Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey Dames,

Edge, zulke programma's zijn altijd verdrietig, gelukkig hoeft het bij ons niet te beteken dat geen kids komen!:D

Fliertje, lekker uitzieken!! laat je maar goed in de watten leggen daar je mannentje! Of is ie niet zo zorgzaam typetje? Woon in Velsen-Noord dus ik ben zo in Wijk aan Zee! (10 min met de auto)

Dannielle leuk dat je een nieuwe baan hebt! Misschien heb je het al verteld maar wat houd je nieuwe baan in?

Mijn NOD is 13 mei, zo spannend;) Dit is ook ons eerste kindje!( ben 29 jaartjes jong/oud)

Hoe oud is de rest hier? Zucht ben alweer 29 hahaha! Wilde altijd kinderen op mijn 25! Alleen thja daar heb je wel een man voor nodig :p Aangezien ik mijn man pas heb leren kennen toen 26( bijna 27, ben in maart jarig)) zat dat er niet meer in;)

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Edge, 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 7 mei
    Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 13 mei
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 14 mei

Zwanger!!

Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012
    Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben echt gebroken na mijn 10-uurs dienst met onwijs veel nieuwe indrukken! duik zo me bedje in, kom morgen weer kletsen!! :) Slaap lekker!

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hii!

@Lunap, jaaa hij is super zorgzaam! Kwam uit zn werk en heeft gelijk lekker gekookt en me daarna gemasseerd :) Voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter! Wat heerlijk zeg zo dicht aan zee..!

@Danielle, rust maar lekker uit meis we horen snel van je hoe het gegaan is en bevalt:)

Ik ben 25jaar en mijn vriend is 30

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoe zal het met Daylinn gaan? Die is lang niet langs geweest!

6. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Nou daar ben ik dan :( ik kom mij hier ook maar melden...
    Voor de meiden die mij nog niet kennen: ik heb helaas afgelopen week gehoord dat het beebje niet meer leeft! dinsdag krijg ik weer een curettage en dan hoop ik vol goede moed ook weer de weg naar zwangerschaps land te kunnen vinden... Ik ben alleen bang dat dat niet zo makkelijk zal gaan aangezien de laatste keer het 10 weken duurde voor ik weer ongi was en daarna 6 maanden voor ik weer zw was... kan ook even niet positief zijn sorry
    Ik hoop dat ik na dinsdag wat gezelliger ben !

fijne dag allemaal!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahhh Rossi, wat ontzettend kl*te!!! Een hele dikke knuffel voor jou!!

Hoelang was je zwanger?

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zie in je handtekening dat dit de 3e x is wat oneerlijk is het leven soms !! Kan er gewoon boos om worden..

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #249 Danielle86, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
    Goedemiddag dames!! :)

Mijn nieuwe werk is echt super leuk!! Wat een hartelijke en warme ontvangst!! Wow, wat voelt dat goed en fijn! Het werk is leuk en fijn en heb echt zoiets van: Hier kan ik wel wat jaren werken! :D
    Ik ben zelf 25, mijn vriend is 27. Worden over paar weken allebei jaartje ouder!

Kreeg net deurbel van de tnt man: of ik de blije zwangerschapsdoos van de buurvrouw (die ik toch al niet aardig vind, of ze nu wel of niet zwanger is) aan wil nemen... Confronterend!! :x

Daylinn haar account is geblokkeerd. Er is vorige week in de lounge een rel ontstaan waar zij bij betrokken was. Hoe en wat weet ik niet, maar heb van anderen veel verwijten richting Daylinn gelezen... Het topic is verwijderd en als je zoekt op gebruiker Daylinn dan zie je dat ze geblokkeerd is... Hoe, wat, waarom: geen idee!

Rossi, meid, ik vind het zo verdrietig jou hier weer tegen te komen!! :( Het is zoooo oneerlijk allemaal he! Het is goed dat ze verder gaan onderzoeken naar je miskramen, maar dat maakt het verdriet niet makkelijker of beter he!
    Wat zullen de dagen lang duren tot dinsdag!! Wil je graag een hele dikke knuffel geven!!!!!

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oh he bah.... heel veel sterkte gewenst!
    Wordt er wel onderzoek gedaan nu je 3 x een miskraam hebt gehad?
    Iedere geval welkom en hoop dat je hier steun ( en gezelligheid) mag vinden!

Danielle leuk om te horen dat je nieuwe job goed bevalt!

Fliertje, het is inderdaad heerlijk om zo dichtbij het strand te wonen! Vooral omdat ik vanuit de Veluwe deze kant op gekomen ben;)

Edge, je nod komt al in zicht! Spannend hoor! Ga alvast heel hard duimen! Heel herkenbaar hoor! wordt ook gek van het wachten!
    Zou best mee kunnen leven als niet raak is...maar die onzekerheid!!!

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    danielle bah dat ze die doos van die doos van een buurvrouw bij jou moeten afgeven.. fijn dat werk leuk is.

allen goede avond

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @danielle, bah de blije doos van de buurvrouw uitgerekend bij jou afgeleverd dat is idd ff een rotmoment... Maar wat fijn dat je nieuwe baan zo bevalt :):):)

@ Lunap, heerlijk hoor ik ben jaloers!! Woon zelf echt in de randstad kan wel naar Scheveningen rijden maar is toch minstens een half uurtje..hihi

Nou hier is het griepje over jeeeej! Nu lekker van mijn weekend genieten en volgende week gaat alles weer beginnen..Vandaag bevrijdingsdag maar denk dat ik niks ga bezoeken het weer zit hier ook niet zo mee.. Vanavond lekker eten bij mn schoonfamilie en morgen grote schoonmaak en lekker op de bank filmpjes kijken met lief:)

Fijn weekend dames!!

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Trouwens mn ei is nog nergens te bekennen zit dagelijks op 36.7 blijft gewoon hetzelfde:( Het is vandaag al 3weken geleden dat ik mn miskraam had hoop nu toch wel op een eisprong!!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het duurde bij mij ook langer fliertje, voor ik mijn ei had! Balen he?

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jaaa behoorlijk!! :(:(

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ikke na mk ei gemist.. was wel even zwanger weer.. was ook niet zo bezig met zwanger worden de eerste weken.. voelde me niet fit.
    nu steeds fitter en... ei komt eraan.. zie banner!! maar ik merk het zelf ook

fijne zondag allemaal..

hier brakke n8 gehad...
    2 kids wakker... 1 bij mij in bed.. manlief ging bij de andere liggen

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Wendysunny, fijn dat je je al wat fitter voelt!! Ei komt eraan zie ik idd!! Dat wordt een druk weekje:p

Hier vandaag weer 36.7 is het een goed teken dat mijn temp elke dag hetzelfde blijft?? kan er niet veel uit op maken:S

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wendysunny, fijn dat je ei er aan komt inderdaad!!

Fliertje, jahoor, dat is prima. Als hij constant is is het namelijk makkelijker je eisprong te berekenen dan wanneer hij van hoog naar laag springt en van hot naar her!

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    danielle en jij nog 10 dgn wachten.. succes

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaa klopt Wendy! Misschien volgende week zondag testen, maar eigenlijk wilde ik niet meer voor NOD testen....

Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?! :)

Ik ben druk aan mijn afstuderen!!! Vandaag laatste taalcheck over mijn stuk en dan ga ik hem morgen printen en laten inbinden!! Yeah! :D

Deel Deze Pagina