Ik heb die zw-testen van Sensitest gebruikt, die zijn minder gevoelig dat de kv-testen. Nu hoor ik hier op het forum, uhm lees kan ik beter zeggen, dat de kv-testen minder gevoeliger zijn dan voorheen. Toen ik zwanger was heb ik van beide merken gedaan op 1 dag (ja, hoezo, testdrang) en je zag goed dat de Sensitest minder donker was.
Haha hoe kom je daar nou bij?! ik denk dat ik er dan ook gewoon 2 doe... Je leest inderdaad veel verschillende ervaringen hè? En nu lees je ook veel over vals positieve kv testen! zul je mee maken, verschrikkelijk!
Haha 12 testen Zoë! Allemaal van Sensitest? Ik heb nog 1 Sensitest en die digitale van CB maar dan zonder de indicatieweken. ML had de verkeerde gekocht... mega-dure testen...
Nou ik had weleens getest met die van Sensitest en negatief. En wilde weten of ie überhaupt wel goed werkte.... Uhm, hoezo wantrouwig
Ja echt belachelijk duur hè!! Ik heb die ook, had liever die met indicatie gehad... Maar ja toen ik deze kocht wist ik nog niet eens dat er verschil in zat ik heb nog iets van 5 kv testen voor de rest cb digitaal dan en sensitest (volgens mij ook de gevoelig).
Whahahaha nee helemaal niet wantrouwig Ik had eerst ook testen van 123-testen, nou die zijn echt waardeloos! Kv knal positief, daar echt een tuur streepje op!
Kun je niet terug naar de winkel Grumpy??!! Of is 'ie al uitgepakt? Wel zonde . Zoë, het is in Hoofddorp, Spaarne Ziekenhuis: Home | Bevalcentrum De Nieuwe Meren . Ik woon ongeveer om de hoek, dus echt heerlijk dichtbij. Zie me nog zitten achterin, weeën opvangen in de auto hihi. Ik zei ook steeds van te voren, als het maar niet sneeuwt!!!! En ja hoor, er lag sneeuw die dag haha. Vergeet je ook nooit meer. Ja, ik ben de vorige keer ook in (hetzelfde) ziekenhuis bevallen, uitermate goed "bevallen" .
Ik ga lekker naar m'n bedje, morgen weer vroeg op! Goede reis morgen en geniet samen in Praag Slaap lekker voor straks!
Slaap lekker grump!! Edge, thanks! Ga van het weekend even op internet kijken Hahaha goed 'bevallen' Hahaha. Hopelijk 'bevalt' het nog een keer zo goed Hoe toevallig is dat zeg, hoe vaak sneeuwt het nou?! Slaap lekker lieve meiden!!
Tsja maar de eerste x weet ik niet. Toen voelde ik denk een paar dagen na nod krampjes in m'n buik. Maar de tweede x kende ik natuurlijk waar ik op moest letten.. Weet alleen niet meer precies wanneer die krampjes begonnen. Iig 2/3 dagen voor nod.. Ik heb beide testen cb posi getest en voelde me daar t fijnste bij. Nu heb ik gewoon van de kv en als die positief is, koop ik de cb alsnog. Is wat goedkoper Zoe ik wil je geen valse hoop geven maar tot nu toe had ik t op dit forum elke keer door dat iemand zwanger was. Gewoon aan de beschrijvingen hoe ze zich voelde.. Nu denk ik t bij jou dus ook echt meid! We gaan t zien!
Ik hoop dat je gevoel goed is vick! Wat bijzonder dat je dat elke keer goed had! Grappig! Is toch al een aantal keer geweest! Ben echt zo zenuwachtig!! Nu eerst nog maar eens genieten in Praag en dan testen! Dat is wel slim ja, scheelt je een hoop geld!! Mijn duimen blijven draaien voor jullie lieve meiden!! We gaan gewoon allemaal op roze dit weekend. We hebben het edge beloofd als verjaardagscadeau
YES!! Haha ik word net wakker op de bank . Ding slaapt veel te lekker. Nu weer lekker in bed. Trusten allemaal en goede reis Zoë!!
zo zo dames het is weer even druk geweest hierzo hahaha ! @zoe: meid, je bent als het goed is al onderweg> heel veel plezier daarzo en lekker gaan genieten he ! Heel knap trouwens van je dat je de testjes heb thuis gelaten...hopelijk zal je de 'muisjes met blauwe staart' niet nodig hebben ! O enneh bij mn vorige zwangerschap had ik ook die van sensitest gebruikt en ik was er zeer tevreden over! @edge: nou dat moet zeker een heeeeeeeeerlijke bank zijn als je pas rond 00:00 dit geschreven hebt .
@vickjuhs & grumpy: spannend ook voor jullie meiden...enneh je weet voortekenen zijn er niet altijd! Het wordt een spannend weekend..dat zeker ! @hier: slaap de laaste dagen slecht....tenminste ik ben moe savonds en val dus makkelijk in slaap...maar word zooooo vroeg wakker, wat is dat toch hmpff. nou vandaag 9 weken, dus morgen alweer de 10e week in...zijn we de 1e gevarenzone voorbij. Nu alleen nog even geduld tot maandag.
Yeah weer een mijlpaal bereikt!!! Nog even, het schiet al op richting maandag!!! Fijne dag allemaal!!!
@Dess: misschien de hormonen??? Hopelijk slaap je snel weer goed! Misschien een beetje spanning voor maandag ofzo? Soms weet je het ook niet... En alweer 9 weken! Fijn! @Edge: lekkere bank dus! Vandaag ben je iig lekker vrij, heerlijk! @Vickjuhs: wat grappig dat je het al een paar keer goed had! Hoop gewoon dat je het voor jezelf mis hebt dus wel zondag een mooie test komt laten zien! @Zoe: leuk hotel? En wat is je indruk van Praag? @Hier: even pauze van werk (ben in mn uppie, maar vind het niet zo erg hoor) Heb volgend jaar mei 2 weken vrij (had ik al lekker vroeg aangevraagd) en heb vrij gekregen, we willen dan 2 weekjes kamperen in Frankrijk en ML zei gister: ik hoop dat we niet kunnen gaan Verder ben ik volledig in de negeerstand
@Edge, fijn inderdaad dat je zo goed in de gaten gehouden wordt ! Dat was zeker even schrikken toen bij de echo bah bah gelukkig is alles helemaal goed gekomen en is het een prachtig gezond kindje geworden Leuk dat je al rond bent gaan kijken bij het nieuwe geboortegedeelte ! Ik ga binnenkort ook even langs het kraamhotel voor een rondleiding whahaha uitermate goed bevallen lol @Zoe, heeeel veel plezier en knap hoor dat je alleen tampons meegenomen hebt en geen test ik zou dat niet kunnen ben zo ongeduldig als ik weet niet wat en vriend ook dus die zou me daar ook niet mee kunnen helpen hihi Ik hoop van harte dat de tampons allemaal ingepakt terug komen Duim duim duimmmm @Vickjuhs, zondag al wauwieee spannenddd!!!! @Grump, ja iedereen schrijft wat anders op het forum erg verwarrend soms! Hier iig al erg vroeg posi getest met de kruidvat testen de laatste keer.. Zo jij bent er inderdaad vroeg bij met het aanvragen haha wel iets om naar uit te kijken toch leuk!! Maar toch hoop ik ook dat je de vakantie gaat moeten cancelen en dat je met een dikke toeter op de bank aan het hangen bent die periode !! @Des, jeeej 9 weken waveeee!! Hier net klaar met werken ! Gisteren ook al gewerkt en toen van de manager en 1 van de leidinggevenden excuses aangeboden gekregen en vandaag van nog een andere leidinggevende dat valt dus reuze mee! Ik heb besloten om toch naast werk te blijven studeren tot aan mijn zwangerschapverlof en dan na de bevalling me alleen nog maar te focussen op mijn studie het zal zwaar worden want de boeken die ik uit mijn hoofd moet leren en rapporten die ik moet schrijven vallen jammer genoeg niet mee maar het is even het beste voor ons allemaal heb in ieder geval een goede motivatie toch!
fliertje; wat goed nieuws over je werk! toch lekker die excuses. is het ontslag dan ook van de baan? zoe; wat hebben jullie vandaag gedaan in praag? dess; nog een paar nachtjes nog maar.....nog even volhouden he! We kunnen het m'n moeder was trots op me dat ik niet toch eerder voor een echo ben gegaan deze week! haha, positief denken! zo belangrijk. Voor de rest slaap ik het liefst 10 uur per nacht en als ik wakker ben, ben ik bijna constant misselijk. Ik probeer mezelf zoveel mogelijk af te leiden, want dan voel ik het niet zo erg. Vooral op de fiets naar huis heb ik elke dag echt bijna kokhalsneigingen. pfff, ach gaat uiteindelijk wel over al is het over 7 maanden
Oh Wup, verschrikkelijk he! Heb ik rond die periode ook gehad, echt een paar weken bijna de hele dag, bleh!! Hopelijk gaat het snel beter!! Fliertje, fijn dat je toch excuses hebt gehad, voelt denk ik toch een stuk beter?!