Heb morgen een afspraak bij de HA voor een verwijzing naar de gyn. Wil nu wel eens weten of er een oorzaak is dat ik nog niet zwanger ben.
Zou jij dan al een verwijzing krijgen hij kan ook zeggen je bent pas zwanger geweest.....ik zeg maar wat sommige zijn zo neit makkelijk met een verwijzing Misschien moet ik het ook maar proberen Ben tot mei 2011 na 17 rondes zwanger geraakt helaas miskraam bij 12 weken zws in aug en nu ben ik alweer op 3e ronde na vmk
@ Missillie: Ik zeg niet dat ik net een vmk heb gehad. Dan gaan ze moeilijker doen en daar heb ik geen zin in. Wil gewoon een keer in gesprek met de gyn om te horen wat de kansen zijn voor een spontane zwangerschap aangezien ik elke maand vanaf de innesteling bruin verlies heb en als het kan een inwendig onderzoek om problemen uit te sluiten. Als dan blijkt dat we weer een tijd zelf moeten proberen omdat de kans groot is dat het lukt, dan geeft me dat wel wat meer rust. Waarom probeer je het zelf ook niet? Je bent ook al een behoorlijk lange tijd bezig.
Oooh zo ja wel slim van jou....... Bij mij kan dat helaas niet want heb in het ziekenhuis gelegen en de hele mikmak dus hij is op de hoogte van alles........ Maar als het volgende maand weer niet raak is dan ga ik met de mededeling dat ik niet nog 1,5 weer wachten.......sjongen jonge kan nergens meer aan denken ......alleen aan baby's en zwangerschap en iedereen word zwanger behalve ik zo rot voel ik me dan..... phoe sorry het moest er effe uit
@ missillie: het blijft moeilijk he. En dan zeggen ze nog: probeer het los te laten. Hoe kun je zo iets nou loslaten!
@Max He jakkes, jakkes, jakkes. Veel sterkte! Wanneer weet je meer over het chromosomenonderzoek?? @mamakaatje En, is je hcg 0? Ik hoop het... @missillie Dat je nergens anders aan kunt denken is niet gek hoor! En laat je niet wegsturen bij de gyn tot je tevreden/gerustgesteld/goed geinformeerd bent hoor...daar heb je recht op toch?! @Natasja Gefeliciteerd!!! ik hoop hartstikke hard met je mee hoor! @girafje, ja idd. Loslaten...lekker makkelijk gezegd he. Da's dus echt bijna onmogelijk... Ik ben een dag overtijd, maar ik durf nog niet te testen, beetje bang voor een teleurstelling. Suf he.
Toch maar een testje gedaan vanochtend....en gelukkig maar, want ik ben zwanger. Ik ben zo blij ! En zo onzeker tegelijk... Maandag de gyn maar meteen bellen voor een afspraak voor een echo met 7 weken. Gelukkig weet ik nu dat ik meteen terecht kan, mocht het toch niet goed gaan. En dat ik niet meer hoef te pushen bij een verloskundige... Dat geeft een klein tikkeltje meer rust. Want eigenlijk wil ik echt alleen maar heel gelukkig zijn. Maar ja, dat hoort er bij denk ik he?
@Diddel: van harte gefeliciteerd meid! Super dat je een positest in handen hebt.... Gister ben ik 28 dgn na mijn vmk weer ongesteld geworden en wat was ik gister blij, hihi stom he?!
diddel: Gefeliciteerd meid...geniet ervan hoe moeilijk het ook is/kan zijn. hopen op een mooi gezind kindje over 8 maanden
@ girafje, dankjewel! ik straal af en toe echte plakgedachtes en wensen uit naar m'n onderbuik hahaha misschien helpt het. @mamakaatje, ik was ook blij toen m'n ongesteldheid weer kwam. Dan kun je je weer richten op nieuwe hoop en kansen. @missillie, ik denk dat als ik geen bloedverlies heb en een goede echo met 7 weken, dat ik dan echt meer blij durf te zijn. Ik denk dat we het voorlopig ook nog even aan (bijna) niemand vertellen. Om een beetje rust te houden.
@ mamakaatje: Ik had hetzelfde gevoel toen ik deze maand met 31 dagen weer ongi werd. Balen dat het weer niet gelukt was, maar toch ook erg blij dat mijn cyclus niet was veranderd door de vmk.
Diddel, wat goed! Gefeliciteerd! Mamakaatje ook gefeliciteerd dan maar... ? Ik snap heel goed dat je blij bent. Ik hoop dat dit voorlopig je laatste ongi is. Ik heb een beetje een vreemde vraag. Ik was begin deze maand ongesteld maar nu doen mijn borsten nog steeds (weer?) pijn en gisteren veegde ik een stipje rood bloed af. Heel weinig maar wel raar Iemand een idee hier? Fijn weekend allemaal!
@diddle Gefeliciteerd, ik begrijp helemaal dat je nog niet helemaal in een jubelstemming bent. De tijd naar de eerste echo duurt zo lang. @girafje Ik zou ook een doorverwijzing vragen aan de huisarts. Wij zijn in mei doorverwezen, die vmk heb ik toen niet verzwegen. Die zou ik misschien bij de gyn niet verzwijgen, dat heeft toch invloed op je kansen en de onderzoeken die ze doen. Bij mij is er bijvoorbeeld een reden gevonden voor de 2 miskramen. Dat onderzoek was niet gedaan als ik er 1 verzwegen had. Voor het doorverwijzen liet de huisarts eerst een zaadonderzoek doen. Ik wil wel op iedereen apart reageren, maar dat is lastig op mijn telefoon. Nu kan ik niet makelijk alles terugkijken en alles onthouden van 3 pagina's lukt niet... Bedankt voor de lieve reacties in elk geval. Ik heb de tekst in mijn handtekening weer aangepast, ik weet het niet meer zo zeker, dat het mis gaat... Sinds maandag geen bloed meer verloren en ik voel me weer zwanger. Vandaag de hele dag misselijk, heerlijk Het blijft spannend, nog even geduld voor een echo.
Heb vanmiddag de verwijzing voor de gyn opgehaald bij mijn HA. Manlief heeft woensdag een afspraak bij zijn eigen HA voor een zaadonderzoek. Morgen bellen met de gyn en hopen dat er snel een intake gepland kan worden! Ben voor nu erg blij met de verwijzing, het is weer een stapje de goede kant op!
hoi hoi, ik was 15 september bevallen van een zoontje hij was 22 weken.... zwaarste bevalling ooit... en ook nog eens verlies.. nu 2 maanden later... 4 nov. begonnen met clomid...
Hoi Allemaal! Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik heb het even niet kunnen bijhouden wie het allemaal waren. Een goede zwangerschap gewenst. Ook degenen die naar de gyn gaan heel erg veel sterkte! Hopelijk is er een mogelijkheid om zelf toch ook zwanger te kunnen worden. Allemaal heel erg veel sterkte met de zwangerschap of met het zwanger worden. Wij zijn hier inmiddels wel erg blij. We zijn 9 wk en 4 dgn! En het hartje klopt, kindje is goed gegroeid en ik voel me er zowaar goed bij. De kotsneigingen heb ik er graag voor over! Ben zo benieuwd hoe het verder zal gaan. Hoop dat dit kindje blijft leven. Over dik 2 wk mogen we weer voor echo. Spannend! Allemaal alle goeds gewenst! Liefs, Reinaatje
Reinaatje: Gefeliciteerd! Fijn dat de 1e controle goed is geweest! Hoop dat je straks een mooie echo krijgt en over een paar maanden een mooie baby in je armen!
Hallo allemaal, Het is al even geleden dat ik hier postte. Nu heb ik een goed bericht, ik ben zwanger ! 5 weken nu. De eerste dagen was ik alleen maar blij, nu ben ik ook af en toe bang dat het wel weer mis kan gaan. Dat lijkt me verschrikkelijk. Hebben jullie dat ook ? Zwangeren gefeliciteerd ! nog niet zwangeren: houd moed ! ga door en blijf erin geloven. Ellen