dank jullie wel meiden.. kan bijna niet geloven zo snel... maar het is echt zo.. ben erg bang voor echo's 16 mei gyn nacontrole.. wat kan ik verwachten wie weet dat?
nou, een zwangerschap en een frummeltje op de echo denk ik zo!! Ik zou denk ik de gyn even bellen en melden dat je een positieve test in handen hebt. Even een vraag ter controle, heb je na je miskraam ook een negatieve test gehad?? Doe je overmorgen weer een test om te kijken of hij donkerder wordt? Heb je ook een foto van de test??
Wow Wendy wat gaaaaf!! Controle voor zwangerschap na miskraam weet ik niet maar toen ik nog zwanger was ben ik met 6 weken bij gyn geweest en kreeg een inwendige echo en bereid je erop voor.. Er valt nog weinig te zien haha gewoon een heel klein vlekje. Maar een vlekje is een vlekje! Gefeliciteerd meis!
thanks voor reactie... ja misschien bel ik ook wle even op.. weekje later is dan fijner misschien.. ben zo bang dat er bij 6,5 niks te zien is.. geen hartje en dat wil ik zien.. hoewel. bij luca 2x hartje gzein hoor en ja had ene witte test erna.. en ja ga nog een keer ,. nou ja paar keer testen en foto ja heb ik.. is wel vaag... maar lichtrose streepje..
ja precies.. hier curretage 23-3 ... dus eigenlijk maart.. maar ach hier is okk gezellig jullie succes zet hem op!!!!!!!!
Maakt toch helemaal niet uit ! Daarom had ik juist in en rond april gezet en iedereen is gewoon welkom om gezellig mee te kletsen Ben je daarna helemaal niet ongesteld geworden?
nee.. en eerst 2 weken veilige sex.. was niet fit.. nu dus zwanger.... net op tijd zonder gedaan denk ik... moest gewoon zo zijn dan hoor
ja, sommige dingen gebeuren gewoon! Wonders zijn het! Laten we hopen dat we binnen nu en 4 maanden allemaal een wondertje in ons lichaam hebben!
Ik heb trouwens een zwangerschaps test gedaan gister danielle en hij was negatief. Bedankt voor je tip want als ik nu een postieve test heb dan weet ik m ook te vertrouwen
Fijn dat hij negatief was, hoe naar eigenlijk ook! Maar bij een volgende positieve weet je wel dat hij positief is van een nieuwe zwangerschap!
Ja, herkenbaar! ik was ook blij! ook al wat toch eigenlijk naar en doe je die testen liever om andere redenen en hoop je op ander resultaat, toch was het fijn dat hij negatief aangaf.
meiden.. denk dat het meteen is misgegaan.. ben beetje ongesteld.. nu bruin bloed en zere rug.. weet het ff niet meer. elfs predictor gemaild.. of licht stree[je telt en ja zeiden ze.. er is niets voorgedrukt oid.. was zooo blij... en nu??