Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wup, wat een opluchting!! Was ook best zenuwachtig voor jou.... Nu proberen te genieten van die kleine in je buik!

Vick, Knuf voor jou meis! Wat kunnen sommige mensen toch verschrikkelijk lomp zijn :x bah!

2. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij de echo! Hier dus met 1 leeg zakje erbij.

Bijgevoegde bestanden:

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Gelukkig wup !!!! Maar nog een vruchtzakje ? Hadden ze dat niet gezien bij de vorige echo s ? En gaan ze dat verwijderen of kan dat zo blijven ? Ben super opgelucht dat de beeb iig helemaal in orde is :):) jeeeej !!!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pfff ik ook, vond het zo spannend!!!!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wup, mooie foto hoor!! Wat de rest ook vraagt: wat gaan ze doen met het lege vruchtzakje?

Hier: vanochtend een veeg roze :( het zal toch niet??? Ik heb ook even gevoeld met mijn vinger om te kijken wat er nog meer naar buiten kwam (sorry, onsmakelijk), maar niks eigenlijk. Vorige maand kwam er op 10 dpo al bruin met kleine stukjes naar buiten.... Oh voel me zo kut nu, dit kan toch nooit goed zijn??! Pfff dat wordt een lange dag.....

Sorry voor mijn ego bericht!

Hoe gaat het met jullie??

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wup, wat een mooie echo! Fijn dat alles goed is!!!! :) Dat lege vruchtzakje zal verdwijnen (oplossen) denk ik?

Zoe, ooooh... ik duim voor je dat het niet zo is (dat je niet ongesteld wordt)!! Niet teveel met je vinger voelen hoor!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: mooie foto! Ben zo blij voor je!
    Zoë: je hoeft geen sorry te zeggen voor je ego bericht, gekkie!
    Een veeg roze kan nog alle kanten op, heb je nog getempt? Wat moeilijk hè, je hebt er helaas geen controle over... Hoop dat je je nog wat kan afleiden vandaag in Praag!
    Ik had de ronde dat ik zwanger werd 2 dagen roze afscheiding en dacht dat het exit was, ook menstruatiepijn toen, ik flink chaggie, maar paar dagen later toch een positieve test. Ik duim nog voor je!!!

Uhm hoe gaat het hier... gespannen ben ik, ben iig nog niet ongi, dus mn cyclus gaat beter dan vorige keren, zit nu op 10 dpo en mn temp nog hoog, dus word iig morgen niet ongi, wat betekent dat dit tot nu toe mn langste lf sinds de mk. En dat maakt het zooooo spannend! Wachten, wachten en daar ben ik niet goed in, dit is tot nu toe het meest zenuwslopende wachtbankje ever;)
    Ik wil dr helemaal niet mee bezig zijn...Grrrrr

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh grump, wat spannend zeg!!! Pfff wat is dit erg hè!!! Ik duim voor je meis!!

Hier staat het huilen mij nader dan het lachen.... Bah wat haat ik dit!! Ik heb geen roze verlies meer gehad, hopelijk een goed teken.... Ben er zo bang voor!!! Denk elke keer wat te voelen lopen, maar is niet zo...
    Mijn temp was iets lager :( ik heb wel heeeeel slecht geslapen, ging pas om half 4 slapen en om half 8 weer wakker...

Danielle, is dat niet goed dan? Mijn bmm voelt wel hard aan, vorige ronde was het allemaal heel zacht en soppig zeg maar....

9. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    #2289 vickjuhs, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
    @wup hoe voel jij je vandaag meis? Wel een super mooie echo hoor!
    Die gene zie ik nooit op visites ofzo maar woont wel in de buurt.. En t gekke is, ik ben zo ontzettend blij voor ze omdat ik t voor hun niet echt positief in zag.. Ach ja me dipje was al snel weer voorbij toen mijn man thuis kwam en me gelijk vast pakte.. :)
    Zoe als het gestopt is, dan zou ik denken dat t geen menstruatie kan zijn maar innesteling moet zijn...
    Grump je houd het spannend!
    Mijn temp nog steeds hoog maar ik ben echt niet zwanger hoor lady's. Denk dat hij morgen omlaag gaat.

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zoe, het is een goed teken dat het bij één keer is gebleven, verlies de moed niet!
    Er te veel aan voelen is niet goed nee, kan ook infecties veroorzaken. Advies wat ik kreeg destijds is eigenlijk om er zoveel mogelijk af te blijven.
    Overigs is het wel een heeeeeeel goed teken dat hij hard is. Dat hoort ook zo te zijn als je zwanger bent.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohhhhh dames wat houden jullie het spannend zeg!!!!

@Zoe, dikke knuffel voor jou meis!! Net wat Danielle zegt geef de moed niet op probeer (klinkt zo lekker makkelijk i know) de negeer stand even aan te zetten en heerlijk te genieten van jullie daagjes weg ... Hoop dat het lukt meis !!

12. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe, Vick en Grump; spannend! bezig zijn met hele andere dingen helpt de tijd sneller te gaan. Iets waar je echt je aandacht voor nodig hebt. Sporten/ knutselen(helpt bij mij altijd:))/ spannende film/ computerspelletje/ bordspel, enz. Succes!

@ hier; weer vol vertrouwen. Gisteren was even tussendoor, dus geen tijd om de zaken goed te bespreken. Dinsdag heb ik m'n gewone afspraak en dan zullen we het doornemen. Ik denk zelf dat het vanzelf weer verwijnt, ook die evt andere zakjes. Oh ja, ze zei dat het ook cystes konden zijn, nou ja, mij maakt het lekker niets uit nu; ik heb een gezonde feutus in mijn buik!!! Ik ben trouwens veel minder misselijk, wel nog erg moe. ;)

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Precies wup!! Beeb is helemaal gezond dat is het belangrijkste:D:D:D:D

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo lieve meiden!

Ben lekker vroeg klaar met werken vandaag, maar brrrr wat is het koud & nat...
    Zoë: kom op, koppie omhoog, lekker afleiden in het mooie Praag:)
    Vickjuhs: je weet het nooit;) Duim nog voor je!
    Wup: Heel goed om te lezen dat je weer vol vertrouwen bent en fijn dat je minder misselijk bent, thanks voor de tips! Was weer gestart met breien (jaaaa, ik word oud:p), alleen mn pen viel dr uit en nu krijg ik het niet meer goed, dus moet langs mn Oma, die is een expert-breier, alleen woont niet om de hoek, helaas... Vanavond lekker tv kijken met ML, morgen tenniscompetitie en zondagmiddag met een ander stel een drankje doen, dus genoeg afleiding:)
    Edge & Fliertje & Dess: hoe gaat het met jullie? Lekker weekend?!?!

Voelde me vanmorgen zo onrustig/gespannen en heb ML even een mailtje gestuurd, waarin ik vertelde dat het ik het zo irritant vond dat ik me zo voelde e.d. Kreeg een heel lief mailtje terug en hij zei het volgende ook nog en wilde het even met jullie delen (het is een engelse zinnetje, hij heeft vaak meer met Engels dan Nederlands):

it's out of our hands, just hope for the best and be strong if it doesn't turn out the way we would like...!

Daarna heb ik lekker door kunnen werken, wat een paar woorden soms kunnen doen hè;)

15. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Wat een prachtige zin en al helemaal speciaal als je ml dat naar je schrijft!

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ach Grumpy wat ontzettend lief van hem!!...koester die momenten :)! Ik neem aan dat je hem een dikke pakkerd hebt gegeven toen hij thuis kwam ;)?

Wup...wat een fijn nieuws dat alles gewoon goed is met de kleine! Dinsdag alsnog een afspraak staan, dan kan je het nogmaals bewonderen :)!!!...ey marre even nieuwsgierig> de foto is maar een momentopname...kon je tijdens de bewegende beelden al een lichaampje onderscheiden?

@zoe: het zou inderdaad ook gewoon geen ongesteldheid kunnen zijn he!!...weet je nog dat ik net voor mn vakantie verkondigde dat ik roze slijmverlies had?....hou je daar nog maar even aan vast en probeer ook te genieten daarzo in Praag (anders krijg je er spijt van achteraf) :)

vickjuhs & grumpy: we blijven voor jullie ook duimen hoor :)!!

@hier: ja even zn gangetje> kreeg vanmiddag wat last van een soort spierpijn bij mn liezen (geloof ik)...kan dat bandenpijn zijn?

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh Zoë......inderdaad niet voelen en laat je zoveel mogelijk afleiden, maar ik snap het hoor!!! Rustig aan en geniet nog even in Praag!

Wup, blij om je reactie te lezen, klinkt toch een stuk beter dan van de week!!

Fliertje hoe is het met jou??

Dess, in mijn liezen heb ik inderdaad ook gehad maar of dat door je banden komt?? Geen idee eigenlijk.

Grumpy, mooi zinnetje inderdaad, vaak bekt het in het Engels ook lekkerder vind ik. Hoe gaat het verder met je?

Danielle, hoe is het met jou??

Pfff had even een off day vandaag, of eigenlijk een beetje onzeker al de hele week door die stomme glijbaan van het weekend :( . Heb vandaag dus maar even de VK gebeld of ik hartje mocht luisteren, ik kon gelukkig een uur daarna ongeveer al terecht, erg fijn. Ze zette de doptone op mijn buik en hup gelijk het hartje, toch wel heel prettig om te horen. Ze zei ook dat mijn baarmoeder prachtig lag, ik ga er bijna van huilen nu, zo opgelucht als ik ben.
    Gelukkig weekend, morgen verjaardag, helaas beetje ver rijden, moet naar de kop van Noord-Holland. Ach ja, is wel gezellig even natuurlijk, even ergens anders mee bezig zijn.

Fijne avond iedereen!!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, jullie zijn schatten! We zijn over een half uur thuis, ga meteen een test doen! Wil het nu graag weten, heb geen roze verlies meer gehad. Nu al een uur of 4 niks meer, daarvoor wat bruin...

Ik laat het meteen weten, nu zou je toch al wat op de test moeten zien toch? Ben al 5,5 uur niet meer naar de wc geweest en 1 kopje koffie op...

Reageer later op jullie goed?

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Zoe, die test moet je nou toch wel gedaan hebben!! Breng ons op de hoogte!! Duim duim duim

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spierwit :( kan even alleen maar huilen, voel me zo kut!!

Deel Deze Pagina