Morgenochtend??! Hier gaat het wel, doodop haha. Gelukkig weekend. Morgen lekker zwemmen met m'n moeder, zus, nichtje en Zoë natuurlijk . Tja, nog steeds blegh, hopelijk brengt de bedrijfsarts wat meer duidelijkheid, of zoiets haha. Vannacht hopelijk uurtje langer slapen, zou Zoë ik zo denken? Whahaha. Hebben jullie nog plannen of misschien al wat leuks gedaan??
Hihi ik hoop dat Zoë er rekening mee houd slaapt ze altijd goed door? Balen dat je nog steeds bleh bent.... hoop echt dat het snel beter gaat!! En wie weet geeft je het gesprek alleen al wat rust! Oh wat leuk zeg!!! Altijd leuk zwemmen! Ik ben vandaag bij de zwemles van mijn neefje wezen kijken, zo schattig die kleintjes!!! Vanavond naar een vriendin, morgen even bij mijn broer langs. Verder niks bijzonders! We hebben straks maar even geklust morgenochtend is mijn man net thuis van zijn werk, dan is het voor hem niet echt "ochtend" zoals normaal... Denk morgenavond maar weer of ma ochtend slimmer? Vandaag nog wat leuks gedaan?
Lekker edge ! Misschien hier morgen ook weer zwemmen is echt heerlijk verlichtend ik hoop echt dat de Bedrijfarts wat kan betekenen voor je en je snel weer lekker in je velletje zit ! Zoé, Uhhm ja hihi hier was het eigenlijk standaard en dat sloeg goed aan ik zou maandag weer prikken in je agenda prikken bedoel ik dan hè Hier gezellig etentje bij schoonfam moeder van mijn vriend heeft eerlijk gekookt en we zijn nu nog even aan het na tafelen ... Oh dames er zit geen stop op mijn mond alles eet ik en eet heel de dag door ijs koekjes snoep brood pap chips patat het maakt niet uit alles gaat erin of ik nou honger heb ofniet ben nu misselijk van al het ijs en chips en m'n hand blijft gaan naar de koekjes ik eet m'n eigen schoen nog op als die er lekker uit ziet bleghhhhhh Sorry zal weer warverhaal zijn zit op m'n tel sorry hoor maar moest het ff kwijt
Haai! Even een snel berichtje... Ben al thuis van 't weekendje, moet zo tenniswedstrijd spelen. Was erg leuk en gezellig, maar helaas weer zo vroeg wakker, dus behoorlijk brak gevoel... Maar 't komt goed! Vriendinnen zijn op de hoogte en allemaal erg blij voor me en snappen dat het spannend is allemaal. Maar 1 voordeel van de hele dag brak zijn is dat je je niet druk maakt of het allemaal wel goed gaat daarbinnen Zo heeft ieder nadeel een voordeel Even mezelf oppeppen voor m'n wedstrijd, een lekker lange douche en een paar boterhammen doen vast wonderen Tot later vandaag! Liefs!
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad en wat leuk dat iedereen zo enthousiast is Goede wedstrijd zo !!
Helaas geen wintertijd weekend voor mij, Zoë was half 8 wakker, ofwel haar normale tijd, half 9 haha. Dus ik ben een beetje verrot, wilde nog wat dutten, maar dat ging niet echt. Ach ja, vanavond dan maar weer vroeg naar bed. Zometeen zwemmen, hopelijk voel ik me dan wat beter. Maar Zoë slaapt gelukkig goed door (nu met de kou wat minder heb ik het idee), van half 9 tot half 9 ongeveer. Dus dat is wel fijn. Kan me nog herinneren dat ze een week of 2 / 3 was. Was ik m'n wekker vergeten te zetten 's ochtends voor de voeding, kind sliep gewoon door hahaha, net haar vader . Zoë, veel plezier bij je broer Fliertje, ja lekker he hihi, herkenbaar hoor, alleen denk ik dat jij het meer kunt hebben dan ik Grumpy, fijn dat het leuk was, veel succes bij tennis!!
Thanks! Fliertje: eet maar lekker hoor Zoë: veel plezier vandaag bij je broer! Leuk dat Movieworld (toch?) leuk was! Edge: wel lange nachten voor je dochter, jammer dat je het uurtje extra niet mee kon pikken... Lekker gedoucht, beentjes weer glad en boterham bijna naar binnen Manlief ligt gewoon nog te pitten...
Oh ik ben weekend bij mijn mams dus ben weinig online! Heerlijk ff in watten gelegd worden heeeeerlijk en boek lezen! Ik drijf nog niet van mij stoel af hoor Hahah valt allemaal erg mee vind ik Zoe1 succes met klussen!!!! Go gril dit word onze maand! Iedereen nog fijn weekend! Ben morgen weer thuis en dan zal weer regeren! Maar ede succes met zwemmen Fliertje gezellig bij je schoonouders hoor ! Grumpy leuk dat je vriendinnen zo meeleven! Fijne zondag allemaal x
Lunap: heerlijk dat je in de watten word gelegd Geniet er lekker van! Hier: gewonnen met tennis! Was een makkie, maar was ook blij dat ik niet zoveel hoefde te rennen. En weekend-weg hebben we vnl gegeten-gesnoept-geslapen-gegeten-gelopen-gegeten-drankje doen-uiteten-geslapen-gegeten Erg 'zwaar' dus, hihi! Fijne middag nog meiden!
@zoe: jeee..je ei is in aantocht (of al geweest)...nou worden het weer spannende tijden..succes nog met klussen ! Was het leuk bij je broer? @fliertje;..heerlijk he alles gewoon eten en eten en eten....begin er ook steeds meer last van te krijgen whahaha ! @grumpy: Blijf maar voorlopig dan 'lekker' brak...heb je in iedergeval stees bevestiging dat het druk bezig is met groeien ! Fijn dat je vriendinnen het begrijpen dat het allemaal nog wat spannend is..en je hoef nu niets te verbergen voor ze ! @edge:...zo..lekker weer gezwommen?...vervelend als je dan zo brak ben he en slaaptekort. Vooral nu met de winterperiode haha @lunap: heel veel plezier meid en laat je maar lekker verwennen hoor ! @hier:...FEESTJE> ben vandaag 12 weken..jahoeee. Gisteren na mn werk gezellig naar zeeland gereisd voor mn zussies verjaardag (18 blijft een bijzondere leeftijd). Was heel gezellig, maar wat was ik moe (goh het heerst zeker onder ons haha). In de auto zowel heen als terugweg geslapen. Daar heerlijk 3 stukken taart op ->). Mn schoonzus was er ook en ik moch even voelen aan haar buik. Dat is zo apart om een kindje echt te voelen (voetje ging heen en weer langs mn hand). Wel maf idee blijft het dat ik ook al zover had kunnen zijn (36 weken)....verder vandaag ook weer gewerkt en nu lekker weekend
Joehoe ben ik weer! Als eerst maar de paranormale beurs...! Heb 2 readings gehad en ze zeiden allebei dat het deze x niet mis gaat EN ze zeggen allebei dat het een meisje is! Haha voelt echt heel fijn dat ze 1 lijn trekken. Toen ik vroeg of het echt goed zou gaan zei hij, ja anders zou ik het niet mogen/kunnen zien als het niet zeker was! Nou daar ga ik me aan vast houden. Nu benieuwd of ze t geslacht ook goed hebben. Zou wel leuk zijn voor de afwisseling want tot nu toe zijn die van jullie allemaal mannen toch? Weekend was heerlijk,alleen wel met mensen die het niet weten en kunnen dus geen rekening houden met mij. En aangezien ik deze zwangerschap extreem moe ben, was dat wel beetje lastig! Fliertje succes met je vent z'n sollicitatie morgen! Edge wanneer heb je je gesprek met bedrijfsarts dan?? Dess jahoe 12 weken! Je mag het nu van de daken schreeuwen!!! Ik ben vandaag trouwens 6 weken dus ik ben op de helft van risico zone...
Hahah arme edge jammer dat je Zoé s klokje niet een uurtje achteruit kon zetten was het zwemmen lekker ? Grumpy, hihi je vent die pakt goed z'n rust ach lekker uitgebreid douchen en scheren wat tijd voor jezelf heeft een vrouw ook soms nodig Lunap, veel plezier bij je mams !!! Des, gefeliciteerd een mijlpaal bereikt!!! Hahah dat is wel 3 stukken taart waard hoor dacht ik zo en ja heel raar hè we zouden allemaal binnenkort gaan bevallen toch wel even een Reality check als ik er zo aan denk ! Vickjuhs, wat grappig dat ze allebei een meisje zeggen hihi ben ook wel benieuwd hoor !!!!!! Maar we moeten nog even geduld hebben hihi Hier laatste dag gesnackt wil het deze week even wat rustiger aan doen want gaat wel heel erg hard anders zo dus ben benieuwd hoe het gaat ! Ben benieuwd hoe het gesprek gaat morgen bij m'n vent het betreft een hele selectie procedure met meerdere kandidaten spannend gun het hem zo want zijn motivatie is nu helemaal weg bij huidige bedrijf wat natuurlijk logisch is ! Nou dames hoop dat er dit keer geen gekke spelfouten in m'n tekst zitten door auto correctie fijne avond !!!
Haha fliertje, leuk hè zo'n iPhone Nou ik zal duimen voor morgen hoor!!! Super spannend!! Dess, jeeej 12 weken, fijn!!! Haha en 3 gebakjes, lekker hoor. Vickjuhs, ben ook benieuwd wanneer we hier een meid mogen verwelkomen!! Voor de afwisseling hihi. Grumpy, lekker hè, dat brak zijn hihi , nu mag het!! Maar wel vervelend soms natuurlijk. Zoë, zo, is je ei gesprongen denk je?? Nu weer wachten....!! Morgen heb ik trouwens m'n gesprek, ben wel erg benieuwd hoe het gaat!!! Sowieso een drukke dag, eerst werken en dan morgenavond naar concert van Jennifer Lopez, eindelijk!!! Ik heb altijd gezegd, maakt me niet uit in wat voor staat ik ben (lekker toepasselijk nu), ik moet erheen!! Schijnt een goede show te zijn heb ik gelezen. Gelukkig hoef ik niet te rijden, word gebracht en gehaald, luxe hè? Zwemmen was wel even fijn! Moet het toch maar vaker doen!! Fijne avond allemaal!
Hallo! Heb heerlijk geslapen! Wel een paar keer kort wakker, maar dat hebben we allemaal wel eens. Lag d'r om 20:15 al in en rond 6:00 wakker Lig nog lekker in bed + IPad. Ontbijtje op bed gehad van m'n man En hoef pas om 8u naar het werk (normaal om 7:00) Edge: heel veel succes vandaag met het gesprek! En leuk naar JLo! Schijnt idd een heel gaaf concert te zijn. Heb laatst een stukje gezien bij een programma: Van der Vorst zie sterren. Veel plezier! En lekker luxe dat je een persoonlijke taxi hebt Fliertje: succes voor je vriend vandaag! Vickjuhs: hoop dat de readings kloppen wbt dat het allemaal goed is deze keer! En een meisje is voor dit clubje natuurlijk wel leuk. Houd de boel mooi in evenwicht met de jongens Dess: zo de 12 weken zijn voorbij! Super zeg! Je begint dus bijna aan je 2e trimester. Lekker taart gegeten dus Heerlijk! Ga je het deze week op je werk vertellen? Veel plezier! Raar idee dat we idd allemaal nu op springen hadden moeten staan (ik iets later dan, ik zou midden dec uitgerekend zijn, gek eigenlijk...) Fijne dag iedereen! P.s. Duimen draaien extra voor Zoë d'r ei + bevruchting
Haha Grumpy, ik lag er gisteren om 10 uur in, was gelijk weg toen ik mijn kussen aanraakte. Heerlijk, ben toch een stuk minder moe, maar ja, hebben ook weekend gehad natuurlijk . Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal !! Fijn dat jullie zo goed hebben geslapen hier ook !!! Zo grump lange nacht gedraaid hihi werkse !! Edge, succes met je gesprek vandaag en heeeel veel plezier vanaaf at JLO !!!!
Goedemorgen meiden!!! Mijn ei is nog niet gesprongen, dus we hebben het vanochtend maar gezellig gemaakt Lief dat je voor mij duimt grump!! Ik lees nog steeds mee, merk dat ik het wat lastiger vind worden de zwangere verhalen... komt wel weer goed! Lunap, meis dit word zeker onze maand, moet gewoon!! Waar zit jij in je cyclus? Edge, veel succes vandaag en veel plezier vanavond!! Grump, Hihi slaapkop! fijn dat je hebt genoten van het weekend!! Werk ze vandaag he! Dess, jeeeejjj 12 weken!! Deze week echo toch? Vick, wat fijn die positieve readings! Hopelijk kan je daar wat mee, en geeft het je wat meer rust! Jij ook genoten van je weekend? Fliertje, hoe laat moet je vriend? Ik zal heeeeeel hard duimen!!
Snap het Zoe, zou trouwens om de dag plezier maken, is genoeg. Duimen draaien voor jullie! Hoop zo dat het raak mag zijn deze keer. Probeer (als het lukt) zoveel mogelijk te negeren op de wachtbank. Ben je gestopt met tempen? Heel veel succes! Dikke knuffel! En het is zo dubbel, lijkt me, om onze verhalen te lezen. Vond het dit weekend ook moeilijk voor een vriendin, omdat ik weet dat ze al bijna 1,5 jaar bezig zijn zonder resultaat...