En Edge: check je agendaatje even. Zoë en ik MOETEN echt snel zwanger worden Dus we hebben alle tips nodig!
Wahaha Edge, wat dan??? Je maakt me nieuwsgierig!!! hahaha. Ben ook niet preuts hoor, dus kom maar op! (of de andere meiden moeten er moeite mee hebben? ). Ik snap zo goed dat je daar boos om kunt worden!!! Waarom moeten mensen ook zo hun mening door drukken??? Iedereen is anders toch? Je kunt toch ook niet meer anders?? Wat had je dan moeten doen? Zoe te weinig eten geven? Sorry hoor, maar wat is dan slechter??? Soms lukt het gewoon niet, ook al wil je zo graag! Nou meis, je bent juist een TOP moeder dat je het zo lang hebt geprobeerd!!! Daar moet je echt niet over in zitten, laat ze maar kletsen! Zulke mensen zul je altijd tegen komen..... Lekker laten gaan! Oh ja, ik slik de etos pillen deze cyclus trouw! Wat een dingen zeg trouwens haha. Ik hoop zoooooo dat ze bij mij ook een positieve invloed hebben! Grumpy, dat snap ik wel hoor! Laat maar weten als je temp omhoog is!! Duim voor een snel ei voor jou meis!! Jij ook al in de ochtend! Hmmm ga nu wel even kijken of we in de ochtend kunnen knuffelen als ik een posi ovutest heb! (die eerst maar eens krijgen ).
even nog snel voordat ik weg moet: "Seks in de ochtend geeft een betere kans op succes dan seks 's avonds laat, omdat er bij de man op dat moment meer zaadcellen in het sperma zitten dan later op de dag." Word je maar niet zwanger? Tips om sneller zwanger te worden | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Maar dan moet je natuurlijk niet elke dag vrijen, want dan wordt er sowieso te weinig aangemaakt, dan als je bijvoorbeeld om de dag vrijt
Ik twijfel nu of we vanavond of morgen 'aan de gang gaan' hmmm Maare Zoë: je bent deze cyclus al gestart met die Etos-dingen? Vanaf dag 1 al?
Ja inderdaad Edge, check je agenda!! Grumpy, we gaan er gewoon voor deze ronde he!! (en de andere meiden ook natuurlijk!!!) Kom maar op met de tips en trucs!! haha Oh ja, ik vertelde vandaag tegen mijn man dat het beter is dat ik pas klaar kom na hem, hij kwam niet meer bij hahahahaha. Hij gelooft er niet zo in volgens mij, maar we gaan het maar eens proberen
Thanks voor de link Dess! Grumpy, ja ben daar dag 1 mee begonnen. Ik hoor en lees zoveel positieve verhalen!
en een kussen onder je billen!!!...je benen laten wijzen naar het plafond...heb ik ook genoeg gedaan hahaahahah
Tuurlijk de anderen meiden ook! Als het deze ronde niet raak is, ga ik aan de ovutesten en dan moet de wekker maar een uurtje eerder af gaan.... En dan die Etos-pillen, als het dan niet lukt, weet ik het ook niet meer...
Hahahahaha ja echt??? Ik heb dat nog nooit gedaan Misschien toch maar eens gaan doen! Denk dat mijn man mij voor gek verklaard! hahaha. Zal hem de link wel even laten lezen Grumpy, volgens mij zijn niet alle soorten thee slecht, weet alleen niet zo goed welke!?
Nee Grumpy, we worden gewoon deze ronde zwanger! Ik voel het . Ik hoop het zooooooooo!! Als de zwangere ons nou even wat HCG toe strooien dan moet het wel goed komen Dan hoef jij ook niet je wekker zo belachelijk vroeg te zetten! hihi. Veel plezier Dess!!
Ik hoop het ook Zoë! We gaan d'r voor! Ik probeer nu wel naar de Yoga te gaan, werd d'r echt meer ontspannen van, denk dat dat ook belangrijk is, om niet te gestrest te zijn. We will see
Even kijken, ik heb mijn foontje hier; ik zie inderdaad om en om. Elke dag schijnt niet zo goed te zijn. Ik kan me wel herinneren dat we "het" een aantal keer 's ochtends hebben gedaan, misschien dat dat helpt inderdaad. En je benen omhoog, deed ik ook altijd . Rustig blijven liggen in bed, bad, aanrecht (sorry ben melig), niks afvegen zeg maar. Dat was het denk ik wel. Oh ja, je moet inderdaad ook oppassen met thee, veel is nooit goed, net als koffie en cola. In thee zit theïne, of hoe je dat ook schrijft, is ook niet goed (verslavend goedje). Ik zei het al, NODjes op de 15e, ik jarig op de 17e, i weet mijn verjaardagscadeaus al .
Hahahahaha edge, ik zie je al liggen op het aanrecht! Whahaha ook met een kussen eronder? Hmmm ik hoor nu wel heel vaak ochtend sex, daar gaan we voor!! Jullie ook hè grumpy! Yoga is inderdaad goed voor de ontspanning! Hopelijk helpt het!! Edge, dan geven we jou toch een mooi cadeau (we doen ons best!!)
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ??? Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 15 oktober Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk NOD 15okt? ♥ Zwanger!! ♥ Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013 Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013 Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013 Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013 Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013