Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Lieve dess wat heb jij dit mooi opgeschreven zeg! Wellicht ook een optie om het te bewaren op je computer. Mocht je je later nog eens afvragen, dan heb je t zelf zo duidelijk uitgelegd.
    Gelukkig heb je je niet laten 'overhalen' om het kindje niet te laten testen maar heeft hij duidelijk de opties gegeven en hebben jullie je keuze kunnen maken. Eerlijk gezegd sta ik daar ook achter na je uitleg. Wel fijn dat jullie wel getest worden. Dat kan een hoop onzekerheid weg halen.
    Over curettage kan ik je niks vertellen. Bij mij ging ik al de dag na de slechte echo bloeden en een paar uur later kwam het eruit. Maar als het niet zou komen had ik ook voor curettage gegaan. En zeker weten volledig onder narcose... Je hebt er niks aan om het mee te krijgen, en je weet na afloop heus wel wat ze gedaan hebben. Kan me voorstellen wat danielle zegt dat die geluiden en al geen pretje is.
    Fijn dat je al zo snel terecht kan! Weekend lekker afleiding zoeken. Iemand gaf mij ooit de tip om allemaal dingen te doen die niet kunnen als je zwanger ben. Dat hielp mij echt. Dus ga lekker sushi biefstuk en dat soort ongein eten. En ga lekker naar een pretpark en sjees door die achtbanen! Oke... Das mischien een beetje overdreven maar hou jezelf gewoon lekker bezig en ga niet thuis zitten piekeren. Dikke Knuf

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    pfff Des wat een keuze allemaal =(.... luister naar je gevoel! Zelf geen curettage gehad en is allemaal op de natuurlijk manier gegaan maar als ik jou was zou zoals de meeste zeggen onder narcose gaan. Het is allemaal al zo verdrietig en om dan ook nog eens bewust mee te moeten maken lijk mij erg emotioneel.

Lieve meid heel veel sterkte! We staan allemaal om jou en je man heen! dikke knuffel en liefde toegewenst!

3. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Mag ik wel heel even tussendoor vertellen dat Mvm geweest is en dat de test positief was (wat toch echt wel een opluchting was...)

4. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Heerlijk nieuws! ;) (ook belangrijk!)

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Fijn Vickjuhs!! Hoe vind je de geur van de flessen? Wel te doen toch??

6. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Nou uhm ik begin morgen pas..maar ik denk dat de misselijkheid nu echt begonnen is en dus heel de dag. Eerst twijfelde ik nog omdat ik natuurlijk zo ziek was. Ik dacht de na weeën. Mja het begint nu wel op te vallen dat ik niet aan eten moet denken maar als ik t wel doe dan is de misselijkheid weg.... Heb t nog nooit gehad dus moet nog echt even aankijken. Of is dit herkenbaar voor jullie?
    Vorige X had ik dus absoluut geen last van de bussen maar weet nu niet wat ik er van zal vinden! Haha

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Lieve des, wat een verhaal inderdaad het lijkt wel een achtbaan waar je inzit met allemaal verschillende richtingen en keuzes net wat zoe zegt wat ontzettend oneerlijk dat je dit weer mee moet maken:( fijn dat het een lieve gyn was en dat hij de tijd nam en alles goed met je besprak en je adviezen gaf ... Ikzelf heb geen ervaring met curettage net een uur voordat ik geopereerd zou gaan worden is het laatste beetje er was wat achtergebleven er door middel van pillen uitgekomen... Als je mijn mening zou vragen zou ik ook gaan voor algehele narcose dat omdat ik het niet aan zou kunnen om de doktoren zo bezig te horen het lijkt me fijner (fijn is het natuurlijk sowieso niet maar kan het even niet anders omschrijven) om het niet bewust mee te maken...Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht en wens jou en je mannetje nogmaals heel veel sterkte toe..

Vickjuhs, gefeliciteerd meis snap dat dit toch een erg goed gevoel geeft succes met piesen;)

Hier helemaal gesloopt al vanaf vanmorgen in de week voor school en daarna tot 2200 gewerkt dus ben echt helemaal op net een warme douche genomen en nu mijn bedje in... Spreek jullie morgen!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zooo alweer 2 uurtjes wakker gelukkig goed geslapen was gisteren echt helemaal kapot !

Fijn weekend allemaal !

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    morgen meiden...hier ook opzich een goede nachtrust gehad.
    Nogmaals bedankt voor jullie reacties en ik denk inderdaad dat ik ga voor volledige narcose.
    Mn man is er nu aardig rustig onder, hij heeft nu zoiets van: laat het nu maar gauw voorbij zijn zodat we weer verder kunnen. En dat gevoel begin ik nu ook steeds meer met hem te delen.

Gisteren was wel heel lief> mn zusje belde en vroeg ben jij volgende week zaterdag vrij? ik zei: ja, natuurlijk meis. O mooi zegt ze, dan kan ik jou iets aanbieden!
    Wat dan?.....heeft ze speciaal voor mij 2 dagen al zitten bieden op vakantieveiling voor een paardenshow van de spaanse rijschool in ahoy...gewoon omdat ze iets leuks voor mij wilde regelen. Vind ik echt ontzettend lief.

@vickjuhs: fijn dat de test goed was bij MvM...ik kan me nog precies herinneren die geur van die flessen...bah dat is echt vies, dus neus dichthouden als je het erin giet.

fijn weekend meiden!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tuurlijk meis! Ik had donderdag ook een super test! Kneep hem ook wel even... Enne hier ook misselijk, dagelijks, heel wisselend. Manlief kwam gister met allemaal hapjes thuis, tapenade, kaasjes, olijven, bijna niets gegeten, word zelfs misselijk als ik naar die hapjes kijk... En die flessen stinken wel en vind het nu zelfs vies om naar m'n eigen pies te kijken:$ Had ik vorige keer helemaal geen last van...

Dess: heb je een beetje kunnen slapen? En idd wat Vick zei, misschien kan je het verhaal wat je gister typte ergens opslaan, is zo mooi en helder geschreven. Knuffel!

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat lief van je zus Dess. En snap dat jullie nu zoiets hebben van laat maar gebeuren...

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vick: leuk banner trouwens! Staat je goed:)

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, fijn dat je redelijk goed heb kunnen slapen... En snap heel goed wat je bedoeld ik had dat ook heel erg tijdens mijn miskraam laat het maar allemaal achter de rug zijn dan kan je het afsluiten en het een plekje geven...Wat super lief van je zus zeg!! Fijn dat je zulke lieve mensen in je omgeving hebt ... hele dikke knuffel voor jou!

@Grump, die fase heb ik ook gehad nu eet ik mijn eigen schoen nog op als er niks anders is:p Stuur die tapas maar hierheen:p

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!
    Dess fijn dat je toch nog een beetje hebt geslapen! Hopelijk heb je dit weekend een beetje afleiding... En wat ongelofelijk lief van ie zusje!!!
    Hele dikke knuffel voor jou lieve dess! Je bent steeds in mijn gedachten....

Grump en vick, wat super voor jullie meiden!!! Weer een stapje verder! En lekker misselijk al... Sterkte! ;)

Fliertje, pfff je bent er maar druk mee he?! Doe je wel rustig aan meis?

Edge hoe is het met jou? En de rest van de meiden?

Ik kan morgen of vannacht pas weer reageren, ga zo shoppen met zus en schoonzus, daarna blijven ze eten en komen mijn schoonouders :)

Fijne dag lieve meiden en Dess *KNUF*

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ik kreeg trouwens net een ook een lief mailjte van mn oom en tante.
    In de bijlage hadden ze een liedje toegevoegd..misschien kennen jullie het nummer en zo niet zoek hem dan even op, het is zeker de moeite waard!

marco borsato met: Vlinder

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kippenvel dess!! Dat is zo'n mooi nummer!!! Wat ongelofelijk lief van je oom en tante!!! 💗

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Mooi nummer des inderdaad kippenvel !!!!

Zoé, veel plezier !!! We spreken je vanavond

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    En Grump ben ik jou nou gewoon vergeten te feliciteren met je mooie mvm test :O sorry meis jij ook van harte !!!!!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooi nummer hè Dess. Ik heb het toevallig vorige week weer geluisterd op you-tube, er is een mooie clip van een live-show van Marco, ben ik zelf ook geweest. Vorige week toen ik het luisterde tranen over m'n wangen, zo'n intens nummer.

Zoë: veel shopplezier met zus en schoonzus! (Wist niet dat je een zus hebt... Dacht alleen een broer:))

Fliertje: zal de Tapas naar je opsturen, hihi. Enne, ik heb nog wel wat oude schoenen over:p Doe je wel kalm aan meissie!

Vandaag gaat beter (afkloppen!) Heel rustig opgestart vandaag en even met m'n man naar de markt geweest. Heb een lekkere haring op (die ging d'r goed in en ook goed voor ons 'wurmpje') en even naar de Douglas' voor lekkere facewash en heb een proefje van een maskertje gekregen. ML gaat vanavond naar een bandjescompetitie, ik blijf lekker thuis duurt tot 2:30, duurt me veelste lang...
    Oh en heb nog een heerlijke joggingbroek gekocht en heb hem lekker aan en die gaat niet meer uit vandaag:D

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Maakt niet uit joh! Zal zo even de foto in m'n album zetten;) Had de vorige keer een veel lichtere test... Dus hoop dat dit een goed teken is!

Deel Deze Pagina