de dames mimmy-?kindje-Nod 17september Talitha15-?kindje-Nod 22september chartity2010-?kindje-Nod 23september Djonna-?kindje-Nod 23september hoop42-5de kindje-Nod 27september Theeleutje-?kindje-Nod 28september mamavanAmarylli -2de kindje -Nod 1oktober NatasjaM-3de kindje-11 Oktober marieke79-2dekindje-Nod 13 oktober poemi-2dekindje-Nod? mamavanR-2dekindje -Nod ? Bibbi77-?kindje-Nod? Jantine-?kindje-Nod? mamakaatje-?kindje-Nod ? missillie-?kindje-Nod? catherina -2dekindje-Nod ?
@mama van Amm.. Ik had de eerste cyclus 5 dagen na mn ei mn menstruatie. Niet schrikken als dat dus toch doorkomt zetten en t kan ook best heftig zijn. Alles is van slag en bij de ene sneller hersteld als bij de ander. @ allemaal: Ik lees wel een beetje met jullie mee hoor. ik zit wat vaker op het juli mk forum dus reageer niet op alle berichtjes maar soms een beetje tips en trucks zijn misschien wel handig.
Leuk dat jullie een lijstje gemaakt hebben.Mijn NOD is op 27 september en is mijn vijfde kindje...Ik heb 4 oudere kids van mijn ex...ik heb een nieuwe vriend en wil samen met hem nog graag een kindje.Hij heeft nooit geen kids gehad,maar wel altijd heel graag gewild.De kans is er nu nog,we zijn allebei 42 dus hebben niet veel tijd meer.Ik was zwanger maar dat eindigde zoals jullie weten in een miskraam.Ik weet dat de gyneacoloog gezegd had,dat het langer kon duren en dat de kans op een miskraam groter is.Helaas had hij gelijk.Maar vol goede moed gaan we verder
hoop 42 heb het aangepast wat leuk dat jullie nog voor een kindje gaan !! ik heb een broertje ook een nakomertje van 7 mijn mama was 38 men papa 50 als hij geboren is
@mamavanAmarylliank je wel! Wat leuk zeg,zo,n jong broertje!Dan hadden je ouders ook behoorlijk verschil in leeftijd! Maar heel erg leuk!
ja ze schelen toch 12 jaar ja leuk zo een jong broertje alleen jammer dat hij al zoveel heeft moeten meemaken
de dames mimmy-?kindje-Nod 17september Talitha15-?kindje-Nod 22september chartity2010-?kindje-Nod 23september Djonna-?kindje-Nod 23september hoop42-5de kindje-Nod 27september Theeleutje-?kindje-Nod 28september mamavanAmarylli -2de kindje -Nod 1oktober NatasjaM-3de kindje-11 Oktober marieke79-2dekindje-Nod 13 oktober poemi-2dekindje-Nod? mamavanR-2dekindje -Nod ? Bibbi77-?kindje-Nod? Jantine-?kindje-Nod? mamakaatje-?kindje-Nod ? missillie-?kindje-Nod? catherina -2dekindje-Nod ?
@mamavanaf.. Nou ja het kan van alles zijn dat is wat ik ermee wilde zeggen. Ieder mens is anders en iedereen reageert weer anders. Misschien heb je direct alles weer terug normaal maar dat hoeft dus niet perse. Gewoon blijven klussen en duimen! Groetjes
inderdaad voor ons allemaal ik wacht nu af hoor heb wel wat stress met verhuize maar eens dat door is is alles weer rustig dus deze maand is wat rust en klusse op de dagen dat wij wille al hoop ik stiekem dat het toch raak is
hey hey meiden, Hoe is het hier was even niet geweest maar was zo belachelijk druk de hele tijd... Hier nu aan het wachten, wachten en nog eens wachten... Heb wel kwaaltjes zo wil ik ineens geen koffie meer (geloof me normaal drink ik 20 bakken koffie op 1 dag en nu nog geen 5) Misselijk af en toe Ben ik wat humeurig (kan ook door mijn werk komen) Hoofdpijn (zie stukje erboven) En telkens een hol gevoel in mijn buik, alsof je dat borrelende gevoel in je darmen hebt vlak daarvoor... Owja en moeilijk naar het toilet kunnen... Nouja nog 10 dagen wachten en dan ben ik een week overtijd en mag ik testen van mijzelf Groetjes Djonna
Hoi meiden, wie wil er voor mij het lijstje aanpassen???? Ben er niet echt zo handig mee.... Mamakaatje, 2e kindje (dochter), 1e ronde na mk, NOD???? Alvast bedankt! Hier nog in afwachting van wanneer ik weer mijn 1e menstruatie ga krijgen. Had gister wel wat slijm (1x), maar ofdat dat nu al een teken is dat mijn eisprong eraan komt???? Heb 3 sept mijn mk gehad en testte zondag nog positief, dus zal nog wel niet???? Morgen op controle bij de gyn, hopelijk is mijn baarmoeder wel helemaal schoon. Kunnen ze trouwens altijd al zien of je eitje eraan komt? Voor alle nieuwe meiden, welkom en hopelijk krijgen we snel een plakbeeb. Voor alle meiden die bijna mogen testen, SPANNEND!!!! Ik duim mee voor jullie. Vanavond zal ik even op mijn gemak bijlezen en reageren, moet zo weer werken. Laatste keer een kortere dienst en dan vanaf donderdag ga ik weer mijn normale 3 dgn werken. Fijne dag allemaal, Liefs mamakaatje