Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Haha ben een paar weken geleden verslaafd geweest aan d'r zure matjes en zure appeltjes ( droomde zelfs over appels whaha) zal wel een zwangerschapstrekje zijn :p

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Phoe meiden weet niet of t is omdat ik zwanger ben maar snap er helemaal niks meer van! Al die andere namen met FB erbij en dan schrijven jullie ook nog eens knetter gek! Ik heb gewoon een lijstje gemaakt met jullie echte en nicknamen haha :$
    Ehh ik weet alleen nog maar even t echte belangrijke en dat is ZOE roze afscheiding op dit moment is denk ik echt met de sex geweest. En weet niet of je t al gedaan hebt vandaag, maar ja als hij al minder sterk word t streepje zou ik lekker voor je eigen gevoel vandaag nog klussen. En morgen schiet je temp omhoog hoor! En dan.... chillen op de bank!

@fliertje, thanks ben zelf ook super blij met de foto's! Jullie zijn niet getrouwd toch? Je bent echt een super mooie meid! Heel leuk stel.

Nou uhmm ben benieuwd of ik die dubbele namen ga onthouden. Af en toen vond ik het hier al moeilijk om te bedenken wie nou wat gezegd had en mee gemaakt heeft haha

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi arme vick!! ;) ja is best lastig he! Jij bent de enige waarvan de naam makkelijk is om te onthouden ;). Mooie foto's van je bruiloft inderdaad!! Super gaaf!!

Thanks voor je foto op fb! Echt mooi beschreven! Precies zoals het is!!

We hebben vanochtend inderdaad sex gehad, zal het daar wel van zijn... Ben benieuwd of mijn temp morgen omhoog gaat! Ik hoop het! Dan is mijn nod 11 nov....

Haha zwangerschaps-dementie :D daar kan ik mij niet achter verschuilen, maar ik vind het soms ook lastig om bij te houden :p

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thanks vicks je maakt me helemaal verlegen:) nee nog niet getrouwd maar vriendlief praat er heel vaak over ik ben er nog een beetje huiverig voor niet voor het huwelijk maar meer de kosten die erbij komen kijken hihi

Zoe, je bent gewoon een wilde beetje rustig aan doen de volgende keer:p

Hier goed nieuwsssss mijn mannetje is aangenomennnnnn!!!! Jeeeeeeeeej:D:D:D:D Ben net snel naar de Hema gegaan en heb heel de auto volgepropt met ballonen en slingers en een paar biertjes gehaald en ben hem toen gaan ophalen had een foto moeten maken van zijn kop toen hij de auto opentrok hihi geweldig !!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed fliertje, gefeliciteerd!!!!!! Oh wat fijn zeg!!' Zo snel al een nieuwe baan!!!! Jeeejjjjjj!!!! Nu lekker vieren!!

Kan hij mooi sparen voor de bruiloft :p;) Hihi.

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thanks Zoé Hahahahaha :p

7. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Whahaha inderdaad zoe!
    Wat super fijn voor jullie fliertje, en vooral voor zijn ego dat hij uit al die mensen uitgekozen is! Wel super grappig hoe je hem hebt opgehaald :) ik ben ook altijd van die verassingen verzinnen.
    Hè zoe zie ik nou op jou fb dat jij ook helemaal gek ben van ras katten? Ik heb 2 Perzen en een Noorse boskat en het liefst zou ik er nog wel 10 bij Willen!!!

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook helemaal weg van katten!!! Heerlijke beesten! Lekker eigenwijs zijn ze ook ;). Wij hebben een Maine Coon en een noorse boskat, geweldig zijn ze! Perzen vind ik ook super mooi!! Echt een verslaving he ;). Alleen die haren soms!!! Dat is het enige nadeel...

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Yeahhhhh fliertje, gefeliciteerd!!!
    Zoë, is inderdaad van je knuffels ;)

Maar inderdaad, Jennifer Lopez ziet er echt fantastisch uit voor haar leeftijd, zet Madonna er eens voor de grap naast (ok, schelen een kleine 10 jaar, maar toch!!!), kan ze niet tegenop.

Maar ik ga lekker naar bed, morgen meer!!!
    Beetje zenuwachtig al hihi.

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Edge, heeeeeeeel veel succes en plezier morgen!!!

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen!

Zwaai even snel, zwaai:D!
    Heel veel succes Dess & Edge vandaag met jullie echo's!
    Reageer later even verder op jullie! Heb hele wisselende dagen, waarvan er gister een mindere was qua kwaaltjes. Niets ernstigs hoor! Maar lag al om 20:30 in bed en geen puf om te reageren.

Jullie kletsen gezellig! Haak snel weer aan! Gelukkig morgen vrij:):):)!

Liefs en knuffels van mij!

P.s. wat zijn jullie allemaal prachtige meiden! (zo te zien op FB)
    Leuk om jullie in het 'echt' te zien;)

Spring lekker onder de douche en dan door naar het werk, vanavond uiteten met een vriendin, lastig om weer te liegen waarom ik niet drink... Ben normaal een drankorgel:p, grapje hoor, hihi!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Belangrijkste vergeten: ben 6 weken, yeah!

13. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    het leven is WREED.....zo ontzettend gemeen...onze lieve spruit mocht niet ouder worden dan 11 weken en 5 dagen.
    Mijn instinct had weer gelijk>> er was een ontzettende vochtophoping te zien in het nekje...dat was waar ik zo bang om was en het hartje klopte niet meer....het lag er zo vredig bij.....we zijn kapot van het nieuws...ik weet het even niet meer.

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dess, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GVD!!!!!!!!!!!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het zo verschrikkelijk!!!!!!!!!!
    Oh meis, wat doet me dit veel verdriet zeg!!! Pfff WAAROM???
    Is je man bij je lieve dess?
    Hele dikke knuffel..... 💗

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Er zijn ook haast geen woorden voor lieve zoe...en ja waarom,, dat vraag ik mij ook af....een 2e keer zou wel heel toevallig zijn..maar ja je ziet het, het zegt dus helemaal niets! O wat is dit hard zeg, ik kan er niet over uit!
    Mn man is gelukkig thuis.
    Ik heb hier trouwens de echo, je kan zien dat het vocht in het nekje erg verdikt is. Het is nu ook wachten op vanmiddag, dan belt mn VK zodat ik doorverwezen kan worden naar het ziekenhuis. Hij gaf aan dat het misschien goed is om het kindje te laten onderzoeken en daarbij ga wij zelf ook gelijk de molen in..pff ik hoopte dat dit ons bespaard zou blijven.....

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh meis, ik vind het zo erg voor jullie!!!! Zo klein maar zo compleet al! Zie het inderdaad meis, waarom was je daar al bang voor als ik vragen mag? Voorgevoel?
    Ik zou als ik jouw was jullie kindje ook laten onderzoeken, je weet nooit wat er uit gaat komen....

Dit was toch wel het laatste wat je had verwacht na de goede echo die je al gehad?

Ik hoop wel dat je meteen naar het ziekenhuis mag, dat wachten is ook niks....

Het is zo oneerlijk, soms lijkt het wel of sommige mensen echt alle ellende krijgen.... 😓

Hoe gaat het met je man? Die zal er ook wel helemaal kapot van zijn....

Zou zo graag wat voor je willen doen, kon ik de pijn maar een beetje verzachten... 😔

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Het was een voorgevoel die ik kreeg na de vorige echo..als je kijkt zie je bij de vorige echo in de nek ook al een zwarte vlek, toen ik dat zag kreeg ik van binnen alweer zo'n naar gevoel...maar ja ik probeerde dat een beetje los te laten ivm de vorige miskraam. Helaas was het kindje nu uitwendig niet te zien, dus op het moment dat deze inwendig werd gedaan werd ik gelijk getrokken naar die nek en schrok me kapot...voordat hij zei: ik heb slecht nieuws..wist ik het al, daarna viel mij eigenlijk pas op dat het hartje niet meer klopte.

Als ik de vk zo begreep zal ik waarschijnlijk vrij snel naar het ziekenhuis mogen. Ik snap het gewoon nog steeds niet...miskramen komen zowel bij mij als bij mn man niet voor..zo raar!
    Mn man is inderdaad ook helemaal kapot..we hebben daar flink een potje zitten janken en ik hoef maar naar de echo te kijken en dan ga ik weer.
    De pijn is moeilijk te verzachten, maar een luisterend oor helpt al heel veel meid :).

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh meis, dat wist ik helemaal niet! Heb je toen je bezorgdheid uitgesproken bij de VK? Het is mij de vorige x niet opgevallen, maar je kijkt zelf toch net iets beter he.... Het is nu ook best duidelijk te zien...
    Wat gek dat ze uitwendig niks konden zien... Schrok je daar niet al van? Was de VK wel een beetje lief voor jullie?
    Dit is zo hard he, soms snap ik echt niks van het leven.... De pijn en verdriet die we moeten doorstaan...

Ben je inmiddels al gebeld?

Mijn gyn zei ook tegen mij, soms heb je gewoon enorm veel pech en heeft het niet eens een reden.... Tja wat moet je daar mee he, waarom heeft de een geluk en de ander pech? 2 x!!! 😔

Heb je al wat mensen ingelicht?

Je kunt altijd bij mij terecht meis!! 💗

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Nou ik was het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk de vorige keer en wilde er mezelf ook niet teveel aan vasthouden.
    Nou het was wel even vreemd dat je het niet goed zag zitten uitwendig, maar volgens vk was dat door en gekantelde baarmoeder. De vk was op zijn manier wel lief (was een ander dan de vorige keren). Hij begreep het in iedergeval allemaal wel.
    Nee ik word pas echt ergens in de middag gebeld, dus het is afwachten.
    Ja, ouders en schoonouders zijn op de hoogte. Durf eigenlijk niet zo goed naar mn schoonzus te bellen (de zwangere)..voor hun zal de klap denk ook hard aankomen.

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach meis, daar moet jij je nu echt niet druk om maken..... Maar snap het wel..

Dat kan ik mij ook wel voorstellen, je wilt niet van het negatieve uitgaan he.... Blijkt je gevoel toch goed te zijn 😞.
    Heeft de VK nog iets gezegd over hoe en wat?

Komen er nog mensen naar jullie toe?

Lieve dess, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben! Wat een enorm groot verlies is dit zeg!!!
    De kleine was zo enorm gewenst en nu dit!
    Gooi alles er maar uit, je mag mij ook helemaal verrot schelden als het je oplucht!

Ben er zelf ook boos om, zo oneerlijk!!!

Deel Deze Pagina