grumpy en Vick; jeeej, goede tests!!! gefeliciteerd, is zeker weer een goed gevoel. fijn weekend allemaal. Wij gaan zo naar James Bond en morgen zwemmen en bij m'n souders langs.
Whahahahaha ik lig in een scheur van fliertje d'r schoen! Helaas is t misselijke erg aanwezig! Heb ondertussen goeie tips gehad dus hopen dat het dan beter gaat. Werken tot een uur of 12 is hel zwaar. En dan vooral omdat ik heel de tijd intensief met klanten bezig ben. Als je achter een computer zit kan je je even terug trekken. Gelukkig is t alleen misselijk en niet spugen dus dat scheelt dan hoef ik de klanten niks uit te leggen! Goeie morgen lieve dess heb je al een deuk weekend geregeld of doe je juist lekker rustig aan? Dat nummer kende ik ja en heel mooi voor zo een moment als dit.. Zo kan ik ook altijd janken bij 'als alle lichten zijn gedoofd' van Marco maar dat slaat dan meer op je partner. Veel plezier zoe fijn weekend! @grump ja dat plassen was erg lastig vooral omdat ik om 5uur heel misselijk wakker werd maar ook moest plassen. Dan sta je onwijs misselijk te klootzakken met die potten enzo terwijl ik snel weer naar bed wil! Haha ach ik overleef het wel. Na 2 jaar moeite om een zwangerschap moet ik niet zo zeuren!
Marco Borsato - Als Rennen Geen Zin Meer Heeft (LIVE) - YouTube Dit vind ik ook een heel mooi liedje...
Vick: bij mij idd ook lastig met patienten werken tijdens de misselijkheid, maar 't werk leid me ook wel weer af. Hopelijk heb je wat aan de tips, ik eet kleinere beetjes per dag en dat gaat beter en een klein beetje cola light doet ook wonderen (niet teveel natuuurlijk...)
Schoen, schoen??? Welke schoen?? *burp* Ahh arme meiden misselijkheid is echt niet fijn !! Hoop dat jullie er snel vanaf zijn!! Waar is de rest? joehoeee
Lekker grump!!! Hier ben ik lekker thuis gebleven zou eigenlijk mee gaan op bezoek bij vriends familie en zijn oma kookt altijd zo lekkerrrr en maakt dan allemaal hapjes klaar enzo.. maar ja moet echt even mijn rust pakken want volgende week is helemaal vol gepland dus heb mijn energie hard nodig!! @Des, heb je een beetje afleiding meid? Als we iets kunnen doen geef een gil he!!!
He he, ik ben er weer . Haha fliertje, je schoen, heel herkenbaar, net weer een taartje naar binnen gewerkt, chocolade, altijd goed . Inderdaad Vickjuhs, wat Grumpy zegt, kleine beetje en cola schijnt inderdaad wel mee te helpen tegen misselijkheid. En Wup, hoe was JB? M'n man vond 'm wel leuk geloof ik, maar die is ook wel fan . Vandaag niet heel druk in de weer geweest, wilde nog gaan sporten maar zat als een zombie op de bank, dus maar niet gedaan. Weet ondertussen al niet eens meer hoe het er van binnen uitziet , zo erg. Vanochtend met m'n zus gaan shoppen, ze heeft het niet breed dus ik heb een paar Nike's voor mijn nichtje gekocht en een broek voor haar, iedereen blij . Voor de rest, even wat opgeruimd en lekker op de bank zitten. Krijg het nu best zwaar, vooral met die hormonsters en ook het fysieke.
lekkerrrr chocoladetaartjes yammie!! Hier neemt vriend zo gelukkig allemaal eten mee van zijn oma af dus kan straks lekker smullen Super lief van je dat je je zus en nichtje zo verwend hebt!! Hier ook last van hormoonmonstertjes heb echt enorme stemmingswisselingen en kon gister na werk wel janken zo moe was ik ...hihi
Echt ongelooflijk, als ik dit vergelijk met de zwangerschap van Zoë...dat kan dus niet , ZO anders, niet normaal!! Zit de halve wereld af te bekken. *schaam*
Maakt toch niet uit Edge, zijn je hormoontjes Klinkt lekker chocladetaartje Lief van je kado's voor zus en nichtje! Fliertje: lekker dat je vriend wat van dat heerlijke eten meeneemt
@Edge, hihi ohhh wat erg zooo herkenbaar!!!! @Grump, ja zit er echt naar uit te kijken anders gaat er zo een volgend paar schoenen aan
Goedemorgen lieve Meiden! Zoë: heb je een leuke dag gehad gister? Dess: hoe gaat het met je? Heb je morgen een afspraak in het zkh voor de anesthesist? Heel veel succes, denk aan je... Manlief kwam vannacht om 4:00 thuis Dus die ligt nog lekker op 1 oor... Ik heb heerlijk geslapen, gisteravond toch in ene weer wat angstig, had behoorlijk last van m'n onderrug, is weer weggetrokken gelukkig. In het weekend heb ik teveel tijd om na te denken...
Goedemorgen ! Hier weer een redelijk goed nachtje gehad wel 4 x wakker geworden om te plassen maar gelukkig daarna elke keer weer door kunnen slapen ! Jij bent er ook vroeg bij Grump! Zo 4 u thuis die ligt nog in bed nu zeker hihi ... Ga je vandaag tennissen ? Morgen een spannende dag voor des ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat
Vervelend vh plassen... Ik lag d'r gister om 22u in, dus een lekkere nacht gehad. Geen tennis vandaag, wintercomp. is 1xper 3 weken. Ach, laat m'n mannetje maar slapen, ik vermaak me wel
Ah lekker toch ! Goed uitrustten laat dat hummeltje in je buik maar groeien als kool ! Ik vind het altijd heerlijk als vriend nog slaapt en ik wakker ben helaas kan hij meestal niet verder slapen als ik opsta..
ha meiden....hier is het rustig, in hoeverre je dat kan zijn. Ene moment lach ik en dan ineens klap ik weer dicht en voel ik mij vreemd. Ik voel nu ook af en toe een vaag gevoel in mn onderbuik, waarschijnlijk dat mn lichaam zich aan het klaarmaken is. Gisteren bij mn oma op visite geweest, was gelukkig gezellig. Vandaag weet ik nog niet wat we gaan doen. Misschien even naar mn schoonouders. Morgen inderdaad het voorgesprek, maar daar maak ik mij verder niet zo druk om..want het zou me toch niet gebeuren dat ik 'afgekeurd' wordt voor zo'n operatie?
Dess: ze nemen de narcose met je door, hoe dat in z'n werk gaat en vragen over je medische (voor)geschiedenis, bloeddruk meten, lengte/gewicht e.d. Het zou best kunnen zijn dat je lichaam zich aan het klaarmaken is... Hopelijk kan je je vandaag nog wat afleiden, dit is zo'n rotperiode, soort no man's land, vond ik het. Bij mij heeft er precies 1 week gezeten tussen het slechte nieuws en de curretage. Ben je wel vrij komende dagen van je werk? Sterkte meis, denk aan je.
Hey lieve meiden!!! Hoe is het met jullie?? Dess, fijn om te lezen dat je een "rustig" weekend hebt... Hopelijk valt het morgen een beetje mee... Voor zover het mee kan vallen. Ik hoop dat je dit zo snel mogelijk een plekje kunt geven (als dat al kan natuurlijk). Vind "een plekje geven" zoiets raars.... Ik ervaar het meer als: er mee om weten te gaan en een stukje acceptatie... Weet dat je altijd bij ons terecht kunt (denk wel dat ik dat ook voor alle andere meiden hier mag zeggen). Al is er niks wat we kunnen zeggen om de pijn te verzachten... TIJD, dat is er nodig voor dit grote verdriet..... Anders niet eigenlijk.... Ik zou de tijd vooruit willen zetten zodat jij je wat beter voelt lieve Dess! Helaas kan dat niet.... Denk aan je, en elke keer als ik naar boven kijk zie ik ook jouw ⭐⭐ stralen!! Lieve meiden, ik reageer zo op jullie goed?