Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Jeskse! X!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hahahahhahaha zie nu m'n berichte fijn hè zo n iphone :p

Inderdaad heel irritant dat mensen op je werk laten overkomen dat je 'niks' doet terwijl je je uit je naad werkt eb eigenlijk teveel hooi op je vork neemt :( fijn dat je in ieder geval zo n goede band hebt met je supervisor ! Ik ben ook echt heel slecht in mezelf verwoorden ook naar jullie toe leef zo met jullie mee maar weet eigenlijk nooit wat ik precies moet zeggen het zit dan zo goed in me hoofd maar als ik het type klinkt het dan net niet lekker en haal ik het weer weg .. Zie je het komt er nu ook weer lekker vaag uit :p

Hier even heerlijk bij geslapen vandaag zijn we een dagje vrij dus we gaan er even tussenuit shoppen in Utrecht waarschilijk fijne dag dames !!!

Grump mooie knaller Jeeej !!!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Misschien kom je me nog tegen Fliertje:) Woon d'r namelijk:)
    En vind dat je je prima kan verwoorden hoor! Fijne dag!

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @edge: nou meid dat is wel even schrikken, maar wel heel goed dat je het zelf inziet en erover praat...dat lucht meestal al flink op! Jammer dat je niet altijd even gewaardeerd wordt op je werk, maar jij weet zelf beter, toch? Ik hoop voor je dat het iets oplevert dat gesprek met je bedrijfarts...enneh anders zitten wij hier klaar voor jou :)!....dikke knuffel!

@fliertje:..oo wat goed dat hij maandag al een sollicitatie heeft...zo als we nou eens allemaal positieve energie jou kant opsturen, wie weet word hij dan wel aangenomen ;)!
    O heerlijk shoppen vandaag...heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar ja er wacht nog een huis op mij..hmpff ;)

@grumpy: nou meid, dat is zeker een knaller!! mooi mooi...enneh nu niet meer testen he (alleen die van MvM), want daarna worden de testen onbetrouwbaar!!

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    o kijk nou> ik zit onder de 200 dagen :)!

o meiden nog iets> als nou woensdag alles goed is, dan wil ik iets trakteren op mn werk. Met als onderwerp natuurlijk blauwe/roze muisjes. Hebben jullie nog inspiratie?:D

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zal even nadenken Dess. En 1 had nog maar 1xgetest met de kv en wat moest ik anders met die andere test doen:p hihi. Nee, ga niet meer testen, heb ook niets meer in huis! En je zit onder de 200 dagen, weer een maalpijl:D

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohhh grappig Grump ! De vader van mijn vriend woont er dus we zijn er zo nu en dan :)

@des Kim maar op met die positieve energie we hebben het nodig hihi :p En het gaat harder dan je denkt hè vooral na de 12 weken want die leken bij mij eht eeuwen te duren je leeft die periode echt van dag tot dag en week tot week daarna gaat het allemaal wat vlotter

8. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Haha Grump zo ging t bij mij ook! Ik had ook nog die tweede van de KV liggen... En normaal was ik nooit van nog een x testen maar sommige meiden hier deden dat wel (waar ik het toen de tijd niet mee eens was!hihi) dus werd ik ook in de verleiding gebracht maar achteraf gezien natuurlijk onzin want als t de avond ervoor mis was gegaan, zou hij nog steeds knallend zijn haha

@Edge, ik vond ook al dat je een beetje afwezig was. Je reageerde wel op ons maar vertelde weinig over jezelf. Wel ontzettend knap van je dat je het zelf toe kan geven, nu moet je ook nog knap zijn om er iets aan te doen! Laat de bedrijfarts je niet weg wimpelen met ; we kijken het nog even aan. NEE Als je zelf nu door hebt moet er iets gebeuren!

@Fliertje balen van je vent zijn werk maar wat goed dat hij nu al een sollicitatie heeft staan!
    Wat is dat toch met werk bij jullie.... en bij edge!

@Hier Vanochtend werd ik wakker met pijnlijke borsten!! JAHOE Nog een teken dat ik zwanger ben! Ben erg onzeker aan het worden door het feit dat ik zo positief ben... Ben zo bang dat ik afgestraft word. Ik wil zo graag positief zijn maar hoe blijer ik ben hoe harder t aan komt als het mis gaat... Pff dilemma dilemma waar zoe alleen maar van droomt.. .
    Zoe je doet t zo goed en toch he, je komt dichter bij je ei en je word weer positiever!! Knappert!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vick: dus de pijnlijke borsten zijn d'r:D! Hihi! En gewoon positief blijven!
    Heb mezelf verwent met lekkere thee van Simon Levelt (is van die losse thee) en 4 leuke blikjes om thee in te bewaren, jaaaa ik ben een theedoos:p en alvast een nieuwe agenda. Was vorig jaar te laat, toen hadden ze alleen nog maar stomme...
    Nu lekker op de bank met een kopje thee:)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En Fliertje, hoe ziet je vriend d'r uit (donker/licht), heb wel een zwanger-stel gespot in de stad. Misschien dat jij het was:D

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahahahha gelukkig is fliertje met der vriend maar de enigste zwangere die shopt in de stad ;)

12. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    WHAHAHAHAHAHAHAHA
    Ja dess ik zie jou ook altijd lopen bij de prenatal bij de oosterhof :p

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb jullie iig aan het lachen gemaakt:):):) 't Was geen serieuze vraag off course:p Haha!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahaha pas maar op vickjuhs, want ik ga extra goed opletten of ik jou daar ook zie lopen ;)!

@grumpy: hahaha dat snappen we wel hoor, maar het stond er zo grappig :D

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hahahaha gekke meiden !!! We zijn uiteindelijk naar A'dam gegaan dus wij waren t niet :p heb een foto in m'n album staan ;) we zijn nu bijna thuis mobiel valt bijna uit dus spreek jullie later !

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Leuk dat je wilt gaan trakteren des ! Ze hebben van die knalroze en babyblauwe donuts bij beurs Miss is dat een idee ? Die zien er heel feestelijk uit !

17. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Wow fliertje leuk stel zijn jullie! Grappig dat ik een heel ander gezicht achter fliertje had verwacht. Haha
    Foto's in je album, kunnen alleen je vrienden dat zien of is dat openbaar?

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    YEAH internet!!! eindelijk! En dan ook nog eens twee x nieuwe zwangere dames! WOOOH wat super! Vick en Grumpy super gefeliciteerd!!

Hier nu inmiddels verhuisd! Dus sorry dat zolang niet actief ben geweest....zal mijn best doen om alles bij te lezen!

@Zoe1, dikke knuffel! Jammer dat niet raak was! We gaa er voor zorgen dat we volgende maand twee streepjes hebben ;) toch =-)

@Hier vanochtend getest en hij was omo-wit! niet dat ik anders had verwacht ;) alleen vind zo vervelend dat nog steeds niet ongesteld ben en wel ongesteld voel! ben nu op dag 29 en is dus een lange cyclus voor mij =-)

@Pfff wat gaat de tijd toch had en wat zijn sommige alweer ver in hun zwangerschap! heerlijk om te zien! Hoop dat iedereen beetje geniet!

@Dannielle hoop dat je ook weer wat beter voelt!

lieve meiden hou het ff kort want ik ben op het ogenblik ' vijftig tinten grijs' aan het lezen en het is erg verslavend!

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik lach me rot om jullie!! :D haha.

Ik lees mee hoor, maar ben met van alles bezig! (En klussen natuurlijk :p;))
    Morgen gaan we naar movie world (haloween :$) denk dat ik zaterdag pas weer reageer!

Fijne avond meiden!!!

20. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Yeahhh lunap! Welkom terug!! Fijn dat zoe nu niet meer alleen voor staat maar dat jullie nu met z'n tweeën een mooie test gaan vinden! Bevalt het huis meid?
    Haha glibber je niet weg met je boek? Hihi

Deel Deze Pagina