@ Jantine, balen meid. Ik hoop zo dat het toch goed mag gaan. Voor mij is dat ook een trauma, maar het hoeft niets vreemds te zijn. Als je op internet kijkt zie je dat er wel meer zwangeren zijn die daar last van hebben en bij wie het uiteindelijk toch goed gaat. We blijven nog even voor je hopen. Aan een knuffel heb je misschien niet zoveel, maar we leven mee. Veel sterkte en liefs, Reinaatje
Ik word helemaal huilerig van jullie lieve reacties... dankjewel (ookal lach ik liever ). Vriendlief zei gisteren iets intelligents. Hij zei dat eerst hij en toen ik griep had en dat dat ons seksleven niet ten goede kwam en dat het dus niet heel abnormaal is dat het deze maand niet gelukt is. Zijn voornemen: vitaminepillen slikken voor een mooi kerstcadeau Da´s ook leuk. Fijne dag allemaal!
@Jantine: Dat is een goeie van je vriend. Soms heb je dat effe nodig, een iets meer nuchtere en logische benadering hè? Ik in ieder geval wel. Ik hoop voor ons allemaal op een mooi sinterklaas of kerstcadeau!!! @girafje @Marieke79: spannend he? Bijna NOD... M'n lichaam neemt me volgens mij in de maling, met al die rare kwaaltjes...
@Diddel, ja spannend,heb al een bijna twee weken een zeurende onderbuik, en soms misselijk...tja???geduld!!!maar vind het wel spannend, want stel je voor weer zwanger(na 2x mk)vind het toch allemaal beetje eng, gelukkig de eerste uitslagen binnen nav mk.. succes met wachten..ik moet wachten tot 10 november, maar de test ligt al klaar
@Diddel en Marieke: Mijn hoop is voor deze maand al weg. Maandagnacht behoorlijk ziek geworden (net rond de innestelling) en twee dagen goed beroerd geweest. Helaas vanaf donderdag al bruin verlies, en dat betekende is tot nu toe elke maand einde oefening voor mij! Ga komende week naar de ha, want ik wil nu een verwijzing voor de gyn hebben! Hoop dat het voor jullie wel een goede maand wordt!
@Girafje, he, wat vervelend!!!bah...hoop dat je een verwijzing krijgt voor de gyn!!!zijn jullie al lang bezig???heb ook al twee weken zeurende buik, als het eind van de week niet over is of ik moet een positieve test in handen hebben dan ga ik ook maar eens nar ha!! hoop dat je snel bij een gyn langs mag
@ Marieke: Ja, ruim een jaar alweer! Beetje frusterend,want was van mijn dochter al in de 2e ronde zwanger. Deze keer ook gehoopt dat het zo snel raak zou zijn, maar helaas. Gisteravond nog een feestje gehad en een neef vertelde dat hij nr. 2 krijgt. Leuk voor hem, maar ik baal natuurlijk weer gigantisch. Helemaal omdat nr. 1 net 7 maanden oud is!
@marieke79: Succes met wachten. Hier ligt 'ie ook al klaar voor 10 november Kan niet wachten...tenzij het niet raak is natuurlijk...pfffttt... Heb nu een week last van lichte misselijkheid, en af en toe zeer pijnlijke borsten/jeukende tepels. Heb het continu koud, of heel warm... Stomme hormonen euh of juist helemaal niet als het raak is dan... @girafje. Wat balen! Ik herken gevoel, een paar dagen na onze vmk, is onze buurvrouw bevallen. Had een flinke jaloerse steek in mijn buik hoor... Succes bij de gyn.
@ Diddel, spannend he, ik ga ook 10e testen,,(als ik kan wachten of nog niet ongi ben geworden) maar ik hier ook met vlagen misselijk, zeurend gevoel in onderbuik, af en toe wat zere borsten.. en mijn gezicht is nu veel rustiger geworden(eerder nog al wat pukkels vooral als ongi langs moet komen)maar zeg al tegen mijzelf je wilt te graag..straks weer zo tegenvaller @girafje,ook ik ken het gevoel hoor!!!en dan hoor ik het en dan denk ik mm leuk en meot ik verplicht enthousiast zijn, na mijn eeeste mk, kreeg ik te horen dat mijn schoonzusje tegelijk met mij uitgerekend zou zijn..slik!!!pff en nu als ik die kleine zie......maar ben wel blij voor hun maar toch.. ben ook al een jaar bezig en twee keer een mk gehad, ja dan kom je nog niet voor heel veel dingen in aanmerking, chromosomen onderzoek gehad en uitslag gehad en nu mag ik nog voor de bloedstollingsnderzoek maar dan moet ik zeker zijn dat ik niet zwanger ben..dus zo gauw ik ongi ben maar meteen prikken....
@ Jantine: Fijn dat je vriend toch heel nuchter eronder is gebleven en dat hij lekker actief wil meewerken aan een kerstcadeau. @Diddel en Marieke: Spannend. Ik hoop voor jullie dat de test positief is. Nog heel even wachten... @ Girafje: De ha zal niet zo moeilijk doen om je naar de gyn te sturen. Nu een jaar proberen heb je daar echt recht op. Als je al wat ouder (35 à 40 jr) bent mag je zelfs met een half jaar proberen al, om zoveel als mogelijk de mogelijkheden die er zijn te kunnen benutten. Gaat je man/ vriend ook mee naar de gyn? Als dat mogelijk is zou ik hem proberen mee te nemen. Het is vaak erg veel om in je eentje te doen. Veel sterkte! Ik ben sinds mijn mk niet meer ongesteld geweest. Mijn testen geven aan dat ik zwanger ben en de omvang van mijn buik en borsten neemt toe. Elke dag lekker misselijk, maar durf nog niet echt te hopen. We gaan over twee weken voor een echo in de hoop dat we dan zeker zijn. Iedereen veel sterkte gewenst. Liefs, Reinaatje
@Reinaatje. Oh, wat spannend joh. Dat moet best raar zijn, niet meer ongesteld worden na je mk? Maar wel hartstikke fijn natuurlijk als het snel goed raak is! Ik zal voor je duimen, maar dat is vast helemaal niet nodig En voor ons, nog 2 nachtjes slapen en dan waag ik er gewoon een testje aan hoor. Dan is mijn NOD... eigenlijk moet ik van mezelf (Verstand) nog een dag of 2 wachten, want ik heb een hele regelmatige cyclus. Maar mijn hart en gevoel zeggen: TESTEN! Nooit gedacht dat dat bestond...teststress...
Na de postitieve testen vorige week heb ik hier niet meer meegelezen, dan stap je toch over op andere onderwerpen... Maar ik kan weer aansluiten helaas :x En eigenlijk moet ik op zoek naar een 'miskraam in augustus/september en nu weer'- topic :x:x Ik heb vorige week ook de uitslag gekregen van een chromosomenonderzoek en die was niet goed... Wat het precies inhoudt weet ik nog niet, maar ik elk geval is de kans op een mk vele malen groter bij mij. Mijn gedachten schieten heen en weer van 'één kind is ook leuk' en 'laat die mk maar snel achter de rug zijn, dan kan ik weer op zoek naar een ei'. Van mijn (kerngezonde) dochter was ik in één keer zwanger, ik dacht dat dat iets was waar ik me geen zorgen over hoefde te maken. Hier nog geen positieve verhalen begrijp ik. Diddel misschien, spannend...
Hoi meiden, sorry het is ff gelede dat ik ben komen kletsen hier. Hoe is het met iedereen? Nog nieuwtjes? @Max; wat klote voor je meid.... Ik weet hoe je je voelt. Heb ook een gezonde dochter van 3 en nu opeens 2 mk. Wanneer krijg je de precieze uitslagen van het onderzoek? Sterkte verder. @Hier gaat alles redelijk. Hcg stond vorige week nog op 3, hopelijk hoor ik vandaag dat het nu op 0 staat. As dinsdag voor controle naar de gyn. Gelijk bespreken wat we nu gaan doen. En nu nog aan t wachten op mijn nieuwe cyclus...geen idee wanneer mijn ongi komt?!
dag dames.... Ik heb maar weer ovulatie test in huis gehaald...... Misschien maken we dan meer kans deze maand........ Ik word er deprie van..pfff.... En me man snapt het gewoon niet dat ik me zo klote voel en iedereen omeheen word binnen een hand omdraai zwanger en dan denk ik en ik dan..............*** *******
hoi dames, ik ben wat minder aanwezig omdat ik ontzettend druk ben met werk... ik lees hier net niet zo heel leuke berichten .. @max wat klote ! kan me voorstellen dat je graag weer gaat voor de volgende ronde, maar de uitslag van het onderzoek is dan ook weer een tegenvaller *knuffel* @mamakaatje, ik duim voor een goede uitslag van 0 vandaag ! @missillie wat ontzettend balen, vervelend ook dat je man je niet begrijpt, gelukkig kan je hier een beetje je ei kwijt, niet dat je daar veel aan hebt maar opluchten doet het mischien een beetje. Ik was gisteren een dag overtijd, maar goed dat was ik de laatste paar maanden voor mijn doen vaker, ik kon het vannacht toch niet laten om te testen... en jawel twee streepjes. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan!
@ Max: Dikke knuffel meid! @ Missillie: Herken je gevoel meid! Mijn man snapt het klote gevoel ook niet als een ander met het leuke nieuws komt. Dikke knuffel! @ Natasja: Gefeliciteerd meid! Duim voor je dat het goed blijft gaan.
@Natasja: wat een supernieuws meid.... Gefeliciteerd! @Missillie: snap je gevoel ook maar al te goed hoor... En mannen gaan er zo anders mee om, het lijkt wel of zij gewoon door kunnen gaan met het gewone leven terwijl wij er nog veel langer de tijd voor nodig hebben om alles een plekje te geven.
Reinaatje, spannend hoor! Maar tot nu toe klinkt het goed, toch? Natasja, gefeliciteerd! Max, wat een vervelend nieuws... sterkte meid. Missillie, ik snap hoe je je voelt. Hoop voor je dat je je snel wat beter voelt. Niet opgeven hoor!