Hey Ellen! Heel erg veel sterkte meid! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Die onzekerheid kan je zo helemaal lam slaan. Laat je het ons horen als je meer weet? PS. Ik heb nog niet getest. Wacht er nog ff mee
Hallo dames Vanmorgen nog maar eens getest met de goedkope kruidvat test en deze bleef spierwit. 4 dagen na de NOD, dus dat is duidelijk Niet Zwanger. Ik baal er wel van. De vorige keren was ik meteen zwanger. Dat je verhoogd zwanger bent na een miskraam gaat voor mij in ieder geval niet op. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Op naar de volgende Ellen
Hè wat jammer Ellen. Is het echt over en uit voor deze maand? Misschien is je cyclus wat in de war, of had je een late innesteling? Hoe dan ook: balen!!!!
Hoi Jantine, nee het is echt over en uit deze maand, vandaag ongesteld geworden. Ik baal verschrikkelijk. Wil er relaxed mee omgaan, maar dat lukt me maar moeilijk. Hoe doen jullie dat met steeds weer die teleurstelling ? Ellen
ik ben elke keer de MS er toch doorkomen, gefrustreerd. En dan maar hopen dat het in de volgende ronde wel raak is hé. Moest je weten dat je regelmatig bent en echt elke maand uw regels krijgt, moet je dan minder lang wachten op een nieuwe kans, maar in mijn geval, zit daar telkens 3-4 maand tussen alst nie langer is. Soms eens korter waat ik nu hoop natuurlijk. We zien wel
@ Ellen: Ik heb elke keer als de ongi echt doorbreekt een huilbui van een paar minuten. De rest van de dag ben ik chagerijnig en probeer dan weer zo positief mogelijk te blijven denken aan de volgende kans! Dikke knuffel voor nu!
Ik ben elke keer heel verdrietig als ik ongesteld word. Die dag, maar ook de dagen erna ben ik best een beetje van de kaart. Ookal neem ik me elke keer voor om het niet teveel de boel te laten beheersen, die dagen lukt dat niet, de rest van de maand redelijk gelukkig. Ik hoor dus ook niet tot diegene die extra vruchtbaar is na een miskraam, nu niet en een jaar geleden niet. Helaar, maar zo is het. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat het nog een keer gaat lukken en dat wij nog een kindje zullen krijgen. Daar hou ik me maar aan vast, dat probeer ik. @Ellen Sterkte hoor, hopelijk is dit de laatste keer dat je het mee hoeft te maken. En dan is vandaag de eerste dag van je zwangerschap
Ook ik dacht gister ongesteld te zijn geworden. Zou de eerste keer zijn na de miskraam en daarna konden we weer aan de slag, dus ik zat er juist met spanning op te wachten. Gister enorme buikpijn rugpijn, ga naar de wc en ja hoor bloed. Hele dag best heftig. Dus ik dacht yes, ongesteld, nu kunnen we beginnen. Maar vandaag al haast niet meer gebloed, dus ben helemaal in de war!
Ik was ook niet een van degene die meer vruchtbaar was na de mk hoor, ik ben alweer een ronde verder en vanaf vandaag weer op de wachtbank .. ik moet wel eerlijk zeggen als mijn ongi steeds doorkomt ik het niet leuk vind maar het verder niet echt mijn dag beinvloed en heb dan ook geen huilbui ik vloek een keer en ga weer verder maar baal zeker voor degene die er wat minder makkelijk mee om kunnen gaan *knuffel*
ik baalde er paar weken geleden van dat ik ongesteld was geworden.. ik ben wel blij met mn regelmatige cyclus dus 2 weken daarna kunnen we weer proberen. en ik merk wel dat ik tegen mensen zeg, onze tijd komt wel, en dat is ook wel zo, maar je wil het gewoon het liefst zo snel mogelijk! ik duim voor ons allemaal had het van het weekend wel ff moeilijk, ik kwam iemand tegen in de supermarkt die uitgerekend is, wanneer ik ook uitgerekend zou zijn.. ze zag mij volgens mij niet, maar ik kreeg het helemaal warm en wilde zo snel mogelijk weg.. thuisgekomen brak ik dag daarna ging het wel weer, nu zit ik weer op het wachtbankje... fingers crossed!
hallo dames, ook ik ben blijkbaar naar de mk ook niet extra vruchtbaar..tussen de twee miskramen zat een half jaar en nu zijn we na de laatste mk alweer 3 maand verder en ook nog geen zwangerschap te bekeken ook is mijn cyclus niet helemaal meer gelijk zat altijd zo tussen de 30-32 dagen maar nu ineens 27 dagen, raar...en ook steeds als mijn ongi doorbreekt baal ik vreselijk e ndenk ik weer een maand verder.. maar zoals ik het hier lees ben ik niet de enige maar goed hoop dat er snel een plakbaby zit, trouwens voor iedereen!!!
Nou hier is het vloeien gestopt, dus heb 1 dag goed gebloed en gister was het het noemen niet waard. Vandaag weer buikpijn, maar kan inmiddels niet eens meer herkennen waar het vandaan komt (darmen, blaas of baarmoeder). Ben extreem sjachereinig en moe, dus dat is wel weer passend bij mijn menstruatie, hahaha! Herkent iemand dit als menstruatie? Voor de MK vloeide ik 1dg veel en dan de 2de dag wer het wat minder en de 3 en 4de dag was het weinig. Vraag me af of ik niet de gyn moet bellen. Vorige week zei hij dat alles er goed uitzag...
Mischien dat het weer een beetje op gang moet komen en het daarom zo onrustig is? als je twijfelt zou ik gewoon bellen, vragen staat vrij toch ?
Hoi Dames, Hè naar dat jullie nu toch ongesteld zijn. Vooral die slopende onzekerheid en dan de tegenslag. Bah. Ellen ik had echt voor je gehoopt dat het goed was gegaan. Natuurlijk hoop ik het voor ons allemaal. Die teleurstelling die zorgt welhaast voor depressiviteit. Echt tijdens ongsteldheid ben ik vaak heel erg depri en de week erna ook wel eens, maar dan zeg je telkens weer tegen jezelf dat je verder moet. Hoe je het nou moet verwerken? Ik weet het niet. Bij mij werkt het gewoon het beste als ik mijzelf bezig houd. Ik wens jullie veel sterkte! Liefs, Reinaatje
Hoi Chantal, Als jij je niet prettig voelt gewoon de dokter bellen. Zij zijn er voor jou hoor! Veel sterkte meid! Liefs, Reinaatje
Ik kan niet slapen, bij mijn altijd een goed teken... Ik kon me niet beheersen en ik moest toch plassen Maar nu ben ik dus super bang.Bang dat het streepje niet donker genoeg is. Bang daat het alsnog misgaat. Ik ga vriendlief zo maar wakker maken. Ik kan het geen derde keer aan hoor.
Max78, dat ziet er toch wel uit als een echt streepje hoor ! Als je het overmorgen nog eens doet zou het iets donkerder moeten zijn. Ik ga je vast voorzichtig feleiciteren. Hoeveelste dag voor of na je NOD is deze test ? Ze zeggen dat je sneller zwanger wordt na een miskraam. Ik vraag me af waarop dat gebaseerd is. Hormonen of zo ? Bij mij gaat het in ieder geval niet op. Ellen
Max78, ten eerste: da´s een streepje! En dat is goed nieuws! Ten tweede: natuurlijk maak je je zorgen. Heel normaal. Ik hoop dat je niet al teveel in de stress bent geschoten en dat je er ook van kunt genieten.