Wat vervelend nieuws Fliertje Zijn er wel vacatures in het vakgebied van je vriend? Hopelijk vind het snel een nieuwe baan. Kan me voorstellen dat je hier nu niet op zit te wachten... Sterkte!
Heeeeeey meiden!!! Inderdaad rustig . Ik lees wel mee, maar merk dat het wel fijn is om er even wat afstand van te nemen. Ben van alles aan het bedenken om maar bezig te zijn, wat goed helpt! Ben met sokkels bezig, 2 voor in huis en 2 voor bij de voordeur. Ze zijn al voor mij in elkaar gezet, maar moet ze nog schuren/schilderen/schuren/schilderen/schuren/schilderen.... haha. Lekker druk dus!! Net ook even plissegordijnen gehaald voor in de woonkamer, moesten nog steeds wat voor de ramen hangen (hadden de gordijnen al). We zijn al weer lekker aan het klussen geslagen , ga maar zo plannen dat we deze keer toch in de ochtend aan de slag gaan, is bij jullie tenslotte ook goed gelukt!! hihi. Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld, ze sturen eerst formulieren op en zodra ze die binnen hebben dan worden wij gebeld voor een afspraak. Geen idee dus wanneer we mogen komen. Wat denken jullie wat ze eerst gaan doen? Ben trouwens wel blij dat ik al mijn temperatuur bijgehouden heb! Fliertje, wat een K*T nieuws zeg!!!! :x Daar zit je nu zeker niet op te wachten!! Wat doet je vriend precies? Hopelijk vind hij snel ander werk!! Grump, jeeeeeejjjjjj 5 weken!!!! Je leeft nu echt van week tot week he? Je bent er maar druk mee met sporten he!? Hoe vaak train je eigenlijk? Wel lekker hoor, heb je ook wat meer afleiding he! Edge, heb je nog wat leuks gedaan vandaag op je vrije dag? Ben je er al aan gewend? Vast wel! . Vind het lief dat je dat zegt! Probeer ook zo positief mogelijk te blijven, heeft ook geen zin om negatief te denken toch (zeg ik nu heel stoer ). Enne.... wie weet volgend jaar!!! Wup, wat een mooie echo zeg!!! Wat gaat dat dan weer hard he, echt mooi om te zien! Fijn dat je al wat meer vertrouwen krijgt, hopelijk word dit met elke echo meer!! Vick, fijn dat je weer wat beter voelt! Dat zal toch elke dag anders zijn he en niet voor je houden meis! Lekker hier van je af schrijven, dat scheelt vaak zoveel!!! Wat spannend zeg, dat worden nog 2 lange weken . Ik duim voor je dat ze snel voorbij gaan!!! Dess, wel super fijn dat je je nu weer goed voelt, maar begrijp je angst! Ze zeggen dat altijd toch, dat de klachten van misselijkheid etc zo over kunnen zijn!? Zie je er erg tegenop de echo? Komt vast goed!!! Kan je het al zien trouwens? Ben sowieso erg benieuwd naar jullie buikjes!! Houden jullie die bij? Ik ga maar even aan het eten beginnen, moeten nog veel doen vanavond!
Oh en grump, ik zag in het testen topic dat de testen van je vriendin lichter werden het zal toch niet???? :x
@fliertje: he getsie meid..wat een vervelend nieuws en dat precies tijdens je zwangerschap! 'Gelukkig' dat ze het wel op tijd hebben aangegeven> hopelijk heeft hij snel weer een nieuwe baan gevonden @grumpy: joepie 5 weken..gaat de goede kant op he ...enneh hahaha inderdaad kwaaltjes zeggen niets he !...je bent inderdaad trouwens lekker sportief bezig (kan ik een voorbeeld aan nemen haha). @zoe: o jij bent ook aardig op dreef met je klusjes, maar inderdaad hoe meer afleiding hoe beter he!...en alweer aan de klus, dat is een goed teken> handig inderdaad om ook ochtendjes in te plannen..je weet maar nooit he ! Qua ziekenhuis gebeuren> ze zullen inderdaad denk eerst vragen naar je tempkaartjes en algemene levensvragen, misschien ook bloedafname. Voor de rest zou ik het echt niet weten . Ja, ze zeggen inderdaad dat het snel voorbij kan zijn de misselijkheid, waarschijnlijk zat ik vorige week gewoon aan mn piek ofzo...want ik heb nog wel klachtjes hoor alleen in mindere mate dan vorige week. Ik vind het inderdaad wel reuze spannend wat we gaan zien op de echo, want is het weer gegroeid..klopt het hartje nog..ik doe geen screening, maar ben beetje nerveus voor de hoeveelheid vocht in de nek (op de 10 wekenecho zie je dat geloof ik ook best duidelijk zitten..en ja dan gaan er alweer allerlei scenarios door me heen). @buikje-zien: euhm nee bij mij valt er nog niets bijzonders te zien, afgezien van mn eigen kleine buikje haha (oogt wel een beetje als beginnend zwangerschapsbuikje LOL)...ik heb wel het idee dat ik de baarmoeder voel net boven het schaambot, maar of dit werkelijk zo is, geen idee haha.
Zag het ook, ik heb ook contact met haar op FB, hopelijk goed nieuws morgen! Kneep hem zelf ook weer even toen ik dat bericht las (in het testentopic), wilde meteen morgen gaan testen... Maar doe het niet hoor En neem de afstand de je nodig hebt! Knuffel!
Oh gelukkig, jullie doen het allemaal nog . Fliertje, wat een kl*te nieuws zeg!! En inderdaad, gelukkig op tijd, maar kan hij makkelijk ergens anders aan de slag denk je??! Dess, haha, herkenbaar, ik hield toen ik het wist geen buik meer in , vanaf toen dacht ik, krijg allemaal maar de hik hihi. Grumpy, fijn, alweer 5 weken, die eerste week is ook best spannend he!!! Zoë, hoe is het met je sokkels? Hoe gaan ze eruit zien? Ga je er nog wat op schilderen? Hier gaat het zwaar ruk. Gisteren is alles eruit gekomen, ik krop bijna alles op en ik kan niet meer. Dit klinkt echt alsof ik morgen dood ga neervallen maar dat is ook niet zo natuurlijk. Maar ik heb hulp nodig voordat ik in een evt. depressie raak. Ik heb gisteren voor het eerst gehuild bij Zoë, wat vond ik dat erg zeg. Ik hoop gewoon dat het allemaal goed blijft gaan. Op mijn werk zijn er ook wat strubbelingen onderling en het is belachelijk druk. Dat zal dus ook debet zijn aan de hele situatie. Maar ik voel me mentaal en fysiek ook wel, nu erg zwak. Behalve dit was mijn dag wel fijn hoor, beetje de reguliere dingen gedaan, boodschappen, koken enzo . Het is altijd fijn om met Zoë te zijn, mijn zonnetje.
Bedankt voor de reacties dames ! Is idd even slikken maar ja we zien het op zich positief in alles gebeurt met een reden en daar waar een deur sluit opent een andere hij zit in de commerciële wereld leidinggevende en trainingen dus wel een sector die het nu met de ' crisis ' moeilijk heeft maar gelukkig heeft hij maandag al een sollicitatie staan dus dat is al erg positief ! Ik reageer even kort iedereen zit op m'n tel @vickjuhs we zijn niet meer geweest maar zal binnenkort even nieuw fotootje maken @grump, Jeeej gefeliciteerd met 5 weken !! Trek je het Sporten nog goed of merk je dat je sneller moe wordt ? @des, fijn dat je je zo goed voelt @zoe, fijn om te horen dat je het zo lekker druk hebt Plan maar lekker vol de daagjes straks kan je het even niet als je misselijk op de bank hangt
Even snel: edge jeetje meis daar schrik ik van!! Dat zag ik echt niet aankomen.... Je bent altijd zo positief en opgewekt! Ik hoop echt dat je snel wat beter voelt... Je kunt hier ook altijd je ei kwijt hè meis!! Dikke knuffel!!! Grump, ik moest ook meteen aan jou denken.... Je schrikt echt hè! Goed dat je niet gaat testen meis! Ik duim voor haar dat het vals alarm is! Dess, reageer straks op jou meis!
@edge sorry meis had over je post heengekeken ! Wat naar om te horen dat het even niet zo lekker gaat hoop dat je er snel weer boven op komt en idd als je je ei kwijt moet we zijn et hoer voor je Polak kennen we elkaar niet persoonlijk dikke knuffel !!!
Edge: ik vond je al zo afwezig de laatste tijd... 'Voelde' al dat er iets was. Voor zover je dat via internet kan voelen dan... Schrik even van je berichtje. Ga je naar de huisarts om te praten en dan te kijken wat voor hulp je kan krijgen? Maar heeft het vooral met de zwangerschap te maken? Dat je bang bent dat het niet goed gaat? Je mag me altijd pb-en! Sterkte! Dikke knuffel van mij!
Fliertje: het sporten was wel zwaarder, zweet veel meer... En ben duizelig/licht in mn hoofd. Maar 't ging verder goed Wat fijn dat je vriend ma al een soll heeft! Komt vast goed!
Fliertje, jouw berichtje maakt me wel aan het lachen hahaha . Bedankt meiden, er spelen zoveel dingen op het moment dat ik even het zogenoemde licht niet zie, best erg om dat te erkennen. Ik ben op m'n werk druk bezig met een nieuwe klant naast mijn 'eigen' klant (die we samen met het team doen overigens - maar de nieuwe klant doe ik nog alleen). Ik weet dat ik goed ben in het opzetten en op rolletjes laten lopen van nieuwe dingen. Maar denk dat het niet handig is om mij dit op het moment te laten doen. Dan komt er nog bij dat ik het gevoel heb dat andere teamleden denken dat ik geen f*ck uitvoer, wat bij mij nu niet heel goed binnenkomt. Komt er nog bij dat ik totaal nergens zin in heb, geen zin in seks, geen zin in dagje weg met z'n drieën, huis is nog net opgeruimd zeg maar.... Als ik iets vraag aan m'n man en hij geeft naar mijn idee geen bevredigend antwoord ben ik compleet uit mijn hum. Ik voel me ook nog eens heel emotioneel, jank om alles (ok, hormonen), ik voel al dat alles 'van onderen' al aan het verschuiven is. Wat natuurlijk goed is, maar ik ben echt net een gans tegenwoordig. Dan ben je tegelijkertijd zo blij dat je inde ijk zwanger bent en je voelt je zo kut. Daar ga ik me dan weer schuldig over voelen en zo kan ik nog wel ven doorgaan. Dat is eruit. Ik heb maandag een afspraak bij de bedrijfsarts en denk dat ik dit even ga uitprinten en meenemen. Sms ben ik zo'n sukkel om alles te verwoorden. Maar ga vooral door met positieve berichten .
Jeetje edge, dat is best veel ja..... Maar super goed dat je het in ieder geval erkend! Je kop in het zand steken is geen optie (soms wel makkelijk ). Hebben je collega's dan echt niet door hoeveel jij doet? Echt stom zeg!! Dat is zeker niet leuk, vooral omdat je op de toppen van je tenen loopt! Goed dat je naar de bedrijfsarts gaat, en inderdaad wel een goed idee om dit uit te printen. Het is vaak moeilijk te verwoorden hè, vooral tegenover een vreemde... Loop je er al lang mee? En praat je er met je man/vrienden/familie over? Merkt Zoë het ook aan je? Soms denk je alles aan te kunnen hè, zo van dat doe ik wel even of ik stel mij aan.... Maar we zijn allemaal mensen met gevoelens en soms lukt het gewoon even niet. Juist super knap dat je er wat mee wilt en gaat doen! En dat jet het er nu ook echt uit gooit!!!
Ik kan het niet mooier zeggen dan Zoë. Sluit me er helemaal bij aan. Goed dat je naar de bedrijfsarts gaat en goed om van te voren dingen op papier te hebben staan. Laatste berichtje van Fliertje Hihi!
Ik weet het gewoon niet, ik denk het. Maar een aantal zijn ook net mannen met vrouwelijke hormonen. Gelukkig heb ik wel een goede band met m'n supervisor . Maar goed, zo maar naar bed en hopen dat het morgen een goede dag wordt. Bedankt meiden.
Geen dank lieve Edge! Hoop dat je vandaag een betere dag hebt op het werk. Even ego: werd gister toch in ene nerveus van dat berichtje van m'n forumvriendinnetje over de lichter wordende tests. En heb gister gezegd: nee, ga niet meer testen, sorry toch gedaan net... Met 2 sec kwam de teststreep al Had nog geen knaller gehad!
*breekt even in: Grumpy wauw mooie test en knalt echt! Deze blijft plakken meid. Ik duim me suf, breekt weer uit*