Dat is zeker even schrikken edge! Maar ik denk dat t wel meevalt. zel willen gewoon geen aanklachten aan hun hoofd dus zetten ze t voor geval dat bij ghehe Mijn NOD is zelfde ong als grump en zoe! Mja bij mij geen symptonen als de andere dames hoor.
Goedemorgen meiden!! Edge, wat fijn dat alles goed is! We begonnen ons al zorgen te maken . Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld!! Voor de eerste keer? Lijkt mij zo bijzonder! En wat Vick al zegt, ze zetten het er alleen maar neer om zichzelf in te dekken. Doe jij maar rustig aan meis, even aan jezelf denken! Fijn dat je morgen vrij bent!! Wow de 31e al!! Wat gaat dat snel zeg!! Wat lief dat je meer op ons zit te wachten dan je verjaardag, hopelijk hebben wij alle 3 een mooi cadeau voor je!! En inderdaad, geen symptomen wil niks zeggen, weet je nog 2 rondes terug, toen was ik er van overtuigd zwanger te zijn! En gewoon ongi geworden... Pff het begint toch wel erg spannend te worden.... ben zo zenuwachtig! Stom he! Ik wou dat ik er wat relaxter onder was, maar helaas . Gelukkig gaan we morgen weg!! We komen vrijdag op zaterdagnacht weer thuis. Ik heb er echt super veel zin in!! Zou leuk zijn als we het kunnen afsluiten met een mooie positieve test zaterdag . Ik heb nog steeds wat krampjes... Vick, ook al zegt de temp niet echt veel het geeft je toch een goed gevoel he! Dess, oh bah die verschrikkelijke week.... :x Hopelijk is de week snel voorbij meis!! En krijg je volgende week weer een hele mooie echo!!! Knuf!! Grump, en hoe is het vandaag? Had je de vorige ronde eingelijk ook ongi krampen de dag voor je ongesteld werd? Of kwam dat echt als een verrassing? (weet het niet meer zo goed, sorry!) Fliertje, hoe was het etentje?? Ben je nog aan het genieten van de goede echo?? Kom maar op met die mooie foto!!! En we gaan weer op de negeerstand! Fijne dag meiden!
Even snel tussendoor op werk... Zegt idd geen snars Vickjuhs of je wel/geen klachtjes hebt. Leuk weer wat van je te horen Egde en denk ook dat het geen kwaad kan van die glijbaan. Ook al bijna op de helft jij, gaat snel allemaal (voor mij dan...) Zoë: hoop dat je er wat relaxter voor jezelf kan instaan Vorige keer had ik buikpijn/rugpijn en uurtje later kwam de ongi. We zullen zien, ben pas 7dpo nu. Hoop natuurlijk dat het raak is, maar dek mezelf wel in voor een telleurstelling. En anders hoop ik op een normalere lf Het komt echt wel weer een keer voor ons, daar ben ik van overtuigd! Daar heb ik het gisteravond met m'n man nog over gehad
Thanks allemaal dames Gisteren heerlijk gegeten even helemaal ontstresst Vickjuhs, idd wel geen symptomen zegt allemaal helemaal niks ons lichaam kan ons echt goed voor de gek houden dus ik blijf heeeele goede hoop houden!! Edge, fijn dat je er weer bent en alles goed helemaal toppie.. ja gaat hard he !! Ben je ook zo aan het aftellen ik vond het toch wel errug spannend hoor die 20 wkn echo! Grump, mijn duimen draaaaaien!! Werkze!! Zoe, hihi komtie hij ligt wel erg raar hoor zijn knietje ligt tegen zn voorhoofd aan en de rest van zijn been en zijn voetje staan er niet op wou dat ik zo lenig was
Oooo wat mooi Fliertje!!!!! Ja ik vind het ook behoorlijk spannend, Zoë haar hoofdje was tijdens de echo niet goed gegroeid, dus we zijn toen ook naar het ziekenhuis geweest voor allemaal echo's. Blijft je toch altijd bij. Ik krijg nu na de 20 wkn nog een echo met 30 en 32 weken, omdat Zoë niet groot was tijdens de geboorte. Wel een prettig gevoel dat ze dat in de gaten houden hoor!!! Oh ja, Zoë was 48 cm en 2875 gram (nee, dat vergeet je ook nooit meer hahahahaha).
Fliertje, wat een mooie foto zeg!!! Wat zullen jullie trots zijn!! Edge, dat kan ik mij voorstellen ja... Daar schrik je behoorlijk van dan... Hopelijk is nu alles meteen goed!! Grump, wat klink jij wijs zeg! Hihi. Ik wou dat ik zo kon denken.... Maar je hebt ook gelijk hoor, en als we een keer zwanger zijn dan zijn we deze tijd ook weer zo vergeten... Dan begint de echte spanning, of alles wel goed gaat . Maar eerst maar eens zwanger worden Hoe is het vandaag gegaan bij jou? Ik heb echt de hele tijd een gek gevoel in mijn buik, lijkt van alles te gebeuren daar binnen... (of het goed is zullen we pas zaterdag weten ). Sterkte nog even met wachten he! Ik hoop dat je LF nu 9 maanden duurt Vick, hoe was jouw dag? Al weer een beetje hoop? Er kan van alles gebeuren he meis!! En hoe is het met de rest? Dess, trek je het nog een beetje?? We zijn net klaar met alle spullen inpakken... We rijden morgen rond kwart voor 6 weg, dus op tijd naar bed! Ik heb alleen tampons ingepakt, geen testen, goed he! Ik neem mijn iPad mee en heb wifi in het hotel, dus ik lees mee en houd jullie op de hoogte! Fijne avond meiden!!
Oh ja... Ik weet dat ik het moet negeren, maar ik heb mij toch een pijnlijke plek op mijn rechter borst, voelt als een blauwe plek.... Stom he!? -----> ik ga weer op de negeer stand
Zoë: inpakse! Veel plezier daar! En heel goed wat je meeneemt Het is ook moeilijk dat negeren, i know. Ik ben heel wijs op papier
Hihi grump, kan nog heel wat van jou leren wat dat betreft . Thanks!! Ja ben er best trots op dat er niet stiekem een testje in mijn koffer is gekropen Sterkte met sterk zijn de komende dagen!! En mijn duimen blijven draaien!!
Toen ik naar egypte ging was ik er van overtuigd dat ik niet zwanger was dus heb toen alleen tampons ingepakt. Maar als ik zoals jou allemaal gevoelens heb.... Dan zou ik mezelf echt niet kunnen inhouden!! Mijn NOD is zondag en ondanks dat ik zeker voel dat ik niet zwanger ben... Ga ik toch die ochtend testen. Dan weet ik het tenminste. Anders zou ik miss die dag niet ongi worden en dan de volgende dag en dan zou ik toch hoop hebben gehad. Nu doe ik een test om t in ieder geval uit te sluiten haha Zoe heeeeel veel plezier. Ik weet zeker dat je thuis komt, je koffers dumpt, en over dat staafje heen gaat piesen! En dan ga je gelijk op internet om ons even te melden dat je zwanger bent! Fingers crossed! Have fun X
Hihi vick, jij bent erg positief!! hopelijk heb je ook gelijk ik laat het zaterdag meteen weten!! Of ik moet al eerder ongi zijn geworden, dan horen jullie het ook. Ik vind het ook heeeeeel moeilijk om de testen thuis te laten, het is zo verleidelijk hè... Mijn borst doet nu echt pijn maar ja, kan ook aankomende ongi betekenen hè. Meis, ik duim mijn duimen kapot voor je!!! Had je veel symptomen toen je wel zwanger was? Ik hoop echt dat jouw gevoel je voor de gek houd en je gewoon zwanger bent!! Hebben jullie wel eens de testen van sensitest gehad? Ik heb er een paar, doe ik denk ik een kv en sensitest zaterdag.
Oooooo ja, Zoë, veel plezier!!!!!!! Probeer er niet teveel aan te denken, zo ben je met je hoofd bij deze mooie stad en kun je misschien wat meer genieten. Vickjuhs...geloof me als ik zeg dat ik bij Zoë nooit wat gevoeld heb de eerste 3 / 4 maanden ongeveer, echt waar!! Ik voelde me niet zwanger, had nergens last van, ideale zwangerschap eigenlijk. Maar deze zwangerschap en de vorige keer had / heb ik overal last van. Meid ik hoop het zo!! Voor iedereen natuurlijk!!!!!! Haha Zoë, het was wel grappig, kwamen in het ziekenhuis en ik zei waarvoor ik kwam, toen zei de gyn (denk ik ), ooooooo maar ik zie al dat uw vriend een klein hoofd heeft whahaha. Zal ik nooit vergeten. Nou meiden, ik ben net terug van een rondleiding door het ziekenhuis. Ze hebben hier de poliklinische verloskamers veranderd en het heet nu "bevalcentrum'. De kamers zijn GAAF!!! Echt super mooi ingericht, heel huiselijk. Prettig. Dus ik ga me denk ik maar inschrijven (is voor hun admin.) . Leuk om weer even te kijken, stomtoevallig was een van mijn VK's daar haha, echt leuk.
O! Lees net Zoë's berichtje over testen, ik heb er nog een aantal, heeft een van jullie interesse? Zijn ziekenhuis testen! Geen dipsticks overigens. Laat maar even weten.
Hahahahaha wat een grappige gyn!! haha. Dat verklaart alles Wat klinkt dat gaaf zeg! Ben je met Zoë ook in het ziekenhuis bevallen? Zal er vast super mooi uit zien daar, ben nu wel heel nieuwsgierig waar dat is! Wil je dat vertellen? Anders in een pb? Toevallig dat je VK daar ook was! Aardige mensen? Wat lief van je, maar ik heb nog iets van 12 testen liggen haha. Hopelijk genoeg! misschien iemand anders? Ik hoop dat je voorgevoel klopt edge , ben zo bang dat ik mezelf nu weer gek loopt te maken en dan keihard weer ongi word... Nou ja, hoop doet leven zeggen ze hè Thanks, gaat goed komen! We gaan lekker genieten en ons helemaal op Praag storten en alles vergeten (hoop ik). Fijne dag morgen hè, ga je nog naar de Efteling?