Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Spannend Danielle!!! Succes gaat vast helemaal goed komen :):)

Wij hebben vandaag een burgerlijk zondagje hihi het zonnetje schijnt lekker dus we hebben een wandeling gemaakt..Zo een appeltaart bakken en voor de rest onderuitgezakt op de bank met een kop thee en filmpjes lekker relaxen dus!

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    fliertje jij ook al aan de appeltaart?? haha lekker he... hier ruikt het al heerlijk .. nog een half uurtje denk ik

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dames wat goed dat jullie zo goed voor jullie zelf zorgen!!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja tuurlijk doen wij dat.. haha

daarna kwam er vanmiddga spontaan visite.. die vond het ook lekker en nu.. is hij al bijna op.

net heerlijk biertje gehad.
    volgende week na ei.. doe ik dat even niet.. hopelijk langer. ik drink bijna nooit wat .. met feest en visite geniet ik er wel van 1 of 2. rond nod dorpsfeest.. dan kan ik nog niet niet testen denk ik .. maarja als ik dan zwanger voel (wat vast niet weer zo snel is) dan drink ik niet.. hoe doen jullie dat ? wel / niet drinken?

wat hebben jullie verder gedaan vandaag?

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oh lekker appeltaart! Ben zelf geen keuken prinses hahaah:D

Hier ook heerlijk aan het genieten van mijn weekend! Gisteren naar bevrijdings-pop geweest en vanochtend lekker uitgeslapen! Tussen de middag ook nog een dutje gedaan en net lekker mijn huishouding gedaan!
    Straks lekker naar de bios met een vriendin! Heerlijk zo dagje!

@wendy, pff klinkt inderdaad als een onrustige nacht! Fijn dat je ei in zicht is! Lekker gezellig maken met manlief :cool:

@Danielle, ik wil ook liever niet testen voor die tijd maar dan zie allemaal testen van mensen die voor NOD al positief testen! zucht ga me denk wel inhouden! Want ik testen vorige x pas 1 dag na NOD positief!

Over drinken, voor de eisprong kan geen kwaad denk ik....;) maar ben natuurlijk geen dokter ofzo hahah:D

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lunap ik test altijd na nod positief.. of heb langere cyclus

is het altijd zo dat na je ei een vast aantal dagn is tot nod?

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi meiden, daar ben ik weer :D . Heeft iedereen een lekker weekend gehad? Wij zijn een dagje naar Disney geweest, verrassing van m'n man :D . Vandaag lekker uitgeslapen en niet zoveel gedaan, vanavond uit eten geweest met m'n man, m'n moeder en haar vriend en Zoë, gezellig. Straks maar naar bed, morgen weer werken.

Hier beetje nerveus over morgen, eigenlijk weet ik nu helemaal niks, voor hetzelfde geldt gebeurt er niks maar ben ik ook niet zwanger, irritant hahaha.
    Hoe is het verder met iedereen?

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi Dames!! Fijn om te horen dat iedereen zo lekker genoten heeft van het weekend! Hebben we wel verdiend dacht ik zo :D Appeltaart was heerlijk heb nog een flink stuk over voor morgen zal denk wel snel gaan iedereen die langskomt wilt gelijk een stuk mee .. zucht:p had er amandelspijs doorheen gedaan maakt em net iets zoeter (ben een zoetekauw)

Disney wauwww wat een leuke verrassing van je mannetje!! Ik zelf heb gisteren en vandaag ook aan de wijn gezeten. Mijn ei is nog nergens te bekennen dus heb niks te 'vrezen' Zodra ik tegen mn nod zit stop ik daar wel mee.. Vorige x kwam ik er toevallig achter dat ik zwanger was, was totaal onverwachts omdat ik bij de afspraak bij de gyn te horen kreeg dat ik geen spontane eisprong had en heb toen dus nog wel hier en daar een cocktailtje en een wijntje gedronken.. ergens ben je dan toch bang dat het daar aan gelegen heeft! Uiteraard ben ik toen ik achter de zwangerschap per direct gestopt met roken en alcohol.. Rook gelukkig erg weinig soms paar dagen niet en dan op een gelegenheid weer 3stuks dus het stoppen viel me reuze mee! Eigenlijk dom dat ik er weer mee begonnen ben:( Fijne avond en werkze morgen

@ danielle, jij succes met het inleveren ! Mijn duimen draaien voor je !!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw.. disney.. lijkt mij super mooi zeg

allemaal een goede dag

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    fliertje: doe jij het met een pakje appeltaartmix of iets anders? mm spijs erin is ook een goed idee

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Shit, word ongesteld, wel netjes weer 28 dagen...!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    edge... tjee.. das *&%^%$ zit je niet op te w8en he...
    maar wel fijn dat het netjes 28 dgn is.. en redelijk snel weer toch over 2 weken of zo druk klussen haha

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fliertje, wat lekker, met amandelspijs! Ik heb een appeltaart recept van mijn opa en oma en die is ook heel erg zoet!!! Ik hou van zoet en ben ook een echte zoetekauw, maar de 2e keer heb ik er toch iets minder suiker in gedaan hihi en nog wassie zoet!
    Het vrouwenlichaam is zo gemaakt dat alcohol en roken de eerste weken van de zwangerschap, als je het eigenlijk nog niet weet, niet veel kwaad kan. Voel je er vooral niet schuldig om! je wist het niet, je kon er niets aan doen! Wat doen ze nu verder? Want je hebt geen spontane eisprong, moet je nu gewoon afwachten en klussen?

Edge, wat een fijne verassing van je man!! Balen dat je ongesteld bent geworden! :( en ondanks dat het keurig 28 dagen is is het toch balen en een teleurstelling!

Ik ga zo naar school toe! Vind het echt heel spannend. Heb de neiging steeds naar mijn stuk te kijken en nog dingen te verbeteren... pff...

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey Shit zeg! werd vanochtend wakker en moest meteen aan je denken! baal baal.....dikke digitale knuffel! ( ... geen instelling? )

p.s Disney klinkt wel erg leuk! Ben nog nooit geweest!

Gisteren naar de Cabin in the Woods geweest! Geen hoog standje van film maar zeker leuk! ( bijna meer lachwekkend dan eng)

pff vind echt balen Edge! !

Ga me aankleden en wat doen.....p.s iemand hier toevallig bekend met de Wii Bicycle ?

p.s succes Danielle!!!!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Shit, word ongesteld, wel netjes weer 28 dagen...!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Meiden,

Jullie zijn alweer op weg naar (hopelijk snel) de roze wolk, maar heb toch een vraagje voor jullie..

Ik draag nu een miskraam van ongeveer 7+4 (toen het stopte met groeien). Ik vraag me af hoelang het kan duren voordat het op gang komt, en wat jullie ervaring is... Hebben jullie het afgewacht, of toch een pil, of curretage ? Als jullie dit te persoonlijk of te lastig vinden om te beantwoorden, heb ik daar begrip voor. Jullie zijn immers al iets verder dan ik..

Veel roze toegewenst!

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    scarabee... allereerst sterkte gewenst met het verwerken van de mk.
    hier niet af willen wachten.. maandag echo vrijdags curretage.
    het kon volgens de vk wel een paar weken duren

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Bedankt voor je bericht.
    Dat zei ze tegen mij ook idd.. er was ook nog niks te zien van een loslating. Ze raadde me verder ook af om de pillen te nemen, hoe langer je wacht hoe kleiner de kans dat dat goed werkt ze zei. Maandag weer een afspraak staan voor verder overleg, maar als ik eerder een keuze zou maken kon ik eerder terecht.

Ik ga me nu maar eens verdiepen in een curretage.. het was het laatste wat ik wilde, maar het lijkt er op dit moment toch op dat het uiteindelijk die kant op zal gaan..

Ben je goed hersteld van de curretage ? Viel het je mee of tegen ?

Jij ook sterkte met de verwerking..

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    scarabee.. kje hebt pb..
    enne over herstel.. duurde bij mij iets langer dan gemiddeld.. na een maand pas weer fitter... maarja was misschien anders ook geweest als ik geen curretage gehad had

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Wendysunny, ik maak de appeltaart gewoon met bloem e.d. gebruik dan wel een recepts als leidraad en geef daar dan mijn eigen touch aan :p Heb dit recept deze keer gemaakt: Recept Appeltaart | Smulweb.nl en dan heb ik wat spijs op de bodem gedaan een beetje tussen de vulling en tussen het kruimeldeeg hihi

@Edge, sh*t dat is balen!! Wel een kleine troost dat je cyclus weer netjes op gang is..Maar dat weegt niet op tegen de teleurstelling natuurlijk.. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Danielle, hmmm lekker! Ja deze was ook ergg zoek vooral toen die nog heet was en alle spijs gesmolten was maar de volgende dag was die echt overheerlijk!! Mijn vriend heeft me uitgedaagd en hij gaat er nu ook binnenkort 1 bakken en gaat me proberen te overtreffen ben benieuwd!! Ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk geen invloed gehad heeft maar toch ga je van alles en nog wat de schuld geven:( Het is nu inderdaad afwachten op mn eisprong en als het te lang duurt mag ik terug komen bij de gyn voor Clomid om een eisprong op te wekken, maar daar wacht ik zo lang mogelijk mee want wil het liefste gewoon natuurlijk zwanger worden.. Is de eerste x ook gelukt dus ik blijf goede hoop houden :D:D

Ik ben niet bekend met een Wii wij hebben hier een Xbox staan met Kinect ook erg leuk!! JIj druk aan het Wii'en ?

Heey Scarabee! Wat vreselijk naar zeg dat je zulk nieuws heb gekregen:(:(:( Een dikke knuffel voor jou! Bij mij heeft het erg lang geduurd bijna 3weken... Maar dit is voor iedereen anders... Uiteindelijk is het op het moment dat ik het ziekenhuis binnen wandelde omdat het toch wel erg lang duurde en ik erg veel pijn had eruit gekomen.. Bij de controle zagen ze nog het 1 en ander zitten en ik heb toen pilletjes in moeten nemen en ben opgenomen om te kijken of mijn lichaam de rest zelf zou afstoten en anders zou ik die avond een curettage krijgen.. Gelukkig is de moederkoek er na een paar uurtjes uitgekomen.. Ik wens je veel sterkte toe! En als je wilt kan je gezellig blijven kletsen lijkt me leuk!

Deel Deze Pagina