Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad dess, daar weten wij alles van! Minimoon, klets gezellig met ons mee, misschien geeft het je wat meer rust!

Oh leuk zeg! Is ml ook thuis? Zaterdag vier je het dus groots? Gezellig hoor!!

Ja dat is ook zo, ik zoek me altijd suf op internet rond mijn ei, maar toch word je onzeker... Stom! Ik ga vanavond toch nog maar even aan de klus, je weer maar nooit ;)

Ben al eens eerder in Praag geweest ja, met school. Is echt heel lang geleden. Ben jij er wel eens geweest? Nog tips? :)

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Edge, ja gisteren een sms dag hij me vrijdag vergeten was te bellen en gisteren zijn telefoon vergeten was en dat hij me morgen ( vandaag) belt ... Uhhmmmm en het is weer stil ! Wel gebeld door mijn team leider om te kijken hoe het gaat en om
    Te vragen wanneer ik weer kom ... Zucht ga er een geen worden meer aan vuil maken ..

@ minimoon welkom meis gezellig dat je me komt kletsen ! Wat rot van je miskraam :( hoop dat je hier je ei een beetje kwijt kan en natuurlijk snel weer een positieve test in handen hebt !!!!

@des, moren jarig leuk !!!! Ik hoor wel Hoelaat het gebak klaarstaat :p ... Wens je alvast een top dag toe meis !

@ Zoé, spannendddd!! Dat zou idd een top afsluiting zijn van Praag !!! Wle fijn dat je daar dan zit dat maakt het wachten wat draaglijker !!

Hierrr is onze slaapkamer bijna af vriend os nu de tv op aan het hangen ! Vanmorgen even gezwommen dat was echt heerlijk daarna wen middagdutje gedaan hihi vanavond de babykamer ophalen Spannend !!!!!! Denk dat ik morgen weer ga werken ben benieuwd hoe ze doen als ik er weer ben waarschijnlijk poeslief want zo gaat het daar bah bah nog 3 maandjes en dan benul gelukkig weg daar :)

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe; Ml is morgen niet thuis (ja s'avonds), tja dat is het nadeel van een doordeweekse dag ;)!
    Ik ben in het verleden ook een keer in praag geweest, maar toen was ik 12 haha. Ik herinner mij nog wel dat er ergens op een plein zo'n klokkenschouwspel te zien was en het was geloof ik de tijd van de maskerade, want ik ben naar zo'n show geweest en daar hadden ze allemaal van die maskers op hahaha.

@fliertje: nee, dat zou zonde zijn van de woorden haahha...tjonge je zal wel flink aan de kook zijn ;)...ennneh de tijd gaat zo snel voor je het weet zijn die 3 maanden voorbij :)!

O heerlijk dus even gezwommen (ja, dat schijnt best goed te zijn he tijdens je zwangerschap) en jullie kamer bijna af, dat zal we een heerlijk gevoel geven :)!

euh nou ik moest eerst nog morgenochtend even gebak gaan halen hoor hihi ;)..(maare thanks!)

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ALLES GOED!! :D
    Het was 7 weken 3/4 dagen en een mooi kloppen hartje....heerlijk toch om te zien en te weten. :D
    Het was een uitwendige echo, dus niet erg scherp. Maakt mij natuurlijk niet zoveel uit, maar voor anderen weinig op te zien. :)

Bijgevoegde bestanden:

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wup wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Ook al is hij niet super duidelijk, ik vind hem PRACHTIG!! Nu lekker genieten jij!!!!

Je hebt ons wel in spanning gehouden zeg ;)

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee, lekker, morgen ochtend taart bij dess thuis, mmmmm, :) . Veel plezier Dess!

Oef sterkte Fliertje morgen, zal wel even zwaar zijn om weer op je werk te zijn...laat ze je niet gek maken he.

Edge, hoe was jouw dag vandaag, beter dan gisteren?

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    jippieeeeee WUP...super super super, ben heel blij voor je! enneh die echo is toch niet wazig?
    (Een babyvorm is namelijk toch pas richting 10 weken te zien hihi).

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Zoe! hihi, ben er erg blij mee!! :D

ik heb op m'n werk maar zelden een moment dat er niemand op m'n scherm, kan meekijken, vandaar!

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Dess!

16 oktober weer de volgende echo, maar als ik het graag wil mag ik altijd even binnenkomen voor een echo tussendoor, zo fijn, die zekerheid dat ik altijd even kan kijken!
    Daarnaast gaan we ook binnenkort naar de gyn, vanaf 12 weken krijg ik kinderparacetamol voor de vorming van goede bloedvaten. Dat was bij de eerste zw namelijk het probleem waardoor het niet goed ging.

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ wup, wauwwwwwww !!! Helemaal superrrrrr !!!! Gefeliciteerd meis !!!!!

11. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @wup wat fijn voor je en een mooie echo foto!
    Fijn dat ze je zo in de gaten houden. Als je het kindje in je armen hebt, kan je eigenlijk pas echt die roze wolk betreden hè...

12. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je fliertje!
    ja vickjuhs, dan kan ik het pas echt geloven. ik ga wel proberen zoveel mogelijk daarvoor al te genieten, maar geloven zal idd pas na ed bevalling zijn.

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#2113 Grumpy, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2012
    Gefeliciteerd Wup! Wat fijn een goede echo:)
    En fijn dat je extra mag langskomen!

14. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2114 wup79, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
    dank je grumpy!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Snap ik:) Ik haal m'n zinnetje wel even weg...

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo, jullie hebben lekker gekletst vandaag:)
    @Minimoon: welkom hier, jammer van de reden natuurlijk:( Hopelijk kan je hier wat steun vinden!
    @Zoë: yeah je ei! Heel fijn!
    @Vickjuhs: ik zit idd een beetje beter in m'n vel, maar 't wisselt nogwel eens... Hoe gaat ie met jou?
    @Edge: gelukkig morgen alweer vrij:D Heftig meteen van die drukke dagen na je vakantie.
    @Fliertje: klinkt allemaal goed de babykamer en lekker gezwommen! Hopelijk gaat het werken een beetje normaal!
    @Dess: alvast een hele fijne verjaardag morgen!
    @Hier: drukke werkdag gehad, nu met de beentjes op de bank (uhm, de wasmachine is bijna klaar...) Nog geen ei, vlgs mij word dit weer een ouderwetse lange cyclus. Zit nu op dag 24... Kan er me aan irriteren, maar verandert er niet door.

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Toch maar weer een vrolijke banner, kunnen jullie iig zien op welke dag ik zit;)

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij is wel erg leuk! lekker vrolijk idd! haha goede tegenhanger van je naam. ;)

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik voel me ook wel goed, acupunctuur geeft me een hoop rust!
    Heel gek maar voor m'n ei denk ik, ik ga me niet druk maken op de wachtbank is allemaal zo voorbij. Maar als ik dan eenmaal na m'n ei ben, duurt t zoooo lang!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat het je rust geeft Vickjuhs! Jaaaa, die wachtbank is ook lang hoor... Krijg je wat vd acupunctuur vergoed? Ik denk er soms ook aan om het te doen, misschien dat m'n cyclus er wat normaler van word.
    Wup: idd een mooie tegenhanger hè... Vind Grumpy leuk van Disney, heb d'r ook een trui van:D

Deel Deze Pagina