nu uiteindelijk.je hebt nu zekerheid en kan je verder.En wat fijn zeg dat je eileider bespaard is gebleven!:)

Sterkte met alles,ook met verwerken!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Jeetje Poemi heel veel sterkte meis hoop dat alles goedkomt en inderdaad neem de tijd om alles te verwerken het is niet niets.

Hier naar mijn idee de rode duivels die eraan komen. Veel last van krampen in de baarmoeder en lage pijn in de rug dus ik vermoed dat de klachten nog van mijn vmk waren... we wachten wel weer op de ongi...

Is misschien ook beter dat er even een ruimte tussen zit... hoop dat de ongi wegblijft maar we zullen wel zien :(

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    @Poemi, wat goed dat je het zo positief kunt bekijken. Sterkte met herstellen, fijn dat de operatie zo goed ging!

@Angela33: Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte. Wat betreft je vraag zit het volgens mij zo: Je kunt de eerste dag van de bloeding bij een mk aanhouden als eerste dag van je ongesteldheid maar dat wil niet zeggen dat je volgende menstruatie op tijd is. Sommige vrouwen (ik bijvoorbeeld ;)) doen er nogal lang over om weer een cyclus te hebben. En sommige vrouwen worden binnen 6 tot 8 weken weer ongesteld.

Echt weer zo´n antwoord waar je alle kanten mee op kan...
    Leuk hè, het lichaam van een vrouw! ;)

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nou alsof ik het dus voelde ongi geworden... moet zeggen de klap is niet zo hard... misschien inderdaad ook wel beter... even alles verwerken...

Liefs Djonna en op naar ronde 10....

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Djonna Misschien dat het beter zou zijn, maar het is toch balen :(

13. Mimmy

Mimmy Lid

19 sep 2011
    32
    0
    0
    rond Rotterdam
    @nieuwe meiden. Allemaal welkom. Jammer dat we zo moeten kennis maken en hopelijk hebben we gauw goed nieuws !!!

@poemi, fijn dat je weer thuis bent en t allemaal mee is gevallen. Was effe schrikken voor!

En nu ik. Haha
    Gisteravond met mijn moeder wezen eten en ja hoor, voelde een plof in mijn buik en werd ongi. Toch wel raar dat deze maand langer duurde dan normaal maar t kan misschien met de mk nog te maken hebben. Nu is t wel moeilijk om te berekenen hoe mijn cyclus is en waarneer ik mijn donor nodig heb. Dus worst een beetje gokken deze maand en hopelijk heb ik geluk! We gaan weer duimen!

14. Ellen33

Ellen33 Lid

20 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

mag ik ook meepraten hier ? ik heb 18 augustus een miskraam gehad met 6 weken. Het vruchtje was te klein. Met cytotec is de bloeding opgewekt en dat is gelukkig goed gegaan. Bij de nacontrole zag de gyn wat vocht of bloed in de baarmoeder zitten.
    Na 14 dagen had ik weer een eisprong en meteen weer geklust. Alleen kwam toen al dat bloed eruit. Door het vrijen wordt die baarmoeder dan weer actief zei de gyn. Maar de kans op een zwangerschaps was door die bloeding zo goed als verkeken. Precies 2 weken later ongesteld geworden. Een keurige cylclus dus, van 28 dagen. Nu op naar de volgende ronde. Eisprong volgend weekend. Ik vind het wel spannend allemaal en ben wel onzeker geworden.

Ellen

15. Mimmy

Mimmy Lid

19 sep 2011
    32
    0
    0
    rond Rotterdam
    @Ellen

Welkom op ons onderwerp.
    Naar te horen wat er gebeurd is, maar hou goede hoop.
    Binnenkort kunnen we hopelijk allemaal kletsen over de positieve dingen

16. marieke79

marieke79 Lid

2 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm, volgens mij is mijn cyclus nog een beetje van de leg...heb nu last van rekbaar en doorzichtig slijm..wat betekend het ook al weer????klusavond of...............

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mimmy: balen dat je ongesteld geworden bent..of kon je niet zwanger zijn deze ronde?

@Poemi: hoe is het met jou?

@Ellen33: welkom hier!
    Heel naar dat je ook een miskraam gekregen hebt en daar word je idd erg onzeker door.Maar wat fijn dat je cyclus ook al netjes weer is.dat scheelt een hoop!:)

18. peekaboo

hoop42 heb een topic gelezen van je temp ?? spannend zeg ik duim voor jou :)

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

dank je!:)Ik ben echt heel erg benieuwd,heb momenteel erg pijnlijke borsten,de zijkanten doen erg zeer en ze steken.Wel had ik vanmiddag last van mijn buik.Ik zou zo blij zijn als her RAAK was,dan hoeven we ook geen IUI te gaan doen.:)

20. peekaboo

dat klinkt positief ik duim heeeeeeeel erg mee voor jou :)

Deel Deze Pagina