Komt goed meis! Bedenk dat je al zo ver bent, dan kan het niet anders dan dat het goed zit en het een super gezond kindje is! Weet iemand hoe t met danielle is??
Fliertje heel veel succes en plezier, ik snap je angst maar wat Vick ook zegt: alles is vast goed!!! Reageer straks even op de rest
Fliertje, mijn duimen blijven draaien hoor!! Hoe lang duurt zo'n 20 weken echo eigenlijk? Vind het ook gewoon spannend.... hihi. Vick, meis niet de moed opgeven hoor!!! We moeten de moed niet opgeven he, ook al snap ik heeeeel goed wat je bedoelt hoor.... Ik heb vandaag ook weer zo'n gevoel van: het zal wel niet raak zijn.... Die onzekerheid is gewoon heel vervelend.... We moeten elkaar er maar doorheen slepen he! Grump, sta je nog op de negeerstand?? haha. Vind het wel knap als je dat uit kunt schakelen! Ik heb bij elk steekje zoiets van: zou het? Baal ik een beetje van... Hoe doe jij dat? Heb jij nog steeds dat ongi gevoel? Ik niet meer, nu af en toe steekjes... Kan het niet echt plaatsen... Vick, ik hoorde van de andere meiden dat Danielle al een tijdje terug is van vakantie, maar hier niet meer reageerd... Wel jammer.... Was ook wel benieuwd hoe het met haar ging... Hoe is jullie temp?? Ik heb 5 dpo een dip gehad (wel een slechte nacht gehad, zal er ook wel mee te maken hebben). Nu weer hoog... Ga denk ik toch maar door met tempen in Praag, twijfelkont he haha.
Daar zijn we weer Alles was helemaal goed! Hij lag wel voorbeeldig rustig wat een klein oplichtertje is het ook want het moment dat we de auto in stapte was hij me weer aan het schoppen Zal straks even een fotootje oploaden @Vickjuhs, zag laatst een topic voorbij komen alles gaat volgens mij goed met der maar ze is hier niet meer langsgekomen @Zoe, hahahahah spannend! Mijn handen zouden ook errug kriebelen hoor!! Wanneer vertrekken jullie?
Oh wat fijn fliertje!!!! Was erg zenuwachtig? Hahaha hij houd iedereen voor de gek kleine boef is het ook!! Nu weer lekker genieten van die kleine boef! Ben benieuwd naar de foto!! We vertrekken woensdagochtend, rond een uur of 6. Ik heb er echt zin in! Hoop wel dat ik niet al te veel bezig ben daar met het zwanger worden... En dat ik niet elke keer naar een wc ren als ik iets denk te voelen...
reageer even niet op iedereen, want ik ben echt uitgeput de laatste dagen, pfff, ik hoop dat dat echt maar een paar weken duurt...
Lief dat jullie mij nog niet vergeten zijn... Ik ben inderdaad al even terug van vakantie, maar het gaat met mijzelf niet zo best... Met de baby wel, maar ik heb nogal wat psychische klachten en heb daar mijn handen vol aan.... het gaat gewoon niet goed.. probeer wel mee te lezen, maar schrijven gaat niet.. sorry daarvoor. Ik heb echt mijn handen vol om mezelf staande te houden. Probeer in ander topic ook mee te schrijven, lukt soms beter dan anders... van mij mag het wel januari zijn....
jeeeeejjj fliertje, dat is goed nieuws!!!...en wat klinkt je beebje al heerlijk ondeugend haahah, dat zal nog wat worden ! @wachtend-op-de-nod-dames: jeetje zeg, wat maken jullie het weer spannend> ik word er zenuwachtig van (op positieve manier hoor hahahaah) ! @danielle: fijn om weer iets van je te horen..helaas alleen dat het met jou minder gaat. Ik hoop voor je dat je jezelf weer een beetje kan vinden...en voor nu> *knuffel*! @hier: nou mn collega is de 12 weken voorbij en heeft het dus verkondigd op het werk>>>harstikke leuk..MAAR...nu komen ze naar mij met de vraag: meid, gaat het wel...vind je het heel moeilijk dat zij wel weer zwanger is? Euh...en dan gewoon netjes je mond blijven houden>>ZOOO moeilijk hahah!
Dess, wat lijkt mij dat lastig zeg!!! Wat zul jij een binnenpretje hebben gehad Hihi. We maken iedereen zenuwachtig haha. Hopelijk niet voor niks!! De tijd kruipt nu echt voorbij.... Danielle, wat naar om te horen dat het zo slech met je gaat... ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en alles goed blijft gaan met de kleine!! Fijn dat je even reageerde, we begonnen ons al zorgen te maken. Doe rustig aan meis! Knuf!! Wup, Sterkte meis! Hopelijk snel weer wat meer energie!! Knuf!! Edge, hoe is het met jou meis? Al even niet gezien hier... hopelijk gaat alles goed!!
Thanks dames Foto ga ik er morgen even opzetten want we gaan zo gezellig uit eten om het te vieren! @Danielle, fijn dat alles goed gaat met de beeb balen dat het wat minder gaat met jou nog wel aan de studie? Hoop dat de tijd voor je omvliegt meis! En we horen je vanzelf weer @Destiiny, whahahhaahah te grappig!! Nog eventjes en dan kan jij ook iedereen inlichten @Edge, waar ben je nou????Gaat alles wel goed hoop het!!!!
veel plezier fliertje!!! ja zoe...de tijd kruipt zeker voorbij> vooral als je op iets aan het wachten bent he! Ik ben ook zoooo benieuwd wat ik volgende week te horen en te zien krijg. Ik zat me namelijk net te bedenken dat ik rond de beruchtte week zit..pff was ik die maar gewoon voorbij...maar ja klokje tikt opeens niet meer zo snel...hmpf
Haha des dat klokje kennen wij ook alleen dan op een andere manier! Super grappig op je werk!gelukkig maar dat je weer zwanger bent, anders zou t wel hard aankomen. Gelukkig heb ik niemand om me heen die aan t proberen is. Fliertje wat een goed nieuws (maar ik had niet anders verwacht!) eet smakelijk! @danielle meid wat kan ik me voorstellen dat je je niet helemaal fantastisch voelt.. 9maanden duren op deze manier ook wel heel lang.. Ga je naar een maatschappelijk werkster om te praten? Bij mij Deed dat heel veel goeds. Denk alleen maar aan jezelf op dit moment meis we horen je wel weer als je er aan toe bent.. @zoe mijn temp is nog nooit zo stabiel en hoog geweest. Bijna een week lang 37.0 maja zegt niks hoor want toen ik zwanger was had ik niet zulke temp. Maar is wel lekker gevoel als zo stabiel is. Dan is hij beter te snappen
Eerst even Fliertje: wat een fijn nieuws dat alles goed is met jullie kleine man Leuk even samen vieren met een etentje! Danielle: wat vervelend dat het niet goed met je gaat Wel fijn dat je even laat weten. Doe wat goed voelt voor jezelf! Hoop dat je klachten zullen afnemen. Knuffel! Dess: even acteren nog Wel lief van je collega's trouwens. Wup: vervelend dat je zo uitgeput bent, hoop voor dat het na je 1e trimester af gaat nemen. Neem je tijd! Zoë: ik probeer de negeerstand aan te nemen, het spookt natuurlijk wel door m'n hoofd. Alleen 'klachtjes' kunnen zoveel betekenen, ik heb altijd op de wachtbank wel wat verschijnselen... Voel een beetje 'iets' in m'n onderbuik, we zullen moeten afwachten, grrrrrr Goed dat je lekker weggaat naar Praag, hopelijk ben je er dan wat minder op gefocust. T/m wanneer gaan jullie? Ik heb ook een dipje op 5dpo gehad, maar dat wil ook niet zoveel zeggen.... Heb ook hele mooie tempkaartjes gehad en niet zwanger, 't gaat om de temp na 14dpo Vickjuhs: ik duim nog voor jou hoor! M'n nod is een paar dgn later dan jou, maar zou zo maar eerder ongi kunnen worden, aangezien ik de laatste keer 8dgn na de eisprong al ongi werd. Edge: waar ben je??? We missen je Iedereen gehad zo vlgs mij
Zo, daar ben ik weer eens . Pff heb een redelijk druk weekend achter de rug en vorige week niet zoveel zin om nog te gaan computeren na mijn werk . Alles gaat goed hoor!!! @Danielle, meid, we maakten ons inderdaad al onwijs veel zorgen. Ik ben blij om te horen dat het met de baby goed gaat, maar sneu om te horen dat het met jou niet goed gaat. Kun je wel genoeg ontspannen? Zorg goed voor jezelf en hopelijk zien we je snel weer xxxx Dess! Ja, die 8 weken week, arg zo'n verschrikkelijke week!!! Kroop inderdaad voorbij, hoewel ik dat ook vond tot en met de 12e week hoor!!! Maar inderdaad, zo'n week is dan echt brrrr, spannend. Grumpy, Zoë! Oooooo zo spannend, mijn verjaardag komt steeds dichterbij, maar ik zit meer bij jullie hoor . De symptomen klinken toch erg goed moet ik zeggen!!! Hoe voelen jullie je verder, heel erg nerveus?? Fliertje, fijn dat je echo goed was!!!!!! Altijd leuk om een eigenwijs kindje te zien hihi. Vickjuhs, hoe is het met jou??!! Wanneer is jouw NOD?? Pff had van het weekend even een slik momentje. Ik was met Zoë naar Plopsaland in Coevorden, ga ik met haar van de grote glijbaan af. Zie ik daarna dat het niet heel geschikt is voor zwangeren. Poeh, moest daarna even rustig zitten en eten hoor. Maar voelde (jawel!) daarna weer wat gerommel in mijn buik. Heb het alleen de laatste dag niet gevoeld, ach ja, dat is nu natuurlijk nog zo. Gisteren bijna de hele dag bij mijn moeder geweest, heel gezellig! Altijd even fijn om te worden afgeleid haha. Poeh, aankomend weekend even rust hoor! Misschien woensdag nog naar de Efteling, maar dat zie ik nog wel even . Oh ja, de 31e heb ik mijn 20 (bijna 21) weken echo alweer, gaat zo snel...ben al echt 'dik' hahahaha, heerlijk.