Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fliertje: wat een fijn nieuws van je werk! Wat volg je eigenlijk voor een studie?
    Wup: neem de rust die je nodig hebt, je lijf heeft het nodig, hoop dat de misselijkheid gaat afnemen voor je.

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, even een berichtje uit Praag! :D

Het is hier super leuk, echt een aanrader!! Top hotel en erg mooie/gezellige stad!

Hopelijk is alles goed met jullie! Mijn duimen draaien nog hoor ;)

Hier nog steeds hetzelfde, duizelig, pijnlijke boobs, met vlagen misselijk en kraampjes.... ;) maar ik sta op de negeerstand hoor! :p ;) doe mijn best ;)

Fijne avond meiden en ik reageer van het weekend op jullie berichtjes!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk dat het leuk is Zoë in Praag! Negeerse:p Have fun!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Veel plezier nog Zoë!!!

5. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Haha duidelijke zaak bij zoe! Ik durf er bijna geld op te zetten!
    Hoe staat t met jou grump? Voel jij nog iets?
    Mijn temp is al 1,5 week precies 37.0 grappig hè hij blijft constant!
    Wat fijn fliertje dat ze hun excuses hebben aangeboden. Is jou kant toch een beetje erkend! Tsja studie zal zwaar worden maar in de toekomst moeite waard..

6. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Dess week 10 al! Wow!!
    Wup je moeder heeft ook gelijk, het is hardstikke knap dat je niet gegaan bent.

Nou ik ga tukken meiden (weer een dag op t ongemakkelijke houten wachtbankje voorbij!)

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja, maar dan gisteravond toch weer bloedverlies...weer een klein beetje, maar wel helderrood...blehhh, was ik weer vol vertrouwen, dat is weer helemaal weg....
    Mss morgenochtend toch langs de vk, stel dat het weer mis is! :(
    Vandaag maar weer mezelf afleiden op m'n werk, maar wel extra rustig aan en vroeg naar huis.

Grupmpy, Zoe en Vickjuhs; spannend hoor; alldrie uitslag dit weekend! Sterkte met wachten! :)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve meiden! :)

Ah wup wat k&@€t zeg!! Het hoeft niks te betekenen hè meis! Je hebt geen krampen toch?? Ik zou toch even naar de VK gaan, al is het maar dat zij je even gerust kunnen stellen!

Grump en vick, sterkte met wachten!! Vick, je kunt beter op een lounge set gaan zitten, is echt fijner dan een houten bank :p. Wat een mooie temp trouwens!! :)

Fliertje, wat een goed nieuws van je werk!! Wel jammer dat het zo moest gaan...

Dess, 9 weken alweer!! Nu op naar maandag!

Fijne dag meiden!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: wat sh#t van het bloedverlies. Je weet nooit waardoor het komt, moeilijk voor je. Misschien idd even langs de vk. Doe iig maar rustig aan! Hoop dat je wat afleiding kan vinden.
    Zoë: wat leuk dat je bericht vanuit Praag:) Temp je niet meer, uhm hoezo nieuwsgierig...
    Vickjuhs: loungebank zit een stuk beter hoor:D

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD 16 okt
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 13 okt
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk, NOD 14 okt

Even de NOD's die heel snel zijn erbij gehaald:D Ik ben pas na het weekend... Alleen heb een lf van 14 aangehouden, terwijl na de mk m'n lf max 10 dgn is geweest, zou ik dan eerder kunnen testen? Wanneer heb de zwangeren getest?

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grump, haha ik heb gisteren en vandaag niet getempt, durf niet! Stom hè!! ;)

Ik heb een LF van 11 dagen aangehouden, ik zou ook 11 dagen aanhouden als ik jou was, of 12 voor de zekerheid ;). Weet eigenlijk niet of je eerder kunt testen, lijkt mij eigenlijk wel.... Want dan moet er al een innesteling plaats gevonden hebben voor die tijd toch? En dan wordt er hcg aangemaakt, toch? Ik durf het niet meer om vroeger te testen, zeg ik nu stoer (omdat ik geen testen mee heb :p). Je zit vandaag op 9 dpo toch? Dan ben je al verder dan vorige maand!!

Hihi, ja kan jullie niet missen;). Ml ligt nog te slapen en we hebben gratis wifi! :D

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zit idd op 9 dpo. Ik temp wel door deze keer... Snap dat het 'eng' is. Ik heb de hele tijd zo'n raar gevoel in m'n buik... En ik heb het zooo koud... Grrrrr! Ik ga (denk ik) niet eerder testen, het kan met innestelen ook nog fout gaan. Fijne dag vandaag! Fijn toch de wifi:D Hier zo naar de tandarts, gewoon controle hoor en verder vrij vandaag!

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    En hoe is je temp?? :) Net toch even getempt, wel te laat maar toch erg hoog 37.08 :)

Succes bij de tandarts en een hele fijne dag!!

Ps: ik heb het ook zo koud de hele tijd!! Wat is het toch spannend hè!!!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Grumpy, Zoe & vickjuhs de spanning is hier te snijden!!...allemaal kwaaltjes, hoge tempjes...ooo wat is dit spannend!! Gelukkig is het al bijna weekend :)!!

@zoe: fijn dat je het daar naar je zin hebt! Is het weer ook een beetje te doen daarzo?

@grumpy: succes bij de tandarts (ook al is het maar een controle hahahah ;))!

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @fliertje: ok...ik ben verbaasd...maar fijn dat ze hun excussses hebben gemaakt! Hopelijk blijft het nu dan ook zo :)!

@wup: he getsie meid...wat is dat toch weer! Gelukkig zijn er genoeg verhalen waar dat beetje bloedverlies niets te betekenen heeft, dus we blijven positief hoor! Maar inderdaad zoals de andere zeggen: voor eventuele geruststelling anders toch weer even contact opnemen met de VK.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb twee gaatjes... Ben begin dit jaar een hele tijd niet fit geweest, in 2004 pfeiffer gehad en het leek op een soort lichte vorm wat ik terughad, dus had het wel een beetje verwacht... Dus moet nu nog 2x terugkomen.
    Ben sucadelapjes aan het bakken, oftewel draadjesvlees, moet heel lang opstaan en laat ik daar nu vandaag de tijd voor hebben:)

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Brrrr de tandarts, ik moet volgende week ook, ga natuurlijk gewoon braaf. Ach ja, we zien wel.

Wup!!! Hoe gaat het meid??

Zoë, jij bent echt zwanger, ik ga samen met Dess wedden op unibet ofzo hahahaha.

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    blegh gaatjes verschrikkelijk> gelukkig al sinds ik klein was geen gaatjes meer gehad. Dat terugkomen lijkt me trouwens echt helemaal niets. Mijn tandarts doet zulke dingen meteen, dan ben je er gelijk vanaf ;)!
    Ik realiseer mij net dat ik ook weer een afspraak moet gaan maken..hmpff (geen zin want als het goed is moet dan mn laatste verstandkies eruit getrokken worden).

hahaha edge zullen we dan maar een poging gaan wagen om te wedden ;)!?

o enneh grumpy....heb je nog wat vlees over? i lovvvve draadjesvlees :D

19. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    he ik ga ook volgende week naar de tandarts! Ik ben net overgestapt van tandarts, had die van mij nog van mijn geboorteplaats, terwijl ik al drie keer van stad ben veranderd! Ik ging ook maar 1x per jaar. Ik hoop dat ik dat bij deze ook voor elkaar krijg, ik had nl nooit iets.

Vandaag helemaal geen bloedverlies, gelukkig, was het toch weer een adertje of zo. Heb wel last van mijn buik dus erg rustig ben ik er nog niet onder. Het lijkt alleen niet op ongi, dus das weer positief...nou ja, ik slinger nog wel even heen en weer ;) Ik ga zo wel even bellen met de vk, wil ook dat ze ervan weten.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Moet bovenin en onderin geboord + verdoofd dus dat moet in 2 keer, duurt 30 min per keer... Ik heb geen goed gebit, al 3 kronen en 2 wortelkanaalbeh. gehad, zit helaas in de familie.
    Wup: goed dat je even belt met je vk, zou je sowieso volgende week een echo krijgen?
    Dess: is de 1e keer dat ik het maak draadjesvlees, misschien heb ik wel iets over;)

Grappig iedereen naar de tandarts;) Ik vind het niet zo erg, alleen de rekeningen minder leuk...

Deel Deze Pagina