Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh en sorry voor mijn geklaag....:)

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Doe niet ze gek zoe! We klagen allemaal!hihi
    Die confrontatie snap ik heel goed en idd de uitgerekende datum komt heel snel dichterbij. In principe was ik daar niet zo zeer mee bezig alleen maar ik wilde gewoon weer zwanger worden. Tjah en als je gelijk met andere liep is dat heel pijnlijk.
    Wij zijn begin 2012 naar de huisarts gegaan en gelijk door gestuurd. Maar toen waren we al meer dan een jaar verder. Ik heb ook van begin af aan alles bij gehouden. Me temp en Menstrutiekaartje. Ik dacht dat als ik dan naar de ha moest dan konden ze me niet weg sturen met het verhaal van temp eerst maar eens 3 maanden ;)
    Bij ons was PCOS het probleem. Dat betekend dat ik maar 3 of 4 eitjes in het jaar had. Het eerste jaar dat we dus zelf moesten proberen is een weggegooid jaar geweest aangezien we haast geen kansen hadden. Maja ik dacht dat het nog van de pil was dat ik zo weinig menstrueerde.. haha

Ik heb het alleen me ouders en 3 vriendinnen verteld die het zoiezo allemaal wisten en elk moment van mijn cyclus aan mijn zeiden stonden dus die moesten het weten natuurlijk! Alleen me schoonouders en zus weten het nog niet (op vakantie).

Verander je je banner nog even zoe? Even in de positieve flow dat we weten wanneer je ei er aan komt en we ons kaarsje moeten branden voor je!!

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 5e ronde na mk, NOD ?
    Minimoon, 35 jaar - 2e kindje - 8e ronde na mk, NOD 31 okt?

♥ Zwanger!! ♥

Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend ± 12 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend ± 17 mei 2013
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - uitgerekend ± 23 Juni 2013
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - uitgerekend ± ?

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    -zo.. even mijn uitgerekende datum van 8 naar 12 mei gezet ;)

@edge: o wat erg...daarom ging je gisteren lekker uit eten..:)...nou meid nog van harte gefeliciteerd :D!

@zoe: het lichaam is en blijft echt iets raars....1 ding heb ik duidelijk geleerd met zwanger worden, zoiets neem je niet..zoiets krijg je (want anders had het bij ons ook echt geen 2 jaar geduurd)....moeilijk is dat he!
    Mocht het nou weer niet lukken (daar gaan we natuurlijk niet vanuit!!!:D)...is het misschien toch wel een idee om is lieverlee aan die dokter te gaan denken (alhoewel ik het eigenlijk zelf ook steeds uitstelde;)). Je bent tenslotte alweer een tijdje bezig!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ben echt heel blij dat jullie mij begrijpen! Ik dacht misschien vinden ze mij wel een zeikerd omdat we nog niet eens een jaar bezig zijn.... :) Ik zie er niet tegenop om naar de ha te gaan eigenlijk, meer het gevoel dat ik te snel naar de huisarts wil gaan... Snap je? ;) maar denken jullie niet dat ze gaat zeggen: probeer het nog maar eens een tijdje zelf? Omdat ik al eens zwanger ben geweest?
    Vick, jeetje dat verwacht je echt niet? Lijkt mij echt frustrerend dat je een jaar hebt weg gegooid! Gelukkig is alles goed gekomen :D. Maar toch! Mijn cyclus word eigenlijk alleen maar beter (lees korter :D). Ik heb iets van 10 echo's gehad na de mk, ze hebben ook naar mijn eierstokken en eileiders gekeken, zag er toen goed uit. Wat zouden ze nog meer kunnen doen? Wat leuk dat je het verteld hebt Vick, hoe reageerde ze?

Wil iemand mijn NOD aanpassen? 5e ronde na mk, NOD 10 nov (uitgaande van een cyclus van 28 dagen).
    Ik zit reageer nu op mijn iPad, dan is aanpassen zo lastig :)

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb even een fleurige banner aangemaakt! :D

Ga zo lekker bij mijn zus eten, ze belde me net. Ml is werken vanavond :(

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48

Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 5e ronde na mk, NOD 10 nov

♥ Zwanger!! ♥

Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - uitgerekend ± 23 Juni 2013
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - uitgerekend ± ?

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe: o wat een leuke fleurige banner inderdaad!! haha dat had ik precies hetzelfde> het gevoel dat je te snel naar de huisarts gaat. Daarom had ik ook tempkaartjes gemaakt, zodat als ik zou gaan (eind dit jaar was de bedoeling) dat ik dan in iedergeval alle gegevens bij de hand had :)....(tja en heel typisch> beide keren dat ik besloot om dan maar naar de dokter te gaan werd ik dus zwanger!).
    Ik denk trouwens niet dat een dokter het recht heeft om tegen jouw te zeggen dat het te snel is, want je mag sowieso na een jaar komen en die miskraam vind ik er los van staan. Heb je een beetje een schappelijke dokter?

Veel plezier trouwens bij je zus en eet smakelijk!

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha destiiny, je was me voor met het aanpassen van de lijst voor Zoe :D

hier net terug van de tandarts, geen nieuwe gaatjes, moet wel even naar de mondhygienist. Mijn vorige tandarts deed alles zelf, maar ja tijden veranderen...
    Ik heb gelukkig weekend. de werkweken vallen mij best zwaar, zit er wel aan te denken om het te bespreken met leidinggevende, maar kijk het nog even aan.

10. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Zoe ze gaan zoiezo eerst sperma van je man goedkeuren want onderzoeken voor vrouwen zijn vaak niet prettig en als het achteraf aan de man lag, dan heb je dat allemaal voor niets ondergaan. Als t van de man niet heel goed is moet hij zijn leefstijl aanpassen (roken,drinken,drugs) en dan na 3 maanden terug om te kijken of het verbeterd is. (sperma is 3 maanden lang in de aanmaak). Als bij de man alles goed is gaan ze denk ik bij jou vloeistof inspuiten (pijnlijk) en dan met echo volgens mij kijken of die vloeistof helemaal vrij door je eileiders stroomd om te kijken of er geen verstoppingen zijn. Nou en als dat allemaal goed is weet ik eigenlijk niet wat de volgende stap is..

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedeavond dames!!
    Hier even kort een berichtje van mij en dan moet ik weer verder met mijn verslagen aaaarghhhhh morgen om 08.30 moeten ze ingeleverd worden dus dat wordt even een avondje doortrekken:p

@Grump, nee helaas! Vriend heeft alles bekeken alles doet het behalve het aangaan pfff fijn! Kost ook weer een paar honderd euro om een nieuwe in te laten bouwenL

@Des, haha hou niet zo van de pizza’s van domino’s enzo heb de frituur maar aangedaan en lekker patatjes en snacks gemaakt:D

@Wup, hier ook verslaafd aan TLC er is zo weinig ander leuks op tv de laatste tijd!!
    @Vickjuhs, je hebt gelijk ik moet me schamennnn!! Heb het zo druk ben er nog niet aan toe gekomen wilde het eerst helemaal schoonmaken enzo en het is nog niet af hoor maar zal zo even snel een fotootje schieten met mn iphone !
    @Zoe, ahhh meis tochL Op naar je ei!!!! We staan je allemaal bij!!! Fijn dat je het hier wel gezellig vind ik moet zeggen dat ik hier ook het makkelijkst praat schrijf soms wat bij de feb mamas maar dit is toch ons vaste groepje he :p:p en je bent helemaal geen zeikerd gekkie natuurlijk baal je en dat snappen we allemaal !!
    @Edge, was je jarig!!!??!!! Oh wat erggggg dat heb ik helemaal niet mee gekregen *shameonme!!! Heb je het leuk gehad??? Bij deze nog van harte gefeliciteerd!!!! *stuurt een digitale smakkerd!

sorry als ik ergens op vergeet te reageren maar ben even van alles en nog wat tegelijk aan het doen...:)

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hier even snel een sneak preview van de babykamer let niet op alle kleine dingetjes en troepjes maar heb alles even willekeurig neegekwakt ga alles af maken als de gordijnen er hangen enzo... Ben alleen nog een foto vergeten te maken van de kledingkast dat doe ik de volgende keer:p

Bijgevoegde bestanden:

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Nou ik ga weer aan de slag:(:( Fijne avond allemaal!!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 5e ronde na mk, NOD 10 nov

♥ Zwanger!! ♥

Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - uitgerekend ± 23 juni 2013
    Grumpy, 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - uitgerekend ± 26 juni 2013

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ben 1 dag korter zwanger dan ik dacht;) Een termijnecho zal de 'echte' datum geven natuurlijk. Reageer later even op iedereen, moet even bijkomen op de bank, ben moe...

16. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik ben ook echt ontzettend moe grump.. Vermoeidheid hakt er erg in deze keer.. Miss door onderliggende stress..? Is toch spannend allemaal!

17. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie kamer Fliertje!!! Leuk dat blauw op de muur.

hier ook eigenlijk toe aan nachtrust, maar miss dan ik dan 's ochtends heel vroeg al wakker ben.

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: vorige ronde had ik ook helemaal geen vertrouwen meer in m'n lijf met die korte lf. Een gesprek met de huisarts heeft mij goed gedaan en daardoor stond ik er ook weer positiever in.
    Doe wat goed voelt voor jezelf, als je een afspraak wilt maken doe dat dan gewoon, ik weet niet hoe je contact is met je huisarts?
    Leuke banner! En je klaagt niet! Je maakt je zorgen en dat is toch logisch meissie! En mijn wens naar een kindje is na de miskraam alleen maar sterker geworden. Lekker gegeten bij je zus?

Vickjuhs: leuk dat je het al verteld hebt! En ik kom niet zo goed in slaap en ben vroeg wakker. Spanning speelt wel mee bij mij, ondanks dat de blijdschap overheerst. Je staat er niet meer ongedwongen in. Soort van blij zijn met de rem erop...

Fliertje: succes met je verslagen! En mooie kamer! En waar is de troep? Zal maar geen foto's van m'n kamer plaatsen:p

Wup: fijn dat je al weekend hebt:D Misschien even tijdelijk iets minder lange dagen, wrs ga je je in het 2e trimester minder vermoeid voelen

Hier: vandaag gaatje gevuld bij de tandarts en verteld dat ik zwanger ben, leek me wel even prettig, bij mij is de tandarts dus op de hoogte:D En nog een vriendin die ik privé ken en me herkent op ZP. Maar dat vind ik niet erg.
    Het plan van m'n man en mij was om het voor ons te houden tot aan een goede echo. Nu ga ik volgend weekend met een groep vriendinnen een weekend weg en dan ga ik het niet voor me houden. Ze weten van de mk en dat ik me de laatste tijd vaak down voelde. En ik wil niet het hele weekend toneel spelen, daarbij drink ik graag een drankje en dat ga ik nu ook niet doen. Daardoor hebben we ook besloten om het komend weekend aan m'n ouders/broers te vertellen. Wil dat m'n familie eerst op de hoogte is.

Zo, das een hele lap tekst geworden:D

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

P.s. Ik klets wel in meerdere topics, maar vind het hier erg gezellig. En ben even nog niet van plan in een juni-mama-topic te kletsen. Vind dat altijd zo druk. Misschien later nog, we zien wel:)

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ben ook eens begonnen in het maart 2013 topic, maar dat is niet leuk joh, niet bij te houden!! Haha

Zoë, je zeurt helemaal niet ,we hebben het allemaal meegemaakt. Ben jij even gek! *knuf*

Succes met je "huiswerk" Fliertje, hopelijk lukt het een beetje!! Mooie kamer hoor! En welke troep bedoel je?? haha

Vickjuhs & Grumpy, ja die vermoeidheid...pfff haha. Hopelijk gaat het snel over, maar het zal minstens nog wel een maand of 2 duren vrees ik ...

Dess; hoe is het met jou?

Bedankt voor de felicitaties hoor hahaha. Sorry, moest even ego zijn in mijn vorige bericht :p. En ja, heerlijk gegeten, even lekker saampjes weg, ook weleens lekker.
    Zal gelijk mijn leeftijd even aanpassen hahaha :D.

Deel Deze Pagina