Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    @ Scarabee; he wat vervelend! Hoe voel je je nu? Ikzelf heb geen pillen of curretage gehad, bij mij ging het (gelukkig) natuurlijk. Maar ik was er daarna wel behoorlijk van ondersteboven en had ook last van het "teruggaan" van het bekken, dat voelde ik al echt.

@ Danielle; hoe is het gegaan??????!!!!!!!

Ja het is behoorlijk balen weer, tja, het zou innesteling kunnen zijn, heb ik niet aan gedacht, maar ik ga er niet vanuit. Het is ongelooflijk, ben al 10 maanden bezig, het moet toch een keer lukken??!! Poeh, voelde me weer even zielig vandaag. Mijn oma is helaas ook overleden, komt ook weer lekker veel op me af. Bah bah bah.

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    edge gecondoleerd met je oma.
    tjee 10 maanden.. kan het me indenken.. nu 4x in 1/2 x zwanger geraakt.. lopen hier 2 gezonde kids rond... en 1x mk en 1x vmk
    tja de vmk was mijn lichaam er nog niet klaar voor denk ik..

hoelang duurde het de 1e zwschap dan bij jullie?

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heeeel kort :p . April gestopt, juni zwanger.....

Blijkbaar "doen" we het niet echt op goede dagen hahaha. Ik vrees dat het anders nog erger wordt dan nu (met het over nadenken etc).

En hoelang duurde het de vorige keren bij jou?

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Scarabee, Veel sterkte!!!! :( Wat verdrietig en moeilijk! Bij mij kwam het vanzelf op gang na 3/4 dagen (de eerste keer, de tweede keer was het 'opgelost' in mijn lichaam). Dus ik kan je daar verder niet zoveel over vertellen!

Edge, gecondoleerd met je oma, wat verdrietig!! :(

Hier: Scriptie is ingeleverd en dat voelt zoooooo goed! Heb nu echt ruimte in mijn hoofd gekregen en heel veel rust!!!!! Heel erg fijn!! Wel erg druk op het werk: moet 7 dagen achter elkaar, vandaag is 'pas' dag 2. Maar goed, als die reeks klaar is kan ik testen dus dat is mooi voorruitzicht!

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Gecondoleerd met je oma ege:( En wat vervelend dat het nu zo lang duurt!

Nou vanochtend weer getemperatuurd en heb nu ineens 37 graden gestegen dus!! Betekent dat nou dat mn ei al geweest is??? Je krijgt dan toch eerst een daling en daarna stijging?? snap er niks van!!

Gebruiken jullie trouwens etos of kruidvat zwanger worden vitamines? Ik gebruik deze omdat het schijnbaar een natuurlijke cyclus bevordert hihi ben benieuwd!!

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Danielle spannendddd!! Zal vast helemaal goed zitten:) Idd laat werk je tijd maar lekker doden op naar een positieve test woehoeeeee

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, ik gebruik geen multivitamines. Slik het los. maar komt op hetzelfde neer natuurlijk hahahha

HJe hoeft geen daling te hebben voor je ei... als je op mijn kaartje kijkt zie je niet echt een daling voor hij omhoog ging (en hij schoot ook niet in één keer heel hoog...)

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Niet?? Nou ben benieuwd wat het morgen is eindelijk een beetje sensatie wat temperaturen betreft :p:p

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waar houdt je je temperatuur bij Fliertje? ben wel benieuwd naar je kaartje!

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Gewoon in een boekje naast mn bed hahaha.... Nou het is dus elke dag hetzelfde gebleven tot vandaag..:)

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Spannend! Ben benieuwd fliertje

Ik lig erg misselijk te zijn op bed.... En mijn wekker gaat voor zes uur.... Voor het eerst.weer in maanden en ik kan niet slapen.... Nog maar wat water drinken en tigwweer proberen. Welterusten

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heb je nog een beetje kunnen slapen??

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Balen Danielle! Hoop dat je snel in slaap bent gevallen!

Hoe is het met jou Edge?

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben na 2 uur in slaap gevallen en om iets voor 6 ging de wekker.... vanmiddag mezelf echt in moeten houden om niet een dutje te doen... anders slaap ik vannacht weer niet en morgen staat mijn wekker weer zo vroeg.

Hoe is het met de dames hier? Ik ben weer een dag dichterbij om te testen maandag...

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jaa danielle is nu echt afwachten geblazen he!!

Hier gaat alles goed.. Vandaag een lange dag colleges gehad bleghh wel weer even wennen hoor! Temperatuur was vandaag weer gedaald naar 36.8

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    36.7 hij zakt weer verder hihi geen peil op te trekken dus !

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat een stilte dames!!
    Gaat alles wel goed met jullie??

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    jaa, alles gaat hier goed... maar ben zooo moe! Ik ben natuurlijk op me nieuwe werk begonnen en dat is al intensief. Lichamelijk vraagt dat veel van me. Daarnaast moet ik al 2 dagen om 6.00 mijn bed uit en na mijn nacht niet slapen was ik gisteren echt bekaf en ben ik om 20.00 uur naar bed gegaan. Nu ook weer supermoe.
    Zit in een reeks van 7 dagen werken achter elkaar en zit op dag 3.... Bah Bah!

Nog zes dagen, dan mag ik testen.... heb goede hoop! :)

Hoe is jouw temp Fliertje?

Rossie, hoe is het met jou meis??

Edge, hoe is het met jou? De ongi al weer bijna weg??

19. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Spannend hoor! Nou voordat je het weet is maandag!

Vind ook zo spannend! Want heb al hele week pijnlijk (.)(.) en dat heb ik maar 1 x eerder gehad... en dat was toen zwanger was;) Dus ik hoop het zo! Daarnaast heb hele tijd ongi-gevoel :)dus ik ben benieuwd...denk niet dat me in kan houden om te wachten met testen :cool:

Verder gaat hier goed, lekker druk! gaap gaap en de wacht nog een was op mij en de afwas dus die ga zo eerst maar ff weg werken!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi iedereen, het gaat goed met mij hoor :D. Morgen begin ik wat later op het werk, heerlijk, zo nog even wat lezen en dan lekker pitten. Morgen hebben we een uitje met werk en onze klant, erg veel zin in! Ongi is bijna weg, ben nu in m'n telefoonkalender aan het bijhouden hoe m'n cyclus is. Ga het toch maar een beetje bijhouden, ben ook zo'n pannenkoek die het dan weer zo snel vergeet. Haha

Hebben jullie al plannen voor het weekend??

Deel Deze Pagina