@Edge, hoe was je verjaardagsfeestje gisteren ? Lekker genoten? Heb je het leuke nieuws al verteld dat er een hotdogje rondzwemt in je buiktje of houden jullie dat voor jullie zelf? @Grump, hier echo gehad met 6weken en 5dgn dan heb je inderdaad gelijk duidelijkheid omdat er dan een knipperlichtje moet zijn ...Ohhh kan me die dag nog zo goed herinneren was echt ongelofelijk zenuwachtig en toen we dat hartje zagen toen verdoofde ik kon geen woord uitbrengen hahaha was zo onwerkelijk!! Moeilijk he dat wachten? De dagen kruipen dan echt voorbij!!!Hoop dat de tijd omvliegt meis je hebt in ieder geval leuke dagen op de planning staan met je tennisteam hoe ga je dat doen met de cocktails? Ga je het vertellen aan ze of ga je stiekem naar de barman om de jouwe virgin te maken @Zoe, Waaauw wat een tuin zeg!! Leukkkk maar wel veel werk idd!!! Fijn om te horen dat je zoveel onderneemt en leuke dingen doet laat je ei maar snel komen en met al het duimen van ons moet het gewoon goed komen!!!!! Naam zijn we al over uit alleen de tweede naam verandert nog weleens hahah @Vickjuhs, meis maak je geen zorgen!!! Echt waar neem het van mij aan een vriendin van mij had echt alle kwaaltjes die je je maar kon bedenken maar een leeg vruchtzakje dus het zegt echt helemaal niks!! Een andere vriendin geen 1 x misselijk geweest of wat dan ook tijdens der hele zwangerschap en een kerngezond mini meisje op de wereld gezet echt waar lieve vickjuhs don't worry er zijn geen regels voor het wel of niet voelen van kwaaltjes... Angelsound is idd ideaal heeft mij ook heeeeel vaak geholpen vooral in Thailand was daar ook zo vaak onzeker! Kom op meis even je verstand op 0 hoe moeilijk het ook is... de knal positieve is er !! Heel veel plezier in A'dam xx Hier lekker een dagje vrij vriend en ik zijn druk bezig met het huisje poetsen en gaan straks naar Scheveningen (als het weer opknapt) lekker strandwandeling en paar fotos maken met mn buikie Voor de rest weinig bijzonders vandaag gewoon even lekker van de rust genieten want het wordt een druk weekje.. Morgen werken en uit eten met een vriendin, woensdag werken en in de avond weer aan verslagen vrijdag mijn beste vriendin jarig dus daar een feestje zaterdag werken.... Word al moe als ik eraan denk Fijne dag dames !!
@zoe:.......ik wil jouw tuin. Ik weet al helemaal hoe ik die gaat inrichten hihi !....euhm over de namen> ja, dat weten/wisten we al heeeel lang, alhoewel de meisjesnaam onlangs veranderd is. Nu alleen nog afwachten wat het gaat worden, want helaas met 12 weken is dat nog niet mogelijk (ik geloof vanaf week 16). @vickjuhs: inderdaad meid niet te onzeker worden hoor, die klachten is inderdaad zo verschillend per persoon! Ik voel helemaal niets in mn buik, daarom vind ik het zo ongelooflijk mooi dat daar een inieminie-mensje aan het groeien is ! (het wordt hoognodig tijd voor de eerste echo ) @edge: ja edge, hoe was je feessie? @fliertje: nou meid, zo te zien aan het weer ben je vast naar scheveningen (geweest), is het gelukt met de fotos? @grumpy: ja, lastig he om een goede week uit te kiezen voor een echo> alhowel...ik kon geeneens kiezen, dus werd het de 'standaard' 8 weken echo> voordeel is dan wel weer dat je zeker wat ziet! @hier: druk daagje gehad op het werk, maar de dag is wel lekker voorbij gevlogen!!...morgen een avonddienstje en dan alweer lekker 2 dagen vrij...heerlijk!....en wat een mooi weertje he dames!! word ik helemaal vrolijk van
Wauw wat mooi Wup! Superecho! Vickjuhs: ik vond je al zo stoer, helaas ben je ook gewoon een mens met gevoel en snap je onzekere gevoel, ik voel helemaal niks in/aan m'n buik. Ik heb je negeerstand overgenomen Al heb ik ook wel momenten dat ik bang ben. Maar we kunnen er niets aan doen, als het mis gaat is het zo... Het gaat deze keer GOED! Ik heb besloten om met 8 weken een echo te maken bij de vk (niet in het zkh) en heb vanmiddag gebeld, ik zat me d'r zo druk om te maken, dus dacht: laat ik bellen! Ass was heel aardig en snapte m'n onzekerheid ook. Dus over ruim 3 weken is het moment vd waarheid. Met 8 weken moet er iets te zien zijn. En moeders voor moeders ook gebeld, wil gewoon weer meedoen! Fliertje: heb de vanillevla in huis Edge: hoe was je verjaardag? Dess: bijna weer 2 daagjes vrij, lekker! En was vanmiddag idd mooi weer Heerlijk! Zoë: wat een tuin zeg! Leuk! Komen wel een keer bij je bbq-en
jeetje Wup wat een goede duidelijke echo (ben beetje jaloers haha)...echt top meid> op naar de 12 weken echo of krijg je er nog 1 tussendoor .
grumpy; wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt, is toch fijn dat je een datum hebt om naar uit te kijken!! dat klinkt als een heerlijk weekend, leuk ook om naar uit te kijken. fliertje; zo das een drukke week! Hoe was je dagje weg? en de foto's? mogen we meegenieten van je mooie buikje? zoe; wat leuk eigenlijk dat je weer in je ouderlijk huis woont! Hebben jullie er iets aan veranderd? Of was het al in goede staat? vickjuhs; hoe was Jan SMit? lekker je longen uit je lijf gezongen? de onzekerheid blijft waarschijnlijk, maar wordt bij mij iig wel steeds minder heftig. Vooral de bevestiging van goede echo's helpt enorm. Heb jij al een afspraak gemaakt om naar uit te kijken? fijne avond allemaal!
dank je dess! ik heb elke week een echo....ja een beetje verwend wordt ik zeker door de vk....maar zo fijn! Deze echo was bij de gyn gemaakt, want daar moet ik ook onder controle blijven. gelukkig werkt de gyn samen met de vk, dus we kunnen de afspraken op elkaar afstemmen.
o dat is zeker fijn Wup! Zit er eigenlijk nog verschil tussen het maken van een echo bij de gyn of vk? Is wel fijn dat je de afspraken makkelijk op elkaar kan afstemmen !
nee, geen verschil volgens mij. De gyn zien wij niet in het ziekenhuis, maar op een locatie in onze wijk. Ze hebben daar ook een echo app die lijkt op die van de vk. Hij had geen groot scherm zoals bij de vk, dus ik keek mee op het kleine scherm naast me.
Wauwwww mooie echo ! Gefeliciteerd ! We zijn niet meer naar Scheveningen geweest kreeg opeens flinke last van mijn blaas dus we hebben hier in de buurt een ijsje gehaald en daarna lekker rustig aangedaan thuis Hopen dat de vanille vla helpt Grump ! En aftellen maar !
@Des, jij gaat ook nog prachtige echo's krijgen hoor de ene keer zijn ze wat mooier en duidelijker dan de andere gaat helemaal goed komen!!
Mooie echo Wup! Ziet er al echt uit als een mensje, zo gaaf!! Wat leuk dat je elke week een echo krijgt. Zo volg je het echt. Fliertje, jammer dat je doo je blaas niet naar Scheveningen bent geweest. Maar ijsje eten is ook fijn, waar dan ook hahahaha. Dess, bijna echo!! Nog 9 dagen hihi, wel spannend hè?! Lekker dat je alweer bijna vrij bent . Grumpy, spannend je echo! Ik weet zeker dat het goed zit!! Zoë, voor jou heb ik echt bewondering. Wat ga je er inderdaad goed mee om. Meid, echt, volgend jaar zitten we met z'n allen bij je in de tuin een babyfeest te houden . Vickjuhs, met Zoë voelde ik niks tot en met week 20/21 ofzo. Maak je geen zorgen, ik was ook niet misselijk niks. Hoe anders is deze zwangerschap hahaha. Hoe voel je je verder? Nou meiden, ik ga weer even verder kijken naar Greys, misschien tot zo .
Zo ben ik weer... sorry dat ik jullie zo heb laten afwachten na zo een onzeker berichtje gister... Ik was kapot na dagje amsterdam. Heb zelfs in de trein liggen slapen! Nou gelukkig kwam dat gevoel als snel weer terug. En vanochtend toen ik wakker werd voelde ik t meteen weer dus dat voelde helemaal heerlijk!haha Vanochtend moeders voor moeders gebeld EN de verloskundige!! Over 2 weken 6 Nov mag ik voor een echo langs komen. Dan ben ik 7w2d. Ik zal wel giga veel afleiding moeten gaan zoeken dat weekend! hihi @Fliertje, krijgen we ook nog een fototje te zien van dat buikje? :-D @Wup elke week een echo? Mazzelaar! Maar kan me ook wel voorstellen dat dat elke week onzekerheid mee brengt vooral de uren voor de echo. Of valt dat wel mee?Hoelang krijg jij nog elke week een echo dan? Toch niet tot het einde he!hihi Super mooie echo hoor, is inderdaad nu wat meer een mensje! @Grump idd ik ben gewoon een mens hihi ik ben nogal van het groot houden naar andere maar in mn hoofd zeggen een hoop andere dingen. Ook na mn miskraam was mijn reactie heel snel naar mensen. ja ach het is niet anders, volgende keer beter. Maar ondertussen voelde ik me heel anders! Wat goed dat je mvm heb gebeld. Ik ook maar moet nog door contactpers gebeld worden. En 8 weken klinkt perfect! Bij mij herkende de assistente me aan de telefoon (was zo fijn en persoonlijk) en ze zei zelf oke je komt dan over 2 weken. Is wel vroeg maar dan kunnen we je uit onzekerheid helpen. @Dess 2 dagen vrij! Heerrrrlijk! heb je al plannen?
hi vickjuhs; fijne dag in A'dam gehad dus. en ook de stap gezet om je als echte zwangere aan te melden bij MvM en een datum voor de 1e echo!! Goed van je! ja, echo's geven wel een beetje spanning, maar omdat het elke week is en elke keer zo goed gaat, wordt die spanning steeds minder. Ik denk dat het tot week 12 zal zijn, want dan is de spannende periode voorbij. Toch denk ik dat daarna toch meer echo's zullen zijn dan bij een standaard zw, maar dat moeten we tzt maar bespreken bij de vk en gyn. @hier; vandaag een lange werkdag, deadlines komen dichterbij dus veel stress bij anderen, ik probeer me daar buiten te houden, maar is helaas niet helemaal gelukt. Maar nu ben ik vrij! morgen lekker naar mijn broers nieuwe huis!
@vickjuhs: Ahh kijk 2 november de 1e echo...oef dan moet jij ook inderdaad nog even geduld hebben, maar komt goed hoor ! Nou met de kwaaltjes zit het wel goed, want als je zelfs in de trein in slaap valt...haha ! @wup: je buiten stress houden op het werk is altijd lastig...vaak word je er toch een beetje in mee gesleurd! Vandaag dus lekker vrij en gezellig naar je broer, veel plezier @iedereen: hoe is het met jullie allemaal verder? Was weer eens rustig zag ik @hier: tja, ik moet er toch iets over zeggen> hoe beroerd ik mij vorige week voelde, hoe goed voel ik mij tot nu toe in deze 12e week...bijna eng gewoon (en ik zit alweer in de 1e spanningsfase voor de echo volgende week, dus dit kan er dan ook wel bij haha). Als dit te maken heeft met die hcg wat daalt, dan gaat dat wel ineens heel hard zeg!
Nou idd edge dacht ik gister avond al! Ik heb een giga bericht neer gezet dus was even uitgepraat.. Wachte eigenlijk op andere die wat te vertellen had waar ik dan op kon reageren hihi
Jaaaaaaaaaaa, hier ben ik! Heb wel gelezen maar niks onthouden, ik vergeet alles zo snel laatste dagen, pffff Gister van 19:15-0:00 op de tennisbaan gestaan, 2 dubbelpartijen in de competitie gespeeld, helaas verloren maar 3 tie-breaks gespeeld, was heel close. Was 1e partij heel licht in m'n hoofd/beetje misselijk, dus was wel wat 'overleven' 2e partij ging beter. Toen we klaar waren was ik helemaal op. Had heel de tijd een gevoel dat ik moest plassen, maar d'r kwam niets, beetje pijnlijk heel laag in m'n onderbuik. Maar, is nu weer weg. Ik voel me heel rustig en heb veel vertrouwen in deze zwangerschap (op dit moment dan) Oh en maandag ook al tennisles gehad, werd van hot naar her gestuurd en dat was toch zwaarder dan normaal... Vick: fijn dat je gevoel weer terug is! En je een leuke dag hebt gehad in A'dam. En al snel een echo-> fijn! Goed dat je meedoet met MvM! Kreeg vandaag een tel. terug en de mw van MvM was blij dat ik weer mee kon doen, volgende week do komt ze, dan ben ik 6 weken en ben lekker vrij, dus mooi de tijd om haar te ontvangen. Wup: kan me de spanning voor de echo's voorstellen. Je krijgt de echo's met een reden, fijn dat je elke keer wat meer vertrouwen hebt! Dess: spannend bijna de 12-weken echo en klachtjes zeggen niets hè Fliertje: hoe is het bij jou? Zoë: heb je het zkh al gebeld? En weer aan de klus? Succes! Edge: haai! Bijna 20-wkn echo! Verder alles goed? Lekkere vrije dag gehad? Yeah: ik ben 5 weken! 1e week overleefd! Morgen lekker vrij, even bijkomen van al het gesport
Ik meld me ook Hier even wat vervelend nieuws gehad door de bezuinigingen krijgt vriend geen vast contract dus hij zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe baan niet erg leuk nieuws vooral nu we eigenlijk optimaal willen genieten van onze zwangerschap Maja gelukkig heeft hij nog 4 maanden ze hebbben het ruim van te voren gemeld Maja leuk is even anders !