Haaaai! Ben d'r niet helemaal bij met m'n hoofd, dus even geen uitgebreide reactie van mij... Zoë: ik zou doortempen als het voor de gyn is. Maar hang niet teveel aan je temp, gewoon tempen en noteren en meer niet dan dit. En om de dag plezier maken is voldoende, heb ik ook beide keren gedaan dat het raak was Dess: leuke foto's en Fliertje kan je de link van m'n FB kopiëren, heb zelf geen idee hoe dat moet... Fliertje: fijn van je vriend, dat ie een ronde verder is! Super! Heb honger! Uhm Europese trek noemen we dat hier toch Heb geen zin in warm eten, dus ga lekker een broodje eten Vanavond nog tennisles, wel binnen gelukkig! Maar loop nog niet over van enthousiasme...
@ Zoe1 ik zou het gezellig maken, vandaag en morgen..... Waarom moet je eigelijk naar de ZH? niks ernstig??? @Flietje, spannend voor je manneke!!! zal voor hem duimen! @vick, ooh een meisje zou leuk zijn! Moet we lachen om het raden hoe iedereen eruit ziet! onbewust maak je toch een beeld bij iemand naam! Zo dacht ik toch echt Edge dat je blond zou zijn hahaah Zal ook ff een foto zoeken en online zetten.....blond, bruin, rood...ja ja voor mij een weet voor jullie nog een raadsel! @hier, lekker met mams en (tweeling)zus naar d-land geweest en lekker gewinkeld! nieuw paar schoenen gescoord! Want die hebben we nooit te veel! hoop dat niet iemand vergeet! fijne avond allemaal ik ga verslag schrijven voor school:x bah geen zin in! Grumpy.... lekker rustig aan doen!
@Des, hahahah heb al gezondigd met een paar pepernootjes na het lezen van zoe's bericht hihi ach ja komt wel goed heb mezelf in ieder geval niet vol gegeten zoals ik de laatste dagen deed Ik zal je even een pb'tje sturen met mn fb @Zoe, ik zou het morgen gezellig maken Heb wokgroenten met kipfilet in ketjapsaus, rijst, pindasaus en kroepoek gemaakt .. Hoe waren de pepernoten? @Grump, waar wil je dat ik de link zet hier gewoon of even persoonlijk doorsturen naar de anderen? @Lunap, idd schoenen kan je nooit genoeg hebben!! Thanks voor het duimen Je bent dus tweeling leuk zeg!!!! @Edge, waar bennie nou ben benieuwd naar hoe je gesprek is verlopen Hier weer een oven jeeeej ! Vriend heeft hem net ingebouwd een mooie van Whirpool alleen is het een magnetron combi grill dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt met de ovenstand enzo .. Volgende week komt mijn moeder een paar dagen logeren (ze woont in a'dam) en dan gaan we samen cupcakes gaan maken en versieren dus ben erg blij dat we er 1 gevonden hebben
Grump, jeeeejjj we zijn vriendjes! leuke meid zeg!! Ik ga ook maar door met tempen, en dan verstand op nul! Hoe was je les? Toch nog genoten van het tennis? Lunap, ja echt grappig he!! Ben ook echt benieuwd naar jou Hoe bevalt het in jullie nieuwe huis? Al helemaal thuis? Ben naar de ha geweest omdat ik er helemaal doorheen zat, ben het vertrouwen volledig kwijt in mijn lichaam. De ha begreep mij volkomen en mag nu wat lichte onderzoeken laten doen bij de gyn. Dus niks ernstigs. Waar zit jij nu in je cyclus? Oh zo lastig, mijn gevoel zegt: morgen weer aan de bak... Ben bang dat woe te laat is. Mijn ovu-test was net nog steeds positief, maar wel heel iets lichter dan vanmiddag.... Edge, hoe was het gesprek? Je staat nu vast lekker te swingen bij JLO!!!
Ohja edge is naar JLO vanavond scherp geheugen Zoe Ben benieuwd hoe het is ! Een vriendin van mij is er ook ze zullen zich vast goed vermaken
Hihi even een helder moment Wat super dat je weer een oven hebt!! Klinkt lekker wat je gegeten hebt! Wij hebben lekker Hollandse pot op Gezellig dat je moeder komt logeren! En cupcakes maken is altijd leuk!! Ik heb zaterdag voor mijn nichtje een cupcake apparaat gekocht, net zoiets als een tosti apparaat. Echt heel grappig. Alvast voor 5 dec. Schiet alweer op he!! Ben overtuigd! We gaan het morgen nog maar even gezellig maken
Fliertje: doe maar via pb, straks heb ik heel ZP op m'n FB Bedankt voor de moeite! Zoë: thanks! Jij ook Doe wat goed voelt wbt plezier maken. Alvast veel plezier morgen Lunap: gezellig dat je er weer bent! Succes met verslag! Tennis was leuk! Beetje irritante leraar, maar ach, is maar 9 lesjes. Slaap lekker meiden!
Whahaha Lunap, was altijd wel blond maar nu niet meer (je hebt waarschijnlijk die foto in m'n profiel gezien?). Grappig hoor, iedereen wordt onthuld . Zoë, inderdaad morgen nog even aan de klus Grumpy, jammer van je irritante leraar, ga je dan met tegenzin of valt dat mee? Dess! Nog 2 dagen!! Hoe laat heb jij je afspraak?? Ik kwart voor 5 pas hihi Fliertje, fijn dat je vriend alle ronden heeft doorstaan!! Spannend, morgen dus wachten op een telefoontje! Nou, ik ben ondertussen weer bij Den Haag op de A4. Pfff best vermoeiend, maar fijn dat ik kon zitten hihi. Ik vond het wel leuk maar niet wow. Het meeste indruk heeft nog wel gemaakt dat ze een liedje zong over echte liefde en foto's en filmpjes van haar en de kids liet zien. Toen ging ik weer hoor hahaha. Ach ja, voor de rest goede show, veel energie hoor! Gesprek ging goed, we beginnen nu maar eens met echt pauze te houden. Weg van m'n plek en niet achter een pc. Dan gaan we verder kijken, als dat goed gaat dan prima en anders moet ik terug. Kijken of dit alles wat meer in evenwicht brengt. Zat na m'n gesprek ook weer te janken bij m'n manager haha, pest hormonen.
@lunap: O lekker geshopt in duitsland, nog ergens specifiek? Is het nog gelukt met je verslag voor school?...enneh zoek maar snel een fotootje op hihi ! @fliertje:...ach ik zal maar niets zeggen, moesten gisteravond nog boodschappen doen en toen is er een zak pepernoten meegegaan naar huis hahaha Ahh kijk een nieuwe oven, dat is hartstikke mooi! O lekker cupcakes maken..jummie> voor de lekkernijen moeten we dus bij jou zijn volgende week hihi. o enneh dat je even kwijt was waar Edge gisteravond was> dat noemen ze zwangerschaps-dementie @zoe: Succes met klussen of je moet het al hebben gedaan ...enneh ja he 5 dec komt echt al in de buurt. Wordt weer een zware financiele maand hahahahaha. @edge:...hahah dat lijkt me nou inderdaad een liedje om die traantjes te laten biggelen. Jammer dat het niet WOW was, maar ach als je helemaal niet gegaan was had je het ook nooit geweten Fijn dat het gesprek goed is gegaan, het heeft in iedergeval al iets opgelevert en anders inderdaad gewoon aan de bel trekken! Zo jij hebt pas laat je afspraak morgen. Ik mag om 08:00 uur al!! Helaas kan ik jullie pas eind de middag berichten, want ik moet daarna gelijk door naar mn werk (dan weten jullie dat vast ). @pb-tje: euh meiden mn inbox is nog leeg..snik.. !
hahahaha Edge...ik snap helemaal wat je bedoelt dat je pb-tje 10 x grappiger is nu...hahahah lig hier helemaal in een deuk ! Het ging namelijk over facebook en dat jullie me maar een pb-tje moeten sturen voor vriendschap ! Dus ja alles is geloof ik wel goed gegaan hoor Edge...whahahahha zo lol hierzo nu
@vickjuhs en zoe:...leuk jullie te zien op Fb!...is inderdaad heel maf om nu echt een gezicht te zien achter alle verhalen. Jullie zijn zo anders dan ik me had voorgesteld, maar ontzettend leuk zeg !
Zo leuk om iedereen te zien!! edge, heb jij ook Facebook? Dess, wat een mooie foto's van vakantie!! Hoe had jij mij verwacht dan? Ben benieuwd Morgen echo, zie je er tegenop? Of wel zin in? Edge, wat fijn dat je gesprek goed ging! Hopelijk helpt het een beetje om pauze te houden, als het niet werkt meteen aan de bel trekken he! Ben nu wel heel benieuwd naar vick, de link doet het niet die ze had gestuurd. Grump, hoe gaat het vandaag met je? Weer zo vroeg wakker? @hier: we hebben het vanochtend heeeeel gezellig gehad haha. Ben benieuwd of in de ochtend toch beter is?! Mijn ei is nog niet gesprongen, temp is nog laag. Hoop dat hij morgen omhoog is, dan kan ik met mijn benen omhoog op de loungebank
@zoe: euhm ja beetje moeilijk te omschrijven, meer een modernere uitstraling in het gezicht (geen lang haar, maar kort met stekeltjes hihihi,.. en iets ouder...o echt te erg dit)...MAAR je hebt dus meer een..euh 'frisse klassiekere' uitstraling. Zo hopelijk begrijp je mn uitleg nog haha. Ja gaaf zijn de foto's van vakantie he en dat is nog maar een kleine greep uit de hele collectie ! En jij bent heerlijk naar Parijs geweest (2x zo te zien)...mooi he, die stad past wel bij je uitstraling (snap je nu helemaal wat ik bedoel hahaha). Ja, morgenochtend inderdaad de echo...ben zowel nieuwsgierig als zenuwachtig, maar probeer het echt een beetje over mij heen te laten komen..pff. hoooooo hooo hoooo..bij temp omhoog istie al gesprongen, dus het kan heel goed zijn dat hij nu al bezig is met springen hoor , dus goede timing gehad vanochtend . Vreemd dat je roze verlies hebt...mits het er een beetje te wild aan toe is geweest vanochtend haha. Nee ik zou niet weten wat anders de reden zou kunnen zijn, maar misschien is er gewoon een klein adertje gesprongen.
Whahahahahaha ik lag me rot!! Hahaha zo grappig dat jullie echt een heel ander beeld van mij hadden! Hahahahaha. Ben echt totaal geen type voor kort haar, zou ik ook nooit doen! Hihi. Echt leuk om elkaar zo te zien!! Hihi ja nu snap ik je uitleg wel . Ben echt verliefd op Parijs!! We gaan er elk jaar wel naar toe! Al is het naar een dagje. Super gaaf zijn de foto's!! Zou je nog een keer terug willen? Oh dat wist ik niet van de temp! Ben nog een beetje een leek wat dat betreft . Ik voel nu ook geen steken meer, dus wie weet! Ik zat trouwens te geinen tegen ml: voelde nu aan beide kanten felle steken: straks springen er 2!!! Haha nee zo wild is het er niet aan toe gegaan , zal wel iets onschuldigs zijn! Kan mij de zenuwen ook wel voorstellen! Maar komt vast goed!! Alleen jammer dat wij zo lang moeten wachten op bericht
Des, hahaha ach ja heb het helemaal niks lekkers omgezet naar beperkt.. Er staat nu een boterkoek in de oven want de oven moet natuurlijk wel even getest worden heee Pb'tje komt er nu aan Edge, fijn dat het gesprek zo goed is gegaan! En rustig aan doen en wat meer van je plek af zijn lijkt me een hele opluchting,, Goed aan jezelf blijven denken hoor!! en die hormoontjes ach hoort erbij lekker laten gaan hoorde dat Jlo er 'stunning' uitzag vooral voor der leeftijd en klinkt heel mooi dat ze foto's liet zien bij 1 van haar nummers leuk dat ze het persoonlijk maakt! Zoe, Hier is in de ochtend tot nu toe 2x in een half jaar een succes geweest hihi dus wie weet maar denk dat het niet heel veel moet uitmaken je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt uiteraard.. Volgens mij kan een beetje bloedverlies duiden op de eisprong maar heb daar zelf geen ervaring mee... Hoop dat je lekker op de loungebank mag lieve zoe! En over 2weken goed nieuws kan vertellen !! Duim duim duim duim duim Hier net klaar met werken en nu maar even de nieuwe oven uittesten want ben er nou nog niet helemaal uit wat wat is het is een combi magnetron grill maar moet ook op oven kunnen ofzo pff snap er geen bal van ! Dus heb een boterkoek gemaakt die staat er nu in dus ben benieuwd naar het resultaat ...!!
Vickjuhs, wat een GEWELDIGE! fotos zeg van je trouwen wauwwww echt prachtig!! Wat een leuke meiden zijn jullie allemaal !!! Echt leuk om de gezichten er nu bij te kennen
@zoe: hahahahah stel je toch eens voor dat er inderdaad 2 zouden springen..tja zeg nooit nooit he ! Paris Paris La cité de l'amour... Paris, je t'aime !...ik ben er 1x echt geweest en een aantal keer langs gereden (want toen gingen we naar disney haha). Het is inderdaad echt een leuke/mooie/sfeervolle stad! Laatst een film gezien wat zich dan afspeelde in de jaren 20 van parijs, zo mooi haha (ik ben echt geen romanticus hoor..ahum). De Dominicaan is dan heeel wat anders, maar ook weer mooi op zn eigen manier. Ik zou er denk nog wel is een keer heen willen, maar vooral ook om dan meer excursies te doen zoals zwemmen met dolfijnen. Maar goed voorlopig gaat dat niet meer lukken. @fliertje: tjongjonge..nu weer een boterkoek> ik ruik hem vanaf hier !...enneh het is inderdaad ff uitvogelen hoe dat ding werkt. We hebben er zelf ook zo 1 alleen dan van sharp. De 1x dat ik hem gebruikte om brownies te maken stond mn keuken blauw en waren mn brownies zwart hahaha.