Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    kan je dan zere rug hebben.. o wat een onzekerheid.. voel mij echt zwanger maar o zere rug misselijk zere ()() moe etc

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wendy, het kan heel goed innesteling zijn, dat vroeg ik in ander topic net ook aan je. Maar het kan ook misgegaan zijn.
    Predictor zegt trouwens vanzelfsprekend dat hun testen betrouwbaar zijn (omdat ze anders hun eigen materiaal in twijfel trekken) maar ik lees hier op het forum vaak heel veel slechte verhalen over predictor (mannen en water die positief testen).

Bruin bloed zegt geloof ik nog niet zoveel, wat ik zou doen is een kruidvat 2 voor 5 euro test kopen omdat die goed en betrouwbaar zijn (ze spoorden zelfs mijn hcg waarde 7 op!!!)
    en morgen of overmorgen nog eens testen.

Blijf je bloed verliezen zou ik de vk bellen en advies vragen, ook gezien je miskraam etc.
    Zij kunnen eventueel ook bloed prikken om zwangerschap vast te stellen.

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Daylinn, wat een toestand zeg in jouw huis! las net je topic in de lounge! Wou je nog een dikke knuffel geven! bah wat een narigheid en spanning!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wendy, niet teveel stressen nu! Bel de gyn of ha op en vraag hoe of wat. Hopen op een plakkert!

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    In het vk topic las ik net iemand die 4+4 wk is en wat bruin bloed verlies heeft.
    Dit is het antwoord van de vk:

Je kan niks anders doen dan afwachten. Bruinige afscheiding is niet erg in de zwangerschap, wordt het helder rood moet je contact opnemen met je verloskundige of gynaecoloog.
    Bruinige afscheiding is oud bloed en niet erg, dit kan komen door een vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond na bijvoorbeeld tillen, moeizame ontlasting, gemeenschap e.d.

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    thanks danielle.. ik doe weekend nog een testeje als boed niet doorzet.. nu alleen 2x bruin en 1 druppel rood.. dat ws het... misschine blijft het erbij.. al denk ik het niet...

nou ja.. liever nu dan als ik 11 weken ben... we zullen zien..meer kunnen we niet he

fijne avond meiden

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oh he wat spannend zeg Wendy! Toch voorzichtig gefeliciteerd!

Om je beetje gerust te stellen, mijn zus had pijn in haar rug en bloed verlies en haar dochter wordt zo in de zomer alweer vijf! Dus zolang niet heel erg is als een ongesteldheid dan is niet perse meteen fout!

@hoop inderdaad dit snel een club met zwangere dames die elke complimentjes geven over hoe mooi rond hun buiken zijn ;)

iedereen fijne avond!

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lunap ja buiken foto's ... wil ik ook over een tijdje van ons allemala zien...

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden sta op rood.. vanmorgen vmk gehad.. na gisteren eene lichte 2e streep.. helaas dus

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel!

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat rot !!! Ook van mij een dike knuffel! :(

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    he sh*t! knuffel!

Ik voel me nu hetzelfde als toen ik nog zwanger was...ben nerveus.

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Kloppend hartje :D

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    ah wat K.u.t zeg! dikke knuffel Wendy!

@Sandana, woh wat gaaf zeg! groei maar goed kleintje!

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Sandana gefeliciteerd meid!!! :D:D

@WendySunny, hoe gaat t nu met je ??

@Edge, voel je je weer zwanger of nog hetzelfde ?? :p

Hier sinds gisteren aan het temperaturen nu 2 dagen 36.5 hoop dat het zo stabiel blijft en ik ineens een verschil kan zien zodra mn ei eraan komt!! Het weekend staat weer voor de deur hebben jullie al leuke plannen voor koninginnedag?

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    sandana wauw!!!! genieten zeg!!!

hier erg moe.. maarja.. komt wel weer.. even wat minder op het forum.. maar lees wel wat bij hoor.. en wel belangstelling voor jullie hoor.

'16 mei gyn.. nacontrole.. ben benieuwd.. mag nu wel een keer hoor.

fliertje; succes met klussen het weekend.

ik ga niet tempen.. zie wel wanneer ik weer zwanger ben...elke keer snel raak.. dat geluk hebben wij wel. anders wel ene goed hulpmiddel hoor

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik voel me weer hetzelfde, maar dit keer minder lang dan de vorige keer (gelukkig maar want voelde me toen echt hondsberoerd en ik was nog in Blijdorp ook....). Ik zie het wel! :D

Wat fijn Sandana!!!

Ik ga ook niet tempen, dan ben ik er nog meer mee bezig en dat wil ik nu even proberen te voorkomen.

Aaah, heerlijk, weekend!!! :D

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dank je, hoop dat jullie snel hetzelfde mag overkomen.

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hee lades!! Allemaal lekker van het lange weekend aan het genieten ? Hoop dat je jezelf wat beter voelt wendysunny! Danielle hoe is t met jou ?? En edge zal t dan Miss weer raak zijn ? Morgen koninginnedag hoop dat we op t zonnetje kunnen rekenen ! Hier een verkoudheid te pakken hoop dat t niet doorzet !! Dames fijne zondag toegewenst!!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Tja, ik weet het niet. Ben wel erg benieuwd maar probeer er toch zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Straks een verjaardag, even met iemand anders bezig zijn. Fijne zondag en Koninginnedag alvast!

Deel Deze Pagina