miskraam in augustus/september en nu terug proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peekaboo, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ik heb iets gemist denk ik... ik zie dat we moeten duimen ... bij deze ! :D:D ze draaien hoor.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Hoop Zou het bij jou wel eens raak kunnen zijn?? Spannend hoor! Wanneer wil je een testje gaan doen? Zou wel heel fijn zijn als jullie geen IUI hoeft te gaan doen.

@Ellen Welkom hier. Vervelend van de miskraam, maar wel fijn dat je cyclus al gelijk weer zo netjes is.

@Mimmy Balen dat je toch ongi bent geworden. Hopelijk vind je aankomende maand toch het goede tijdstip.

Ik voel me inmiddels iets minder goed dan gisterenochtend. Krijg toch wel wat pijn aan m'n buik, slechte nacht gehad, kleine is niet lekker en ik kan hem niet eens uit z'n bedje halen :( Gisteren nog behoorlijk geschrokken van het middel wat ze gebruiken als er toch nog iets is achtergebleven, hoort bij de cytostatica. Gebruiken ze ook bij een chemokuur :( Rotzooi dus, hadden ze wel even mogen vertellen. Hopelijk is het niet nodig of kunnen ze toch iets anders doen. Anders mag je ook nog eens minstens de eerste 3 maanden niet zwanger worden.

3. Ellen33

Ellen33 Lid

20 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi POemi,

Wat is dat dan voor middel ? Je hebt dus geen cytotec gekregen ?
    Dat wordt meestal gebruikt bij miskramen, maar voor een bbz ligt het waarschijnlijk anders. Je kunt dus zelf nog beslissen of je het wel of niet gebruikt ?
    Hopelijk voel je je snel wat beter. Wel goed dat ze je eileider hebben kunnen sparen.

Gisteren had ik echt een verdrietige dag. Die miskraam heeft er behoorlijk ingehakt. Ik ben niet depressief, maar is steeds iets van verdriet op de achtergrond. Hopelijk slijt het.

Ellen

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Ellen Balen dat je gisteren zo'n slecht dag had. Denk dat je dat helaas nog wel vaker zult hebben :( Hopelijk ben je snel weer zwanger. Waren jullie snel zwanger bij de miskraam?

Ik heb er geen keuze in of ik het wel of niet wil gebruiken. Als er nog restweesfel zit kan dat weer gaan vermenigvuldigen en dat spul houd dat tegen. Dus als m'n HCG niet zakt heb ik geen keus. Een bbz werkt idd wel wat anders dan een gewone miskraam, dus cytotec zal bij mij geen nut hebben want het zit/zat in de eileider en niet in de baarmoeder. Op dat gebied zou ik dan toch liever een gewone miskraam hebben gehad dan dit. Daar is wat makkelijker wat aan te doen..

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mamavanA: dank je wel hoor!
    @NatasjaM: jij ook bedankt!

@Poemi:ik zou as dinsdag ongi moeten worden,ik test eigenlijk nooit voor NOD,maar misschien morgen toch even testen?

Het is ook niet niks wat je meegemaakt heb,je hebt nu een terugval.Hopenlijk heb je die medicijnen niet nodig meis.Sterkte ermee.

@Ellen: jij ook heel veel sterkte...het is een knagens verdriet,wat heel de tijd op de achtergrond aanwezig is,later word dat wat minder.Maar dan nog blijft het.Sterkte hoor!

6. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    @Ellen, ik herken je gevoel. Naar en onontkoombaar, zo voelt het soms voor mij. Gelukkig komen die momenten met steeds grotere tussenpozen. En ondertussen zijn we natuurlijk bezig met het bewerkstelligen van een zwangerschap die doorzet...

Ik loop hier al vier dagen rond met het idee dat de rode vloed ieder moment los kan barsten. Dan ren ik naar de plee (moet toch al vaak plassen als ik ongi word) en dan verwacht ik heel veel rode smurrie en dan zie ik: een heel zielig klein bruin veegje.
    En ondertussen floepen m´n (.)(.) steeds uit m´n beha en heb ik rugpijn en buikpijn en ben ik moe. Ik ben het meer dan zat, kom maar op met die ongi!

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey hey,

Hier behoorlijke ongi krampen bah bah bah als dit eens in 1 dag over kon zijn zou wel ontzettend fijn zijn !!!!

Vandaag maar even gedachtes verzet en over de kermis gelopen... nergens in geweest (snap er niets van voorheen moest ik overal in)

Nu lekker lui op de bank..

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wij vrouwen hebben het niet makkelijk he?Ik voel ook van alles.heb hele zere,zware borsten en een raar gevoel in mijn onderbuik.En heel de tijd die gedachten: Ben ik wel......ben ik niet zwanger.Soms word je er erg gestresst van.Je wilt zo graag duidelijkheid he.
    Gelukkig kan je hier je onzekerheid en je gevoel kwijt.Kan bij onze mannen ook wel,maar die weten niet precies wat wij voelen he:)

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoop 42 dat is zo meid , mannen kunnen ons niet voelen :)
    ik heb ook allerhanden klachten en ze worden steeds erger pfff ben benieuwd :)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mamavanA: wanneer heb je je NOD? En wat voor klachten heb je?

11. peekaboo

1oktober , misselijk in vlagen , duizelingen, steekjes links, moe, hoofdpijn ,vaker plassen , rommelende darmen , en temp is 36,6 :$ heb normaal maar
    35,3 ongeveer

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

lijkt op zwangerschap:)

wanneer ga je testen?

13. peekaboo

ik had getest , stond na 1minuut een tweede lijn even duidelijk als de foto hieronder ,alleen bijna tegen de controlelijn zoals waar ik de rode lijn gezet heb:( snap je nog ??;)

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ow ja dat had ik gelezen! Nog een keer testen?

15. peekaboo

moet van men man 3 weken wachten :$

16. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    :$ 3 weken ? amai... dat is niet vol te houden

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik zal niks wachten....niks MOET:DGewoon een test kopen en doen!:p

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou gewoon testen hoor. 3 weken is onzin!
    In het juli forum is er weer 1 zwanger.
    :) ikke:D:D:D

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@lin2011: Ik heb er kippevel van..echt!!!:DOok hier feliciteer ik je van harte!!:)

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jij volgt ook wel. Dit word gewoon een mooie maand. allemaal juni kindjes:)

Deel Deze Pagina