Goedemorgen, was al vroeg wakker! Waarom zijn die dagen voor nod zo zenuwslopend??? Edge: klinkt lekker je luie-wijve-schotel Enne Vickjuhs, nog getest? Fliertje: ben benieuwd naar het kamertje
Goedemorgen dames ! Hier heerlijk geslapen en maar 1 x wakker geworden om te plassen, Jeej ! Net een power smoothie gedronken ( spinazie, bosbessen, aardbei, banaan, bronwater, honing en vezels ) was niet erg lekker maar heb in ieder geval de vitamientjes voor vandaag binnen ! Zo weer lekker zwemmen heb ik echt zin in heb de laatste dagen zo n last van m'n rug en liezen dus zal vast verlichten Fijne zondag allemaal !!! Ps Zoé hoop dat je je wat Betrr voelt na de teleurstelling van gisteren *knuffel !
Uhm... Hoe zeker ik er ook van was... Er staan 2 streepjes op m'n test! Ik snap er helemaal niks van maar ben wel super blij. Kan t nog niet echt geloven.. Jullie hadden allemaal gelijk terwijl ik dacht; ja ja t is goed ik ben echt niet zwanger! Sorry zoe. Voel me echt btj schuldig. Jij voelde van alles en hoopte t zo en ik was zo negatief.. Lijkt zo oneerlijk.. Ik kan t echt niet geloven dames!!! Hihi Nou grump jij hebt nog kans..
Jaaaaaaaaaaa! Ik had al een voorgevoel SUPERGEFELICITEERD!!! Ik hoop op een blijvertje! Erg blij voor jou en je hubbie! Heb je een foto? X!
Waaaaaauwwwwwwww!!!!! Wat een fantastisch nieuws Vickjuhs!!!!! Helemaal geweldig Gefeliciteerd!!!! Hier net terug van het zwembad was echt heerlijk!! Nu de boeken in want heb dinsdag een tentamen bleghhhh
Vick, meis wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!!!! Wat ben ik blij voor je!! En voel je alsjeblieft niet schuldig meis, ben echt heel blij voor jou!!! Natuurlijk dacht ik even: slik... Maar dat staat los van het feit dat ik zo verschrikkelijk blij ben voor jou!!! Jullie zijn al zo lang bezig..... Nu op die roze wolk jij!!! Grump, wanneer ga jij testen??? Het ziet er goed uit voor je!!! Wat heb jij voor een gevoel? Ik duim voor je meis!!! Oh lees het net, snap je wel hoor! De aanblik van een witte test is echt heeeeeel kut.... spannend zeg... Al 12 dpo meis!! Hoe was je temp vandaag??? Lieve meiden, dankjewel voor jullie lieve berichtjes!! Sorry dat ik niet eerder had gereageerd, las wel mee hoor... Maar was er behoorlijk kapot van en vond het lastig om op zp te zitten.... Niet voor jullie hoor, maar moest even wat afstand nemen.... Kon echt alleen maar huilen, pfff wat was ik er kapot van zeg.... De grootste dip is weer een beetje over, we hebben gisteren lekker gegourmet met vrienden en die zijn ook blijven slapen. Kon het ook met ze delen, dat was erg fijn. Nu weer vol goede moed de volgende ronde in! Vind het wel echt heel lief dat jullie zo met mij mee leefde! Deed me erg goed! Fliertje, wat een naai streek zeg!!! Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn.... Zo vals!!! Gelukkig weet je dat je weg gaat en moet je nog even de tijd uitzitten.... Maar leuk is anders!! Jaaaaa kom maar op met die foto's!!! Ben zo benieuwd!!!!! Edge, dat klinkt lekker zeg!! Ga ik ook een keer maken!! Hoe is het met de rest? Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? We gaan vanavond uit eten met mijn zus, ook wel zin in! Oh en Vick, plaats eens een foto van je mooie test!!! Word altijd vrolijk van 2 streepjes!!
Oh meid, ik lees je bericht en de tranen staan in m'n ogen, zoveel leef ik mee en ik voel het gewoon!!! Is ook logisch dat je wat afstand neemt, dat begrijpen we allemaal. Ga je vandaag nog iets doen? xxx
Hier ook weer tranen... pfff stomme ongi hormonen!! Vanmiddag gaan we denk ik even bij mijn opa op bezoek (doen we te weinig) en vanavond uit eten met mijn zus, zwager en lieve neefje. Leuke dingen doen geeft altijd wat afleiding. Als ik thuis blijf zitten ga ik toch piekeren.... Bah, wou soms wel eens dat ik een man was! Lekker die knop omzetten .
Oh en Edge, wat super dat je weer het hartje gehoord hebt zeg!!! Lijkt mij zo bijzonder! Kan mij voorstellen dat je soms onzeker word... Goed dat je de VK gebeld hebt!!
Ja, zeker als je al even niks hebt voelen rommelen in je buik. Gelukkig kon ik ook nog zeer snel terecht, erg fijn. Dat snap ik, het is soms ook niet eerlijk . Ga maar lekker even weg, dan ben je even ergens anders mee bezig, altijd fijn op zulk soort momenten. Ja, die mannen hè....zou inderdaad wel makkelijk zijn soms.
jeeeeeej Vickjuhs; GEFELICITEERD!!!! wat heerlijk voor jullie! Super zeg, en zelf zo weinig hoop gehad, wat moet het ook een opluchting zijn geweest. Gaan jullie het een beetje vieren? Of is dat toch een beetje te vroeg? Zoe; fijn dat je afleiding hebt, dat is nu echt het enige wat helpt idd. liefs van mij! fliertje; goede positieve instelling, laat zij op je werk je humeur niet verpesten hoor! Grump; nog even spannend, maar ik zou ook niet eerder testen hoor. moet je gewoon werken maandag en dinsdag? HIer; vanmorgen weer lekker gezwommen, zo lekker weer even sporten! doet me erg goed. Straks nog even liggen denk ik. De ergste misselijkheid is nu voorbij lijkt wel, zou het te maken hebben met de spanning die ik had?
Effe Snel want zit op visite bij vrienden hun zoontj is 1 geworden. Het is allemaal zo onwerkelijk. We vieren t nog niet. Vorige X was t de volgende dag mis gegaan dus wil eerst nog even paar dagen verder zijn... En wel weer positief aangezien ik nu acupunctuur doe, Chinese kruiden slik enzo. Ohhh ja en 3x is scheepsrecht en idd na 2 jaar..! Hoop dat ie blijft plakken!!
Nou dames hier vandaag niks meer in het huis gedaan hoor hihi fotos schuiven we dus weer een dagje door Na het zwemmen heb ik pannenkoeken gebakken en daarna een dutje gedaan hihi zo even kokkerellen met vriend samen en daarna toch echt de boeken in!!! @Zoe, dat begrijpen we meis we leven allemaal met je mee !! fijn dat het vandaag wat beter gaat en gisteren lekker gegourmet en vandaag uit eten yammmieee ben jaloers eet smakelijk alvast! @Vickjuhs, is het de bedoeling dat je die chinese kruiden door blijft slikken of was het alleen om zwanger te worden (sorry hoor ben echt een leek op dat gebied vind het wel heeeel interessant! )
@vickjuhs: o wauwwwww vickjuhs...van harte gefeliciteerd meid!!! hihi zie je wel dat je niet altijd voor/rond de NOD klachtjes hoeft te hebben...wij zijn het bewijs !!! Laten we duimen dat deze zich heel goed aan je vast gaat houden! @zoe: ach meid, laat alles er maar uit komen...dat is beter dan het opkroppen! Het is je ook zo gegund...helaas is dit iets waar we geen vat op hebben, maar er komt een dag dat ook jij mag aansluiten..maar ja voor nu is dat maar een schrale troost en begrijp de teleurstelling heel goed! Afleiding is inderdaad goed op zulke momenten> geniet ook van de dingen om je heen ! @edge: nou dat klinkt inderdaad heerlijk zo'n schotel> hou ik in mn achterhoofd ! @grumpy: poeh meid wat spannend zo nog voor jou ook!! Laat het snel maar nod-dag zijn dan weet je tenminste wat ! @fliertje: goh...wat zijn sommige mensen achterbaks zeg> gelukkig is het dan maar een bijbaan en ga je lekker weg, maar grrr ik kan mij daar zo aan irriteren he!!....! @wup: sporten is inderdaad goed, zou ik toch ook maar is moeten gaan doen...maar ja ik loop heel de dag op mn werk en heb dan vaak de puf niet meer haha. Spanning kan inderdaad misselijkheid verergeren, dus het zou zeker een rol hebben kunnen gehad. Bij mij wordt het trouwens ook minder nu...dus het zou ook kunnen dat het komt omdat we richting de 12 weken gaan lieverlee. @hier: zo werkdaagje zit er weer op. Heerlijk genieten van mn weekend. Morgen 13:00 uur 2e echo (ML gaat ook mee). Hopelijk is het allemaal een beetje gegroeid..zou zo graag al beweging willen zien !
Nou hier dan de foto. Geen twijfel aan mogelijk he, en dat op mijn NOD! @Fliertje die kruiden zijn alleen voor het behouden van een zwangerschap. Dus ik moest t nu elke keer vanaf mijn ei doen en als ik menstruatie had, mocht ik stoppen. Gister niet genomen omdat ik er geen zin in had en dacht dat ik toch niet zwanger was. hihi Maarja vandaag dus weer braaf door gegaan. Ik mag stoppen bij de 12e week... Hoop dat ik die haal! Knuffel voor jou zoe. En duim voor jou Grump!