Goedemiddag dames!! Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat Zwaar hoor Danielle heel knap dat je zulke lange dagen maakt!! @Lunap, nog 2dagen!!! Spannend !! Laat je het ons gelijk weten ik duim met je mee hoor.. Pijnlijke boobs had ik eergister en gister heel erg... eisprong??? @Edge, fijn dat je ongi bijne over is.. Een nieuwe ronde gaat dus bijna voor je in .. Jeej!! Temperatuur is geen pijl op te trekken meestal stabiel en soms wat hoger.. Vandaag had ik 37.2 moet ik wel eerlijk bekennen dat ik gisteren tijdens een dineetje 4wijntjes op had Vanavond komen er wat vriendinnen langs en morgen gezellig een dagje shoppen met mn vriend..Zondag een brunch met schoonmoeder en schoonzusje. Ik ben maandag gelukkig ook vrij dus dan ga ik lekker heel de dag niksen!! Jullie al plannen?? Jullie nog leuke plannen?
Hallo!! Dag 5 van de 7 zit erop... nog maar 2! 'Gelukkig' twee late diensten: ik kan wel uitslapen!!! En dan maandag, 1 dag voor NOD, ga ik testen! Edge, fijn dat je ongi er bijna op zit! Dan kun je tenminste beter en makkelijker vooruit kijken!! Fliertje, hihi heb je een FF kaartje? ben wel benieuwd naar je temp? Lunap, spannend zeg! nog 2 dagen!!! Ik duim voor je!!
Danielle, 7 dagen pff wordt alleen al moe bij de gedachten hahaha Gisteren en test-je gedaan en die was negatief Was toch pijnlijk om weer een negatief test-je te zie na mk! zucht stel dat nou niet mis was gegaan......zucht hebben jullie dat ook wel eens? dat je denkt' dan was nu 10 weken zwanger geweest' ? bijv? Ga morgen niet testen, wacht eerst paar dagen om te kijken als ongi wordt en ga dan denk ik bijv dinsdag testen.. anders ben weer helemaal blue als ie negatief is ! Gaap gaap vandaag onderweg naar huis gestrand met stomme rot trein! grrrr de was een goederen-trein in de brand ofzo doe normaal 50 min om thuis te komen en was nu 2 uur gaap gaap maar man lief had net heerlijk maaltijdje voor mij klaar gemaakt!
Oh wat balen is dat luna als je dan al redelijk lang onderweg bent normaal, je nu dubbel zo lang onderweg bent. Grrr!! Wacht nou morgen maar even af met testen hihi. Ik was ook benieuwd, maar ja, ik werd gelijk ongesteld. Eigenlijk wel erg fijn, hoop dat ik nu ook een cyclus van 28 dagen heb, is wat makkelijkers met klussen enzo . Volgend weekend gaan we weer flink aan de klus he he. Vandaag heb ik de begrafenis van mijn oma gehad, was wel erg mooi, in de kerk enzo. Ik weet nu eindelijk ook waar mijn opa begraven ligt (heb ik nooit gekend). Ik houd er toch altijd wel van, zo'n mooie kerk, mooie woorden, soort van samen zijn (die kant is wel een beetje boerig, lees, niet erg hecht). Ik vond het zo zielig voor mijn neef, hij stond naast me toen mijn oma de kerk in werd gedragen en hij moest huilen, hij was helemaal kapot. Maar zo ken ik hem niet en ik had echt met hem te doen. Daarna hebben we nog koffie en thee met de familie gedaan in een cafeetje in het dorp, was ook wel fijn, iedereen weer even zien en spreken. We zijn daarna nog even naar het graf gegaan van mijn andere opa en oma. Komen er helaas niet zoveel, is toch zeker een half uur rijden, ze zijn nu ook bij me in mijn hart natuurlijk. Danielle! Je moet nog 1 dag toch? Fliertje! Hoe is het met je temperatuur?
Hoi dames! Graag sluit ik me bij jullie clubje aan! Ik ben nieuw op het forum, zal me even voorstellen Ben 28 jaar en sinds januari 2012 aan het proberen zwanger te raken, van ons eerste kindje. Meteen geluk: eerste ronde was raak. Wat waren mijn vriend en ik in de zevende hemel! Wat een geweldig gevoel, zoveel lichamelijke en geestelijke veranderingen. Helaas verloor ik na 8 weken bloed en heb ik toen een miskraam gehad (halverwege maart). Bam! Meteen terug met beide benen op de grond. Wat een verdriet, echt afscheid nemen. Nu, na een lastige periode, weer vol goede moed aan de slag. Doet me goed om jullie verhalen te lezen en de steun die jullie aan elkaar geven. Daar doe ik graag aan mee! Zit nu in de tweede cyclus na de mk. Eerste was 31 dagen, volgens temperaturen niet echt duidelijk ei, heftige ongesteldheid daarna. Zit nu op dag 29 van de cyclus. Temperatuur geeft aan dat ik afgelopen woensdag ei had en die heb ik toen ook duidelijk gevoeld. Ik hoop dus over 10 dagen een positieve test in handen te hebben. Moet zeggen dat ik probeer positief te denken en vertrouwen te hebben, maar dat het niet altijd gemakkelijk is. Hebben jullie dat ook? Ik merk ook dat ik nog steeds denk: "ik zou nu eigenlijk 17 weken zwanger zijn" en "o, komende herfst moet die babykamer wel klaar zijn". Zo'n domper dan telkens te beseffen dat je niet meer zwanger bent. Gelukkig heeft mijn vriend veel vertrouwen in een goede afloop, daar hou ik me aan vast. En ik hoop de komende tijd hier een aantal meiden te kunnen feliciteren ! Slaap lekker voor nu en graag tot snel
Welkom Anemoon! Wat balen allemaal zeg! kan je met vriend wel goed overpraten? Vind ook heel herkenbaar over' dan zou nu x weken zijn' ! Die gedachten maken me zo verdrietig! Spannend hoor! Hoop voor je dat weer snel raak mag zijn en dat we je over 10 dagjes morgen feliciteren! Edge, Lekker gezellig maken met je vriend volgende weekend en dit weekend vast oefenen ahah! Durf niet te testen en voel wel onig-krampjesdus het is spannend...al geef ik toe dat mijn hoop een beetje vervlogen is sinds vrijdag als dinsdag nog geen rode duiveltjes zijn ga testen Dannielle, zo spannend jou NOD is morgen toch? oooh ga hard voor je duimen! Ga vandaag heeeeeeerlijk niks doen ( uh nadat de afwas heb gedaan van gisteren) en vanavond naar mijn schoonmoeder voor moederdag! ( mijn mams is heerlijk op vakantie) fijne zondag dames!
Dankje Lunap! Ja, gelukkig kunnen we er goed over praten en begrijpt hij mij ook goed. Tis toch alleen heel anders voor aanstaande vaders dan voor aanstaande moeders....ik ben meer onzeker, hij vertrouwt erop dat het goed komt. Hoe is dat voor jullie mannen? Hoe hebben zij de miskraam ervaren? Oh, en die spanning van wel of niet testen en als het dan negatief is denken: misschien te vroeg getest? Kan me helemaal voorstellen dat je niet durft te testen. Ik ga ook echt proberen het zo lang mogelijk uit te stellen, en tot NOD te wachten. Maar ja heel makkelijk is dat niet. En wat een lekker weertje vandaag he! Dat doet dan echt wel goed, vind ik. Wat zijn jullie plannen? Lekker naar buiten? Ik moet helaas nog iets voor m'n werk doen vanochtend, maar we gaan vanmiddag nog wel even de stad in. Het is hier "dag van het levenslied": een hilarisch feestje met een vette knipoog. Corry Konings komt ook, dus wat wil je nog meer Geniet van een mooie zondag!
Anemoon, welkom! De aanleiding is verdrietig, maar hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en dat we gauw allemaal een minimensje in ons buik hebben!! Ik ga zometeen voor de laatste keer werken in mijn reeks, morgen ben ik hier uitgebreider! Morgen ga ik denk ook testen... ben ik één dag voor NOD....
Heee ladies! @Danielle, nee ik houd het nu een btje laks bij (shame on me) was meer om er een btje gewend aan te raken en na mn eerste menstruatie ga ik het echt elke dag doen en dan ook met ff @Lunap, sh*t he! Negatieve test zet je idd even weer met beide benen op de grond ik heb laatst ook getest om te kijken of alle hcg weg was.. Het spierwitte schermpje liet me ook even slikken! Laten we hopen dat je gewoon te vroeg getest hebt en dat je over een paar dagen alsnog een knaltest in handen hebt! Ik hoop met je mee hoor! @Edge, Fijn dat je afscheid van je oma zo mooi was.. Laat toch veel indrukken achter he.. Hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en wat zielig van je neef Had hij een hechte band met je oma? Mijn temperatuur tja, Vandaag voel ik me een btje koortsig(37.2 dus koorts heb ik niet haha) heb het heel de tijd warm en mn wangen gloeien.. Voel me voor de rest goed maar miss toch een eisprong id buurt! Of net geweest dat zou balen zijn want we hadden gisteren en eergisteren zulke drukke dagen dat er niet geklust is Maar jaaa we will see!! Na mn eerste menstruatie ga ik goed dagelijks temperaturen en het ook bijhouden in zo'n schema want nu denk ik er soms aan en dan is het al middag en heb ik van alles gedaan dat schiet niet op haha @Annemoon, welkom meid! Ik ben ook in januari begonnen en in de eerste ronde was het ook bij ons raak! We lopen een btje gelijk dus jammer genoeg weet ik niet hoelang mijn cyclussen gaan duren door pcos.. Spannend dat je al bijna kan testen!!! Heb het toevallig gisteren lang met mn vriend over de miskraam gesproken.. Het heeft er bij hem toch ook wel ingehakt en hij gaf aan omdat het bij mij erg lang duurde (heb in totaal 3weken over de miskraam gedaan) hij veel bezig was met mijn gezondheid en dat hij deze week pas echt merkt dat hij het aan het verwerken is...Dat deed me echt wel even wat.. Fijne avond nog damess!
Mijn vriend had het er ook wel moeilijk mee. Hij beleefde het wel anders, hij voelde de hormonen niet.... Maar kon mij wel erg goed begrijpen en steunen en dat had ik wel nodig! Mijn 7 dagen werken zitten erop! Ik heb weekeind! Yeah!
pfff weer negatief =( zucht zal vandaag wel ongesteld worden...zucht heb ff de balen van! Danielle ga je ook goed nieuws brengen! hooooop het zo! duim voor je!
Aaah bah Lunap.... Verdrietig rot nieuws is dat!!! Negatieve testen... ik ben er ook zo bang voor.....
Ahh Lunap Balen meis.. Dikke knuffel en het komt allemaal goed!! @ Danielle, fijn weekend!! Hoelaat ga je testen????
Hoi dames op 2 mei zijn we met veel pijn en verdriet onze zoon verloren met 19 wk en 2 dg, door zwakke baarmoederhals, dus bij de volgende zwangerschap wordt dat een bandje plaatsen met 14 weken, allemaal erg spannend. Vandaag bij de gyn geweest voor nacontrole met een hoop vragen van mij de afgelopen 2 weken, gelukkig was er met de placenta niks aan de hand en de kweekjes van de beeb waren ook goed, een bacterieele infectie aan de uitpuilende vliezen waren de oorzaak van de vroegeboorte.. We mogen 1 a 2 menstruaties wachten en dan mogen we weer beginnen aan een zwangerschap, dat hoopte ik zo te horen en dan nu bevestigd, ong 4 tot 6 weken wachten.. Meiden hier heel veel sterkte met hyet verlies, en veel su6 voor het proberen voor de volgende zwangerschap! liefs kayleigh
Dames, ik moet jullie wat bekennen!! Vanochtend getest en ik ben hartstikke zwanger!!!!! Wilde wachten met vertellen tot vriendje het ook wist en die heb ik het daarstrax verteld toen hij thuis kwam uit het werk!!!!! Ik zit één dag voor NOD.
@Kaytjuh, wat vreselijk meid!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst en ik hoop dat het snel weer raak is.. Een hele dikke knuffel!! En als je wilt praten of je hart gewoon lekker wilt luchten daar zijn we hiervoor! @Danielle, kijk eens aan!! Wauwwww dat zijn de goede berichten daar doen we het voor Ik doe een vreugde dansjeeeee!! Ga het maar lekker vieren en je hebt ook nog eens vrije dagen dus je kan er optimaal van genieten woehoeeee 2testen ook nog dus dubbel raak
He kayleigh, Jeetje wat heftig zeg!!! Met 19 weken zwangerschap!! Pfff.... wat moeilijk! Hoe gaan jullie om met dit verlies? Dikke knuffel, sterkte!!