op dag 23 al ongi??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muppet83, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    #1 muppet83, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
    Hoi,

dit is mijn derde ronde, de eerste 2 cyclussen waren mooi, maar ik kreeg nu op dag 22 al heel lichtbruin bloedverlies, dit is nu 3 dagen later nog zo. Met de bekende ongi krampen erbij.
    Het bloedverlies begon precies een week na me ei. Ik dacht dus in eerste instantie aan een innesteling, maar dat zal niet het geval zijn?

Jullie ervaringen met zo'n korte cyclus?:(

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @muppet Lastig hè, maar het hoeft niet per se te betekenen dat je ongi nu al op de stoep staat. Ongi schijnt altijd wel rood van kleur te zijn en ik heb tijdens mij LF altijd wel bruinverlies. Mijn cyclussen duren wel wat langer dan 't gemiddelde. Van wat ik begrijp is het bij een innesteling maar kort, 1 dag ofzo, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.
    Ik had op dag 28/29 (5/6 dpo) bruinverlies, maar ongi komt pas op zo 15 dpo. Als ik op dag 14 bruinverlies heb dan weet ik zeker dat ongi eraankomt.

3. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,

Ja volgens mijn kennis zou het met innnesteling kort moeten zijn ja. Het bloeden startte dus ongeveer een week voor NOD. Maar wellicht ben ik nog steeds niet helemaal uitgepild en neemt m'n lichaam weer een loopje.
    M'n vorige ongi was mooi helder rood en nu dus allemaal bruin. Wachten wachten wachten:)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    I know :(, het zou verbóden moeten worden! ;)

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Heb trouwens ook een onwijs opgezette buik!! ik lijk wel 4 maanden zwanger, vooral savonds is het erg. (kheb uiteraard al meerdere malen getest, nee omowit)
    Ik heb echter ook vaak last van m'n darmen en kan dan ook zo'n opgezwollen buik hebben. Gebeurt vaak als ik wat stressig ben.

6. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik heb een innesteling gehad van 3/4 dagen bloeding hoor! 2dagen bruin en zelfs een beetje rood... ( was wel gecureteerd 6 weekjes daarvoor) maar als je een goed doorbloede baarmoeder hebt kan het best iets langer duren hoor! :) dus wie weet! Succes meid! Want zolang het nog bruin is is het zoiezo geen ongi! :)

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    blijven hopen, ik hou jullie op de hoogte! Thanx voor de reacties zover:)

Deel Deze Pagina