Zwangeren, gefeliciteerd! Ik mag op rood, cyclus is blijkbaar weer op gang - nu maar hopen dat het voorlopig de laatste keer ongi is
heb men test in een topic gezet "vreemde test kv2v5" kijk maar eens kunnen jullie zien wat ik bedoel met de lijn staat tever naar links
Ik heb gekeken, het lijkt op een fabricage fout inderdaad zoals ik al eerder las in dat topic, en staat de streep verder naar links, dan zou ik denken, een streep is een streep...
Meiden: allemaal hartelijk bedankt voor jullie felicitaties! Voor degene die ongi geworden zijn: dikke knufff! Ik hoop dat de rest ook heel snel zwanger is!! @Lin2011: wie van het juni forum uitgerekend zijn?Moet ik even denken welk forum je nou precies bedoeld..ik praat erop meerdere
hoi hoi hoi dames zit vol met koffie ben dus goed wakker haha nachtje doorgedaan met schoonmama gebabbeld aan de koffie begonnen en jawel ik heb een oplossing (natasjam gaat het begrijpen ) ..... vandaag alleen een trieste dag men broer is 7jaar dood en brrrrrrr krijg er kippevel van mag er niet aan denken ....... te laat
Wat goed! .. de oplossing, ben blij voor je, geeft weer een stukje rust voor nu. Sterkte vandaag, blijven moeilijke en trieste dagen vaak hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt *knuffel*
je spreekt in geheimtaal! Nu heb je ons nieuwsgierig gemaakt! Wel een moeilijke dag voor je meis,veel sterkte vandaag!
nou ik beland 23 oktober op straat met men man en dochtertje maaaaaaaaar we kunnen bij me schoonmama terecht word een volledige kamer (grooot) voor ons klaargemaakt en we kunnen dus de helft van ons inkomen sparen dus na 2maand hebben we genoeg om een auto te kunnen kopen zodat men man deftig werk kan vinden en zodat we nog meer kunnen sparen en onze achterstallen kunnen afbetalen en nog meer sparen zodat we een heel leuk gezellig huisje kunnen huren ja is trieste dag en zeker als je de details weet en brrrrr gruwelijk en da de politie het zo heeft verteld nee oongelooflijk beeld flitst voor men ogen voorbij en heb het zelfs niet gezien (gelukkig maar)
@MamavanA: wat een ontzettend moeilijke situatie! Heel fijn dat je bij je schoonouders terecht kan zeg!Heel veel sterkte!
schoonmama ze is alleen hihi en bedankt meid het is echt ongelooflijk moeilijk en morgen is het ook zooo moeilijk brrrrrrr
dank jullie wel ! ik zal het even in het kort zeggen moet het echt even kwijt mijn broer heeft zelfmoord gepleegd op 27 sep 2004 op 28 sep 2004 ging ik niet vermoedend met school op uitstap naar brussel en passeerde lijken wagen wat bleek was mijn broer die daar paseerde voor de autopsie hetzelfde uur dezelfde auto op de zelfde plaats is geen toeval en dat is heeeeeeeeeeel erg kort zonder details die bespaar ik jullie tenzij jullie allemaal horror freaken zijn
ja verschrikkelijk is dat, er zal veel aan vooraf gegaan zijn maak ik uit je woorden op, natuurlijk wil niemand dat graag lezen maar als het je hoog zit en je moet het kwijt dan mag dat wel... alsnog veel sterkte ook voor de komende dagen want ja het is niet een dag dat het 'extra" moeilijk is de dagen erna zijn vaak ook wat slepend...
ja dat is waar en ik wil het zo graag kwijt maar de details zijn zoo gruwelijk die ik heb moete horen op 13 jaar ! dat ik het zelfs men man niet aan kan doen
sjee ja dat is heel erg weet niet of je er iets aan hebt maar je mag altijd pben hoor, of mischien is er wel iemand in je omgeving waar je het mee kan delen...