Even snel... Lig al lekker in bed met kruik Was lekker de middag de stad in, afgesproken met een bevriend stel. Daarna met ML uiteten geweest, net thuis. Heerlijke afleiding gehad @Vickjuhs: mooie test voor op je nod! @Dess: veel succes morgen! Duim voor een mooie echo! @Wup: gelukkig morgen/di/wo werken! Heel fijn! En ga niet eerder testen hoor, ik wil met kv-merk testen en die heb ik niet in huis En kan best zijn dat de misselijkheid versterkt word door spanning, fijn dat het minder is! @Zoë: fijn dat je er met vrienden over hebt kunnen praten en fijn dat je leuke dingen hebt gedaan, afleiden is zo belangrijk! En tuurlijk mag je boos, verdrietig en telleurgesteld zijn. Het is zo oneerlijk het hele zwanger worden Het gaat echt een keer raak zijn voor jou en mij Dikke knuffel! @Fliertje: niet echt meer van studeren gekomen dus... Wel lekker gedut en pannenkoeken gebakken Ook een hele goede zondag-bezigheid @Edge: heb je een fijne zondag gehad? Slaap lekker iedereen en morgen weer fris & fruitig op
Goedeeeeemorgen!!! Ja, lekker dagje gehad, dagje....werd om half 12 wakker en Zoë ook! Zo eens in de zoveel tijd heeft ze dat, zo lekker . Nou ja, moest er wel een keer uit om naar de wc te gaan hoor hahahaha. Dess, veel plezier vandaag bij je echo en een fijn weekend! De rest, een fijne dag!
Hoi dames!! Jullie ook allemaal een fijne dag toegewenst !! Dess, spannendddd!!!!! Ik kom zo gelijk even spieken heel veel kijkplezier!!
hahahaah sorry sorry...had nog eerder geen tijd om hier te komen !! Nou meiden..goed nieuws tot nu toe ! Het is van 1,13cm naar 3,47 cm gegroeid. Het hartje klopt en we hebben hem ook al gehoord (wauw)! Ik ben van 9+5 naar 10+1 gezet, dus dat is ook mooi hihi. Maar natuurlijk> hoe kan het ook anders..we hebben er 1 die zichzelf niet graag wil showen vanaf de zijkant, dus was alles eerst wat moeilijk te onderscheiden...maar net voordat ze wilde stoppen bewoog ik even en daar reageerde de kleine op, dus toen alsnog even snel het lichaampje (beentjes, armpjes) kunnen bewonderen ...31 oktober mag ik voor de 12 weken echo !
hier is de echo..helaas niet echt heel duidelijk maar ik heb er even bijgeschreven wat het is allemaal (als jullie het kunnen lezen) we hebben ook een kort filmpje, maar die kan ik hier niet op zetten geloof ik
hmmm de woorden staan er niet echt duidelijk op: pijltje van links naar rechts> 1e: het hoofdje, 2e: het kaakje, 3e de billetjes en de pijl daaronder als het goed is het voetje
Jeeeej !!! Fantastisch des !!! Gefeliciteerd hihi nu al een eigenwijsje bereid je maar voor en voorruit gezet dat is helemaal fijn !!! Geniet ervan meis
Ohhhhhhh zo spannend!!!!!!! Mijn duimen draaien Grump het is je zo gegund !!!!!!! Ga je gelijk in de ochtend testen ????