Dat wilde ik ook, maar ik voelde me al een beetje opgelaten door m'n vorige ego berichtje. Zal morgen manlief even vragen of hij een foto wilt maken . Yoga, dat lijkt me ook wel wat, ik vond het altijd leuk om te doen op de Wii, toch maar weer eens oppakken. Fijn dat het even je gedachten weg kon nemen Grumpy! Zoë, ik kan me dat nog herinneren, dat onrustige gevoel, het zo graag willen en nergens anders aan denken, moeilijk . Knuf
Goedemorgen dames!! Bedankt voor jullie lieve reacties *knuffel* het is inderdaad een rot situatie en vervelend dat ik me nu druk en bezig moet houden met procedures en er tegenin moet gaan.. Maar ja het is even niet anders!! Feestje gisteren was gezellig alleen was het aan het water en grotendeels buiten (heel slim in de herfst ) dus heb nu een flinke verkoudheid te pakken vandaag maar lekker in bedje blijven dus! Ik zal zo even een foto plaatsen van gisteren Des, wat een fantastisch nieuws meis!! Helemaal leuk en bij mij scheelde het in het begin elke week wel een paar dagen dus niks om je zorgen over te maken er is een kindje, het zit op de goede plaats en het hartje klopt woehoeeee Grump,hmmm lekker stamppot ik ben echt verslaafd aan stamppot andijvie met gebakken spekjes en gebakken rookworst!! Vorige week al een dag gegeten maar denk dat ik het vanavond ook weer op het menu ga zetten !! Yoga heerlijk!! En naar de kapper geweest je legt jezelf goed in de watten meis zo hoort het! Zoe, meis wat ontzettend rot dat je even in een dipje zit het is ook frustrerend en de dagen lijken weken als je ergens op moet wachten... Ik hoop dat je eitje snel komt!!!! Edge, ja ik hoorde inderdaad ook dat je het bij een volgend kindje wat sneller begint te zien hartstikke leuk toch En inderdaad bijna op de helft voelt zooooo onwerkelijk !! Kan het haast niet geloven ben zo dankbaar dat ik dit mee mag maken
Hier een fotootje heb even onze hoofden er afgeknipt want het laatste wat ik wil is herkenning door collega's of dergelijke jullie mogen me wel zien hoor
Leuke foto, en dat zonder hoofden haha. Nee ik snap het wel hoor . Balen inderdaad dat het zo moet. Ik heb ook een foto van mezelf gemaakt, ik snap alleen niet dat ik die foto's steeds niet goed krijg. Ik zie jullie al zitten hoor , lekker hoofdjes opzij. Ik vond deze wel grappig, zo met Zoë 'I was here' . En een deel van m'n probleemhuid is verborgen hahahahaha.
Oh ja, misschien lijk ik niet zo dik, maar geloof me, met Zoë zag ik er helemaaaaaal niet zwanger uit tot 8 maanden hihi.
dess; mooie echo! gefeliciteerd hoor en het hartje zien kloppen!! wat heerlijk. Lekker genieten hoor! Fliertje en edge; leuk buikfoto's! jullie zien er mooi zwanger uit zeg, gefeliciteerd daarmee. Ik mag dinsdag voord e echo, nog 4 nachtjes slapen. Het is wel al om 9.00 uur dus dat scheelt qua wachten. was voor jou best zwaar las ik desstiiny. Sinds gisteren al niet meer zo verschrikkelijk beroerd, dat is toch wel erg fijn. We gaan het vanavond aan mijn ouders vertellen en zondag aan de s-ouders. Hebben jullie het al aan mensen verteld en aan wie en hoe? Wij vertellen het gewoon, ze verwachten het wel en het is nog erg vroeg. Kadootjes of zo vinden wij daarom niet erg gepast.
Fijn dat je je al wat beter voelt Wup! Ik heb vanmiddag weer naar het hartje mogen luisteren, erg leuk. Oh ja en een kleine discussie over borstvoeding gehad met een leerling vk. Misschien weten jullie het al, maar met Zoë heb ik het 2 wkn geprobeerd en toen van ellende opgegeven. Zij was er niet bij dus weet er het fijne niet van, dan vind ik het erg irritant als iemand begint over dat bv het beste is voor je kind. Toen zei ik dat Zoë het prima doet voor een kv - kind. Bah, heb daar dan altijd zo de P over in. Voor de rest aardig meisje .
@foto: Leuke buikjes hoor Fliertje & Edge...hopelijk kan ik over een paar weken ook zo'n foto showen ! @zoe: ja meid ik herken dat gevoel ook. Vooral op het moment als ik dan weer ging testen met die ovusticks...'wanneer komtie nou'...''nog steeds niet grr'...'zal mn ei wel komen?'...en dan alstie geweest is >>>het lange wachten... @wup: o spannend meid..over 4 daagjes...duim duim duim! Inderdaad heel fijn dat je om 09:00 uur al mag, dat scheelt een hoop gestress die dag! @aan familie vertellen: Mn ouders en schoonouders wisten het al op moment dat we terug kwamen van vakantie (was toen 5 weken), dat wilde ik bewust voor het geval het misschien weer mis zou kunnen gaan en dat je dan op iemand kan terugvallen. Vanavond ga ik het vertellen aan mn broer en zn vrouw, met hun liep ik namelijk met de 1e zwangerschap gelijk en ze vonden het toen zo erg voor mij. Ik hoop ze dus weer wat blijheid terug te kunnen geven (mijn wens was/is namelijk dat ik weer zwanger zou zijn voordat hun kindje geboren wordt ivm de confrontatie).
Mooie buikjes Fliertje en Edge! En leuk dat jullie de foto's erop zetten Edge: met flesvoeding zijn er veel kleintjes groot gebracht hoor! Irritant dat je je moest verdedigen... Fijn dat je het hartje weef hebt gehoord Wup: nog even en dan is het maandag! Hoop op mooi nieuws! Dess: veel plezier met vertellen! Zou het zelf ook moeilijk vinden als de uitgerekende datum in zicht komt... Zoë: hoe gaat het? Fijn wkd meiden!
Oh meiden, wat een mooie buiken zeg!!!!! Ben stiekem een beetje jaloers maar zooooooo blij voor jullie!!! En gewoon laten zien hoor, vind ik erg leuk!! Net zoals kamertjes --> hint!! Wup, fijn dat je je weer beter voelt en ook al bijna de eerst echo, spannend!!! Duim voor je!! Edge, oh wat vervelend zeg!! Hoeveel kinderen zijn wel niet met de fles groot geworden, vind ik echt zo'n onzin! Je zou bijna het gevoel krijgen dat je een slechte moeder bent. Tssss hoe durven ze! Als het niet gaat, dan gaat het niet. Trek je er niks van aan hoor! Wat een mooie meid is Zoë zeg!! Echt een leuke foto! Dess, oh ja jij had dat ook... Gelijk met je schoonzus zwanger... Had ik ook, ik hoop ook zo dat ik voor december zwanger ben... Blijft gewoon pijnlijk. ben benieuwd naar hun reactie! Ze zullen wel onwijs blij zijn voor jullie! Veel plezier met vertellen! Fliertje, doe maar rustig aan! Balen dat je verkouden bent geworden! jeetje 20 weken alweer!!! Gaat best hard hè!! Grump, ik haaaaaaaaat spoken Hahaha. @hier: voel me nog een beetje down... Tranen staan behoorlijk hoog, stom hè! vandaag op dag 14 en nu lijkt mijn ei er aan te komen, ovu-test word donkerder en ik heb echt veel slijm (dat je blij kunt worden van zoveel slijm hè haha). Ook weer steken aan de rechterkant, dus hij zal wel van rechts komen Jullie zijn lief meiden!! Dank je wel @zwangere: hebben jullie om de dag geklust toen jullie zwanger werden? En tot wanneer? Oh ja en ook op de dag van de positieve ovu-test (voor de testers onder ons ). Misschien hebben jullie nog tips haha. Oh ja, een zp vriendinnetje is deze ronde zwanger geworden, ze had ook voor het eerst de Etos pillen geslikt..... Dus wie weet doen ze wel wat! fliertje, jij hebt die ook gebruikt toch?
Hier nog geen ei, grrrr! Maar heb op z'n vroegst m'n ei op dag 19 gehad en op z'n laatst op dag 37.... Dus laat ik zeggen: m'n cyclus is verre van regelmatig.
@vertellen: ja, ik ben echt nieuwsgierig hoe ze gaan reageren. We gaan eigenlijk naar hun om de vakantiefoto's te laten zien en daartussen heb ik de echofoto geplaatst hihihih @zoe: euhm het klussen ff denken hoor> op dag 14 a 15 was mn ovutest het donkerst, op dag 16 weer lichter. We hebben geklust op dag (even ruim genomen) 9, 11(sochtends),13 en 16(sochtends). (het schijnt dat sochtends de kwaliteit beter is van het zaad!..wist je dat toevallig al?) O enneh mooi dat je ei eraan gaat komen...hup aan de klus zou ik zeggen hahaha ! @grumpy: o verschrikkelijk he dat je niet weet waar je aan toe bent met je ei....ik had daar ook zoveel last van! Hopelijk komt hij spoedig !
@hier: pffffff ik voel me een opgeblazen ballon!!...zo'n rare druk onder in mn buik en darmen...zijn dat de hormonen ofzo?
Oh Grumpy, wat balen zeg!!!! Ik had zo gehoopt dat je temp mooi omhoog was gegaan.... Echt vervelend he, dat je niet weet waar je aan toe bent.... Hoe ziet jouw kaartje eruit? Dess, thanks voor de tips Ik wist dat niet nee, dan maar in de ochtend aan de klus!! hihi. We hebben gisteravond geknuffeld, hopelijk kunnen we morgen nog want mijn man heeft nachtdienst en ik ben overdag weg.... Als mijn ovutest morgen nog niet positief is dan maakt het niet zoveel uit toch? Dan zou zondag ook goed zijn of niet? Oh wat een leuk idee zeg!!! En wat zullen ze verrast zijn!!
Hihihi dess dat zijn volgens mij echt de hormonen..... Voelt niet echt prettig he... Toen ik zwanger was had ik daar ook zo'n last van!
Dess waar heb je die info vandaan? Ben benieuwd! Vorige keer wel zwanger geworden van ochtend Zoë: m'n temp is gewoon nog laag, er is wel iemand op ZP die mij kent (een vriendin) en zet daarom even dat soort dingen er niet op... Dess: leuke manier zeg om te vertellen!
Bij ons kan alleen in het weekend 's ochtends geklust, de rest vd week staan we om 6:15 op... Is me net iets te vroeg
Haha Dess lekker he. Wordt alleen maar erger . Hoewel, dan voel je je denk ik geen ballon, is toch anders natuurlijk. Klussen, ehhh, om eerlijk te zijn, geen idee meer, zal eens kijken in mijn agendaatje (jawel ) op mijn telefoon, die heb ik nu even niet bij de hand. Ja, zo jammer dat het soms zo moet he betreffende KV? Ik snap het gewoon niet. Echt joh, ik had het gevoel dat mijn tepels eraf vielen, zoveel pijn als het deed. De vrouwen toen hadden echt bewondering voor me hoe ik het deed, niet gelogen, ik kolfde om de 1 a 2 uur, ook 's nachts... De dame vanmiddag zei, ja maar dan heb je waarschijnlijk niet goed aangelegd. Nee, de dames die er toen bij waren zeiden van wel, maar dat de toevoer niet goed was. Oooo ik kan me er nog steeds over opwinden, wat erg!!!! Ga bijna over mezelf twijfelen, snif. Maar goed, toentertijd vond (en ik vind het nog steeds) een goede beslissing. Nou, genoeg. Neem die Etos pillen!!!!!!! Bij mij werkte het ook erg goed , ik wilde iets zeggen, maar dat klinkt vrij raar. Iets met slikken hahahahah, oh wat erg . En nee, ik ben niet preuts, maar weet niet hoe jullie zijn natuurlijk .