Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha nou ben blij als we hier klaar zijn!! Daar zijn we nog wel een week mee bezig ben ik bang ;)

Oh wat gaaf een pretecho!!!!! Laat zien!!!! :D Lijkt mij zo bijzonder!!!! heb je ook een filmpje mee gekregen? Echt super gaaf zeg!! Ben heeeeel erg benieuwd naar de foto's!!!

Wie is jokie? :)

Nog wat gekocht bij de prenatal? En hoe staat het met jullie kamertje? Krijgt Zoë ook een nieuwe kamer? Heb je al veel spullen gekocht of gebruik je veel van Zoë?

Wat leuk dat je morgen je verjaardag viert! Komen er veel mensen?

Ben ook heeeeel blij met het bad, we hebben in juni de badkamer laten doen, nu een extra groot bad (te groot voor mij, ik verzuip er in hahahahaha). Maar wel super lekker!! Vooral als het heel koud is, of na een dagje in de tuin werken ;)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Momentje, even de laptop aanzwengelen :D

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Meiden!

Hier net thuis, bij m'n ouders geweest en verteld. M'n moeder kon het helemaal niet geloven en m'n vader lekker nuchter;) Zijn heel blij natuurlijk!
    En ik loop hier helemaal te stuiteren omdat een forumvriendinnetje na 1,5 jaar een positieve test heeft. Ik klets in dat groepje al vanaf dec/jan. Zo leuk!
    Zoë: fijn dat je lekker in de tuin hebt gewerkt, goede afleiding is dat.
    Edge: leuk pretecho, ben benieuwd!
    Hier: vandaag gaat het veel beter, voel me goed en een fijne dag gehad vandaag! Beetje op tijd m'n bed in zo dadelijk. Knuffels!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat leuk Grumpy!!! Zowel je ouders als je forumvriendinnetje :D!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Komen ze:

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooi! Mooi om zo dat ruggengraatje te zien zeg
    Maar die Prenatal in A'foort viel wel wat tegen? Jammer is dat. Maar leuk dat je een pretecho hebt gehad. Weten jullie het geslacht nu ook? Of blijft het een geheim. Je hebt zeker volgende week de 20-weken echo?

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja gaaf he, daar heb ik er iets van 4 foto's van haha. We kregen ze op de CD-rom mee, best handig!!

Nou, het is al te zien (ergens :p).....10 punten voor de eerste die het ziet!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou weet je Grump, het is wel onwijs mooi, weet niet waar je woont, maar als je langer dan een half uur moet rijden is het denk ik zonde. Het is eigenlijk een grote winkel (wel erg mooi hoor!), boven heb je shop in shops, waaronder dit echo bureau en een verloskundige. Misschien wordt het nog leuker, want er zijn nog een aantal units te huur, geen idee wat daarin komt.
    Ze willen het misschien kopen als een soort beleving denk ik, weet het niet precies :p.

Oh Zoë, dit is Jokie :D (van de Efteling)

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een gave foto's!!!! Ik ga voor een JONGEN!! :D

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi die kende ik niet ;).

Grump, wat fijn voor je vriendin!! Heeft ze haar testje ook in het leuke topic testjes gezet? Dan weet ik al wie je bedoelt denk ik ;). Zo fijn voor haar!!!
    En super dat jij je ook weer wat beter voelt, gelukkig was onze emo-dag voor korte duur! Hopelijk nu niet meer zoveel tranen ;)
    Super leuk dat je ouders zo blij zijn!! Mannen zijn toch anders dan vrouwen hè ;). Wanneer ga je het aan ie vriendinnen vertellen? Volgende week had je dat weekend toch?
    Slaap lekker meis!!

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Fijn dat jij ook een goede dag hebt gehad Grump!! Welterusten!!
    10 punten voor Zoë!!!!
    Haha, de 31e hebben we de 20 (bijna 21 :p) weken echo, dus hopelijk is het dan nog zo whahahaha.

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeejjjjj 10 punten zijn binnen :D
    Maar wat leuk dat jullie een jongen krijgen!!! Meisje was net zo leuk geweest natuurlijk ;). Krijgt Zoë een broertje, hoe leuk is dat zeg!! Had je het zelf ook verwacht? En ml?
    Spannend zeg, schiet al op!! Duim voor je dat alles goed is!!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Leuk een jongen Edge! Zag ook wel 'iets' hihi!

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!

Oh ik heb mij toch een spierpijn!!!! Ben ook niks gewend hahaha. Maar eens ontbijten en dan weeeeer verder.... Pfff wat een werk!

Edge fijne dag vandaag!! Laat je maar goed verwennen!!

Grump, hoe is je gevoel vandaag?

En hoe is het met de rest?

Fijne dag lieve meiden!!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gevoel vandaag ook goed, en forumvriendinnetje is Liefkleintje.
    Je moet meer in de tuin werken Zoë:D
    Fliertje: hoe gaat ie met jou?

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden ! Sorry dat ik even niey gereageerd hebb maar heb de afgelopen dagen veel gewerkt en colleges gehad :) heb geprobeerd af en toe mee te lezen en fijn te zien dat het goed met iedereen gaat :):):) ben op mijn tel dus weet niet precies wat er gezegd is door wie dus haak gewoon even in :p

@minder kwaaltjes , hier had ik na 8 weken al geen gevoelige borsten meer ohhh wat voelde ik mij onzeker !!!! Maar idd het meer of minder hebben van kwaaltjes betekend helemaal
    Niks ! Probeer te genieten lieve dames het gaat allemaal de goede kant op !!!!

@zoe, wat leuk goed dat je naar de ha geweest ben en wat fijn dat hij je zo goed begreep en wilt helpen !!! Het is inderdaad een goed teken dat je al zwanger geweest en zowel je man als jij zijn dus gewoon vruchtbaar maar kan me je onzekerheid heeeeel erg goed voorstellen had ik ook last van vooral dor mijn pcos .. Nieuwe ronde nieuwe kansen en ik duim voor je lieve zoe !!!

@ onzekerheid door vermindering kwaaltjes , beheersraden aan dames !!!hier had ik na 8 weken al een zere boobs meer en ohhhh wat maakte ik mezelf gek !!! Helemaal netgrns voor nodig want er zijn geen regels voor wat je moet voelen of wat niet dus hup die wolkjes pp anders kom ik jullie een draai om jullie oren geven :p

@ edge, mooie echoooooo !!!! En een jongetje wat fantastisch !!!! Gefeliciteerd !!!!! Heel veel plezier vandaag !!!

Sorry dat ik niey uitgebreider reageer maar weet ff niet meer wie wat schreef en s zo onhandig op m'n tel maar dacht even teken van leven geven hoor !!! Hier nog lekker in bedje aan het hangen waren zulke drukke dagen lekker even uitpuffen :) kleine is druk in de weer en reageert nu ook op aanrakingen op mijn buik als ik druk geeft ie een flinke schop en zie je m'n buikje helemaal omhoog gaan hihi echt super leuk !!!

Fijne dag vandaag lieve meiden !!!!!!

17. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Goede morgen dames!
    Ik hb gister heerlijk kunnen zwijmelen naar Jan Smit :) heeeeerlijk!! Moest alleen op gegeven moment heel nodig plassen en daar door kreeg ik steken in mijn buik en werd ik super onzeker! Toen zijn we toch maar naar wc gegaan (stonden behoorlijk vooraan) en toen was alles weer goed! Dus de laatste liedjes achteraan gestaan.
    Edge een jongen!!? Volgens mij is het bij iedereen tot nu toe een jongen hè? Hihi leuk hoor meid!
    Zoe goed bezig geweest in de tuin! En je doet goed je best om je af te leiden. Voor je t weet komt je ei alweer om de hoek kijken!
    Fliertje leeft nog! :p wat klinkt het heerlijk meis dat beeb zo bewegelijk is! Lijkt me echt fantastisch :)

Ik lig ook nog lekker in bed. Sinds vandaag heb ik mijn eerste week overleefd nog 7 te gaan! :)

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe; zo dan heb je een grote tuin! succes ook vandaag!
    edge; een jongen!! gefeliciteerd! hele mooie foto's ook, wat een details kan je al zien!
    Grump; jij ook gefeliciteerd met je forumvriendinnetje! ;)

hier; helaas erg slecht geslapen. De buren houden van trance en hadden blijkbaar een feestje gisteren....we gingen dus al wat later naar bed, maar de muziek ging steeds harder. VL is toen om 1.00 uur wezen zeggen dat we er last van hebben. De buurman was not amused, pfff, wij konden dus helemaal niet meer slapen van de adrenaline....de muziek ging wel uit, maar ik kijk niet erg uit naar het gesprek dat we vandaag met ze gaan hebben. We zijn buren,dus ruzie is dan niet erg handig. Moeten het toch even uitpraten. Hebben jullie tips?

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Vickjuhs, dat heb / had ik ook !! Als je niet gaat plassen krijg je er echt last van hihi er is heel wat aan de gang in je buikje alles gaat lekker verhuizen :) hier word ik tegenwoordig ongeveer 3 x per nacht wakker en moey ik echt opstaan om te plassen

@ wup, hè bah wat vervelend ! Zijn ze het niet even van te voren komen melden ? Is toch normaal dat het rond 1 u toch wel rustiger moet als we hier een feestje hebben gaan we altijd even persoonlijk bij de buren maar alsnog zorgen we dat ze na 12 geen overlast meer ondervinden .. Behalve met oud en nieuw toen vond 1 van de buren het nodig om de politie langs te sturen om 2 u muziek was wle aan maar echt niet super hard ofzo ach ja .., gewoon aangeven dat feestje niey erg is als jullie er vanaf weten en rond 12 moet dr muziek toch echt wel zachter

20. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt fliertje. wij zijn niet zo van het confrontatie opzoeken, dus kijken er echt allebei niet naar uit...maar ja, we zullen toch even met ze moeten praten....

Deel Deze Pagina