Hoi meiden! Ben ik weer Grump, zo manlief heeft het lang volgehouden!! Gelukkig lag jij er al lekker vroeg in! Heb je vandaag nog een beetje afleiding? Als je aan het werk bent is het veel makkelijker om je gedachten te verzetten he! Volgens mij hoort rugpijn er ook echt bij meis, maar snap je zorgen!! Gelukkig dat het weer minder is!! Ik heb ook een zus ja, hihi. Ik trek alleen meer naar mijn broer, misschien dat ik er daarom vaker over praat . Ben een nakomertje.... Mijn broer is 8 jaar ouder en mijn zus 10 hihi. Hebben jullie veel broers en of zussen?? Edge, wat ongelovelijk lief van je zeg!! Je zus boft maar met jou!! Haha hormoonmonster!! hihihih. Lekker laten gaan hoor, moeten ze maar rekening mee houden Fliertje, kleine druktemaker!! Wel rustig aan doen jij he!!! Haha moet echt lachen om jullie met het eten!! Was je schoen lekker haha. Doe rustig aan vandaag he meis!! Laat je maar lekker verwennen door vl!! Vick, hoe is het nu met je? Gaat het alweer wat beter?? Wup, hoe vond je JB?? Ik ben vrijdag geweest, vond hem wel goed!! Alleen wat een zit he! Lunap, hoe gaat het met jou meis? Wanneer is jouw NOD? Kan ik met je mee leven!! Hoe beval het in je nieuwe huis? Al helemaal gesetteld? Danielle, hoe ervaar je de zwangerschap nu? Kan je al wat meer genieten? En had je al ontslag genomen? (je ging stoppen toch? Als ik het goed heb onthouden?) Hopelijk ben ik niemand vergeten @Hier: de negeerstand staat aan! Gisteren een super leuke maar drukke dag gehad, heerlijk geshopt! Goed geslaagd, leuke blouse, broek en laarsjes gekocht! Voor ml ook nog een mooie trui. Daarna bleven mijn zus, broer en schoonouders eten. Zaten met 12 man aan de boerenkool! Heerlijk!!! Manlief had lekker gekookt toen we thuis kwamen. De laatste gingen pas om 1 uur naar huis! Was echt kapot!! hahaha. Vanmiddag naar mijn oom en tante! En dan is het weekend alweer voorbij! Lieve meiden, hele fijne dag en tot vanavond!!! Dess, heeeeeele dikke knuffel!!!!!!!!!
Klinkt als een heel leuk weekend Zoë Lekker geshopt en dan heerlijk boerenkool gegeten, jammie! Veel plezier vandaag bij je Oom en Tante! En goed dat je lekker negeert, duim ondertussen wel voor je! En je bent idd een nakomertje Hier een broer (33) en 'broertje' (28). Meeste contact met broer, die woont dicht in de buurt. Broertje in zelfde dorp als m'n ouders (88 km bij mij vandaan) Heb in ene weer zo'n angstig gevoel, komt wel weer goed, wilde het alleen even kwijt...
Geslaagd weekendje dus Zoé leuk !!! Ja doe et lekker rustig aan nu morgen en overmorgen heel de dag werken en dan gaan we woensdag mijn moeder ophalen die blijft dan tot en met zaterdag dus gaat lekker druk worden ( ze is heeeel druk Hahah ) boerenkool lekker !! Denk dat ik morgen ook maar aan de stamppot ga is het wel echt weer voor he ! Grumpy, ahh arme meid snap je gevoel heel goed hoor !! Soms wil je gewoon dat je even door een deurtje naar binnen kan spieken wat zou dat schelen he .. Hopelijk kan je snel naar binnen kijken bij de vk ben zo benieuwd wanneer !! Maar ik wacht je berichtje geduldig af Hier lekker op de bank aan het relaxen net Pompoensoep gemaakt me zoete aardappel met afbakbroodjes erbij ben nu al moe denk dat ik er lekker vroeg inkruip ! Fijne avond dames
hey meiden , allemaal een lekker weekend gehad?? Wij zijn vandaag naar de babydump geweest (zo'n pakket opgehaald - nog steeds hetzelfde als 3 jaar terug ). Daarna even naar de Ikea, hebben we hotdogje gegeten en gehaktballen gehaald en die net opgegeten .
Hej! Hier alles goed. JB was erg leuk, terwijl we geen fans zijn! Grumpy; heel begrijpelijk, die gedachtes blijven zo nu en dan komen. sterkte Edge; nog GEFELICITEERD met je mooie 20 weken echo!!!! dess; laat het maar over je heen komen allemaal. sterkte en een dikke knuffel!!
Haha zoe lekker druk weekend voor jou, heel slim! Is je nod à.s zondag dan? Spannend hoor maar je hebt er wel van geleerd hè? Iets voelen hoeft niks te zeggen en kijk maar naar mij, niks voelen hoeft ook niks te zeggen! We zullen moeten afwachten meissie Grump dat angstige gevoel heb ik maar heel soms maar in m'n goeie momenten denk ik, zie je nou wel ik voel van alles als ik volgende x twijfel, dan denk ik gewoon aan dit moment! En het werkt! Haha afwachten afwachten afwachten.... Fliertje wat kook jij uitgebreid zeg, pompoensoep! Je word al een echte moeder Oh en edge ik ga ook gewoon weer naar babydump om m gewoon nog een x op te halen hoor haha Dess lieverd hoop dat je een beetje kan slapen vannacht...ik denk aan jullie! X Hier begint t spannend te worden.... Heb dinsdag de echo! Maarja dan weten we nog niks want als het allemaal goed is dan, dan moeten we nog 5 weken uitzitten...
Haha Vickjuhs, zo herkenbaar, maar dat heb je later ook nog, na de 20 weken duurt het pas laaaaang. Ik mag gelukkig met 30 en 32 weken nog een keer kijken . Bedankt wup Dess, ik denk aan je hoor! Nou, ik ben ziek thuis, zat er een keer aan te komen. Blegh, pijn in mijn spieren, keelpijn, rugpijn en hoofdpijn, gedver. Dus ik lig nu lekker op de bank, te genieten van het geschop in mijn buik, dat dan weer wel .
Oh ja Zoë (blijf het vreemd om je zo te noemen nu dat ik weet hoe je heet hahahaha )! Wanneer is je NOD?? En ja, ik heb dus een zus(je), eentje is genoeg .
Nou het gesprek is goed gegaan en ik heb groen licht gekregen voor a.s woensdag. de anesthesist kwam ook gelijk met volledige narcose, want ze vindt een ruggenprik te heftig voor zo'n korte ingreep. Net ook gebeld voor de tijd. Ik moet woensdag om 8:45 uur mij aanmelden en wordt dan om 10:45 uur geholpen. Fijn dat er nu duidelijkheid is. Kreeg alvast pijnmedicatie mee en heb net de cytotec tabletten gehaald, dus ben er helemaal klaar voor. @edge: nou meid beterschap hoor..rustig aan doen he en lekker op de bank met een dekentje, wat drinken en genieten van dat gerommel in je buik @zussen/broers: Ik heb dus 1 zusje (18) en 2 broers (31 & 28)..ik zit er dus precies tussen met mn 24 . En grumpy de afstand herken ik hoor> Mijn oudste broer woont 1,5 uur van mij vandaan..evenals mn ouders en zusje trouwens alleen die wonen de andere kant op. Mn 2e broer is de enige die dichtbij is. @vickjuhs: o meid wat spannend dinsdag..heeeeeeeel veel succes alvast..ga hard voor je duimen
Dess, meis wat fijn dat het gesprek goed is gegaan.... Hoe gaat het nu met je? Begint het al een beetje door te dringen? Hoe sta je tegenover woe? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Vind je heel sterk overkomen meis! Vick, spannend meis!! Hoe laat moet je? Dan ga ik heeeeel hard voor je duimen! Ja zo'n druk weekend geeft wel lekker afleiding , alleen nu beginnen de zenuwen weer op te spelen . NEGEER!!!!! Haha. Ml vroeg gisteren of ik al wat voelde, ik zo: ik zeg NIKS! haha. Dan is het er ook niet he. En inderdaad, kwaaltjes zeggen helemaal niks!!! Grump, ja weekend was erg leuk! Gisteren heerlijk indisch gegeten (mijn tante is indisch ) Lief dat je voor me duimt!! Hoe is de onzekerheid vandaag? Hopelijk weer helemaal weg!! Fliertje, oh ja je moeder kwam deze week!! Gezellig!! Je ging ook cupcakes maken toch? Ja lekker he, echt stamppotten weer!! Heb je vannacht goed geslapen? Edge, hahaha ja grappig is dat he! Misschien kunnen we een besloten clubje opstarten? Dan kunnen we elkaar gewoon bij de naam noemen . Mijn NOD is zondag 11 nov.... Nog even wachten dus!! Wil deze keer ook wachten met testen, ben alleen bang dat de spanning toch weer toe neemt en ik toch eerder ga testen . Jullie moeten me maar tegenhouden!! hihi. Wat grappig dat hij hetzelfde is al bij Zoë! Zitten er wel leuke dingen in? Balen dat je ziek bent meis!! Komt het ook door wat er laatst allemaal uit kwam? Hoe gaat het daar nu mee? Merk je al verbetering? Beterschap meis!!
@zoe: Ik ben het weekend inderdaad rustig doorgekomen. Beetje in mn eigen wereldje geweest, muziek geluisterd met betekenis. Het besef gaat nu steeds meer komen en heb echt dubbele gevoelens voor woensdag. Misschien ook omdat ik me toch ook nog zwanger voel (dat is het ironsche van het nog hebben van het hcg hormoon). Jij in de negeerstand nog steeds> ach meid ik hoop zo dat het raak mag zijn voor jullie.......en tja mocht het weer niet zo zijn, dan sluit ik mij weer aan bij jou. Maar he..daar gaan we natuurlijk niet van uit
Dess, fijn dat je groen licht hebt, geeft misschien ook wat meer geruststelling voor zover dat kan? Ooo spannend, zondag dus!! Ik hoop dat je je kunt bedwingen, maar is altijd moeilijk. Gedverrrr, stamppotten hihihi, vies . Ben helemaal niet van het über Hollands eten. Doe mij maar wat oosters, beetje vanaf Turkije en dan verder naar "rechts" . Hoewel ik pasta zonder saus ook lekker vind (ja, ik ben lastig ). Ik vind het even fijn dat ik niet in de drukte zit, lekker met de poezen bij me, onder een dekentje, tv aan, laptop/iPad aan. Even niks. Maar ja, blijf me beroerd voelen hahaha. Babydump doos; mwah, er zitten 3 lepeltjes, een romper (wel leuk!! "I look so cute"), speentje (hopelijk heb ik daar nu weer niks aan ), knuffel zeehond, kortingsbon, 2 tuitbekertjes in. Wel grappig, maar niet jeej. De Blije Doos was beter deze keer!! Daar ben ik echt blij mee, vorige keer had ik bijna alleen maar tijdschriften. Ook leuk, maar om nou te zeggen, handig voor de baby, nee . Maar er zit nu een flesje in, tuttelbeer, sudocreme potje (heb je voorlopig echt genoeg aan, nooit zo'n grote pot kopen ) en nog wat meer. Maar deze is al van langer terug en weet even niet meer precies wat de inhoud is .
Je kunt hier op zp een club starten en deze besloten maken. Kun je ook verschillende onderwerpen in openen. Eentje zwangerschap bijvoorbeeld, eentje met afspraken, eentje gewoon voor de algemene klets... is wel fijn hoor! ik ben voorstander! Dess, fijn dat het gesprek is meegevallen! Ik heb veel aan je moeten denken vandaag. FIjn ook dat er duidelijkheid is over hoe en wat! En ja, dat hcg monster zou je nu wel wat aan kunnen doen... weg met dat hormoon! Dikke knuffel voor jou! En tegen alle andere meiden wil ik zeggen dat ik jullie echt allemaal schatten vind!
Meiden ik heb een Prive club aangemaakt dus kunnen we daar makkelijker en besloten chatten. Heb jullie allemaal uitgenodigd. Mocht je het niet ontvangen hebben, roep t even dan proberen we het opnieuw! ( anders kan je er van buitenaf niet in komen) XXX
Even snel, net terug van werk... Goed dat we een besloten club hebben nu! Reageer daar even verder later vandaag!
@Des, fijn dat het gesprek goed is verlopen en dat je een dag hebt.. Hoe voel je je nu? Hoop echt dat het wat beter gaat voor zover het kan en dat je het een beetje kan verwerken allemaal denk echt vaak aan je meis leef echt met je mee!! @Vick, spannendddd!!! Wel fotootje plaatsen he !! @Edge, ohjee meis doe lekker rustig aan en pak nu echt even volledige rust zodat je helemaal goed hersteld anders blijf je er mee kwakkelen (weet niet of dat een bestaand woord is maar je snapt me vast wel) @Zoe, jaaa vannacht weer eens goed geslapen jeeej nu thuis van werk en vriendlief staat de stamppot te maken hihi lekker met spekjes en gebakken rookworst yammie! Jaa we gaan mijn mamsie woensdag halen en brengen haar dan zaterdag weer terug donderdag gaat ze mee naar de 3d echo zo maakt ze het toch ook allemaal even van dichtbij mee Zal jou maar niks vragen aangezien je negeermodus aanstaat @Danielle, vind jou ook een schat hoor!! Je kletst ook al zo lekker lang mee he Ben blij dat alles wat beter gaat met je zwangerschap,, Gaat het met jou persoonlijk ook al wat beter? Hoe gaat je studie je bent al begonnen toch? ohjee reagger ik nu helemaal verkeerd joh Nou ik kopieer en plak dit bericht dan wel ff in het besloten cluppie