Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat vind ik lief van je, hopelijk helpt het duimen!
    Ik heb mij ook voorgenomen het zoveel mogelijk te negeren... Als het lukt... Ben nog steeds met de sokkels bezig en de hal en overloop moet geschilderd worden, misschien stort ik mij daar op! Haha. Je moet toch wat he ;)

Ik temp nog steeds, alleen is mijn link verdwenen?! Zal hem er straks weer bij zetten. Ik wil misschien stoppen met tempen na mijn ei, misschien dat ik er daardoor ietsjes minder mee bezig zal zijn.. Twijfel alleen, omdat we natuurlijk ook naar het ziekenhuis gaan. Wat zou jij doen?

Oh jeetje, dat lijkt mij wel lastig zeg... Heb je het haar apart verteld? Hoe ging zij er mee om?

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    ahhh lieve Zoe snap je volkomen!! Is ook niet leuk het is je zo gegund!! Mijn duimen draaien overuren voor jou en voor lunap dan is het clubje compleet dat zou toch helemaal geweldig zijn :D Dan hebben wij alle klachten al gehad en kunnen we jullie optimaal tips geven:D:D dat is dan wel weer een voordeel toch:p

Als je klaar bent met je sokkels plaats je dan een fotootje:D

Hij is net vertrokken dus ben benieuwd zijn in totaal 3 rondes dus hoop dat hij heeeel lang wegblijft... vind het best spannend moet ik zeggen!!

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @vickjuhs:..nou meid hopelijk hebben de readers gelijk en zou wel grappig zijn als het inderdaad een meisje wordt :)!

@fliertje: O meid, ik hoop heel erg voor jullie dat hij de baan gaat krijgen :)!...enneh succes met het minder snacken ;)

@edge: heel veel succes met je gesprek> ben benieuwd zeg!...in iedergeval ga je vanavond iets leuks doen en inderdaad lekker luxe dat je wordt gebracht+gehaald. Alvast veel plezier :)

@grumpy: o lekker zeg ontbijt op bed...dat is voor mij alweer even geleden haha ;)!...Ja, ik ga het woensdag op het werk vertellen als ik de echo hebt gehad :).

@zoe: Je ei zal spoedig komen hoor enneh over dat tempen> misschien is het toch wel handig om ditmaal wel gewoon door te tempen, vooral inderdaad als je het wilt laten zien in het ZH..dan istie in iedergeval compleet :)....hopelijk zal het allemaal niet nodig zijn en is het ditmaal gewoon raak...we blijven duimen!!!!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend fliertje! Ik duim voor jullie!! Krijgt hij meteen te horen of hij door mag naar de volgende ronde? Of moet hij daar weer op wachten?

Hihi ja dat is wel handig! ;) hopelijk kunnen jullie ons snel advies geven!
    Zal zeker een foto laten zien!! Oh ja fliertje, zal je nog even een pb sturen :D

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dess, is misschien wel handig ja.... Hopelijk brengt dat niet extra spanning met zich mee...

Oh ja woensdag! Spannend meis!

Is het misschien een idee om op de lijst ook de afspraken te zetten? Ik vergeet het nu elke keer, vind ik zo lullig!!

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, thanksss hahah ben benieuwd hoe het me afgaat deze week:p

@Zoe, Jaa hij hoort het gelijk
    Je krijgt een gesprek dan gaan ze overleggen dan krijg je een volgend gesprek met een paar hoge piefen en dan weer uitslag en dan weer 1 ofzo hahaha pff ben blij dat hij daar zit en niet ik:) Leuk dat we fb vriendjes zijn,!! Had jou me heeeeel anders voorgesteld:) leuke meid ben je!!!!!

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh spannend zeg!!! Laat hem maar heeeeeeel lang weg blijven ;)

Hihi zo grappig he, je hebt toch een bepaald beeld van iemand he ;). Wat had je ongeveer verwacht?

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jaa idd :) Ik dacht een wat ouder iemand kort haar kort maar wel hip beetje mollig hihi

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahah nou dan zit je er zo te lezen (flink) naast fliertje, schijnbaar ziet Zoe er dus heel anders uit ;)....ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie bij mij denken (voordat ik mezelf onthuld hahahah)

@zoe: misschien is dat wel een idee betreft de afspraken erbij zetten..kennen we het in iedergeval niet vergeten :)
    enneh tja misschien dat het wat meer spanning meebrengt, maar vaak willen ze wel een complete cyclus zien op kaart...misschien moet je dan maar zo denken dat het voor een goed doel is :)

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Heb trouwens de uitslag van het tentamen van 2 weken binnen!! Gehaald:D:D:D Wel met een mager 6je maar ben super blij had echt het gevoel dat ik het niet gehaald had :D

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ach een 6 is voldoende (en zie je toch niet meer terug op je diploma ;))>>gefeliciteerd Fliertje!!!!

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd fliertje!! Super zeg!!

Hahahahaha wat grappig!!! Hahaha ik heb nog nooit kort haar gehad ;) Hihi.

Dess, ik denk dat ik maar blijf tempen... Je hebt ook wel gelijk, kunnen ze dat weer mooi gebruiken. Zoals het er nu uit ziet heb ik weer een korte cyclus, ben ik wel blij mee!

Uhm ik denk dat je donker haar hebt, half lang, niet heel klein...? Zit ik in de goede richting?

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thanks dames!! Vriend heeft het eerste gedeelte erop zitten was behoorlijk pittig! Natuurlijk ook wel begrijpelijk voor een manager functie maar ja...

Hij is iig de eerste ronde door!! Ze hebben hel de dag door allemaal sollicitanten dus het is echt een nek aan nek race daar:p

Des, ik denk dat jij een rustig typje bent normaal postuur donkerblond tegen bruin halflang haar bruine ogen voor de rest geeeeen idee:D

Zoe, hoop ook dat je een korte cyclus hebt! Spannend hoor!!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ahh kijk Fliertje de 1e ronde istie dus door, dat is vast wat!! Op naar de volgende ronde..pff spannend voor je hoor dat wachten :).

Goh meiden jullie komen aardig in de buurt qua beschrijving.
    Heb inderdaad (donker)bruin half lang haar. Ben inderdaad niet aan de kleine kant met mijn 1.80m. Ik heb alleen geen bruine, maar groen/blauwe ogen.
    Zal even een fotootje plaatsen in mn album (foto van vakantie trouwens).

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    zo ze staan in mn album (kheb er nog maar 1 bij gedaan, want zag dat foto op het strand niet echt heel duidelijk is).

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Manlief is weer thuis morgen hoort hij het dus dat is even afwachten!!!

Des , ga zo gelijk kijken ben benieuwd!

Huisje is aan kant dus nu boodschappen doen en lekker (gezond) kokkerellen:p

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    We zaten idd in de buurt leuke foto's des!!!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja goed geraden!! hihi. Leuke foto's!! :)

Heb je ook fb? Kunnen we ook "vriendjes" worden :D. Als je dat leuk vind natuurlijk!!

Oh wat spannend fliertje! Ik hoop dat hij aangenomen word!!
    Wat ga je maken?
    ML is hier pepernoten aan het maken, jammie! :D

Even weer mijn ei-gezeur... Ik had vanmiddag nog steeds een positieve ovulatietest, is het dan slim om morgenmiddag of avond weer te knuffelen? Of woensdagochtend pas?

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    thanks meiden....enneh natuurlijk heb ik ook fb...stuur me anders ff een pb-tje :)!

o lekker zelfgemaakte pepernoten...jummie.....er komen weer 'slechte' feestdagen aan..dat gaat nog wat worden, wat denk jij Fliertje hihi ;)

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    poeh zoe...nou moet ik weer even gaan nadenken...euhm vanmiddag nog positief..dat betekent dat hij nog in zn hoge piek zit en je ei dus nog gaat springen. Nu heeft het MAX 48 uur nog zin om iets te ondernemen ;)

Deel Deze Pagina