He meiden! Heb net pas dit topic ontdekt maar ik wil graag met jullie mee gaan kletsen als jullie dat ok vinden natuurlijk! Ik heb zelf op 18 augustus een miskraam gehad na ruim 11 weken zwangerschap. Ben nu nog steeds aan het wachten op mijn eerste ongi. Vermoed wel dat ik 1,5 week terug iets van een eisprong heb gehad maar weet het niet zeker. ga zo ff het hele topic lezen zodat ik een beetje weet wie, wat, hoe en waar enzo Nu maar hopen dat we allemaal snel weer zwanger zijn en een mooie tijd tegemoet gaan!
@hoop: Is er al een uitgerekend in juni forum? Ik doe morgen ook nog mn digitale "hoever ben ik" test van clearblue. Die ligt klaar. ik was ook verbaasd hoesnel ik de streep zag, echt tegelijk met de controle streep. Terwijl die eergister echt alleen met een hoop draaien en kantelen te zien was. @all:Meiden jullie volgen ook snel, op het juli forum zijn er vandaag 3 meiden bijgekomen en er zitten er nog een paar op de NOD te wachten. Toch fijn om te horen dat het best snel kan gaan. Er zijn er nu 5 die weten dat ze zwanger zijn.
Hey meiden, Van harte feli hoor! Geweldig... Ben wel een beetje jaloers hoor ! Hopelijk volgen wij ook gauw. Geniet ervan!!! Ik moet nog effies wachten tot ik weer mag. Xx
Alle meiden die de afgelopen dagen een mooie test in handen hadden, van harte!!!ga genieten.... en voor de andere meiden onder ons...wij volgen snel!!!!
Linn en Hoop van harte gefeliciteerd! Wij moeten 3 oktober weer naar de gyn voor uitslagen chromosoom- en hormoon onderzoek. Hoop dat t daarna weer snel mag gaan!
@Linn en @Hoop: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fijn zeg dat jullie allebei een positest in handen hebben.... En hopelijk volgen wij allemaal snel!!!! Nog even afwachten, weet iig wel dat ik geklust heb voor mijn eisprong