Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Yeah Wupppppppp!! Gefeliciteerd!!!!!
    Ja Dess, zwemmen is echt heerlijk, fijn zo gewichtloos in het water, ik wil er ook weer aan beginnen :). Ok, morgen taart dus, komt goed uit opn vrije dag hahaha
    Vickjuhs, fijn dat de acupunctuur je rust geeft, erg fijn in deze tijd!

Minimoon, welkom hier, inderdaad jammer van de reden :( . Zijn jullie al lang 'bezig' ? Hopelijk heb je wat aan ons gebabbel :).

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @grump afhankelijk waar je verzekerd ben en hoe goed verhoogd het vergoede bedrag.. Kost volgens mij uit m'n hoofd 53,- per keer (elke week) en Daar word 40,- vn vergoed. Tot een maximum van 640,- dus uk weet niet hoe ik t in de toekomst ga doen... Als ik nou niet snel zwanger word ga ik daar over heen zitten en dan is t wel heel kostbaar.. Jij zit toch in capelle? Dan moet je echt naar hem in hoogvliet, 60% van zijn klanten zijn met kinder wens. Je kan er hier op zp lezen zo heb ik t ook gevonden. Bovn aan staat zwanger worden. Klik daar op en je vind t vanzelf.

Sorry minimoon ik heb je helemaal niet verwelkomd! Zoals je ziet zijn hier nog genoeg meiden die keihard aan het klussen zijn dus kunnn we jou steun ook wel gebruiken en kunnen wij jou weer terug steunen!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ff spammen :D

4. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Wat een prachtige meid!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie dochter heb je Edge!!! En dat jurkje *smelt*
    @Vickjuhs: ik woon niet in Capelle, maar weet er bij mij in de buurt ook wel een. Ik heb alleen geen vergoeding ervoor via m'n verzekering, maar dat kan ik in 2013 natuurlijk veranderen...
    Ben voor een goed doel extra vroeg op gestaan;)
    Fijne (werk)dag meiden!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dess: GEFELICITEERD!!! Een fijne dag vandaag!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Des, gefeliciteerd !!!!

Meiden hoop dat het wachten omvliegt!! We willen 1 strepen zien !!!!!! :D

Edge, superrrrr cute * hearteyes !!!!

Zo die accapunctuur is behoorlijk aan de prijs zeg! Fijn dat een groot gedeelte vergoed wordt

Hier vandaag toch maar niet naar werk vannavht last gekregen van mijn blaas ( heb chronische blaasontsteking wat snel overslaat maart Nierbekontsting) had wr sinds mijn zwangerschap nog helemaal geen last van gehad normaal kreeg ik het soms wel 3 x per maand .. Zak denk ik door de stress komen weerstand heeft even een opdonder gehad net dis bij de huisarts geweest en kan als het goed is vanmiddag een kuurtje ophalen

Fijne dag lieve meiden !!!

8. minimoon

minimoon Niet meer actief

Dank voor de lieve woorden allemaal. Ik heb ook gezien dat bij een aantal van jullie het weer helemaal de goede kant op gaat, dus het zal vast ook wel eens weer gaan lukken! Over een dag of 2 denk ik al weer aan andere dingen (klussen, eisprong..., weekendje weg), maar zat gisteren (en vandaag) nog wel erg in het hele ongi en dus weer niet zwanger moment. Ben normaal nooit zo hormonaal, maar sinds de miskraam wel :) dus glibber maar een beetje door in deze dagen.

Werk ze vandaag.

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je idd alsnog welkom minimoon!! Ja de dagen dat je toch weer ingi bent zijn erg zwaar....sterkte!
    Ga je een weekendje weg? Wat zijn de plannen?

Hier een klein beetje bloedverlies gehad :$....verder geen krampen...vk zei dat ik even langs kon komen als ik dat wilde of dat ik het nog even aan zou kijken. Het is nu ook niet meer, dus ik wacht het even af. pffff dat was wel even schrikken op de wc :(, ook zo rot dat ik op mn werk er met niemand even over kan hebben (jullie zijn wel atijd bereikbaar, dus toch maar even stiekem wat posten:))....nou ja, voorlopig dus niets ernstigs, maar de schrik wit er wel weer in! :(

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    joepieeee ik ben jarig en krijg als kado: slecht weer & een fikse verkoudheid...me helemaal happy whahahaaha ;)! (voor de rest heb ik niets te klagen hoor hihi). Visite is net weg, dus heb de rest van de dag heerlijk voor mezelf en ga dan ook lekker niets doen :)!

@edge: ach jee ik ben verliefd op je foto!!...ten eerste vanwege je schattige dochter en ten tweede het is een foto uit DISNEY (sorry heb er een zwak voor hihi)...echt super cute!

@grumpy: je hebt zeker een hele leuke banner! ...alleen dan weer jammer van je cyclus (ei zou toch nu lieverlee wel komen zou je zeggen!)

@minimoon: ik denk dat je inderdaad na een miskraam meer emotioneel ben rond je eisprong of ongesteldheid. je weet immers dat het wel mogelijk is, maar waarom wil het dan niet!
    weekendje weg > heerlijk!! even ertussenuit :)

@wup: he we gaan geen gekke dingen doen he!!!..dat is zeker schrikken meid..is er misschien een logische verklaring waardoor het zou kunnen komen? Was het echt rood of meer rozig. Gelukkig dat het nu weer gestopt is!

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: kan me voorstellen dat je schrikt! Gatsie zeg! Hoe voel je je nu? Knuffel!

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dess GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! :D Hele fijne dag vandaag he, ondanks het slechte weer... Ben je al goed verwend??

Wup, kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar zoals Dess al zegt: er zal wel een logische verklaring voor zijn! Ga je wel even langs de VK? Misschien wel goed om je even gerust te stellen. Knuf meis!! En maak je niet te druk!

Grumpy, coole banner!!! Hopelijk kan je hem straks omzetten naar zwangerschap! :D Je was er al vroeg bij vanochtend :p. Je temp nog niet omhoog dus? Kom op eitje, springen jij!!!! :D

Edge, wat een onwijs mooie meid heb je zeg!!! Wat zul je trots zijn!!

Vick, wanneer ga jij testen, of ga jij gewoon afwachten? Staat je NOD nog steeds op de 15e?

Fliertje, wat balen dat je een blaasontsteking hebt! Is dat kuurtje niet schadelijk voor de kleine? Hopelijk ben je er snel van af meis, doe maar rustig aan!!!

Minimoon, heel herkenbaar... Het moment dat je ongi wordt zakt de moed echt weer in je schoenen... :(. Maar na een paar dagen ga je weer naar je ei toe leven en komt de hoop weer. Schrijf hier maar lekker van je af, dat kan echt opluchten! We weten tenslotte allemaal als geen ander hoe het is en wat er door je heen gaat. Hoe is je cyclus? Heb je een regelmatige? Maak anders ook een banner aan, kunnen we met je mee kijken :).

@hier: temp nog meer gestegen :D, denk dat hij maandag is gesprongen. We hebben gisteren toch nog maar even geklust hihi. You never know!! :D:p. Ik ben nog aan het twijfelen of ik blijf tempen (sowieso morgen even ter controle), maar daarna weet ik het niet... Wat zouden jullie doen? Grump, jij stopt ook he? Volgende week zaterdag is mijn NOD, vrijdag op zaterdag nacht komen we terug uit Praag. Ik wil geen testen mee nemen, anders kom ik toch weer in de verleiding ;) haha. Dan kan ik ook echt pas zaterdag testen. (als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk). Wat zouden jullie doen?

Meiden, fijne dag!!!

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ???
    Zoƫ, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 13 oktober
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk NOD 15okt?
    Minimoon, .. jaar - .. kindje - .. ronde na mk NOD ...

♥ Zwanger!! ♥

Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb even de lijst aangepast :D
    Minimoon, ik heb jou er ook bij gezet. Wil je nog even alles invullen? Als je dat wilt natuurlijk!:)

15. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    op m'n werk aardig wat afleiding, maar ik zit niet helemaal lekker nu. verder geen bloed meer gelukkig, beetje bij afvegen, maar echt nauwelijks iets...pfff, ik was gisteren juist weer wat zekerder over alles :(
    komt vast wel weer goed, veel vrouwen hebben dit gehad en dan ging het gewoon weer goed daarna. jaja, positief blijven!

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, lekker hoor geniet van je dagje meis!!

@Zoe, nee daar houden ze rekening mee gelukkig:)

@Wup, he bah dat is inderdaad schrikken zeg!!! Maar idd het komt heel vaak voor maar als je ongerust ben gewoon langs gaan bij de vk hoor dat geeft je miss toch iets meer rust.. dikke knuffel!!

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Sjemig Wup, kom net terug thuis en wat lees ik nu?? Ik hoop dat alles goed gaat!!!!

18. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @wup jeetje dat is zeker schrikken! Al helemaal met jou geschiedenis. Ik zou echt langs de vk gaan hoor!

@dess gefeliciteerd!!!

@minimoon ik heb tijdens m'n eerste dag menstruatie een dip en daarna ben ik heel positief en denk ik ach t komt ooit wel. Maar als m'n ei eenmaal geweest is, zoals nu denk ik echt Pff t zal wel weer niet ik word nooit zwanger. Ach het leven met hormonen haha
    Hoe ver was je toen je een miskraam kreeg?

@zoe ik blijf altijd temperaturen ik vind het gewoon fijn dat ik nu heel veel cyclussen terug kan kijken en kan zien wat er op bepaalde momenten gebeurde.. Mijn nod is 14e en wil als ik niet ongi ben dan s ochtends testen. We gaan daarna naar vrienden die er al die tijd vanaf wisten. Hun zoontje word dan 1. Ik zou t fantastisch vinden om hun een kadotje extra te geven :) als t gelukt is iig.. Zal wel niet...
    Zie je daar ga ik weer ben zo negatief als wat!

@fliertje balen dat je net de moed verzameld had om te gaan werken en dan toch ziek word. Sterkte..

Nou wij gaan vanavond maar eens lekker naar de film. Om t wacgtbankje te versnellen :)

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vick, positief denken meis! Wij gaan deze maand gewoon allemaal op roze!!! :D
    Daar heb je ook wel gelijk in... Ik kijk wel even waar ik mij goed bij voel! Ga op vakantie sowieso niet tempen... Meestal heb ik 10 dpo al bruinverlies, dus dan weet ik al genoeg ;)

Wup, hoe is het nou? De VK al gebeld voor een afspraak?

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vick, veel plezier vanavond! Naar welke film ga je?

Deel Deze Pagina