Bedankt dames! Ik heb ik elk geval niet meer geslapen vannacht. Ben ook wel blij hoor, maar maak me ook direct zorgen. Ik heb best wat rugpijn, dat heb ik sinds de miskraam elke maand als ik ongi moet worden. Nu hoop ik maar dat ik nu van deze zwangerschap rugpijn heb en niet dat het alsnog doorzet... Mijn nod is vandaag, maar het tweede deel van mijn cyclus is altijd maar 11 of 12 dagen. Ik zit op 12 dagen na mijn ei nu. Ik hoop zo dat het streepje maandag donkerder is, pfff.
@ Max: Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid! Hoop dat de volgende streep knallend is en dat de beeb lekker blijft plakken!!!
Dag allemaal, Onze eerste zwangerschap eindigde 14-09 in een vmk na 8 wk en 1 dag (ruim 3 weken gevloeid). Ik werd 4 weken na de vmk (heftig) ongesteld. En we zijn er sindsdien weer serieus mee bezig! Ik heb nu net weer een herkenbare eisprong gehad, 10 nov is mijn NOD... ...duim duim duim duim duim... groetjes, Diddel
@ Max78: Gefeliciteerd meid. Ik zag die streep duidelijk hoor! Hoop dat het allemaal goed mag gaan. Heel veel sterkte ook met je rugpijn gewenst. Succes! Reinaatje
@ Ann86 Hey meid we hebben al even niets van je gehoord.. Is alles goed gegaan? Ik hoop het zo voor je. En voor andere dames natuurlijk ook. We geven de moed nog niet op. succes in ieder geval. Liefs, Reinaatje
@ Diddel: Ik duim voor je! Ik heb mijn NOD de 9e! Je kunt ook mee kletsen in het NOD forum 1-15 november....
Bedankt voor het duimen. Het heeft geholpen, vanmorgen was het streepje al weer veel donkerder. De spanning blijft bij mij zeker tot een eerste goede echo, maar dat begrijpen jullie vast... Ik ga ook voor jullie duimen dat 'het snel weer raak is *duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim*
Pffff. Ik loop nu al langer dan een week te denken dat ik elk moment ongi word. Mijn borsten vinden het niet eens leuk meer als je naar ze kijkt, zo pijnlijk zijn ze, en elke avond heb ik de bekende ongi-steekjes waardoor ik elke ochtend denk dat het zover is. Maar nee. Dat kan natuurlijk ook een goed teken zijn. Maar ik denk dat ik het zo zat ben om negatieve testen te zien dat ik liever een ongi heb. Schijterd die ik ben... Lekker deprimerende post. Zie je wel, óók nog PMS... dat wordt vandaag tampons meenemen Zou het wel heel leuk vinden om flink veel roze te zien op dit forum komende maand! En, vooruit, daar wil ik ook best bij horen...
Pfff :x Kom op m´n werk, veeg wat bruins af :x:x Kutzooi. ik begin er nu wel genoeg van te krijgen. Ik koop wel een hamster :x
@Jantine,want vervelend voor je!!balen zeg!!! hier al meer dan een week last van mijn buik..zeurend gevoel, volgende week 8 nov kan ik pas testen..wat zou het zijn..soms ook wat gevoelige borsten...maar veel geduld hebben de aankomende dagen
Jantine: nog even positief blijven tot het echt heeft doorgezet, bruin kan oud (innestelings)bloed zijn.... Kop op, ik duim nog even voor je door!!!
@ Jantine: Hoop zo voor je dat het bij een klein beetje oud bloed blijft (ook al heb ik zelf elke maand ook vlak voor de ongi) Mijn duimen blijven draaien! Dikke knuffel!