Grumpy en Vickjuhs; super spannende tijd nu voor jullie. afwachten en uitkijken naar de eerste echo met een kloppend hartje...ik duim voor jullie!!! en positief blijven, he! komt allemaal goed.
@grumpy: dat klinkt als goed nieuws!! Alvast een voorzichtige felicitatie en laat de volgende test maar lekker donkerder zijn..woehoeee ! @wup: fijn dat jouw echo ook weer goed was!! Is toch telkens weer een opluchting he ! Wanneer is jouw volgende?>>>sorry niet goed gelezen, volgende week staat er
Wup, wat fijn dat alles weer goed was!! En ik kan mij goed voorstellen dat je schrok, blijft toch spannend he! Vick, ik moet eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind... . Staat echt helemaal los van het feit dat ik zo verschrikkelijk blij ben voor jullie!!!!! Maar ja, je wilt het zelf ook zooooo graag..... Vind het erg lief dat je het zegt! Jullie allemaal trouwens, vind het echt onwijs lief dat jullie zo mee leven! Wat je ook zegt, als mij ei er weer aan komt dan voel je je ook weer heel anders! Als al jullie duimen voor mij draaien dan MOET het wel raak zijn volgende maand he . Kan gewoon niet anders . Maar voor nu, jullie moeten lekker gaan genieten van het feit dat jullie zwanger zijn!!!!! En ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!!!!! Grump, ik heb je nog niet eens gefeliciteerd volgens mij: GEFELICITEERD!!!! Ik vond ook al dat je niks los liet over je symptomen , die negeerstand heeft wel gewerkt he!! haha. Kan je die aan mij geven? .
Ohhhh wauwwwww grump weer fantastisch nieuwsss!!! Helemaal super Zoe, ja jij bent de volgende hoor kan niet anders want wij gaan met zijn allen zo voor ons duimen en zoals je ziet iedereen houdt zich aan de afspraak om zwanger 2013 in te gaan en ik weet zeker dat jij de afspraak niet gaat verbreken Hier net klaar met werken en we gaan dus weer de boeken in!! Vanavond tentamen en daarna weer aan de verslagen want heb een paar grote deadlines de aankomende dagen .. druk dus!
Heb idd weinig losgelaten over symptomen, hihi. Is zelfbescherming en heeft me wel geholpen om te wachten met testen en mezelf niet helemaal gek te maken. Op 8 dpo heb ik tegen m'n man gezegd: vlgs mij is het raak... @Vickjuhs: snap je onzekerheid, maar probeer positief te blijven En mooie banner! @Zoë: wij gaan zoooooo hard voor je duimen! En bij deze de negeerstand doorgegeven En snap heel goed, dat je het moeilijk vind! Knuf! @Fliertje: succes met tentamen! En bedankt voor alle felicitaties!
hihi overduidelijk Grump!! Nogmaals gefeliciteerd maak een foto van je luie wijvenschotel mocht je tijd/zin hebben ben wel errug benieuwd hoe die eruit ziet Eet smakelijk alvast!!
Haha goed bezig grump! GEFELICITEERD! Ik heb ook steeds die. Testen gedaan. Behalve nu. T was zo een knaller van een streep dat dat wel snor zit. Nu heb ik alleen nog 1 test liggen... Zag bij jullie dat jullie m nog wel eens deden een paar dagen later, maar ik durf niet ben bang dat ik mezelf dan helemaal gek ga maken als hij ietsie lichter is
Heb even een nieuwe foto gepost, mn Ipad maakt niet zulke mooie foto's... Vickjuhs, als ik een knaller had gehad, had ik deze ook niet gedaan hoor en had deze nog in huis
nou duidelijker kan het inderdaad niet Grumpy> Super Super Super!! @wup: hahah jij gaat je er dus ook aan wagen?...ik denk dat ik het ook maar is ga proberen van de week hihi ! @zoe: meid, ook jij komt aan de beurt> dat weet ik zeker!! (Ik duim voor je dat ook dit jaar jouw jaar wordt!!) Hou je taai meid en we leven met je mee naar je volgende ei...slik je nog steeds de tarwekiem?
ja, ben inderdaad gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. Ik ben toen gelijk overgestapt naar de 'Davitamon Compleet Mama Plus Visolie'. Naar mijn idee zit daar echt alles in wat je nodig hebt voor je kindje (inclusief foliumzuur! .
hahahaha...ene kant onwerkelijk, andere kant ook heerlijk dat het toch weer zover is he ! Nou ik zou zeggen> neem je vitamientjes maar gauw in . @hier: weetje wat ik mij eigenlijk ineens afvroeg>>>ja dan ga ik weer eens doordenken...waarom ligt elk kleintje anders op een echo. Ik bedoel als je naar die van mij kijkt> ligt 180 graden ondersteboven (eigenwijs hihi), terwijl het bij een ander 'goed' ligt met de armpjes en beentjes naar boven gericht.
Grumpy, Gefeliciteerd meid!!!!!! Wauw!!! Vickjuhs, ik weet niet meer of i jou nu wel of niet gefeliciteerd had... dus bij deze nog maar een keer!!!! Zoe, voor jou een hele dikke knuffel!! Volgende ronde is het raak!! Het moet gewoon! Des, fijn dat jouw echo goed was!!!!!