Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh meid :( . Morgenochtend doen!!!!!! Zegt niks!!!!!!!!!!!!

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    shitzooi zoe... vanochtend weer gedaan of wacht je nou nog even af? Dikke knuffel!!

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Temp is naar beneden.... Het eerste bloedverlies is er al, kan het gewoon niet geloven... Mijn man zei net ook al, lijkt wel een boze droom....
    Houd mijn lichaam mij dan zo voor de gek?
    Voel me echt zo kut.....

Grump, vick: blijf voor jullie duimen!!!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë:( Wat k#t zeg! Dikke knuffel!
    En ik denk dat ons lijf ons wel voor de gek kan houden... In de fase na de eisprong maak je weer andere hormonen aan waar je klachten van kan hebben en het kan ook zijn dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden en dat dit is misgegaan.
    Vind het zo naar voor je!

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Zoe, wat vreselijk weer! veel sterkte! we waren er allemaal zo zeker van! Voel echt met je mee.....:(

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahhhhh neeee !! Kut Zoé shit ( sorry ) ik reageer straks ff uitgebreid ben op werk maar even een hele dikke knuffel voor jou Zoé !!

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, ik heb net even 2 uurtjes geslapen. erg fijn. werd wakker vand e deurbel, de postbode die er daanrna achter kwam dat het pakketje toch niet voor ons was...tja, was ook wel tijd om weer wakker te worden.
    Vanavond gaan we uit eten, om het toch wel even te vieren. :)

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tennis ging niet door, op de tennisbaan geweest, banen stonden blank:$ Wel gezellig taart gegeten en thee gedronken:) met onze tegenstanders. Nu eerst warm douchen, brrrr wat is het nat & koud! En dan eens bedenken wat we vanavond gaan eten....
    Veel plezier vanavond Wup, jullie hebben iets heel moois te vieren!

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe: ach zoe..wat ontzettend balen en frustrerend! Dikke knuffel!

@wup: veel plezier vanavond, geniet ervan :)!

@grumpy: nee het was vandaag inderdaad geen weer om buiten iets te ondernemen> wel een goed alternatief...taart eten hihi :)!

@hier; net weer klaar met werken...morgen nog en dan 2 daagies vrij :)

10. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grump en Vick; wanneer gaan jullie testen? Morgen? Maandag?

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#2311 Grumpy, 13 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2012
    Uhm. Denk pas di/wo, m'n nod is dinsdag... Ik ben een faalangst-tester, durf nooit;) Ik word liever ongi dan een witte test. Maar het ligt er een beetje aan wat m'n temp doet, hij is nog hoog en dat is wel uitzonderlijk voor na m'n miskraam... Vandaag iig 11 dagen na eisprong en dat is voor mijn doen 'lang'! Daar ben ik al blij mee, lijkt of m'n cyclus weer zo is als voor de miskraam. Had altijd al een laat ei, heb denk ik trage eitjes:D

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dess: lekker bijna paar daagje vrij voor jou, fijn! En goed alternatief taart eten ipv tennissen:)

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou Zoë :( *knuf*

Grumpy, heb je nou getennist of niet :p
    Lekker Dess, bijna weekend :D

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Edge: hoe was je dag? Je was d'r opuit toch? En goed dat je naar de vk bent geweest. En je het hartje hebt gehoord. Fijn dat je je weer beter voelt. Had wel kunnen zwemmen op de tennisbaan:p

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, geen tennis dus :p.
    Ja klopt, was op de verjaardag van de dochter van mijn nicht. Net weer terug, zo even eten maken, ga een nieuwe schotel proberen. Luie wijven schotel heet het hahaahha. Is met spinazie, gehakt en aardappelpuree. Ik trek dus zo mijn schort even aan :p.

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Zoe, ahh meis leef zo met je mee!! En idd onze lichamen kunnen ons soms goed voor de gek houden vooral als de wil zo groot is … bah baal er stevig van hoor:(:(:( klinkt stom want kan weinig doen vanaf mn coma maar als ik wat voor je kan doen roept u maar !!!!!

@Wup, lekker even gedut dus:) 2uurtjes heerlijk hoor ben benieuwd hoelang je door zou slapen als je niet wakker gemaakt zou worden door de postbode:p

@Grumpy, oeeeeh lekker taart gegeten ipv tennis wat een straf:p Spannend hoor dinsdag testen mijn duimen draaien als een tierelier!!

@des, lekker hoor 2daagjes vrij straks al wat gepland of ga je lekker uitrusten?

@Edge,whahahaha de luie wijven schotel klinkt leuk ben benieuwd hoe het smaakt(e) laat je het ff weten:D:D liefste met fotootje natuurlijk maar ik zal vast te laat zijn

@Lunap, hoe gaat het daar nog druk aan het klussen (in je huisje:p)

@Vickjuhs, wanneer ga je testen idd??

@Danielle, gaat het al wat beter met je ? Veel succes maandag bij de tandarts!

@Hier net klaar met werken en heb via een insider te horen gekregen dat de manager flink te keer is gegaan tijdens een vergadering over mijn ziekmelding dus dat lieve leuke gesprek van vorige week waar ze me haar excuses in aanbood en zei dat ze geen moment twijfelde of ik echt ziek was, was allemaal gespeeld !! Ohja ze heeft zelfs geroepen dat je als zwangere helemaal geen griep kan krijgen omdat je zoveel antistoffen aanmaakt nou toen ik dat hoorde brak mijn klomp…. !!! ! Toch heeft het mijn dag niet beïnvloedt het is gelukkig maar een bijbaan en mijn laatste maanden daar zijn ingegaan dus het is een kwestie van aftellen geblazen en daarna kan ik me volledig focussen op mijn studie en fam!

Vriendlief heeft het huisje lekker schoongemaakt en hij is bijna klaar met koken dus wordt goed verwend huisje is ook zo goed als klaar dus zal morgen (als de laatste puntjes op de I gezet zijn) de beloofde foto's plaatsen;)

17. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog terwijl ik morgen nod heb.. Hmm btj vreemd.. Als hij morgen ochtend nog hoog is doe ik er 1 voor t geval dat. Maarja dat temperaturen is zo onbetrouwbaar dus ik denk echt nog steeds dat ik niet zwanger ben hoor dames! Ik hoop t ook eerlijk gezegd niet want als t wel zou zijn zou ik heel onzeker zijn over t feit dat ik niks voel.
    @fliertje wat goed dat je je zo insteld tegenover je werk! Dan voelt t veel positiever n sta jij er boven. Bn benieuwd naar de foto's!
    @zoe ik denk aan je.. Hoe voel je je nu? Kan me wel voorstellen DAt je even geen behoefte heb aan zp.. Maar we zijn er allemaal voor je! X

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Edge: hoe was de luiewijven-schotel:D
    Fliertje: heel goed dat je je er niets van aantrekt op het werk! Je kan je energie beter in andere dingen steken;)
    Vickjuhs: je weet het nooit hoor... Geen klachten hebben, wil niets zeggen, vlgs mij is dat bij iedere zwangerschap weer anders.
    Zoë: hoe gaat ie? Denk ook aan je... Knuffel!

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Vickjuhs, spannend !!!!!!!!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja inderdaad Zoë, gaat het 'goed' ??
    Sjezus Fliertje, dat meen je niet......!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een kl%^& wijf, sorry.
    Ooooo wat spannend Vickjuhs!!

De luie wijven schotel was lekker. Eigenlijk heel makkelijk te maken. Is met spinazie, aardappelpuree en geruld gehakt (en eventueel geraspte kaas). Je maakt alles klaar zoals je normaal doet, vervolgens maak je in een ovenschaal een laagje met gehakt, spinazie en aardappelpuree. Totdat het op is zeg maar, ik had in totaal 6 lagen. Ene helft met en de andere helft zonder kaas :p (nee, ik vind kaas niet lekker hahahaha).
    Dan moet het ongeveer 15 min in de over op 200 graden. Ideale manier om Zoë groente te laten eten...

Deel Deze Pagina