Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ik heb een hele grote deken...heerlijk!!!...kaarsjes straks aan...kop chocomelk...nee ik ben niet in de winterstemming hoor ;)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nog beter Dess:)
    Vickjuhs: hoe voel jij je? Al klachtjes?
    Zoë: hoe gaat ie bij jou? Is je ongi al bijna weg?

3. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @fliertje fijn van je echo, jammer van je combi hihi
    Ohh des heerlijk, vandaag voor eerst verwarming aan. Maar kaarsjes en dekentje was al eerder uit de kast gehaald :)
    @grump ja sinds maandag voel ik de krampjes heel goed en lage rugpijn. Is ook wel angstig want dat lijkt allemaal zoveel op menstruatie hè... Vorige x had ik hele gevoelige borsten maar heb dat nu (nog) niet.. Wel gevoelige tepels maar dat heb ik altijd na m'n ei tot menstruatie. En wat voel jij?

4. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Fliertje waar blijven die foto's van je babykamer!!?

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier gevoelige borsten (maar had ik altijd na ei, nu ietsjes erger), raar druk gevoel heel laag in m'n buik, verder niet hoor. Ging je nu naar de gyn tzt voor een echo? Ik mag het zkh bellen waar ik de curretage heb gehad, om met 7/8 weken een afspraak te maken voor een echo. Maar dat hoeft niet perse. Kan ook 'gewoon' naar de vk. Durf nog niet te bellen... Spannend hè!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En al een paar dagen spierpijn in m'n benen, raar lijf...

7. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik ga niet naar gyn.. Heb gewoon veel betere ervaring bij vk. Ze hebben er daar ook veel meer verstand van en kunnen beter met je emoties om gaan. Ik begin er steeds positiever gevoel bij te krijgen dus ik ga begin volgende week bellen en dan wil ik wel een vroege echo maar wel pas als er een hartje klopt. Leuk hè dat we gelijk lopen grump

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zeker leuk Vick dat we gelijk lopen:) Doet jou vk zelf echo's? De praktijk waar ik ben geweest wel en ze zijn bij mij niet helemaal duidelijk geweest over de 1e echo, ze zag wel een hartactie 2 wkn later een lege vruchtzak. Later heb ik daar nog naar gevraagd en toen zei een collega dat het 1e echobeeld vaag was oid, terwijl dat naar ons nooit gecommuniceerd is. Daarom twijfel ik nog om eerst een echo te maken in het zkh.

9. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Tsjah dan zou ik als ik jou was naar zh gaan.. Maar bij mij was t juist andersom. Gyn zei nou ik zie geen hartje meer. Toen hij nog die echo maakte zat hij me te vertellen dat t dood was en dat ik of curettage of pillen kon nemen want het was dood!
    Nou en vk was veel liever ging rustig met me zitten na echo en belde me volgende ochtend of ik nog vragen had enzo..
    Miss dat ze die eerste X dat niet met jullie gecommuniceerd hadden omdat ze je niet onzeker wilde maken.. Kan je niet naar andere vk praktijk? Kan me voorstellen dat je hier niet alle vertrouwen meer hebt

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Denk idd dat ze ons niet onzeker wilde maken. Vond het in het zkh ook veel zakelijker. Lekker bot die gyn die je had... Mijn vk was verder wel een prettige vrouw, ze belde me zelfs nadat ik bij de gyn in het zkh was geweest en dag na curretage ook. M'n gevoel was heel die zwangerschap al niet goed...

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Sjezus Vick...dat meen je niet. :(

Zo, lekker weer (even) terug van de Japanner. Lekker gegeten, jammer dat jullie de reden vergeten zijn haha, even ego :p.

Zoë, hoe gaat het met je? xxx

Ik heb bijna het boek paaseitjes zoeken in het AMC uit. Emotioneel boek. Ongelooflijk wat je allemaal kunt meemaken in je zoektocht naar een bevrucht ei. Poeh, dan valt wat ik heb meegemaakt nog onwijs mee.

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Ik merk dat ik het er nog best moeilijk mee heb... Ondanks dat ik alweer op dag 5 zit... Ongi is in ieder geval bijna over, dus kan weer vooruit kijken! Nu weer de dagen aftellen naar mijn ei.

Vick, ongelofelijk zeg... Dat mensen zo zijn! :x kan mij voorstellen dat je dan liever naar de VK gaat!
    Wat doen ze precies met acupunctuur? Heeft dat bij jou ook echt geholpen denk je?

Grump, lijkt mij ook spannend om te bellen! Zou inderdaad niet te vroeg een echo doen. Spannend hoor!!

Fliertje, balen dat je tentamen zo lastig was... Is het nu wel gelukt met de pizza?

Edge, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Ietsjes te laat, sorry!!! :) maar zeker niet minder gemeend! Heb je lekker gegeten?? En nog goed verwend? Je was vrij vandaag toch? Hopelijk heb je een fijne dag gehad!!!

Dess, nog 2 daagjes volhouden!! En dan lekker weekend! Nog wat leuks in de planning?

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sorry Edge... Werd vanmorgen wakker en dacht: sh#t, verjaardag van Edge vergeten... Vergeef je 't ons;) Lekker gegeten gister & verder nog verwent met kado's?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: naar dat je het nog moelijk hebt na je ongi, gelukkig is het bijna weer over en we tellen met je mee af naar een heel mooi ei:) Vind het fijn en leuk dat je meeschrijft, ondanks dat dit moeilijk voor je moet zijn. Dikke knuffel!

15. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Sorry edge!!!!!Gefeliciteerd nog! :$ Klinkt interesant dat boek. Maar die ga ik pas lezen als ik in de veilig zone zit!
    Zoe ik kan het me zo goed voorstellen meissie.. Ik voelde me vorige cyclus ook zo en zag t steeds minder positief in. Eerlijk gezegd heb ik de dag voor de test nog op internet zitten kijken naar adoptie.........Meis we proberen er allemaal zoveel mogenlijk voor je te zijn maar snap dat t confronterend is.. Zit je alleen hier op forum of ook nog ergens anders?
    Accupuntuur is echt om de rust in je te vinden en zorgen dat je eisprong goed verloopt en bij mij t belangrijkste om geen miskraam te krijgen.. ik slik kruiden tegen miskraam maar je hebt ook kruiden om zwanger te worden. Kijk even naar je vergoeding en of er iets in de buurt zit. t gaf mij een goed gevoel dat ik iets extra's kon doen. En vooral in jou geval als je niet naar het ziekenhuis wil.

Hier, ik voel me heel positief! Weet zeker dat t nu niet meer mis gaat zoals de vorige x. Toen was de innesteling natuurlijk niet goed en ging t de volgende dag al mis. Nu denk ik, als t al die dagen al zit zal hij wel goed ingenesteld zijn. Alleen week 8 word spannend....

16. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    #2436 vickjuhs, 18 okt 2012
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 5e ronde na mk, NOD ?
    Minimoon, 35 jaar - 2e kindje - 8e ronde na mk, NOD 31 okt?

♥ Zwanger!! ♥

Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend ± 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend ± 17 mei 2013
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - uitgerekend ± 23 Juni 2013
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - uitgerekend ± ?

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vick, thanks voor je uitleg. Ik ben alleen niet zo van de naalden... Haha. Maar ik ga het zeker overwegen, mijn verzekering vergoed het in ieder geval. Welke kruiden bedoel je? Kan het toch eens proberen ;). Ik ben nu vooral heel onzeker over mijn lichaam... Waarom eerst zo snel zwanger en nu niet? Krijg je nooit antwoord op natuurlijk, maar het gaat vaak door mijn gedachten. Ben soms ook heel bang dat er wat mis is door de mk. Het heeft zo bang geduurd voordat alles weer normaal was, bleek toch wat restweefsel achter te zijn gebleven toen. Mijn zus zei laatst nog, waarom ga je niet een keer naar de ha, al is het maar voor je gevoel. Wat zou jij doen?

Wat fijn dat je zo positief bent! Kan je er al een beetje van genieten?

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik schrijf eigenlijk alleen hier mee op het forum. Vind het Hier erg gezellig met jullie! :)

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Goedzo dat je het gezellig vind! Ik chat ook alleen hier maar zou me ook kunnen voorstellen dat je op een gegeven moment wat meer mensen om je heen zou willen die 'nog' in t zelfde probleem zitten. maar ik denk dat wij ons best genoeg doen om jou in de positieve flow te krijgen!
    Die kruiden kan je denk ik niet zelf bestellen... Ik kan t wel even aan m vragen maar ik ga pas volgende week vrijdag omdat hij op vakantie is. Dat je zo snel zwanger werd is gewoon geluk denk ik. Vergeet niet dat het GEMIDDELD een jaar duurt voor iemand zwanger word. Wij waren onderhand over de 2jaar dus ben wel opgelucht dat ik weer een beetje positieve schop onder me reet heb gehad. Hoelang ben je nu al bezig vanaf t moment dat je stopte met anticonceptie? meestal moet je het een jaar zelf proberen voor t zin heeft om naar de huisarts te gaan... Maar miss in jou geval na de miskraam en dat je daar onzeker over bent, kan t zijn dat hij je wel door stuurt. Ik vond het niet vervelend om in de mmm te zitten want er gebeurde tenminste iets..

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien komt dat nog als het nog lang gaat duren voor ik zwanger ben, maar zou hier sowieso niet weg gaan! :)
    Ik ben eind december gestopt met de pil, dus moet ook eigenlijk niet eens klagen.... Besef heel goed dat er zat meiden zijn die er veeeeel langer over doen, jij bent er zelf een van. Maar ja, zoals bij iedereen is de wens enorm groot... En ook het verdriet van de miskraam, de datum dat ik uitgerekend zou zijn komt ook steeds dichterbij en ik hoop gewoon zo voor die tijd zwanger te zijn. Mijn schoonzusje en dochter van de vriendin van mijn vader (snap je hem nog;)), daar liep ik gelijk mee, lopen ook op hun eind... En voor mijn gevoel word ik er dan steeds mee geconfronteerd met het feit dat wij nog steeds met lege handen staan...
    Mijn moeder was altijd meteen zwanger na het stoppen met de pil, van ons alle 3 en mijn zus ook. Ben er misschien wel heel naïef ingestapt, daar kom je nu wel achter ;).
    Ik wacht denk ik nog 1 ronde af en ga dan even naar de huisarts, misschien lucht het al op om even mijn verhaal te vertellen.

Zou je dat willen doen? Ben erg benieuwd wat het precies voor een kruiden zijn?

Wanneer ben jij naar de huisarts gestapt? Wat was bij jullie het "probleem"? Sorry als ik het nog een keer vraag :).

Heb je het al aan iemand verteld trouwens?

Deel Deze Pagina