Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: hoe is het nu?

Zoë: mooie hoge temp zeg:D Nu ben ik jarloes;) Doe waar je je goed bij voelt met tempen. Ik werd er heel onrustig van die laatste dagen. Maar dat wisselt voor iedereen

Fliertje: beterschap! Hopelijk helpt de kuur snel!

Minimoon: hier vorige keer bij ongi ook een flinke dip. Het blijft gewoon een onzeker gedoe dat hele zwanger worden/zijn. Over een paar dgn voel je je vast beter.

Vickjuhs: lang leve de hormonen oftewel hormonsters;) Think Pink! Positief blijven, maar snap je gevoel ook hoor!

Hier: voor de tempers onder ons, werd ik om 4:00 wakker, moest plassen... Temp: 36.4 (wat ie de laatste dagen ook was) en om 6:00 weer getempt: 36.7. Beiden niet betrouwbaar dus, heb ik altijd op 'de belangrijke dagen' Wel gevoel dat het er aan zit te komen, dus nog even geduld... Is d'r nog plek op de loungebank:D?

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wup, kom ook gezellig op de loungebank!!!! Zal tijd worden hè ;) ik zou de 2e temperatuur aanhouden, die van 4 uur is wel heel vroeg hè...
    Mijn temp is echt hoog hè, verbaas ik mij ook al over...

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier geen bloed meer, alleen heeeeeel klein beetje bij afvegen. ik heb de vk gesproken, maar ik heb geen echo nodig. Ik heb het met vl besproken en het is echt onmogelijk dat gisterochtend het er super gezond bij lag met een kloppend hartje en dat het nu opeens zou worden afgestoten. Wel moet ik me minder druk maken op m'n werk, wel werken maar niet stressen.

4. minimoon

minimoon Niet meer actief

#2144 minimoon, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2012
    He allemaal

Heb niet alles teruggelezen, maar dank voor alle lieve woorden en steun. Omdat ik niet alle terug heb gelezen kan ik ook nog niet helemaal reageren op alle 'threads' - snap het niet altijd helemaal :) Maar @Wup - doe het vooral rustig aan. Zorgen maken en stress is nooit fijn, en anders kijk je of je volgende week nog s langs kunt voor een echo?

@Zoe1: Dank voor het toevoegen aan de lijst. NOD is denk ik 31 okt. Ik had voor de miskraam (met 10 weken, was tijdens de eerste echo; foetus met 9 weken gestopt...) een heel regelmatige cyclus van 30 dagen. Nu een beetje wisselend tussen 29 en 31. Zwanger in feb was ronde 8, en nu zitten we dus sinds miskraam nu ook weer in ronde 8. We zijn dus nog niet naar de ha geweest; weet niet of ik dat wil. En we hebben dus al een dochter, dus het moet mogelijk zijn :) Deze maand weinig kan op succes ivm wat dagen weg met dochter (zonder ml). Een banner aanmaken - mmmm. hoe, wat, waar?

Weer een lang verhaal..... Sorry......

Edit: ben overigens ook wel de oudste :) Ben 35.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat je toch de vk hebt gesproken Wup en minder stressen op werk is wel beter, misschien dat daar het bloedverlies vanaf kwam? Doe maar kalm aan dan...
    Minimoon, je kan op verschillende sites een banner aanmaken en dan moet je de code, die je dan krijgt kopiëren en in je handtekening plaatsten (staat bij je gebruikersinstellingen)
    Neem je tijd om te wennen hier hoor. Fijn dat je iig een regelmatige cyclus hebt.
    Zoë: hopelijk een goed teken, maar 't zegt ook weer niet veel zo'n hoge temp... Wachtse!

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi minimoon; ja mss volgende week wel behoefte aan geruststelling.

Ik verwacht ook niet dat je direct alle verhalen door hebt. als je blijft schrijven en soms wat meelezen dan komt dat vanzelf . komt wel goed! :)

Als je niet naar de ha wil, moet je dat zeker niet doen. hoe staat ml hierin?

een banner kan je maken via de link hier bovenaan 'banner'. Je wordt redelijk doorheen geleid. Ook zijn er andere sites waar je er een kan maken. kijk maar naar de mijne of van andere forumgangers. Veel plezier!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wup! Blij om te lezen dat het goed gaat, lijkt me inderdaad ook zo, dat je kindje lekker ligt te zwemmen en de volgende dag niet meer.
    Ik had dat namelijk de afgelopen keer, kreeg toen mijn echo in het ziekenhuis (niet met deze zwangerschap trouwens ;) ) en toen lag het kindje helemaal bovenin. Leek wel alsof hij/zij zich ergens aan vast plakte, best een gek gezicht. Maar als jouw VK gisteren geen afwijkingen zag lijkt me die kans toch niet echt aanwezig dat het fout gaat.
    Misschien dat je volgende week nog even langs kunt inderdaad?

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 13 oktober
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk, NOD 15okt?
    Minimoon, 35 jaar - 2e kindje - 8e ronde na mk, NOD 31 okt?

♥ Zwanger!! ♥

Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013

9. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam

Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 13 oktober
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk, NOD 14okt

♥ Zwanger!! ♥

Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend ± 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend ± 17 mei 2013

10. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Die van mij was 37.2 vanmorgen! Nog nooit gehad haha
    zoe ik heb ergens gelezen dat je minimaal 3uur slaap moet hebben gehad. dus om 7 is hij gewoon goed denk ik hoor..
    K ben niet meer naar de film geweest.. Ben zo enorm verkouden, is de eerste x dat ik me ook echt belabberd voel met verkoudheid. Zondag nog maar proberen.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Minimoon, geeft helemaal niks je komt er vanzelf in hihi:)

@Wup, fijn dat het bloeden gestopt is !!!

@Vickjuhs, beterschap en mooie temp!!!

@Zoe, temp ziet er goed uit:):)

@Grump, hup ook het wachtbankje op ohhhh mijn duimen draaien echt overuren voor jullie allemaal !!!!

@Edge, 17weken vandaag woehoeeeee gaat haaaard!!!

Hier gaat het een stuk beter! Vannacht niet veel pijn meer gehad dus vandaag lekker rustig aan moet pas zaterdag weer werken ... Vanavond eten bij een vriendin en vriend gaat vandaag verder in huis hoop morgen een paar fotootjes te kunnen plaatsen:):)

Fijne dag allemaal damess!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD 16 okt
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 13 okt
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk, NOD 14 okt

♥ Zwanger!! ♥

Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend ± 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend ± 17 mei 2013

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat het wat beter gaat Fliertje! Doe maar rustig aan!
    Volgens mij heerst d'r echt verkoudheid, m'n man was vanaf zaterdag behoorlijk verkouden en ik heb sinds gister ook een beetje keelpijn/loopneus. Dus allemaal heel veel vitamientjes eten:D Ben vanmorgen al begonnen met de smoothie met aardbeien+banaan+yoghurt. Ben lekker vrij vandaag en lekker lang in bed gelegen, heerlijk! Proberen vanavond wel naar de yoga te gaan:)
    En denk dat ik m'n EI heb gehad, m'n temp is weer wat omhoog! Maar m'n nod weet ik niet precies, aangezien ik de vorige keer al 8 dagen na de eisprong ongi werd, die ronde daarvoor 10 dagen na eisprong en de 1e ronde na de mk vlgs mij eiloos. Dus houd het maar toch gewoon 14 dgn aan na de eisprong. Uhm, snappen jullie 't nog? Maakt ook niet uit, als ik het nog maar begrijp:p
    Vickjuhs: beterschap met je verkoudheid!
    Minimoon: ach, je bent de oudste idd, brengt de boel mooi in evenwicht toch? En je hebt al een dochter:) Mooie leeftijd voor een 2e vind ik. Ik zal (hoop ik) bij de 1e 32/33 zijn:)

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yes Grump!!!! Welkom op de loungebank!! :D:D:D:D Grappig dat onze NOD zo dicht bij elkaar ligt.... Ik zou inderdaad gewoon 14 dagen aanhouden. Dat had je voor de MK ook altijd toch? Hopelijk is je LF deze ronde weer normaal.
    Oh balen dat je ook al verkouden bent... inderdaad, genoeg vitaminen eten! :) Fijne dag he! Je hebt helaas niet zo mooi weer :(.

Fliertje, fijn dat het al wat beter gaat! Zouden de medicijnen zo snel aan slaan? Veel plezier vanvond!! En ben benieuwd naar de foto's!!! :D

Minimoon, wat leuk dat je al een dochter hebt! Ik kan mij wel voorstellen dat je het lastig vind om naar de huisarts te gaan, vooral omdat je weet dat je wel zwanger kunt worden natuurlijk... Maar aan de andere kant, een bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad toch? Misschien kan je je man toch nog overtuigen als het deze ronde niet raak is... Jeetje, 10 weken was je al... Ik was 8+4... Je verwacht het gewoon niet meer he.
    En wat betreft de banner, kijk maar even of het lukt ;) Als je dat natuurlijk leuk vind! Ik vind het wel leuk en fijn om te kunnen zien waar iedereen zit in haar cyclus/zwangerschap (blijft lastig om te onthouden ;):p).
    Hoe voel je je vandaag? Al een beetje uit de dip? Ik hoop dat de ongi snel voorbij is, dan kan je weer uitkijken naar je ei!

Vick, wow ook al zo'n hoge temp!! Zal dit de ronde worden waarin we ALLEMAAL zwanger worden/zijn? Zou zooooooo leuk zijn!!!
    Jeetje, jij ook al verkouden!? Het heerst wel heel erg he! Is ook niet zo gek met dit weer.... :$. De herfst is echt begonnen nou he! :(. Hopelijk voel je je snel beter!!

Edge, jeeeejjjjj gefeliciteerd met de 17 weken! Wat gaat dat snel zeg!!! (althans voor mij dan).

Wup, hoe is het vandaag? Fijn dat de VK je een beetje gerust gesteld heeft, het lijkt mij inderdaad vreemd dat een dag later het ineens niet meer goed is.... Heb je trouwens ook een inwendige echo gehad? Of alleen uitwendig? Hopelijk blijft dat stomme bloed gewoon weg en kan je weer lekker gaan genieten op die roze wolk!!

Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het met Lunap is.... Haar NOD is inmiddels ook al een tijdje voorbij....

@hier: vandaag komt een vriendinnetje eten, moet alleen nog bedenken wat we gaan eten... Iemand tips? :)
    Mijn temp is nog mooi hoog, ik heb ook een kruis gekregen vandaag JEEEEJJJJJ :D. Nu wachten wachten wachten wachten wachten..... ;)

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Yeah! Een kruis voor Zoë:D Hier schijnt nu de zon!
    En voor de mk had ik een wisselend lf tussen de 11-15 dgn. Heel m'n cyclus is altijd al een rommeltje geweest... Testte met m'n zwangerschap pas op 18 dpo voor de 1e keer, durfde niet eerder...
    Uhm wat wil je maken? Pasta/rijst/quiche/aardappels? Hier ook nog bedenken wat we vanavond gaan eten...

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En wachten wachten wachten... Maar ben wel blij dat de fase van ei weer achter de rug is;)

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    jeeee we zijn allemaal verkouden> hier ook nog steeds en voel me door de z.schap lichamelijk gelijk belabberd! Heb gisteren vanaf smiddags op de bank gelegen en vanochtend mezelf maar ziek gemeld *bah*...

ik hoor allemaal hoge tempjes...tjonge wie weet meiden, het zou wel heeeeee leuk zijn!! succes met het zitten op de loungebank :)!

flertje, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!!

sorry voor de rest die ik vergeten ben...maar ik ga weer richting mn bed....

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dess, beterschap meis!! Heb je nog wel een leuke verjaardag gehad? Hopelijk ben je van het weekend wel beter, anders geen feestje of wel?

Wup, ja echt fijn he om nu weer aan de andere kant van je ei te zitten he! Wow pas op 18 DPO, dat zal een knaller geweest zijn of niet?! Had je toen ook al symptomen?
    Ik teste al op 12 DPO hahaha. Ben zoooo ongeduldig!

Uhm, iets met pasta of aardappelen (vriendin houd niet van rijst).

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: je bedoeld denk ik, grump aan de andere kant vh ei ipv Wup... En 't was geen knaller voor mij toen, wrs late innesteling, of meteen al niet goed, weet het niet, maakt ook niet meer uit. Je kan gepofte aardappel doen, of aardappelpartjes in de oven met rozemarijn/thijm, salade/groeten vlees/vis oid. Of even op Ah.nl kijken, staan ook nog wel eens lekkere recepten in. Blijf het altijd lastig vinden het koken... Ik ga, denk ik, een quiche maken, weet nog niet wat erin...

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeps ja! Sorry!! Hahaha :)

Aardappelen uit de oven vind ik een goed idee! Krijg nu al honger ;)
    Oh ja op Ah kan je ook lekker recepten vinden, ga ik ook maar even kijken. Jij ook succes met het bedenken! :)

Deel Deze Pagina