Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hey meiden! Ik kom even welterusten zeggen. Morgen kom ik weer meer reageren hoor!!
    Even voetbal gekeken en mijn club heeft gewonnen :D.

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Sorry dames dat zo ontzettend weinig online ben en niet reageer! Ontzettend druk met klussen/verhuizen ! Ons nieuwe huis wordt super mooi! Jammer genoeg gewoon ongesteld geworden >_< Dus op naar ronde 7! Zodra ik tijd heb lees ik weer alles bij en zal ik ook reageren! Hopelijk gaat alles goed hier!

dikke knuffel Lunap!

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    lunap; ik duim voor je voor deze nieuwe ronde!! je bent aan het verhuizen! is alles klaar voor de verhuizing, of gaan jullie nog wat klussen als jullie verhuisd zijn? Ik hoop voor je dat het droog is als je moet slepen met meubels en dozen. :)

hier; ben nog wel onzeker, maar het gaat een stuk beter met me. Nog altijd wel de hele dag door misselijk!! gelukkig maar :D

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    He dames ! Kom even snel zwaaien reageer later op morgen wat uitgebreider !

Lunap, balen meis!!!! Hoop
    Dat het deze ronde raak is als jullie lekker in jullie nieuwe huisje zitten ! We horen je weer naar je verhuis stress :)

Hier nog erger overhoop met mijn werk ben net gebeld dat als ik morgen niet kom dan moet ik wel even langskomen op gesprek morgen nou gekker kunnen ze het niet maken de boodschap is nu wel heeel erg duidelijk ! Ik ga even een pompoensoepje maken reageer morgen wat uitgebreider .. Fijn weekend dames !!!

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe: nou woensdagochtend even visite gehad, voor de rest van de dag niet meer...dus ik haal het morgen nog even in haha :)

@lunap: succes nog verder met verhuizen!! Hopelijk als dit voorbij is ook snel weer zwanger :)!

@fliertje: hahahah ze maken het steeds leuker op je werk he!...ach meid wat zal jij blij zijn als je er weg bent, nog even volhouden ;)!

@wup: 'gelukkig' dat je nog misselijk bent...klachtjes geven toch een bepaalde rust he. Jij hebt de 16e weer een echo he,..ik de 15e, begin nu alweer een beetje te spoken in mn hoofd..stom he (heb jij dat ook?)

@hier: verkoudheid is nog niet weg, maar mn smaak komt weer terug dus dat is een goed teken. Ben vandaag ook maar thuis gebleven zodat ik maandag weer fris en fruitig kan beginnen.

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    fliertje; jouw leidinggevende kennen de woorden subtiel en sociaal zeker niet, das wel duidelijk. Stekte vandaag op je werk. Ga niet mee in hun laag bij de grondse opmerkingen en machtsvertoon hoor. Vind ik zelf dan vaak wel lastig.
    Ohhh lekker pompoenensoep, dat kies ik in een restaurant, maar zelf maken, hmmmm lekker, maar lijkt mij zo ingewikkeld! Was tie lekker?
    Dess; nog meer dan een week wachten op de volgende echo is wel erg lang. Ik weet niet of dat me lukt. ALs ik eerder wil dan kan dat, en heeft vl gezegd dat hij dan gewoon van z'n werk komt. Ik zou dat echt nooit alleen durven. Jij?

Vanacht 10 uur geslapen! Oh ik was zo moe. Vl heeft vanmorgen een uitgebreid ontbijt gemaakt, met zelf geperste sinasappelsap er bij! Heerlijk.

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Pffff, beetje gaar vandaag...
    Lunap: balen dat je ongi bent geworden. Succes met nieuwe huis!
    Fliertje: grrrrr, wat vervelend van je werk zeg, succes ermee!
    Dess: beterschap nog!
    Wup: doe wat goed voelt wbt de echo en ik zou ook nooit alleen gaan voor een echo. Fijn dat vl altijd mee kan!
    Vanmiddag nog tenniscompetitie... Word vanmiddag wel droger (vlgs buienradar) en we spelen op een all-weatherbaan, dus daar kan je snel weer opspelen na regen. We zullen zien, 'k loop nog niet over van enthousiasme...

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, fijn dat je verkoudheid bijna over is!!

@Wup, ja bizar he! Ik kwam langs en de persoon de leidinggevende die er zat (zij heeft de opdracht gekregen om mij te ontvangen van de manager) was gewoon heel aardig en begripvol snap ook echt het nu niet !!!Pompoensoep is heeeeel erg simpel!! Pompoe, Uitje, knoflook pepertje en een zoete aardappel snijden alles aanbakken in olie zodat de pompoen en aardappel een beetje garen vervolgens in de mixer en daarna weer op het vuur en wat op smaak brengen met bouillonblokjes en andere gewenste kruiden super lekker en simpel:)

Grump, Veel plezier straks met tennissen

Hier vandaag rustig dagje, beetje huishouden en beetje kokkerellen lekkere dingetjes maken ben helemaal verslaafd geraakt aan apple crumble zo makkelijk te maken maar ook zo lekker!! Merk dat ik echt meer eetlust heb de laatste tijd moet maar wat meer gaan bewegen voordat ik straks dichtgroei:p Morgen een babyshower en dan maandag eindelijk de 20wkn echo zoooo spannend!!!

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat een rust dames:p:p:p Waar hangen jullie allemaal uit?;););)

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @wup: fijn dat je eventueel eerder mag komen..en tja het is natuurlijk fijner inderdaad als iemand mee kan, alhoewel ik bij de vorige zwangerschap wel alleen ben geweest nadat ik de bloeding had, maar dat bleef aanhouden dus wist ik al wat ik kon verwachten. (In iedergeval gaat ml wel mee met mij op 15 oktober)

@fliertje: o leuk een babyshower, dat hoor je steeds meer he :)!..enneh je apple crumble klinkt goed, ik doe mee hihi. Maandag dus de echo, ben zo benieuwd> alvast heel veel succes :)

@hier: verkoudheid is bijna helemaal over (heeft dus een week geduurd pff). Gister nog gezellig mn verjaardag gevierd, maar tjonge ik was eind de middag al flink aan het gapen en om half 8 helemaal op whaahha.

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden!!

Hoe is het hier? Was gisteren erg druk, dus niet echt tijd gehad om te reageren... Wel mee kunnen lezen :).

Grump, heb jij inmiddels ook al een kruis?? En heb je gisteren gewonnen?? Vandaag was het beter weer om te tennissen he!? ;)
    Hoe is het bij jou op het wachtbankje?

Fliertje, wat leuk een babyshower!!!! Heel veel plezier vandaag en laat je maar goed verwennen!!!! :D Hopelijk kan je alle stress van je werk een beetje van je af zetten!!

Lunap, balen dat je weer ongesteld bent geworden :( Hopelijk is het deze ronde raak! Wanneer is je NOD? En heel veel succes met klussen/verhuizen!!!

Dess, fijn dat je een leuke dag/avond hebt gehad!! Hihi en zo vroeg al moe, vandaag lekker uitrusten? Nog niet veel mensen weten het van je zwangerschap toch? Kreeg je geen vragen van mensen?
    Fijn dat je verkoudheid bijna helemaal over is!! Morgen weer werken?

Wup, fijn dat je mag komen! Ik zou vl ook mee nemen naar de afspraak, ik ben ook nooit alleen geweest (durfde dat ook niet). Ml is altijd mee geweest en dat is vaak geweest (ik heb wel 9 echo's gehad!). En na de mk ook meerdere keren weer bij de gyn geweest.
    Heb je nog bloedverlies gehad dit weekend?

Vick, hoe is het met jou? En op de wachtbank?? hihi. Ik hoop voor ons allemaal dat deze week een beetje snel gaat!

Edge, hoe is het met jou?

@hier: vandaag lekker lui dagje! Vanmiddag even ergens lunchen en verder helemaal niks! :D. Ik moet zeggen dat ik afgelopen week erg snel vond gaan, hopelijk deze week ook. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is, ben er echt een beetje klaar mee..... :(
    Oh, ik ben nu ook aangestoken, ben nu ook verkouden!! haha.

Meiden, hele fijne dag vandaag!!!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: 'k heb een kruis:) Loop 1 dagje achter op jou... Lekker geluncht?
    Fliertje: was het je eigen babyshower? Was 't leuk?
    Dess: gelukkig dat je minder verkouden bent en fijn dat je nog een leuke verjaardag hebt gehad
    Hier: gister met tennis is m'n teamgenootje vervelend gevallen/enkel verdraaid, dus ik ben met d'r meegeweest naar het zkh, wrs de enkelbanden, andere partijen dus op moeten geven. Dus beetje een rare dag gister. Daarna nog naar m'n broer, gegeten en nog de vakantiefoto's bekeken. Vandaag lekker weinig, even de stad in geweest. Lekker lui dagje. Uhm Zoë, de wachtbank, toch wel weer lastig... Vandaag rugpijn/beetje ongipijn en dacht toen ik in de stad liep dat ik ongi was geworden, maar was dus niet, maar wel veel (sorry voor de getsie) afscheiding. Moeilijk hè... Toch best bang om weer zo snel na eisprong ongi te worden... We slepen elkaar er wel doorheen! Gelukkig morgen weer werken;)

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grumpy, wat sneu voor je teamgenootje! Hopelijk herstelt ze snel.
    Wat grappig zeg, ik dacht gisteren ook dat ik ongesteld werd, behoorlijke ongi krampen en ook veel slijm verlies... Echt een beetje wittig. Jij ook? Was straks na de lunch ook een beetje misselijk...
    De vorige keer werd je na 8 dagen ongi toch? Ik hooP echt dat je LF deze keer wat langer is meis! En dat we gewoon zwanger zijn!!
    Lunch was trouwens erg leuk en lekker.
    Was het leuk in de stad? Nog wat gekocht?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd hetzelfde als jij gister Zoë wbt de afscheiding. LF was laatste keer 8 dgn. Leuk dat je lekker geluncht hebt. ML heeft een boek gekocht en ik een kleine ovenschaal, verder was 't veel te druk. Maar lekker naar de stad gewandeld, in een heerlijk zonnetje:) Zou idd leuk zijn als we hier allemaal gewoon lekker zwanger zijn!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Was echt heerlijk weer hè!!! Nou kan je nog meer lekkere dingen maken ;)
    Wij hadden trouwens van de week boerenkool gegeten (toen mijn vriendin kwam eten), zo lekker weer hè!

Had jij de vorige ronde ook last van ongi krampen? Ik niet volgens mij... Vind het wel spannend worden nou, sinds vandaag eigenlijk, stom hè. Hoe ben jij eronder?

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohhh dames vind het zo spannend voor jullie!! Hoop het zo!!

Dit was niet mijn babyshower hoor maar die van een vriendin:) Was super gezellig maar heb veeeels te veel lekkers op en ben nu behoorlijk misselijk hihi.. Heb ook een mooi cadeaupakket gekregen voor onze knul echt super lief had ik helemaal niet verwacht!!

Morgen eindelijk de echo ben echt heeeel erg zenuwachtig en vriendlief ook die functioneert niet meer normaal hihi is toch een medische echo ipv een pretecho dus de zenuwen zitten er goed in! Morgen om 13.30 pas de afspraak dus eerst even lekker zwemmen

Fijne avond lieve meiden

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: had ik vorige ronde niet... Begint in ene voor mij vandaag ook weer spannend te worden, proberen te negeren;) Het zegt allemaal niets helaas... Lekker boerenkool!
    Fliertje: lekker gesnoept tijdens de babyshower van je vriendin:D En leuk van het kado. Heel veel succes morgen met de 20-weken-echo, lijkt me heel spannend! En zwemse voor morgen, wel goed om nog even te gaan, heb je wat afleiding.

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thanks Grump ! Ja precies:) heerlijk! Moet dinsdag weer werken en ben benieuwd ( weet nu al dat iedereen zo poeslief gaat doen maar ondertussen bleghhh) kijk er niet eens tegen op ben me nu gewoon weer volledig aan het storten op school .. Tja als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan:p

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    he grump spannend hoor, denk dat jij op de zelfde dag als ik zit? Zondag? De laatste x zwangerschap (toen t de volgende dag gelijk weer voorbij was) wist ik zeker dat ik zwanger was. Alleen maar omdat ik constant die krampentrekjes in mijn onderbuik voelde en dat herkende ik van de eerste zwangerschap. Nu voel ik dat wéér niet... dus overtuig ik mezelf dat t toch niet zo is. Alleen weet ik dus niet meer vanaf wanneer ik die krampjes ging voelen. Weet alleen nog zeker de dag voor testen maar of je t ook eerder moet voelen weet ik dus niet meer. Weten de zwangere dames dat mischien? Afscheiding is me opgevallen is elke keer wat meer na ei. Dus daar hoef ik geen ding uit te halen. Vaak wakker midden in de nacht om te plassen en veel dromen. Mja had ik vorige cyclus dus is ook geen verschijnsel.
    Gewoon maar ongesteld worden zondag dus... :(

Die krampjes van jullie 2 klinkt als positief hoor dames!

20. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    succes morgen fliertje! UIteraard word het gewoon super leuk!

Deel Deze Pagina