Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie testen grump!!!

Dess, die slik ik nog steeds trouw ja, samen met de etos zwanger worden pillen. Mijn ei is voor het eerst zo vroeg geweest, dus misschien werkt het toch.... Je zei dat tarwekiem tijd nodig heeft toch? Hopelijk doen ze deze ronde hun werk! :)

Fliertje, hopelijk gaat je tentamen goed!!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Pff Nou dames volgend keer toch maar even wat meer energie steken in het leren het was een pittige toets ! Heb er een hard hoofd in :(

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oei echt een slecht gevoel Fliertje? Wanneer krijg je de uitslag?

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe: ja, ik begreep dat het ongeveer 3 cyclussen nodig heeft voordat het 100% zn werk doet, maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk nu ook al iets doet :), dus hopelijk komt je ei weer op tijd en zorgt het voor een goede voorbereiding van de baarmoeder :)!

@fliertje: ach meid ik vergeet jouw helemaal...tentamen is dus niet echt gelukt :(

5. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Thanks danielle!
    Grump ik vind jou Banner veel leuker! Hihi
    Dess ik denk dat dat te maken heeft met waar het eitje is ingenesteld. Maar de vk heeft er toch niks verder over gezegd? Dus zal vast normaal zijn voor hun.
    Zoe je kan altijd nog net als ik acupunctuur doen!
    Fliertje balen... Wanneer heb je je uitslag?

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jaaaaa gefeliciteerd Grumpy!!!!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Edge! Fijne vrije dag vandaag:)
    Heb vannacht veel beter geslapen, was erg fijn!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goede echo gehad net ! Alleen ben ik waarschijnlijk iets teveel aangekomen woog 58 en zit nu op de 66 ! Schrok er wel even van dus dat wordt even iets minder eten ! Heb niks gelezen ben nu op werk reageer later even uitgebreider ;) fijne dag dames !!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fliertje: fijn dat je echo goed was! Maar was je startgewicht 58? Hoeveel mag je aankomen dan? Werkse!
    Hier op werk, halve dagje zit dr al weer op;)

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het stond laatst in de Wij Jonge Ouders, maar het gemiddelde is geloof ik 10 - 12 kilo. Maar het blijkt dus ook uit te maken hoeveel je woog voordat je zwanger was. Minder wegen is iets meer aankomen en meer wegen is minder aankomen. Maar ja, zolang het niet gevaarlijk is... Maar het moet er ook weer af hahaha, dat is het nadeel. Met Zoë ben ik meen ik ongeveer 11 kilo aangekomen. Vond iedereen erg netjes, denk alleen dat het nu veel meer gaat worden, moet er dus wel een beetje op letten. Maar ja, vanavond weer uit eten, dan weet je het wel hahahaha.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Grump, ja startgewicht was 58 maar zat ook niet zwanger meestal tussen de 58 en 60

@Edge, 11 kilo lijkt me inderdaad perfect... uit eten lekker!! Wat gaan jullie eten?

Hier in de ochtend gewerkt en nu weer aan de verslagen :( zo even schoonmaken en dan komt mijn beste vriendin hier eten ff ontspannen dus:)

Hoe gaat het met iedereen? Het is zo rustig!!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    We gaan naar de Japannert :D
    Lust toch geen sushi dus dat probleem heb ik niet, lekker vlees enzo eten.

13. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou 8 uur werken per dag is mij blijkbaar niet meer gegeven. :) lekker eerder weg gegaan, moet wel m'n werk afkrijgen, maar de kwaliteit is denk wel iets lager dan anders, ach, komt wel weer goed.

fliertje; 8 kilo is toch niet zo erg? gefeliciteerd met je goede echo!!
    edge; leuk uit eten, japans is niet zo mijn ding, maar veel plezier!

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Edge, heerlijk!! Ik eet wel heeeeel graag sushi en was laatst ook uit eten geweest bij een japanner en heb gelukkig toch wat sushi kunnen eten met gekookte garnaal en komkommer bijv. :D Heel veel plezier!!!

@wup, hahaha lekker hoor 8u werken als zwangere zou verboden moeten worden;)

Hier komt mijn beste vriendin zo eten en we zouden pizza's gaan bakken dus had gisteren al deeg gemaakt en nu doet ineens het startknopje het niet meer van onze combimagnetron zucht!! We wonen hier net een jaar alles is nieuw snap er niks van :(

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh das lekker Fliertje!
    Wup, is lang zat hahaha

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Net thuis uit werk en ML heeft het eten al bijna klaar:) Merk alleen dat ik minder trek heb...
    Ik hou ook wel van sushi:) Veel plezier Edge!
    Wup: gewoon lekker wat eerder weggaan van werk;)

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fliertje: doe je combi-magnetron het weer? Veel plezier met de pizza's!

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @fliertje: hahaha fliertje dat zal je net zien...heb je iets nodig> doetie het niet! Hopelijk komt het goed, want anders wordt het pizza bestellen ;)...Fijn trouwens dat de echo goed was :)!

@edge: veel plezier bij de japanner :)....o enneh sushi is ook niet echt mn ding ...geef mij maar bami pangang en gebakken banaan jummie :)!

@wup: ooo ik wil ook minder dan 8 uur werken...hmm zal ik nog even geduld moeten hebben hihi.

@hier: HONGER GEKREGEN door jullie verhalen...hahaha...zal nog even moeten wachten tot ML er is.
    Verder niet veel bijzonders, werkdagje is weer om..nog 2 te gaan en dan lekker weer weekend (kijk er nu al naar uit zucht).

19. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    eet smakelijk allemaal!!

Wij aten restjes en vl is nu zwemmen. hij is pas half 9 terug dus kan ik tlc kijken, met een dekentje op de bank. hmmm

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier met je dekentje op de bank Wup:)
    'k Lig al op de bank! +dekentje!

Deel Deze Pagina