Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Pfffff, heavy shit meiden:( Het leven kan soms zo #%^* zijn:( Moet ook de hele tijd aan je denken Dess. Het raak ons idd allemaal. Heel veel sterkte voor het gesprek van morgen. Dikke knuffel!

Edge: fijn dat alles goed met de 20-weken echo! Ben blij voor je!

Fliertje: mooi gezegd meid!

Knuffels voor iedereen! Xxx

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Lieve lieve dess wat een onverwacht en afschuwelijk nieuws! Wat is het leven zo oneerlijk en inderdaad waarom nog tot bijna 12 weken! Aan de andere kant als ze bij de eerste echo al het vocht hadden gezien, dan had je zelf moeten kiezen om het kindje weg te laten halen en dat is nog veel moeilijker.. Ik woon nog best dichtbij je dus wil je lekker 'anoniem' tgen iemand tieren, dan stuur je je adres maar en ben ik zo bij je! Wat een shit zooi zeg....

Sorry dat ik vandaag pas reageer maar ben heel erg ziek geweest gister. Vanaf snachts een hele dag elk half uur spugen. Was even bang dat t bij de zwangerschap hoorde. Ik kon dit echt niet nog 6 weken aan!maar ben bij dokter geweest en ben gewoon besmet met een virus ofzo. Vandaag gelukkig niet meer gespuugd.

Edge wat fijn voor jou dat je echo goed ging!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Beterschap Vickjuhs! Hopelijk gaat het virus snel weer weg.

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vick, balen dat je zo ziek bent!! :( hopelijk snel beter!!

Grump en vick, hoe gaat het met jullie? Kan mij voorstellen dat bij jullie de schrik er ook behoorlijk in zit.... :(

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë, je denkt ook aan iedereen:) Wat een lieverd ben je! Hier gaat het wel goed, bent er heel erg van geschrokken. Had bijna zoiets van: ik zeg die vroege echo af en doe mij er maar pas 1 met 12 weken... Maar ga het toch naar wel doen, ik had vorige keer een leeg vruchtzakje en die kwam overeen met 6 weken (en met 10 weken had ik een echo bij de gyn, eerst al bij de vk met 9,3, maar bij de gyn was het opgemeten). Dus wil toch wel graag weten of er dit keer wel 'iets' zit. Die eerste 12 weken zijn zooo spannend. Heb gister niet hoeven liegen bij die vriendin met het etentje, ik nam geen wijn, ze keek me wel even vreemd aan, maar deed net of m'n neus bloedde... Ze vroeg nog of we in actie waren (ze weet vd mk) en ik zei: het komt wanneer het komt.
    Hoe is het met jou? Is je ei geweest?

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan lieve grump, ik moest er meteen aan denken... Jullie zitten in zo'n enorm spannende periode! Ik kan mij ook goed voorstellen dat je de echo toch door wilt laten gaan. Je hebt dan ook meteen duidelijkheid, stel dat het niet goed is (waar we zeker niet van uit gaan!!!!), dan wil je het sowieso liever zo snel mogelijk weten toch?
    Ik hoop echt dat de tijd heel snel gaat voor je!!
    Wat fijn dat je niet hebt hoeven liegen! Misschien had ze wel wat door ;) Hihi. Weten veel mensen al dat je zwanger bent? Spreek je je onzekerheid ook uit? Dat zou mij heel erg helpen, misschien helpt het jou ook!

Ja, mijn ei is di gesprongen! We hebben goed geklust, hopelijk met het gewenste resultaat :) maar ga nu op stand: NEGEER! ;)

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooi in de negeerstand Zoë!
    Dat groepje vriendinnen vh weekendje weg weten het, een hele goede vriendin en ouders/broers. Rest pas na de 12 wkn, denk ik.
    Hier is MvM geweest en mag weer meedoen:)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh super goed zeg!!! Stinken die bussen nou echt zo erg?? Ik wou de vorige keer ook mee doen, maar omdat ik steeds moest overgeven heb ik het niet gedaan... :)

Wanneer heb je ook alweer de echo?

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Echodatum houd ik even voor mezelf (was ik al van plan), ook familie weet het niet, het is al zo spannend...
    Die bussen vallen mee hoor, ik ken een paar mensen in m'n omgeving die dat medicijn nodig hebben, dus moet gewoon meedoen van mezelf;)

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah dat snap ik meis, hopelijk krijgen wij snel goed nieuws van je te horen! :)

Ik denk dat ik ook mee ga doen als ik zwanger ben, is maar een kleine moeite toch!? Er is ook een tekort toch?

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Er is idd een tekort. Is idd een kleine moeite, alles is meegenomen!

12. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ahh zoe dinsdag al! De tijd vliegt! :p
    Ik schrok ook heel erg omdat ik er vanuit ging dathetbelangrijk was om die 8 weken door te komen maar ja dit bewijst maar dat die 12 weken grens er niet voor niets is...
    Mvm komt morgen. Ik wilde t niet doen na mijn mk omdat ze zo bot had gereageerd toen ik me afmelden. Ik dacht stel dat t de volgende x mis gaat, dan word ik weer geconfronteerd. Maja toen hoorde ik dat het medicijn niet meer aan iedereen uit gegeven word omdat er een tekort op is.. Nou en ik weet zelf hoe belangrijk medicijnen zijn om zwanger te worden dus doe ik t toch maar weer!

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ja best wel he! Nog maar 10 dagen tot NOD. Ga veel leuke dingen doen, zorgen voor afleiding en dat ik nergens aan kan denken....

Dat snap ik heel goed meis, ik werd er al behoorlijk angstig van, moet je nagaan voor jullie.... Wel super goed van je dat je weer mee doet met mvm! Wat belachelijk dat ze zo bot reageerden!! Dat kan toch niet!? We gaan er gewoon vanuit dat je je nu niet meer hoeft af te melden!!

Dess, hoe is het nu meis? Dikke knuffel!!! Je bent steeds in mijn gedachten....

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, fijn dat je wel wat hebt kunnen slapen en lijkt me heeeeel moeilijk om wakker te worden en dan de realiteit onder ogen moet zien:( hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt en je het een plekje kan geven ... bah dit zijn woorden die ik helemaal niet wil zeggen:(

@Vickjuhs, beterschap! Hoop dat je snel opknapt

@Grump, wat ben jij gemeen zeg:p moeten we in spanning blijven! nou kijk erg uit naar het moment dat je ons een mooie foto komt laten zien

@Zoe, hup beentjes omhoog en loungen..!! Het moet wel raak zijn deze keer!

Hier net terug van een gesprek van school wordt nu al 3weken van het kastje naar de muur gestuurd en weet nu niet precies hoe het nou met mijn afstuderen moet volgend jaar omdat er nog allemaal vakken open staan pff word er zo moe van maar ga voor de rest hier nu even niet klagen er zijn veel ergere dingen gaande ... Ik ga even wat proberen bij te slapen heb vannacht maar 2u geslapen

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vick: wat stom dat ze zo bot reageerde zeg van MvM! De mijne was juist heel lief en nu ook weer. Snap dat je daardoor terughoudender was, daarom extra goed van je dat je mee gaat doen! En ik had nu een veel duidelijkere test dan de vorige keer, geeft me toch wel wat extra moed:)
    Zoë: weer een andere banner:p Relaxen op de lounge... Duim voor je!
    Fliertje: irritant zeg van je studie. Ga maar lekker even extra rusten, 2 uur slaap is veel te weinig. Sorry dat ik zo gemeen ben:p
    Moet vanmiddag weer naar de tandarts voor het andere gaatje en tandsteen verwijderen door de preventie-assistente (wist ook niet dat het bestond...)

16. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ja vreemd hè en dat terwijl ze zelf hoog zwanger was! Ik belde en zei dat ik niet meer mee deed vanwege miskraam. Zegt ze oké ik zal het door geven!
    @fliertje Pff jij zit niet echt lekker in je vel hè.. Eerst op j werk, dan je vriend z'n werk en nu weer je studie! Probeer er afstand van te nemen en denk aan dat wonder in je buik!
    @zoe mooie banner! Lekker Chillen op die bank. En volgens mij hebben jullie je uiterste best gedaan dus hebben we er allemaal goed vertrouwen in.
    @grump BRr tandarts... Sterkte!
    @dess heb een kaarsje voor je aangestoken meis dikke knuffel

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fliertje, jeetje dat schiet ook niet op zeg :( Kan je je studie niet tijdelijk stop zetten?
    Maar 2 uur geslapen!? Meis, doe je wel rustig aan!!! Hopelijk kan je een beetje slaap inhalen!

Grump, haha ja is wel leuk he :p. Hij stond nog op een cyclus van 28 dagen, ei was een dag later, dus zal wel een cyclus van 29 dagen hebben nu.
    Sterkte en succes bij de tandarts!!

Vick, oh dat is wel heel bot zeg!! Sommige mensen kan je gewoon echt niet begrijpen he.... maar wel super van je dat je het toch weer gaat doen!!
    Thanks meis, ja we hebben wel precies goed geknuffeld :D, daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

Even wat anders, zal ik bij de gyn ook vragen naar de "korte" LF. Hij is bij mij echt max 11 dagen... Wel iedere maand consequent. Moet lang genoeg zijn natuurlijk, maar het voelt niet goed....

18. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Dat durf ik echt niet te zeggen zoe heb helemaal geen verstand van die LF waar jullie t steeds over hebben. Maar bij de gyn kan je alles zeggen en vragen dus gewoon doen! Wanner ga je?

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen datum, zondag de brief op de post gedaan... Ze zouden mij bellen voor een afspraak.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zou het gewoon bespreken Zoë. Je lf bedoel ik dan.
    Viel 100% mee bij de tandarts, was maar een klein gaatje en m'n gebit is weer netjes schoon, kan d'r weer een half jaar tegen;)

Deel Deze Pagina